ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!!!! vol. 5

Juu no mie voin sannoo sen verta kokemuksesta et miula ol tommosta viivaa aika kauankin :) mut sit alko häviimään.. Ja sit olkii iha haljun halju haamu ja sitä seur. pvänä yhtäkkii iha tumma! :) Et älä lopeta tikuttelua vaiks se siittä haaleniski :)
 
Elikkä kuumeilija oli se meidän kerhon perustaja :)
Tääl edelleen vuotelee, mut ei kipuja, ainakaan toistaseksi. Testi nega, viel viiva mahassa :'(
14. päivä neuvolaan, sit verikokeisiin ja sit en tiä, kaikki on herran hallussa, niinku kyl tähänkin asti. Sitä pienokaista ei nyt meinata meille suoda sit millään, ja haluavan/ odottavan aika on pitkä. Ei siis nyyttiä jouluksi :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
 
Sit ei muuta kuin meette kerhosivulle, haette nikillä toiveilija82 ja sit ku tulloo se sivu et kysyy salasanaa ni laitatte et hae jäsenyyttä :) Tosin mie tiiän muuteskii kyllä tuo salasanan ni en sit tiiä miten se menis et jos ei oo hyväksytty jäsen ni mite sen kans hoituu sit... mut mu ymmärtääkseni se perustaja sit ain hyväksyy uudet :)
 
toiveilija, kuumeilija87 ol perustaja mut miten sunki nikillä sen kerhon löytää? vai mitenkä täh :p
Ja kyl sie viel sen vaavin saat!! Ensi kierrossa jos ei sit nytten kerta.. Ottaa se kyl koville ku sul jo noi monta noit yrityskiertoja mut kyllä se valosampi aika sieltä vielä tulee! :) :hug: :hug:
 
Noniih, mä pistin talvimammalle viestillä salasanaaa.. Miracle tais laittaa jo vauvahaaveita: lle (vai miten se sanotaan tollee :D:D) Suomen kielen kurssille viel tässä :D

yritän käydä hyväksymässä ne tän päivän puolella ne hakemukset :D Minä sen kerhon siis perustin, nyt siel on ollu hiljasta.. Eli kerhopuolelta Esikoista yrittäviä vol. 2. Multa tai vaik miraclelta tms voi pyydellä salasanaa :)
 
Tai siis kävit vauvahaaveita multa hakeen jäsenyyttä :D:D Hyväksytty on :D

Kerhoja on kaks sen takia kun tossa ensimmäisessä ei salasanat enää toiminutkaan.. En päässy sisälle ollenkaan.. :( Siksi toi vol. 2. Ja vain minä olen perustanut ne kummatkin :) en toiveilijan kerhosta ole kuullutkaan :D
 
ei ko toiveilijan kerhoo ei varmaa oo mut se on jäsenenä ni sit varmaa ku vaa hakee kaikkia niit kohtia ja laittaa toiveilijan nikin ni se löytää sen kuumeilijan alottaman kerhon, että näin :) nibbler vaa sano toiveilijasta ni kahtoin et löytyyks silläki :p
 
voi itku :'( toiveilija82 oikein paljon halauksi sinulle :hug: :hug: :hug: mäkin täällä sinua jo tsempitin, että nyt sulla on kyllä tärpännyt, mutta ei sittenkään, olen niin pahoillani, sulla on varmasti paha mieli. Koitahan jaksaa taas uuteen kirtoon lähteä vaikka tuntuu varmasti turhauttavalta :heart:
 
hei tytöt!

lueskelin tuolla helistimen puolella greippimehusta ja tämmönen postaus löyty:

"Tulinpas kertomaan oman tärppitarinani, joka ei kylläkään liity greippiin, vaan karpalomehuun!

Join nimittäin alkukierrossa karpalomehua virtsatietulehduksen oireisiin, ja taisin syödä muutaman Urisan-tabletinkin. Oviksen aikaan oli mielettömät limat, joka on mulla tosi harvinaista, ja nyt sitten kp 30/29 (yk2) pärähti plussa testiin. Tämä voi olla aivan sattumaa, mutta eikös karpalo ole samalla lailla hapanta kuin greippi? Näin ollen niillä olisi sama vaikutus limoihin, ja karpalomehu on ainakin minun mielestäni paljon parempaa Laughing

Eli tämä vain tiedoksi, jos greippimehu kyllästyttää, niin kannattaa kokeilla karpalomehuakin"


ajattelin että jos greippimehuilijoita kiinnosti, tai niitä jotka haluaa kokeilla mut ei tykkää greippimehusta :)
 

Yhteistyössä