toivova, toivotaan et miehes tuntemus ois oikee! :heart:
Kyl tää joskus ärsyttää kyl, ko ei voi vaa olla nii helpot menkat ko sillo pillereide kans.. sillo alko het kerta laakista ja runsaina aina aamulla. Ties tasavarmasti millo alkaa. Oi niitä ihania aikoja.... :ashamed:
Ei se oikeestaan oo ees pahaa sit ku siihe tottuu =) Mie siis kans inhosin sitä ko alotin juoda. Mut on se iha maukasta ko siihe o tottunu B) miula on sitä valion mehua.
ärsyttää kun en oikein tiedä missä vaiheessa mun kierto on??? Ollu viikon verran huonoa oloa, kylkeen sattunut ja maha omituinen. Mutta kun voi johtua menkoista, ovulaatiosta tai ties mistä! alkais vaikka sitten menkat niin pääsis selvyyteen :/
mulla oli yhdistelmäpillerit. 2.7 alkoi pilleri menkat ja sitten söin vielä 6pv niitä ja jätettiin pois. siitä muutama päivä niin oli tuhrua pari päivää.
kai joku 13-14 pv. nyt oon jo ihan sekaisin itsekin. mun kalenteri on töissä ja hyvä kun muistan mikä päivä on jos en voi siitä tarkistaa =) mutta suurin piirtein noin!?
niin mäkin oon kuullu että pari päivää. no en tiiä, voipi olla että tämä heinä-allergiakin sotkee oloa?? no kiitos kuitenkin, pitää llähteä tuota hauvaa viemään pissille