***ESIKOISESTA HAAVEILEVAT*** -plussapuhuuripino

JenPen
yöperhonen- Mistä saakka sinne Kainuuseen muutatte? Omakotitaloon vai?

Tupakoinnista, et toi nikotiinipurkka on kyl ihan hirveetä tavaraa. Ekalla kerralla mulle tuli siitä tosi huono olo kun en osannu syödä sitä oikein, jauhoin vaan ties kuinka kauan.. Mut kyl siitä paha olo tuli myöhemminkin ku tiesin jo tekniikan.

duffy :hug: Musta tuntuu kans ihan samalta, vaikka ei tässä yrityskiertoja ole vielä paljon mitään mut yhtäkkiä kaikkia alkanu odottaa... Töissä jokanen on joko just saanu lapsen, just tullu äippä-/isyyslomalta tai on raskaana. Nyt kaks serkkua on ilmottanu et ovat raskaana, toinen nelikymppinen ekakertalainen ja toinen 7 keskenmenon ja hoitojen jälkeen. Onnellinen olen kyllä heidän puolestaan kun kummallakin hankala tilanne ollut.

Markka Tääl on peukut pystyssä teille!! :heart: Tuuhan ilmottelee mihin se haamu siitä kehittyy.. =)

HappyFeet Mäki tilasin ton Vauva-lehden, ja saan sen kantopussin. Nainen kysy puhelimessa et oonko kantopussia käyttäny ja meni ihan hiljaseksi ku sanoin ettei meillä oo ees vauvaa... :D Musta nois lehdissä ei oo suurta eroa, vaikka en niistä Vauva-lehden nettisivuista tykkää. Mä oon nyt vähän vähentäny tota lehtien suurkulutusta, ennen yritystä luin niitä jatkuvasti, lainasin kirjastostakin.

Santtuli Miten pitkiä kiertoja sulla on ollu ja kuin kauan odotit ehkäisyn jättämisen jälkeen ennen ku menit tutkimuksiin? Eiks sulle sit määrätty niitä Teroja, vai oliks ne Clomeja vai molempia...

KP Hieno homma, toivottavasti nyt tärppää! :heart: :flower:
 

17.9.2008

Minnie-....................kp 84/30-33.......................(tjottailee)
Kia-85....................kp 69/??............................yk 2
Terhi82...................kp 64/28...........................yk 3(km jälkeen)
katie80...................kp 59/30............................yk 4
Santtuli...................kp 57/27-57.......................yk 4
Marshmallow...........kp 50/23-26.......................yk 2
Hope22...................kp 48/30...............................yk 2
Heksu76..................kp 44/26..............................yk 1

kiharapää...............kp 39/32-35..........................yk 12
Humu82..................kp 36/27-33...........................yk 2(yht. yk5)
Henuliini..................kp 36/29-34...........................yk 2
DeviLiah.................kp 35/35.................................yk 3
Apsu.......................kp 35/31-41...........................yk 5
Louvre....................kp 32/32-40...........................yk 6
Ouska.....................kp 31/33-??...........................yk 6
Delfis......................kp 31/28................................yk 1
Nera-85..................kp 30/28-35..........................yk 5
Minttuli82...............kp 30/23................................yk 2

Lumikeiju.................kp 29/29...............................yk 5
JenPen....................kp 29/28...............................yk 2 (T)
Londiliina85............kp 28/28-30...........................yk 1
salmiakkitassu........kp 27/28..............................yk 2
Sompio....................kp 26/30-31..........................yk 3
Markka84....... ........kp 26/28................................yk 2
Happyfeet...............kp 26/28...............................yk 1
Talvis......................kp 25/30...............................yk 5
Maniskkatee..........kp 24/29.................................yk 2
Hemuli1981............kp 23/28-38...........................yk 4
Sun Rise..................kp 22/29..............................yk 3
Kauris-82................kp 22/30..............................yk 6
Piglet......................kp 20/27-..............................(taustailee)
nanakuu................ kp 20/28-32........................yk 1

kukkaiskeiju............kp 19/34-39.......................yk 3
Heinu......................kp 17/26-31........................yk 11
Siniviuhka...............kp 16/26-29..........................yk 8
Kuumeilija...............kp 14/26-41..........................yk 8
asty........................kp 14/28-42...........................yk?
johanna83..............kp 12/32-40..........................yk 6

Miss Mindy...............kp 11/33-35.........................yk 3
HaLPe.....................kp 11/23-27..........................yk 8
katalin....................kp 10/28-29..........................yk2
yöperhonen-..........kp 9/29.................................yk 8
Nasuli08.................kp 9/28-30.........................yk 3
toivova-84..............kp 8/25-29...........................yk 3
kaz.........................kp 7/26-27..........................yk 3
Baby Butterfly.........kp 3/28-31...........................yk4
Finu........................kp ??/??...............................yk 1
vinka......................kp ??/??...............................yk 1
haaveluja84...........kp ??/??...............................yk ?
kolmistaan..............kp ??/??...............................yk ?
Mikita......................kp ??/??...............................yk?
Nastimatroona.......kp ??/??..............................yk ?

 
JenPen Mä tykkään jotenki siitä vauva-lehdestä enempi mut tosiaa tästä nettisivusta :D Eilen kans kirjastoreissu veny ku jäin lukee pari vauvaa ja yhe kaksplussan.

londiliina85 Mulla kans pelottaa ettei onnistu vaikka ei kyllä suvussa oo lapsettomuusonglemia. Yleensä kaikki tekee liianki helposti niitä muksuja... tai siis tuntuu siltä..

Mulla on täälä nyt siskon muksu hoidossa. tommone puolivuotias pikkune <3 Täytyy mennä vähä leikkii sen kans :)
 
JenPen Tyhjennysvuoto tuli sillon normisti ku lopetin pillerit, sit oottelin n. puol vuotta eikä menkkoja kuulunu, sillon menin lääkäriin ja sain terot. Söin niitä pari kuuria ja menkat tuli normisti. Sit ku terot loppu ni taas veny kierto tuohon 57 päivään. Nyt taas sit kp 57 ja oireita ei ole suuntaan eikä toiseen.. Eli siis vaikka yk:ta ei kovin montaa ole niin yli vuosi on jo yritetty lasta..
:|
 
londiliina :hug: Jaksamisia. Tällä kierrolla sitten plussapuhurit sinnekkin.

Mä tein tänä aamuna testin ja negaa näytti. Silti hassua kutkuttelevaa nipistelyä alavatsalla, rinnat tosi turvonneet, huimaa ja jatkuva etova olo... Jos kerran ei ole tärpänny niin sais se täti sitten tulla, jos on tullakseen.
 
Moikka kaikille ja tervetuloa uusille! Ja ehdottomasti onnittelut kaikille plussanneille ja haamun saaneille. Tädin yllättämille kauheesti voimia uuten kiertoon . Ja kaikille iso plussa-tuuli

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle:

Mä tulin kanssa tänne pikaisesti kertomaan kuulumisia. Eli omaa napaa tulossa vähäsen. Meillä on nyt siis se vaihe kiertoa menossa, että ovulaatio ois pitänyt käyttää hyväkseen ja odotellaan vaan testaus-päiviä. Nyt tässä kierrossa ei olla vaan oltu mitenkään erityisen aktiivisia peiton heiluttajia. Eli aika epätodennäköistä on, että tarttis paljookaan testailla... :| Mulla on vaan ollut aivan omituista meininkiä tuolla alakerrassa, nyt tulee siis limajuoruja :) Ovulaation olis pitänyt olla jo ja limaa on tullut siihen malliinkin, että se olis ollut. Mutta nyt se limatuotanto ei ota laantuakseen, ei siis haise pahalle tai mitään muutakaan epäilyttävää rakenteessa. On vaan limanen olo koko ajan :/ Niin omituista, ei mulle ollenkaan normaalia. Tähän asti mulla on ollut selkeästi pari päivää massiivista liman tuloa ja sitten se on päättynyt kuin seinään. Tätä on siis kestänyt jo jonkun viikon verran.

Niin ja sitten se, että mä en ole itse uskaltautunut ostamaan/tilaamaan/lukemaan vauva-lehtiä. Kun muutenkin kuumeiluttaa niin kovasti, että ei meinaa penkillä pysyä, niin sitten jos lukisin vielä lehtiä, sinkoutuisin varmaan maata kiertävälle radalle tän kuumeilun kanssa. Mutta ootteko saaneet niistä jotain iloa tai onko siellä jotain hyödyllisiä juttuja jos ajatellaan tätä yrittämistä?
 
KP pidä vaan se täti loitolla! ois jo sun aika plussata!

omanapaisuus: lämmöt oli aamulla vieläkin 36.3, odottelen nousua..
ajattelin tilata tulevaisuutta varten kotitestiltä jonkin ovis+r-testipaketin, joskohan sitä sitten joskus tikuttelis.. vaikka eihän mun pitäny :ashamed: :ashamed: :D

halauksia tarvitseville :hug: :hug:
 
Siniviuhka mulle kävi niiden testien kanssa nyt niin, että unhodin kokonaan tikuttaa ovista. Olin niin mun pv-projektin lumoissa. Mutta halpoja ne on ja sitten pääsee pissaamaan tikkuun jo kovin ajoissa kun niitä on kaapissa... :)
 
dindindin....

täällä on kp1 joten sinne meni se kierto kankkulan kaivoon. Voitte siis poistaa minut listalta, koska palailen vasta ensi kevään puolella yritykseen. Toivottavasti silloin ei ketään teistä enään ole täällä!!!Onnea kaikille kovasti vauvatouhuihin ja muihinkin yrityksiinne :)

Kiitos seurasta!

t, apsy
 
JenPen
londi Jaksamisia täältäkin :hug: Mulla ainakin on ihan samanlaisia pelkoja, vaikka tosiaan vasta yk2. Tässä kierrossa bongasin oviksenkin tikuilla, muttase oli vähän epäselvää niitten tikkujen kanssa ni pelkään silti jotenkin etten edes ovuloi. Ja kuin kauan kestää ennen ku tajuan sen ja menny ties kuinka monta kiertoa hukkaan... :| Mun suvussa käsittääkseni ihmiset tullu aika helposti raskaaksi, ja äiti myös. Yhdellä serkulla tosiaan ollu vakavia ongelmia raskautumisen kanssa, hirveästi keskenmenoja jne.
Miten londi ne kystat oireilee? Vaikuttaako ne raskautumiseen?

Santtuli Onpa kurja tilanne teillä :( Toivottavasti ne kierrot siitä tasaantuis pian!
Mulla oli viimeksi 40 päivän kierto ja nyt tämän kierron päättymistä odottelen. Ihmetyttää kun aiemmin kun olen pillerit lopettanut, niin kierrot ollu säännöllistä 28 päivää...

Heinu Ei niissä lehdissä yrityksen suhteen oo kyllä mitään hyödyllistä, itse en oo ainakaan löytänyt kertaakaan. Välillä ollu sellasia juttuja, että joku on saanut lapsen vaikka raskautumisessa ollut jotain ongelmia tms. Olis ihan kiva jos niissä ihan vauvalehdissä olis jotain juttua yrityksestäkin, edes sivu tai pari. Aika moni kuumeilija kuitenkin niitä lehtiä tilaa ja lukee. Mut mä ainakin tykkään niitä lukea ihan muuten vaan, on kiva lukea arjesta lasten kanssa ja kerätä vähän tietoa päähän ennen ku se on omalla kohdalla ;)

Jaaha, Siniviuhka meinaa sortua aktiiviseen yritykseen tikkujen kera :D Niin kävi täälläkin, se siitä tjottailusta sitten.... :whistle: Toisaalta jos osaa tikkujen avulla ajoittaa pupuilunkin juuri oikeen kohtaan kiertoa eikä siltikään raskaudu, niin mulle tulee vähän pelko että on jotain vikana oikeasti... Tjottaillessa voi aina mielessään vedota siihen, ettei välttämättä ole pupuillu oikeaan aikaan.

Mä menin tekemään raskaustestinkin jo, negahan se tietysti oli. Halusin tehdä nyt kun viikonloppuna juhlat tiedossa ja tulee varmaan siellä jotain juotua. Tää on tylsää tän epämääräsen kierron kanssa kun ei yhtään tiedä koska pitäis testata!! |O En nyt tiedä sitte pitääkö toi 28 päivää yhtään paikkansa, että palautuuko tää kierto koskaan siihen. Voi p*rkele, miks se on ollu tasan säännöllinen joka ikinen kerta aikasemmin ilman pillereitä kun ei menkkoja olis tarvinnu tulla ollenkaan, ja nyt ku olis tarkotus raskautua niin menkkoja ei vaan kuulu! Aaaarrrgghhh!!! :kieh:

Heippa apsu :wave: Toivottavasti ei olla täällä odottelemassa enää kun tuut takasin, mutta katellaan sillon tavataanko täällä taas =)
 
londi Mun siskonpuolella on ollut hirveitä ongelmia raskautumiseen ja jos on tullut raskaaksi niin sitten on aina mennyt kesken. Molempien poikien kohdalla on ollut niin että vuosi mennyt yrityksessa ja synnytyksessä on aina jotai mennyt pieleen puudutuksen kanssa tai jotai, Esikoinen kun tuli sektiolla niin puudutus ei toiminut ja se tajuttiin vasta viillettäessä jolloin hätäisesti nukutettiin sisko poloinen. Toisen kohdalla huomattii että on kohdun yläosan ahtauma niin ei lapsia voi normaalisti synnytelläkää ja sekin sektiolla sitten melkei 5 kiloinen vauva mikä oli yli aikainen...
Meillä menossa yk 4 Ja jotenki tuntuu et mihin se aika hukkusi? Kaikki kaverit pahahtanu näppärästi ekalla kerralla puolivahingossa ja me ollaan täsän yritetty tähtäillä ovulaatioon yms ja mitään ei tapahdu paitsi se yksi KM mutta muuten ei mitään. Ajattelin nyt siirtyä ajattelemaan asiaa niin että olen kuin miään ei oliskaan mutta oviksen kohalla alan tikuttelee ja miehen kanssa suunniteltii ettö ruvetään selibaattii tossa kp 11 ja sitten kun ovistikku näyttää plussaa ruvetaan rymisteleen kaks kertaa sinä päivänä ja seuraavanaki vielä. Luulisi toimivan.. :D
 

Yhteistyössä