Esikoisesta haaveilevat -ny plussataan!! ~~*~~<3

miracle ootas vaan pari viikkoa ni täältä mää tuun :D tuolla meiän viikkopinossa yks kertoi, kun kaks kaveria oli kokenu saman "kohtalon" ku minä tissieni kanssa.. eli siis oli ollu yhden kierron alusta alkaen rinnat kipeät. kas, plussa tullut molemmille. eivätkä ne kaks tunteneet toisiaan. nyt vaan totisesti toivon, että ovis ois ollu/on semmoseen aikaan, että simppoja on paikalla. kn-jutuista innostuneena menin räplää ja iha löllö auki alhaalla. mut puol tuntii heräämisestä lämpö 37,0... mitä täs nyt sit uskois... aika näyttää..
 
arvaa miracle tuliko tosta tornadon hyökkäyksestä mieleen, että mulla ois semmone pitkä ripa tossa olkapäillä, ja sitte kerran pyörähtäisin sulokkaasti ympäri "jaa mää vai-asenteella" ja kaikki esikkohaaveilijat ois maassa tai kepin nokassa... :LOL: HÖÖH
 
mä toivoisin, että tornado veis tädin mennessään, ettei se kolkuttelis tänne olleskaan. mua jännittää ihan kamalasti. tää johtuu teidän seurasta. aiemmat kierrot oon ottanut ihan rauhallisesti...joo, on hyvä, että miracle on täällä meidän tukena :)
 
Päivää naiset!

Onnea mansikkatee kihlautumisen johdosta!
MM :hug: ihan kauheeta :'( noi sun koirien kohtalot..
EM toivottavasti toi vuoto on vaa joku hetkellinen härö, eikä vaikuta raskautumisen mahdollisuuteen :hug:
RvaB ihanalta kuulostaa tuleva lastenhuoneenne..mä oon samaa mieltä sun kanssa väreistä..:)

En kaikkia musta, mitä piti kommentoida...taaskaan..joten :hug: kaikille sitä tarvitseville ja tsemmppiä! :)
 
babyb: Oho! en edes uskalla sanoa mitä se voisi tarkoittaa :whistle: koita jaksaa viel jänskäillä sinne perjantaille ni saahaa vähän varmempaa tietoa

no niin, nyt jo nokka vuotaa :snotty: täytyy vaan pysytellä erossa lääkkeistä, ettei vaan ovis esty!
 
JenPen
toiveilija82 Aivan ihania noi lorupussit! Toiset sit osaa ja viitsii.. =) :flower: Mä en muista tollasia edes lapsuudesta, poimitaanko sieltä sitten loruja ja luetaan lasten kanssa? Mulla oli hirveesti loru- ja runokirjoja pienenä (mutsi on runojen ystävä..), esim. Pikku Pegasos josta muistan vieläki joitain hauskoja loruja.

Linnalle onnea kovasti! Muistanko ihan väärin, vai asuitko sä miehes kanssa jossain kaukomailla sillon ku aloit kirjottelee tonne Vauvakuume mutta ei vielä-ketjuun..?

kadak Ajattelin testailla perjantaina jos ei menkkoja näy.. Ei minkäänlaisia oireita niistä vielä, tänään pitäis alkaa. Tosin houkuttelee jonkin verran ku sain juuri postista nuo ovis- ja raskaustestit jotka tilasin EILEN (aika nopea toimitus!) netistä... Niissä lukee että positiivinen tulos näkyy jos hcg:tä on virtsassa 10 (mikä se yksikkö on, ei ainakaan mg). Eikö se sillon ole aika herkkä testi, ku apteekin testissä luki et näkyy vasta ku on 25?
Siniviuhka, Kuumeilija, kadak, mulmul ja kumppanit, koska testailette??? Teilläkin näkyi olevan tärkeet päivät käsillä!

Myötätunnosta kiitoksia Talvis :hug: Koirat on jokanen ollu kauheen tärkeitä mulle, siks tuntuu että lapsen koira-allergia olis maailmanloppu... :/
 
JenPen
Mua välillä naurattaa nää meitin keskustelut täällä, ihan kaikilla palstan osioilla yleisesti; Puhutaan limoista, niiden koostumuksista, valkovuodoista, kohdunnapukan ronkkimisesta ja kuukautisvuodon koostumuksesta :LOL: Sinä aikana kun oon näissä jutuissa ollu mukana, oon ainakin oppinut omasta kehostani enemmän ku yksilläkään bilsantunneilla :D
Minäkään en ole mistään kainoimmasta päästä, mutta en kavereitten kanssa kyllä livenä juttelisi limoista kovin yksityiskohtasesti. Onneks täällä voi purkaa asioitaan ja kysellä muilta mitä tahansa. =)

baby butterflylle nyt paljon onnea matkaan että viiva vahvistuisi.. :heart:
 
Miracle öö joku kotitesti.fi tikku. kaverilla ne toiminut mutta tossa oli joku pikkunen roska tossa testissä et oliskohan se jotenkin vaikuttanut. Kun se vaaleanpunainen "läntti" tuli testiajan sisään (30min) ja se tuli 20 minuutissa... Ja sit se ett siitä tuli siis viivan näköinen eikä sellanen läntti oli ehkä jo pari minuuttia testiajan ulkopuolella... Nyt menossa hakeen apteekistä testiä. Olisko ehdotuksia. hirveetä tää piinaaminen. kun mulla ei koskaan oo tullu EDES haamua kun oon testannut...
 
JenPen, hihhii, sama homma, en kyllä kavereiden kanssa puhu tuollaisista ja oon kanssa oppinut naisen biologiasta toooosi paljon. Mä voisin testailla myös perjantaina, jos tornado eksyttää tädin. Mulla on kotona yksi Apteekin oma testi. En ole koskaan testannut elämässäni, eli jännää se tulee olemaan, jos sinne asti pääsen :)
 
babyb, juu juu.. Hmm. Miekii noit oon käyttäny mut sillo ko mie käytin ni ne oli niit erittäin herkkiä.. Apteekin oma on ainaki luotettava, mut kovin aikasin se ei kyl viivaa anna. Et oisko se clearblue sit se paras? en mie kyl noist kunnol tiiä....
 
Huomenta naiset!

En oo ehtiny vielä lukea koko pinoa.
Sinikka pyydäppä Pronaxenia siltä lääkäriltä, mulle kirjotettiin vajaa 3v sellaset ku yks aamu töihin mennessä oksentelin keskellä katua ja meinasin pyörtyä bussipysäkille, piiiiikkusen nolotti :D ne on tehokkaita, ei kuitenkaan kolmio-lääkkeitä. Yhdellä sellasella pärjään koko päivän. Mä oon pitäny mun onnennumerona 5 =) jospa viimestään tossa yrityskierrossa tärppäis
 
Kiitti kadak ja mirkku
Rivarikolmio, olikohan 68 neliötä, ei hirveän iso, mut meille just sopiva. Iso piha, jossa marjapensaita! Se on rakennettu 1983, aika vanha, mut ei se mitään. Ajattelin kysyä, josko saatas vaihtaa tapetit, niin että ite maksettas ne. Ei varmaan muutama tapettirulla paljoa maksa =) Voi mä oon niin onnellinen ku päästään täältä pois!!
 
Duffy onnea asunnosta! :D

kiitos haleista ja tsempeistä kaikki... ehkä mussa ei oo mitään vikaa. Mä oottelen nyt vähän aikaa vielä et mitä tää mun kroppa sanoo ja soitan sit loppuviikosta sen ajan. :/ Kun en mä voi mennä vuotavana sinne gynelle... :snotty:

babyb toivotaan että se olis plussa!
 
Kiitti EM. Joo kannattaa se käydä gynellä kysäsemässä, varmaan ultraavat. Mulla oli vuotohäiriöitä 2v sitten, siksi aloinki syömään pillereitä, ei ois siis tarvinu välttämättä, mut en ite jaksanu ku tuntu että koko ajan vuotaa.
 
Duffy: Onnea asunnosta!!!

BB: Voi kun hienoa! Acon 10 pitäis tosiaan aika ajoissa näyttää! Hae sellanen, sitten 4 tuntia pidätät ja eikun tikuttamaan sitten!!! Ja tietysti heti tänne kertomaan ja kuvaa mukaan jne. Plussatuulta testailuun!!! :whistle:
 

Yhteistyössä