~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

Kyllähän mä syön niitä teroja säännöllisesti kun ne kerran on määrätty. Mulle määrättiin vuotojen takia terot. et olis säännöllinen kierto. En kerinny syömään niit ku joulukuus ja tammikuus, kun sit helmikuus viikon oli menkat myöhässä ja sit olinki jo raskaana.
 
Täällä on iskeny supistelun tuntusii maha kramppeja..mukavaa mennä töihi.. :snotty: ku ei voi syyä kunnon lääkkeitä ku ei jaksa tehä töitä muute,miulla tämmösee maha kipuu ei burana auta,pitäs ottaa panacodia..vittu et vituttaa taas vaihteeks..oon nii pahal tuulel.. :kieh:
 
Daadeli mää viskaasin sua yksäärillä... :p

voihan räkä, paljon haleja tädin "uhreille" :hug: kyllä se pieni teillekin suodaan kun on sen aika :)

on: kokovartalo-kipeys estää sulavan liikkumisen kokonaan :D varmaan oli perjantaina jonkunsortin painiottelut, ainakin kipu on sen mukaista :D :D
 
Halit tädin kohdanneille :hug:

( . ) huomenna pitäs testailla ko olis kp33/33 suap nähä... ukko kyllä oli kovasti sitä mieltä että tuolla olis pikkukaveri, mut tiedä häntä.. ei kyllä oo mitää vaivoja ei sitte menkkojen suhteen muttei kyllä minkää muun suhteen :) oliha se yllätys jos jo tärppi olis käynynnä...

mut joo anteeksi omanapaisuuteni, miun on nyt lähettävä töihin..

aurinkoista päivää sisaret :wave:
 
Hey hey ladies!

Ihan ensiksi, tyty, papaijaa ja daadeli jättestora :hug: sinne teille!

Eilen kotiuduttiin sitten reissusta, kävin illalla lukemassa kaikki reilut 20 sivua mitä olitte kirjotellu poissaollessa ja en sitten enää jaksanut alkaa kirjottamaan mitään kun olin ihan poikki. Reissu oli tosi kiva, kierrettiin Ruotsi sitten itä-rannikkoa pitkin takas pohjoiseen.
Kiva oli nähdä Ruotsista muitakin kaupunkeja kuin se iänikuinen Tukholma :D

mirkku huomasin, että oot tilannut sitä proactivia, kerros sitten, toimiiko se! mulla tää naaman kukinta vaan pahenee, vissiin toi aurinko kiihdyttää talin tuotantoa tjsp.

Mietin tässä, että alanko tikuttelemaan sitä ovista, tekis mieli varmistaa, että tunnistanko itse oviksen, taidan kyllä tilata. Tosin en oo varma onko kaikki rahat tuhlattu reissussa :LOL:

Uusille tervetuloa! :flower: meinasin ihan unohtaa =)
 
iltoja kaikille!!
oli tullu niin paljon tekstiä siitä ku viimeksi käyny et en jaksanu lukea kaikkea.
onnea lussanneille ja :hug: sitä tarvitseville, jännääjille pidän peukkuja!

omaa napaa siitten...
väsyttää ihan sikapaljon ku oli villi viikonloppu Qstockissa!! ihana ilma,mahtavaa seuraa, hyvää musaa ja juomaa!! :D selkä ja kädet palo mutta se ei menoa hiastanu!! :) huomenna pitäs taas mennä töihin voi kyllä vähän väsyttää mut en anna sen häiritä!! :whistle:
mua vähän kuiten surettaa ku tänään nähtiin miehen kansa ja juteltiin. sillä jatkuu työt oulussa pitempäänki ja pitäs sieltä hommata sille asunto ku se missä se nyt asuu on vaan kesäkämppä ja siinä ei voi asua elokuun loppua pitempään. se tietää sitä et välimatka säilyy ja joudun oleen yhä enemmän yksin :ashamed: en ite voi ainakaan vielä muuttaa sinne koska mulla on täällä töitä ainaki vielä joksikin aikaa ku olen luvannu ottaa sen paikan vastaan. tää tilanne tietää sitäki et meille pittää hommata tännekki uus kämppä koska en voi asua tässä opiskelija asunnossa enää jos mies ei jatka koulua...en jaksais mitään niin isoa ressiä ja toisaalta tuntuu et ei ole yhteistä kotia jos asutaan kahessa paikassa vaikka se oliski kuinka väliaikasta tahansa.vauva rojektiki kärsiis tilanteesta tosi paljon niinku mieki... :'(
 
mulmulille voima :hug: hankalia nuo etäsuhteet, toivotaan, että asiat lutviutuu parhainpäin, muutat vaan kato tänne Ouluun, minäki oon täällä :D

Työjutuista puheenollen, mulle tarjottiin vakkari paikkaa töissä ja enpäs tiedä kiinnostaako...sanoin, että periaatteessa oon kiinnostunu. Loman loputtua kai täytyy päättää viimestään.
Meillä on meidän kummityttö yökylässä, veljen tyttö 3 vee. Se on kyllä sulonen, leikkii barbeilla parvekkeella ja kohta aateltiin mennä saunaan sen kanssa =)
 
Duffy mun pikkusiskokin asuu siellä ja sen tykönä tuli nyt asusteltua paripäivää...niin me melko varmasti tehäänki sitten ku mulla loppuu tuleva työsoppari en vaan tiä kuinka pitkä se tulee oleen ennen ku vasta 4.8. ku työt alkaa sillon siinä paikassa johon siirryn. se voi olla et se pesti on ens heinäkuuhun astikki...sit pitäs niin kauan asua erillään. :'( voisin toki sanoa et en voi olla joulua pitempään mut sit en välttis saa sitä paikkaa ollenkaan... :ashamed:
 
Kinkkinen tilanne, voisitko pyytää lyhyempää sopparia, vaikka ens kevääseen asti? Kyllähän sitä voi vauva-projektia harrastaa, vaikka asuisittekin eri paikkakunnilla, se vaatii vaan vähän hommien ajoittamista ;)
 
Duffy pelkään et en saa sit sitä sopparia ollenkaan jos alan sanoon et vosinko olla vaikka vaan jouluun asti,kausi ku kestää kuiten elokuusta heinäkuun loppuun.muutenki niin kauheesti vaihtuvuutta et lapset kärsii siitäki (päiväkodissa töissä)... :ashamed: mut voihan sitä tietty yrittää jos se vaikka heltyis ja saisin lyhemmän sopparin sen miehen työpaikan takia ja pääsisin kans muuttaan sinne... ;)
 

Yhteistyössä