~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

miracle :hug: Voimia sulle, rankkaa aikaa tuo odotteleminen ja toivominen.

Täällä oli juttua siitä miehen suhtautumisesta. Meidän kohdalla en ole ihan varma enää miten suhtautuu, koska pyrin välttämään turhaa hössötystä kotona. Kuumeilen siis lähinnä pääni sisällä ja palstalla =)
En jotenkin kehtaa kuumeilla ääneen liikaa, kun tuntuu et on sit nolompaa olla väsynyt ja turhautunut äiti. Näin ei kukaan pääse sanomaan et "mitä mä sanoin"...
Koska kyllähän sen tiedostan että työlästäkin tulee olemaan ja vapaus on käsite joka jää unholaan loppuelämäksi, toisenlaista sitoutumista ei ole olemassakaan kun lasten hankkiminen...
Samalla se tuntuu tällä hetkellä ainoalta oikealta asialta ja suorastaan "elämäntehtävältä", joka sekin on noloa tässä modernissa yhteiskunnassa jossa arvostetaan vain sitä itsenäisyyttä ja kunnianhimoa.

Mutta sen tiedän että avokilleni se olisi ok ja jopa tykkäisi, mutta on vähän varovainen hänkin asian suhteen, kun on suurista muutoksista kyse. Rupesi kylläkin miettimään että jospas mentäisiin naimisiin ensin ja sitten vasta hankittaisiin lapsia, jottei ulospäin näyttäisi siltä että lapsen takia avioiduttaisiin. Mutta se tietäisi lykkäystä vauvantekoon :eek: Siksi meillä tämä tjottailu, et saa tulla jos on tarkoitus jo nyt tulla :) Mutta jos ei niin yritetään ottaa kaikki irti tästä vielä vapaasta ja lapsettomasta elämästä (joka on tietysti minulle varsin hankalaa välillä :ashamed: )

Aurinkoa kaikille plussaa odotteleville! B) :flower:
 
Sun Rise, Toivotaan et tärppäisi pian =) Me ollaa menos naimisii, ja keskenmenon jälkeen vasta sovittii tästä. Jotkut toki varmaan ajattelevatkin, et lapsen vuoks oltas menossa, mutta onneksi itse tietää paremmin. Ja kun on niin varma suhteesta ja siitä, että mies on se ainoa oikea, ni tuntuu oikein luonnolliselta mennä naimisiin :heart:
 
Gallup: Meillä mies osaa välillä niin hauskasti vihjaista tästä vauvakuumeesta.. Kun puhuttiin niiden koirien hankinnasta, niin sanoi, ettei voida ottaa kun yksi koira jos halutaan vauva, kun muuten vauva ei mahdu autoon.. Koirien kuljetushäkit vievät takapenkiltä yhden paikan.
Kun meillä nyt oli ne kaksi koiraa hoidossa, ei meidän auton takapenkille mahtunut muuta kuin ne kaksi häkkiä.. Ja silloin mies sanoi, että jos otetaan koira täytyy ottaa nyt vain, yksi ainakin vissiin niin kauan kuin meillä on tuo auto..
Mutta tunteistaan ei kovasti puhu, varsinkaan perheenlisäykseen liittyvistä kovinkaan paljoa.. Mutta tiedän, että tahtoo yhtä paljon lasta kuin minäkin..
Kyllä hänkin katselee vaunuja ollessamme jossain ja joskus kommentoi raskaana olevia naisia..

Mutta saa nähdä auttaisiko tähän vähän palstailun vähentäminen.. Omat ajatukset voisi välillä suunnata muualle..

KP
 
Meillä miekkosella tuo sama tyyli. Eli juuri koiranhankinnan yhteydessä on maininnut et entäs jos se vauva ensin. Ja juuri saattaa katsella vallan ihastuneena pieniä lapsia ja koittaa minuunkin saada jonkinnäköistä yhteyttä siinä tilanteessa. :heart:

Mutta olen huomannut että tämä palstailu kyllä nostaa kuumetta entisestään, joten varovainen täytyy olla... :saint:
 
nyt on meripäivillä käyty ja kyllä oli lämmin B) ihan kiva oli olla päiväsaikaan kun ei niitä känni-ääliöitä pyöriny niin paljo jalois :LOL:

mulla on ihan järjettömästi rinnat turvonneet! siis kyllä tuo hellekin voi osansa tehdä, mutta vaikka nappasin suurimmat liivit kaapista mitä meikäl on, niin kyllä se on kuulkaas haettava isompia. tosi miellyttävä pms-oire jos alkaa tartteen erikseen "tädin-tulo-liivit"... :LOL:
 
:wave:
täällä ollaan palvottu koko päivä aurinkoa, grillattu ja nautittu päivästä.. vuodon unohdin jossain kohtaa ihan kokonaan, mut kotiin tulltua huomasin kyllä et side on täynnä, eli täti tää taitaa olla.. perinteistä menkkakipua ei kyllä ole ollut, normaalisti kun kierin kaksinkerroin lattialla kipuilusta.. en tiiiiiä.. :ashamed:
joo tädin-tulo-liivit olis hauskat :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja baby butterfly:
Pistänpä uuden Gallupin pystyyn!
Miten miehenne on suhtautuneet vauvakuumeiluun ja touhuiluun? Entä höpötättekö lapsista paljon ja miten mies siihen suhtautuu?

Eilen muuten bongasin huikeet 5 vauvamasua! :)

Mies ollu heti innostunu tost touhuilusta..aluks tietty vähän jännitti oviksia, et miten suoriutuu..ihmettelee kyl vähän miten mä otan tän homman niin tosissaan, kun hän vähän niinku tjottaillee ja mä yritän :D aikasemmin ollaa puhuttu paljon, mut nykyään ei kauheesti puhuta siitä, ku jännittää millo tärppi tulee ja tuleeko.. mies kyl sanoo mulle, et mun pitää puhuu sille, mut en mä viitti sitä ihan joka oireesta, tuntemuksesta ja kierron vaiheista tiedottaa..you know ;)

mä joudun kulkee joka kerta neuvolan läpi, ku meen töihi ja nään liikaa vauvoja ja masuja + aiheeseen liittyvää materiaalia.. :kieh:
 
Daadeli Kiitos halituksista,hmm voiku se tuhruttelu olis vaikka sitä :heart:
Mut ööh eikös sit jos olis raskaana nii voi vähäsen tulla tuhrua ku se kiinnitys tapahtuu ja se kestaa 1-2 päivään tai vähän päälle.

Sorry mie oon ollu vähän ulapalla.Ja sen takii kirjottelin mitä sattuu.Mie kuitenkin seurailen täällä katossa kärpäsenä.Ja jos tulee jotain niin kirjottelen sit :)
Kaikille plussa tuulia++++ ja haleja :hug:



 
meillä kans mies oli alusta asti innostunut asiasta..
tossa yks päivä just suunnitteli miten sit pieni otetaan heti pyörän kyytiin kunhan vaan kykenee kyydissä olemaan...
noo.. siitä sitten keskustellaan kun ajatus on ajankohtaista.. :kieh:

(siis meillä alkaa suunta olemaan taas oikea ja suhde paranee pikku hiljaa..kerroin mikä täällä suomessa on tilanne, että piinaillaan kovasti)
 
joo päivä kerrallaan, ja tää viikko erossa kirjaimellisesti, kun kerran toinen on kokonaan toisessa maassa tekee vaan hyvää... oli se haamu tai mitä sitten olikaan, niin yksi viiva antoi uskoa ja voimia jatkaa.. viiva siis taisi tuoda meidät taas lähemmäs toisiamme :heart:
 
joo pieni ero tekee hyvää..
jaaha.. pitäis alkaa kokoomaan ikean ostoksia mitkä jäi haamuviivan havaitsemisen jälkeen eteiseen purkaamatta.. :whistle:
nyt kun tämäkin ilmeisesti sitten taisi olla täti-päivä, niin voin purkaa kaiken turhautumisen kotona riehumiseen.. :LOL:
 
moikkeliis :)

Galluppiin meillä oli itse asiassa mies ku ehdotti vauvapuuhia... molemmat puhuttiin joskus seurustelun alkuaikoina että haluaa lapsia nuorena.. miel. enne 30v ikää et jaksaa touhutakki niiden kanssa... sitte yks ilta ku tultiin miehen siskon luota missä leikittiin lasten kanssa, sanoin et hirvee vauvakuume.. töissä seuraavana päivänä mies laitto viestii että koskas kulti meille sitten tulee lapsi... :) ja ekat kerrat ilman ehkäisyy oli TODELLA jänniä :D mies kans kuumeilee ja pettyy aina negoista, nyt ei olla asiast syvällisemmin keskusteltu hetkeen, ku ollaa vähän tjot-meiningil menty.. mut mukana hän on, ja odottaa plussaa varmaan kovemmin ku minä :) juu, enkä tosiaankaa jokasest nippasust raportoi tms...
 
Hei kaikille,

Enpä olisi vielä muutama kuukausi sitten uskonut, että tältä palstalta löydän itseni...! Täällä siis 34 v. lastentarhanopettaja. Viime kesänä mentiin naimisiin mieheni kanssa ja nyt sitten havahduin, että ikää alkaa jo kuitenkin jonkin verran olemaan ja elämäntilanne sellainen, että lapsikin olisi mukava jos olisi tullakseen, joten kai tätä sitten voisi jonkinasteiseksi kuumeiluksi sanoa ;)

Mukavan tuntuista porukkaa vaikuttaisi täällä olevan, toivottavasti pääsen joukon jatkoksi! Aurinkoisia kesäilmoja ja plussatuulia kaikille niitä toivoville!
 
Kiitos tervetulotoivotuksista :) miracle, voit laittaa minut yrittävien listalle (Hui! En oo vieläkään ihan sisäistänyt että tässä nyt oikeasti ollaan perheenlisäystä toivomassa B) ) Kp 23-26, yk 1, jännät hetket siis nyt käsillä eka kerran - nyt kp 23 menossa! Tosin taisi olla kp 16 ja siitä eteenpäin kun jätettiin ehkäisy pois, ehkä liian myöhään nyt tällä eka yrityskerralla?
 
Mulla oli minipillerit maaliskuuhun asti, sit sen jälkeen käytetty keskeytettyä... Ekat menkat tuli vasta toukokuussa pillereiden lopettamisen jälkeen, mutta olleet siitä lähtien säännölliset.

Noh, tässä vielä harjoitellaan :LOL:
 

Yhteistyössä