***ESIKOISESTA HAAVEILEVAT*** -plussapuhuuripino

Heippa!

Halusin tulla kertomaan uusimman bongailtavan raskausoireen. Piimänhimo. Toukokuisten pinossa nimittäin on monta jotka ovat huomanneet että ihan raskauden alkuviikoilla on tehnyt mieli piimää, vaikka sitä ei muuten koskaan juo. :D Minäkin olen siihen ihan hurahtanut. :p Eli jos alkaa piimähyllyn kohdalla kaupassa sylkeä erittymään suuhun normaalia enemmän - olet raskaana. :D

Plussa-aalto tänne teille murut!! tulkaa pian odotuspuolelle! :wave: Kovasti tähän pinoon plussia soisin!!

+++++++++++++++++++++++ :whistle:
 
Toivova eipä ne nekään tikut sitä varmaksi voi kertoa, ovuloiko.. :| ei sitä varmaksi voi todeta muu kuin ultra..ainakin niin oon käsittäny :eek:

EM vai piimän himo :D mulla se ei voi kertoa raskaudesta, kun mulla yleensäkin välillä tulee ihan hillitön himo maitotuotteisiin, esim. just piimään ja raejuustoon :D :D
 
niin ei nekään nyt varmoja ole, mutta antaa mulle vähän mielenrauhaa =)
ja mulla tuli pillereiden jälkeen ennen menkkoja hirveä piimän himo(enkä todellakaan muuten juo), mutta kyllä ne menkat sieltä alkoi :| mutta varmasti joillakin näin.
 
duffy :hug: mullakin töissa yks raskaana ja pari tuttua muutenkin tulleet raskaaksi lähiaikoina sen enempiä edes yrittämättä. vaikka sitä onkin iloinen heidän puolestaan niin kyllä se silti kirpaisee ja tuntuu pahalta :(
 
Minä en oo täällä nyt oikeen kerinny pyörimään, ku koulu vieny kaiken ajan. Eilen kuitenki täti kurvasi taas tänne ja nyt siis kp 2/29-34. Tsemppiä kaikille! En nyt kerkee lukee teijän kirjotuksia ja oon taas iha pihalla ku lumiukko, mut käyn joku päivä paremmalla ajalla lueskelemassa. Onnea plussanneille jos semmosia on kerinny tulla ja :hug: niitä tarviville!
 
Sompio varmaan viilikin käy.. :LOL: Kai se liittyy jotenkin siihen että pieni muhkura tarvitsee rakennusaineita ja siksi tekee mieli just niitä... :/

Siniviuhka jaa... no sitten se ei taida päteä sun kohdalla. :)

Toivova, ei se varmaan kaikkien kohdalla pädekkään... oli vaan hauska yhteensattuma tuolla toukokuisten pinossa että niin moni alkoi sitä himoomaan.. :D

Duffy :hug: :hug: voi kun olisi jo sinun vuorosi. :(

 
Kiitti Sun Rise ja toivova =) täytyy nyt vaan toivoa, että tosiaan meillekkin se onni suotas. Äidin kaveri alkaa varmaan mulle antamaan nyt vyöhyketerapiaa ja sellastaki mietin, että pitäsköhän se miehen sperman laatu tutkia kuitenki nyt sitten, vaikkakin yritystä näin vähän takana...täytyy vähän fundeerata...

Mutta minäpä alan lähtemään kotiin. Jos ei nyt tässä kierrossa tärppää (tuskin tärppää, ei oo yhtään sellanen olo) niin palaan varmaan listoille takas, eipä se näytä vaikuttavan siihen notkuuko sitä täällä vai ei.
 

15.9.2008

Minnie-....................kp 83/30-33.......................(tjottailee)
Kia-85....................kp 68/??............................yk 2
Terhi82...................kp 63/28...........................yk 3(km jälkeen)
katie80...................kp 58/30............................yk 4
Santtuli...................kp 56/27-57.......................yk 4
Marshmallow...........kp 49/23-26.......................yk 2
Hope22...................kp 47/30...............................yk 2
Heksu76..................kp 43/26..............................yk 1

kiharapää...............kp 38/32-35..........................yk 12
Humu82..................kp 35/27-33...........................yk 2(yht. yk5)
Henuliini..................kp 35/29-34...........................yk 2
DeviLiah.................kp 34/35.................................yk 3
Apsu.......................kp 34/31-41...........................yk 5
Louvre....................kp 31/32-40...........................yk 6
Ouska.....................kp 30/33-??...........................yk 6
Delfis......................kp 30/28................................yk 1

Nera-85..................kp 29/28-35..........................yk 5
Minttuli82...............kp 29/23................................yk 2
Lumikeiju.................kp 28/29...............................yk 5
JenPen....................kp 28/28...............................yk 2 (T)
Londiliina85............kp 27/28-30...........................yk 1
salmiakkitassu........kp 26/28..............................yk 2
Sompio....................kp 25/30-31..........................yk 3
Markka84....... ........kp 25/28................................yk 2
Happyfeet...............kp 25/28...............................yk 1
Talvis......................kp 24/30...............................yk 5
Hemuli1981............kp 22/28-38...........................yk 4
Sun Rise..................kp 21/29..............................yk 3
Kauris-82................kp 21/30..............................yk 6

Piglet......................kp 19/27-..............................(taustailee)
nanakuu................ kp 19/28-32........................yk 1
kukkaiskeiju............kp 18/34-39.......................yk 3
Heinu......................kp 16/26-31........................yk 11
Siniviuhka...............kp 15/26-29..........................yk 8
Kuumeilija...............kp 13/26-41..........................yk 8
asty........................kp 13/28-42...........................yk?
johanna83..............kp 11/32-40..........................yk 6

Miss Mindy...............kp 10/33-35.........................yk 3
HaLPe.....................kp 10/23-27..........................yk 8
katalin....................kp 9/28-29..........................yk2
yöperhonen-..........kp 8/29.................................yk 8
Nasuli08.................kp 8/28-30.........................yk 3
toivova-84..............kp 7/25-29...........................yk 3
kaz.........................kp 6/26-27..........................yk 3
Baby Butterfly.........kp 2/28-31...........................yk4
Finu........................kp ??/??...............................yk 1
vinka......................kp ??/??...............................yk 1
haaveluja84...........kp ??/??...............................yk ?
kolmistaan..............kp ??/??...............................yk ?
Mikita......................kp ??/??...............................yk?
Nastimatroona.......kp ??/??..............................yk ?
 
Moikkelis kaikille =)

En oo varma oonko ollu täällä aikasemmin,mutta kirjauduin uudestaan.
Mun mieli ei käsitä.

Menkat alkoi eilen. Sitä edelliset menkat kesti alle kaksi päivää ja loppui,kun seinää. Eli ennen eilistä päivää se edellinen kierto oli 44/27-32. Viimme kuukausi oli oikein kunnon oireilua. Aamusin pahoinvointii, kalan hajua en voi sietää vieläkään, hajut oli todella selkeet haistoin semmosia hajuja joihin en oo aikasemmin kiinnittänyt huomioo, nännit oli koholla ja niillä näppylöillä et kultsikin monesti mietti kun ne oli pystys koko ajan. Mahassa oli painontunnetta ja tunsin semmosia repäyksiäkin.Väsymys ja ruokahalu ihan tajuton maha oikein huusi nälkäänsä ja maha oli ihan sekasin ja vetelänä.
En tehnyt testii,koska ennenkin oon pettynyt ja odotin tota aikaa kuluvaksi et olis oikein kunnolla menkat myöhässä. Mun yksi kaveri kehotti ,että tee vasta sitten testi kun seuraavat ei tuu.
No ne nyt sitten alkoi ja pettymys on suuri. Jäi vaan vaivaamaan et noita oireita en oo kuvitellu todellakaan. Sitten oon kuullut,että menkat voi tulla vaikka oliskin. En kyllä tiiä mitä tekis...
Osaisko joku neuvoo mua ??? kertoo mitä...
vai annanko olla...
 
Heippa!

nibbler mut saa laittaa listoille. Tänään siis kp 23/29 yk 2

Raskausoireita: hajut tuntuu voimakkailta ja nyt on kolmena aamuna ollut huonoa oloa aamupalan jälkeen ja se kestää ihan iltapäivään asti. Halausin tosi paljon olla raskaana, joten lienenkö kuvitellut nämäkin.

Markalle Onnea haamusta!
 
markka jes, toivottavasti vahvistuu ihan kunnon plussaksi! :) :flower:

WARNING: ÄLLÖTEKSTIÄ!
( . ) mitääääää, en käsitä, limailen koko ajan ja tosi runsaasti. oviksen piti tosiaankin olla silloin sunnuntaina/maanantaina kun luulin, että limat loppui, mutta eipä sitten loppunutkaan. tulee sellasta oikein vetistä tavaraa toosan täydeltä...hmm...onkohan mulla sittenkin jokin tulehdus :eek: :eek:
 
Markka onnea, toivottavasti muuttuu isoksi paksuksi plussaksi :flower:
siniviuhka kuulostaa kyllä oudolta, kato pari päivää, jos jatkuu niin kannattaa käydä lekurissa, varmuuden vuoksi. toivotaan ettei mitään ikävää, että liittyis jotenkin plussautumiseen =)
duffy kovasti toivon sitä plussaa, monesko yk teillä olikaan? jos siltä tuntuu ja mieskin samaa mieltä niin ainahan sitä kannattaa testata. tietääpähän sitten =)
 
Mulle tuli joskus kuun alussa vauva-lehden (joo on vähä väärä lehti tänne foorumille :p) mainos ja aattelin tilata sen sitte samantie. Siin sai jonku kantoliinan tms kaupanpäälle mut en vieläkää oo saanu lehtee ees. Tekis nii mieli ostaa kaupasta jo et pääsis lukee mut en viiti ku sit jos se tuleeki kohta.. Kaksplussahan tietty tuli ostettua jo :D
Musta on tullu lehtien suurkuluttaja nyt ku uskaltaa miehenki eessä niitä lukee ja ostaa. Aiemmi en viittiny selata ees tätä foorumia ku en halunnu painostaa enempää miestä ku muutenki olin vähä allapäin kokoajan jnejne.
Mä niin haluisin kaikille kavereilleki kertoo et meilleki joskus tulee vauva, mut haluun nähä niitte ilmeet sitte ku sanon vaa et oon raskaana tms. Oon aina ollu sitä mieltä etten halua yhtää lasta mut nyt sitte viime vuoden puolella nousi niin kovaksi toi vauvakuume et piti sanoo miehellekki siitä, mut se ei ollu valmis sillon.
Nyt ruokaa tekeen :)
ps: Haluisin niin tehä raskaustestin vaikka tiiänki melko varmaksi ettei sitä plussaa oo ootettavissa eikä mitää oireita oo...
 
Markka: Onnea, toivottavasti muuttuu vielä vahvemmaksi.
Työt ja opiskelu on vienyt aikaa, en siis ole paljon ehtinyt tänne kirjoitella Mut lukemassa olen joka päivä käynyt.
Pakko oli kans vauva-lehti tilata. Välil aina ostan Kaksplussankin. Lehtiä on tullut lueskeltua.
Ovista täällä nyt odotellaan, johon on vielä muutama päivä aikaa.
 
tulee pikaisesti vähän omaa napaa vaan.. kauhiasti ollu koulukiireitä ja tällä viikolla ne kihlajaisten järjestelyt.. viime viikonloppu meni taas vaihteeks koiran kans lekurissa ku raukan peppu tuli kipeeks... anaaliha se oli, tulehtunu ja märkivä, 2vko antibiootti ja kauluri päähän :D

kp 24/30 ja vähän epäuskone olo... oletetun oviksen jälkeen on jatkunu valkkarin lorotus.. rinnat myös raskaat ja välil kainaloidenki puolelta.. sunnuntaina havaitsin ehkä jotain punertavaa seksin jälkeen (ajankohta sopis kiinnittymisvuotoon) mut en sit tiiä..

viikko pitäis jaksaa.. :heart: plussaonnea tänne kaikille!! :whistle:
 
Iltaa naisille :wave: !!
Tänää on ollu oikee ****tuspäivä
:headwall: En tiiä tuntuu et kaikki asiat on ottanu päähän tänää... :kieh: Perjantaina sain labravastaukset ja niis ei ollu mitää poikkeavaa (hormonikokeet ym.) Juu hyvä sinänsä mut toisaalta oisin toivonu et jotain olis löytyny häikkää niin tietäs jo vihdoin syyn miks mun kierrot vaan venyy ja venyy, saati että raskaaksi tulisin |O
Nyt sitten täytyy odotella kutsua gynelle, siihen varmaa saa varautua et pari kolme kk menee ennen ku tuonne kunnon gynetutkimuksiin pääsee... Kaiken lisäks viel tänää täräytti 'pissatulehduksenki' päälle.. Olo on paska. Ohhoh, tulipas aika tilitys... :ashamed:
Anteeksi omanapaisuuteni tänää, huomasin tossa et taas uusia kuumeilijoitaki vissii ilmestynyt joukkoomme =) Tervetuloa kovasti :flower:
Ja iiiisooot plussapuhurit kaikille tuleville mammoille +++++++++ :whistle:
 

Yhteistyössä