Esikoisesta haaveilevat -ny plussataan!! ~~*~~<3

Kiitos kukkis =)

Joo huomattiin sitten, että tosta meidän runkopatjasta on jääny sinistä seinään! Kyselinkin tuolla mitäs nyt-puolella, että millä sen sais pois, ihmesientä ehdottivat, toivottavasti toimii.
 
aconin 10 kasetti testin viiva ainakin pysyy ihan hyvänä, voi vaikka säästää ton kasetin jos haluaa. Siskolla on tallessa ja näytti "vastatehdyltä". Eikä oo niin inhaa sitä säilytellä kun on siinä kasetissa eikä suoraan kustu :LOL:
 
MORO!

Miut voi laittaa palsta taukoilijoihin..en kerkee mitenkää lukkee kenenkää kuulumisii ku tää pino elää niin nopeesti ja käyn lukee parin pv välei vaa palstaa..ja siihe mennes on tullu 20 sivuu tekstii enkä jaksa lukkee yhtää.. :D ja en ees oo pysyny mukana et kui paljo tänne on uusii kuumeilijotakii tullu..eli mie kuumeilen vaan tuolla "apua tarviivien" pinossa..käyn välilä vilkuilee tein kuulumisia..mutta muuten hyvää alkavaa syksyä siskot :wave:
 
johanna en minä ainakaan jäähdyttele sitä pissaa, eipä noissa rfsu.n testeissä kyllä käsketäkkään tekemään niin. Joskus kun r-testejä tein eri merkkisillä niin joissakin oli se, että pitäs jähdyttää, kovasti pisti miettimään että miksi toisissa täytyy jäähdyttää ja toisissa ei.

:attn: Jos joku tietää vastauksen niin kerroppas meikäläisellekkin :D
 
Terhi82: toivottavasti plussataan kaikki kolme...

ON: olo on ihan kummallinen, hiukan sellainen etova olo koko armaan ajan... murukahvi haisee voimakkaasti pahalta... paleltaa kovasti ja sit väsyttää..
 
voi ei...kävin jo hypistelemässä r-testiä, mutta laitoin sen kiireesti takaisin laatikkoon. pakkohan sitä on malttaa muutama päivä vielä! Ouska, palelua ja väsyä myös täällä - mutta voihan se olla, että mulla on flunssa tulossa, kun on ollut muutama päivä kylmää. salaa vaan toivoo, että se tarkoittais muuta.
babyb, joko hait uuden testin?
 
noniin!
nytpäs kävin sitten lääkärissä ja se lääkärisetä kirjoitti Miranax 550mg tulehduskipulääkettä, että jospahan nyt sais tädin prkleen kuriin! samalla se teki sisätutkimuksen, mikä on aika :x :x :x näin menkkojen aikaan...hävetti ihan hirveästi, mutta itsepä tahtoi ronkkia minua, vaikka sanoin, että vuodan kuin seula..
samalla se sit kuitenkin laittoi verikokeeseen, jossa katotaan raskaustesti, tulehdusarvot ja jotakin muuta vielä, en vaan muista mitä..
on se hitto niin v-tun ärsyttävää olla nainen! :kieh: :kieh: :kieh:
 
Sinikka Tuo Miranax on näköjään samaa kun pronaxen, sama vaikuttava aine =) se on kyl tosi tehokasta. Ehditkö sä testata ollenkaan ennen ku täti kurvas paikalle? Mietin, että voisko sulla olla kemiallinen?
 
Duffy enpä testaillut ollenkaan, kun ajattelin säästää sen testaamisen viimekierrosta viisastuneena viimetippaan..et jos ois ollu vaik kp30 nii oisin testannu, mut eipähän tarvinnu..
ja kohtahan se selviää kun soittelen niistä verikokeen tuloksista, et mikäs minua risoo, eihän sitä tiedä, jos vaikka on joku tulehdus tms..
 
JenPen
Voi, se meni multa ihan ohi Siniviuhka tääl on niin järjetön määrä tekstiä. Seuraavaan kiertoon siis :hug: Mua kans ällötti itteäni kun olin laitattamassa kierukkaa ja se piti menkkojen aikana laittaa, ja mulla on tosi niukka vuoto vielä. Mut kaipa ne lekurit on siihen tottunu, ite en kyllä ilkeis kenenkään alapäätä mennä sillon ronkkimaan... :x

kadak Multa on tainnu ihan sun tiedotkin mennä ohi, minkä ikäinen oot ja kauanko ootte aktiivisesti yrittänyt? Tuli mieleen tosta ku sanoit et testaat ekan kerran. Mäkään en ole ku 2 kertaa eläissäni testannut.
Ironista kyllä, nuorempana pelkäsin raskaaksi tuloa niin paljon että kävin useammankin kerran oikein terveyskeskuksen labrassa raskaustestissä kun olin ihan varma että apteekin testi näyttää kuitenkin juuri minulla väärin, ja huomaan raskauden suunnilleen siinä vaiheessa kun synnytän julkisessa vessassa tms.... Myös katumuspillerit olen hakenut niihin aikoihin pari kertaa kun on unohtunut ottaa pilleri. Nyt sitä vahinkoa taas toivoo hullun lailla... :eek:
 
jenpen, mä oon syönyt pillereitä 16 vuotiaasta asti ja nyt jo oon yli 30. aika huvittavaa, että sitä on ehkässyt koko elämänsä ja nyt sitten ekaa kertaa luomuna (viides kierto, yk 4). ei ole koskaan edes sattunut mitään vahinkoa, että olisi voinut kuvitella olevansa raskaana. aika ihmeissäni siis olen :)
---
lisäys: ei aktiivisesti yritetä mutta ei estelläkään :)
 
johanna eipä kyllä kummoisemmin, ehkä sen enemmän kivun taittaa, mutta ei edelleenkään oo niin hyvä olla kuin vois olla ..nooo..eipä se auta kun purra hammasta. :)

BabyB nyt alko kiinnostaa kyl!? heiiii tee uus testi!?
 
iltaa!!
prkl,mie en kestä tätä!! meikä taitaa tippua huomenna tai ylihuomenna viimestään ekat tuhrut pongattu täs alkuillasta...|O :'( hiivatin täti ku ei voi pysyä poissa!! pitäsköhän tässä soittaa lääkäriin aikaa...tiättekö voiko työterveyshuollossa käyä tän asian tiimoilta ku en haluu mennä omalle lääkärille tk:n, se on ihan hanurista koko lääkäri ku ei ymmärrä suomea eikä osaa sitä itekkään kovin hyvin ku on saksalainen...:kieh:


toiveilija82 sain niistä sun loruista inspiksen jä kävin tänään ostaan pahveja, liimaa, uudet sakset ja tussit! kävin myös kirjastosta hakeen sen yhen kirjan jossa oli niitä korttimalleja ja niihin sopivia loruja, huomenna saan toisen ku se oli toisessa kirjastossa!! :D viikonloppuna sit tekemään ku on enemmään aikaa ku ukkoki töissä la-su... :(
 
Duffy ku just sen takia en tahtos sinne tk:n mennä ku oon niin monesti tullu väärin ymmäretyksi sille saksalais lääkärille ja se on jo yhen hoitovirheenki teny sen edellisen raskauden aikana. lopetti astmalääkityksen,soitin keskussairaalan keuhkopolille ja kysyin asiasta olivat ihan kauhissaan et ei missään nimessä olis saanu lopettaa ku mun hapen puute olis voinu aiheuttaa vauvallekki onkelmia. no en sit tiä mistä se km johtu ku sitä ei tutkittu. sitäpaitsi se on vielä mies että en ala sille kyllä alapäätäni esitteleen... |O
 
:eek: kuulostaa kyllä aika epäpätevältä, joo meet vaan sinne työterveyteen, kyllä ne varmasti ottavat hoitaakseen sun asian. Nehän voi sit laittaan lähetteen isompaan sairaalaan, esim naisten polille, jos katsovat aiheelliseksi =)
 

Yhteistyössä