ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!!!! vol. 5

huomenta hyvää:)
uudet facebook-kaverit lisätty:)
tein huvikseni äsken testin... siis kp tosiaan vasta 23? (en ees tarkkaan muista:D)
eihän siihen mitään tullut... alko silmätkin jo harittaan sitä tihrustaessa....
heräis nyt tuo mies, niin pääsis lähtee sinne anoppilaan, kuiteski on reilu tunnin matka....
 
juu eipä mun ois ees kannattanu tikutella täs kierros. oli nimittäin niin selvät oviskipuilut eilen että huh ...

mies oliki sitten tilanteen tasalla ja päästiin halailemaan sängynpohjalle. jos sitä varmuudeks vielä tänään ;) ei siitä ainakaan haittaa olis :heart:
 
kyl se vauvahaaveita tulee.. vai onko sulla todettu jotain, miks se ei tulis? :eek:
mä kans päätin ens kierros testailla ovista (jos tarvii, luultavasti), kun haluan tietää onko noi kierron puolivälin kipuilut ovisoireita vai jotain muuta...
monenako päivänä te testaatte...? Kun tuos ohjeis ei sanottu, muutaku se koska pitää alottaa... mulla se on vissiin kp11... Mutta mikä olis sit viimenen kp ku testaan? :)
 
astydameia Ei mulla kai oo mitään todettu ainakaa ei oo koskaan mitään sanottu, pakko myöntää että viime gyne käynnistä on toooosi pitkä aika(monta vuotta) :ashamed: Pitäs käydä rutiini tarkastuksessa terveyskeskuksessa, oon ajatellukki käyä jos ei ala muutaman kk aikana tärppäämään/en bongaa ovista.
n. vuosi sitte oon lopettanu e-pillerit, nii senkää takia ei oo tullu käytyä.Mä tetasin tässä kierrossa ekaa kertaa tikkujen kans, niin aloitin tikutuksen kp8 jo, ja vielä jatkuu....
 
rapu83....................kp 97/29...................................yk 5
Sirpula.....................kp 66/34-71.............................yk 9
auri77.....................kp 60/28-29..............................yk 1
Laala...................... kp 59/??................................... yk 1
Talvimamma-09....kp 38/30-31............................yk 1
toiveilija82...............kp 36/34-42.............................yk 8
johanna83................kp 36/32-40.............................yk 1
Tinttara84...............kp 34/25...................................yk 63
Humu82...................kp 34/28...................................yk 0
Zande.....................kp 33/30...................................yk 3
Kuumeilija87............kp 32/30-35.............................yk 3
PinkCadillac.............kp 30/32-35............................yk 2
Linna.......................kp 27/28-78...............................yk 4
PikkuMyy-82............kp 26/27-29...............................yk 4
apsu........................kp 25/30....................................yk 1
TanjaK.....................kp 24/28-30...............................yk 2
JJ-t..........................kp 24/??......................................yk 2
hanni......................kp 24/26-29................................yk 7
astydameia.............kp 23/28-(30)............................yk 14
xAnnax....................kp 23/28.....................................yk 4
Jouskari-82.............kp 22/28.....................................yk 7
Haidi84...................kp 21/28-29...............................yk 6
Daylightdancer.......kp 21/27.....................................yk 2
tiger75...................kp 20/28....................................yk 9
kaisukka81.............kp 20/38.....................................yk 6
Ouska.....................kp 19/35.....................................yk 3
emiliana..................kp 17/28-33.................................yk 1
Juli05......................kp 16/25-29.................................yk 9
nibbler.....................kp 15/28....................................yk 9
Peppi1981...............kp 15/28-30...............................yk 34
Pantalaimon............kp 14/28-30...............................yk 6
vauvahaaveita.........kp 14/27-30...............................yk 5
kiharapää................kp 14/32-35(-46)........................yk 8
Siniviuhka................kp 14/28 ....................................yk 2
arabel.....................kp 12/26......................................yk 11
Kaa.........................kp 11/32......................................yk 4
tyty86.....................kp 11/30......................................yk 2
ElinaMaria...............kp 10/27.......................................yk 2
Piglet......................kp 10/27......................................yk 6
Daizy......................kp 7/28-32.................................yk 12
miracle....................kp 6/31-36................................km 04/08
simppu82................kp 5/32-42................................yk 2
inkaliina-83.............kp 5/28-31.................................yk 3
susanna85..............kp 4/28....................................yk 2
Veena.....................kp 3/24-28...............................-yk 11
della........................kp ?/??.......................................yk 6
HK86.......................kp ?/??......................................yk 1
sothis......................kp ?/??......................................yk 13


Taustailee:
Diodium

vinka......................kuumeilee!!
Alisa84....................kuumeilee, yritys alkaa piakkoin
Emppa.................... odotamme pikaista paluuta!
Santtulii..................odotamme pikaista paluuta!
Miracle....................Toipumassa km:sta TJOT:taa.
mimmukka81..........Palailee kesällä!

Plussanneet:

miisa84........................yk 2
Marimint81...................yk 1
mouku80.....................yk 4
Jonsku83.....................yk 1
Sunshine.....................yk 6
Puliina.........................yk 5
Sydänkäpynen............yk 3
ronja78.......................yk 3
EAK ............................yk 2
salamanteri85 ............yk 1
syksyinen haave ........yk 3
henni82 .....................yk ?
Fairytale84.................yk 4
Tinii............................yk n 1v.
koiramamma..............yk 1
Nauruprinsessa.........yk 1
Mayah........................yk 1
Cora85.......................yk 2
Cristiina.....................yk 7
Novelle78..................yk 14
siniapila ....................yk 3
sanni30.....................yk 4
memmy......................yk 3
LEP............................yk 3
kesk.arvo = 3,56


 
Täällähän on ollu vauhdikas yö! :D

vauvahaaveita, ihan varmasti tulee ovis... mä en ite jaksa noita tikutteluja, kun tiiän että se on ens viikolla jossain vaiheessa niin joka toinen päivä kun hommailee niin eiköhän se siitä. Sitten on kaikkemme tehty ja toivotaan van että ei oo se kartta niiltä pikkusotureilta hukassa... :LOL:

nibbler, mä mietin kans kovasti tuota ovisoire-hässäkkää. Mut satutteko tietämään et tuleekos jotain kipuiluja ennen ovista? Kun mä viime keirrossa tunnistin sen vihlaisevan selkäkivun ovikseksi, mutta entäs ne ennen sitä tapahtuneet jomotukset? onks ne jotain "kypsyttelykipuja"? hmmm... nojaa... toivotaan ettei tarvii oviskipuja ajatellakkaan seuraavaan vuoteen!:D

Mulla Pesun ovislaskuri sanoi tosiaan että hedelmällinen aika olis 5.-10.4. eilen alotettiin ja jatketaan tihennetyllä tahdilla tuonne torstaille saakka. Perjataina siippa lähtee reissuun viikonlopuksi...

Hauskaa sunnuntaipäivää kaikille! :wave:
 
ElinaMaria Kiitti, voihan se olla enemmän vaan pukkaa stressiä päälle noitten tikkujen kansen mä muuten niitä käyttäis, mutta ku en tunnista ovista ollenkaa. =( täällä kans sekstailtu nyt ihan tasaseen tahtiin, joka toinen päivä ja torstalle asti ainakin jatkuu :D :D
 
Kauhusti olitto kirjotellu senkii jälkee ko läksin :D

Oliko se ny PinkCadillac ko mietti et oonks mie sama siin irc gallerias mut en oo :D ja minEN polta tupakkia... ei vaa oikeen sovi mu mielest naiselle eikä sen ihmeemmin miehellekää mut mielipideasioit :)

meil riitaa miehen kans... josko se sit kiristää välejä ku keskenmeno tul ja sit o aika maassa edellee tavallaa.. ni sit riidelläänki useemmi ny... :/
 
miracle... voi harmi että riitelette. :hug: pitkää pinnaa vaan ja muista että mieskin suree, ei ehkä yhtä näkyvästi mutta suree ja hänellä varmaan myös vaikeaa.

nibbler, niin se taitaa olla...

Kävin tekemässä huvikseni laskurin, että jos tästä kierrosta tärppää niin laskettu aika olis 2.1. ens vuonna... :D Mun serkku sai just pojan viime uutenavuotena 31.12. muutamaa tuntia ennen ku vuosi vaihtu. Musta se on aika hienoa, aatelkaa, joka synttärinä saa makeat ilotulitukset! :D
 
Ohhoh kun täällä on ollu kirjottelijoita yöaikaan :) itsekin tuolta galleriasta löydyn mutta enpä tiedä uskallanko paljastaa juuri tuon tunnistamispelon takia..

(.) Eipä oo vuoto viel alkanu.. eilen tuhrutteli siis mutta vielä ei mitään taaskaan.. inhottavaa kun tiedän, että vuoto alkaa, mutta vois sit alkaa samantien eikä alkaisko nyt vai huomenna... :( Uutta kiertoa varten ajattelin koittaa sitä greippimehua.. :) kuinkas paljon sitä pitää päivässä juoda? Mä en sen mausta kauheasti innostunu mutta kyllä sitä nyt juo jos jotain hyötyä olisi :)
 
Hui, hirveästi tekstiä!

ElinaMaria: Mulla ainakin on ollut perjantaista lähtien oikein teräviäkin vihlaisuja juuri sillä puolella, missä munarakkula kasvaa. Että kyllä niitä ovistuntemuksia voi olla monta päivää ennen ovistakin. Toki se on hyvin yksilöllistä. :)

Mäkin laskeskelin huvin vuoksi LA. Laskin sen oletetusta oviksesta ensi viikolla ja sain 30.12. Olishan se hauskaa olla synnärillä juuri kun vuosi vaihtuu! :D

Greippimehusta: Sitä kannattaa juoda lasi, pari päivässä. Eli 1½ dl tai enemmän. Mulla ainakin on vaikuttanut limoihin, tai lähinnä kosteuden lisääntymiseen. Itse ovislimoja kun en ole bongannut varmaan koskaan vielä. :ashamed:
 
Helou, helou kanssasisaret :wave: Olikohan helistimen sivut mistä luin, et jollain ollu sellanenkin raskausoire, et heränny aamulla aikasten tosi virkkuna, ennen herätyskelloa. Noh, mä oon nyt tässä parina aamuna, niin just viel vkonloppuna, heränny 6.20 ja tänään 6.05, ja todellakin ENNEN kerätyskelloa :LOL: :LOL: :LOL: Outoa :/ Mut ONNEKSI oon nukahtanu uudelleen, vaihtelevalla menestyksellä :D
Yritin tossa ottaa kuvaa siitä mun viivasta, mut eihän se perhana onnistunu, ei oikeen näy niis kuvis :ashamed:
vauvahaaveita, mä kans aattelin, et perhanan perhana jos en saa ollenkaan vahvoja viivoja ovistikkuihin, ku aina tuli vain niitä hailakoita, mut onneksi vahvistu kuitenkin. Niistä on muuten kuva täällä http://kaksplus.fi/keskustelu/t995666 jos haluut käydä kurkkii :D
 

Yhteistyössä