~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

Heipsan, Minulle saa päivittää kp 4/30 ja yk5. Ketuttaa kyllä, kun oli oikeesti sellaset fiilikset alavatsassa, että nyt on jotain muuta kuin menkat tulossa ja näin unta, että meillä oli poikavauva... :'( KAteltiin viikonloppuna Juno leffa,jossa teinityttö saa lapsen ja etsii sitten sille adoptiovanhemmat.. kyseessä oli komedia, mutta kyllä sen tytön raskaus viilsi meikäläisen rintaa ihan kunnolla ja enpä ole ennen komedian lopussa itkenyt... :snotty:
Mutta ei muuta kuin uutta yrityskertaa kehiin!! Aurinkoista viikonalkua kaikille! Nyt täytyy valmistautua töihin

ta lisätty höpötystä kerhon puolelle. tuo paksuna on muuten hyvä :) yks mistä mä kans tykkäsin oli onnen varjot, sit jultomten är pappa till alla barn ja waitress. vähän samaa teemaa menee :)

mies oli kattonu ton waitress ja sano pillittäneensä ku pikkutyttö siinä lopussa ku siinä se akka sai sen lapsensa lopulta.

huomenta!

täällä sitä juttua sitten ehtiikin tulla vaikka millä mitalla kun hetken on poissa..
mulla on ilmeisesti mennyt muutama galluppi ohi kokonaan...
elikkäs.. olen polttanut joskus, lopetin kun tapasin mieheni. koska hänkään ei polta, en halua olla se tupakalta haiseva nainen.. suukot maistuu paremmalta ;)

ja b-rappuun meillä ei pistellä menemään, ollaan joskus kokeiltu, mutta ei oikein sytytä kumpaakaan sen enempää.

ja viimenen kysymys oli miehen ammatista,se on palomies.

jaahas, aamukahvin keittoon, mitäköhän sitä sais tänään aikaiseksi... vimeinen lomaviikko pyörähti käyntiin..

tervetuloa kada75 :wave:

täällä ois sitten kp1... en ollu turhaan eilen allapäin :ashamed:
mua kyllä vähän mietityttää tää välivaihe oviksesta menkkoihin.... täs kierros 8pv ja edellisessä 10pv ( olettaen että olen osannut bongata sen oviksen ). eiks toi oo aika vähän?

kiitos halituksista :) taidan purkaa tämän pahan oloni siivoukseen!

nibbler: mulla on ollu se donna käytössä nää viimeset kaks kiertoa... nyt tuntuu siltä, ettei jaksa enää mitään testejä tehdä, jos yrittäs tjottailulinjaa...

johanna mut sittenhän sen pitää olla oikein :| kait se voi niinki mennä.ainakaan sulla ei oo sitte niin kauaa jännäilyä oviksesta "laskettuun-ei-menkkoihin" ku meillä, jos se yhtään lohduttaa. :hug: ikeassa käynti muuten tekee hyvää, se todistettiin täälläki :D

mä muuten tajusin eilen kovasti että sitte ku on vauva niin pitää imettää! tai siis sehän on selvä ja ainahan sen on tienny. mut eilisen tapauksen jälkeen se tuli tosi selväks. mulla tuli ihan kylmiä väreitä ja alko pelottamaan. ei itse se imetys prosessi vaans e että oikeesti tulis jatkuvasti jotain mun tisseistä ULOS! sisältä!

mä en varmaan kuullosta kauheen järkevältä... :ashamed: :ashamed: :ashamed: mitä jos mä en pysty siihen? mitä jos maitoa ei tuu tarpeeks? ku on niin pienet tissitki, tulee vaan maitojauhetta :snotty:

28.7.2008

Piglet...................... kp 46/27-.................................(taustailee)

Minnie-.....................kp 35/30-33..............................(tjottailee)
Miss Mindy................kp 33/33............................................yk 1
outsa5.....................kp 31/33.............................................yk 5
Rva B.......................kp 30/39-41........................................yk 15

Emiliana.................. kp 27/28-33....................................... yk 4
Noomi- .....................kp27/22-26........................................yk 1
Marshmallow............kp 25/23-26........................................yk 1
Sannya.................. kp 25/??...............................................yk 1
arabel......................kp 24/25-28.....................................yk 15
miracle....................kp 24/26...............................yk 4(yht.yk 7)
ElinaMaria..............kp 21/28...............................................yk 6
Louvre...................kp 21/32-35...........................................yk 5
Kada75..................kp 21/26-29..........................................yk 4
kiharapää............... kp 21/32-35(-43)...............................yk 11
Siniviuhka............... kp 20/26-29.........................................yk 6

Kuumeilija............... kp 19/26-41.........................................yk 6
mulmul.................... kp 17/25-28.......................................yk 12
baby butterfly..........kp 17/28.............................................yk 2
Humu82...................kp15/27-33............................yk 1(yht. yk4)
Laala...................... kp 14/??...............................................yk 2
yöperhonen-.............kp 14/23-25........................................yk 6
nibbler.................... kp 13/28...............................................yk 14
Ouska......................kp 13/28-??...........................................yk 5
Terhi82....................kp 13/28..............................yk 3(km jälkee)
Hemuli1981.............kp 12/28-38..........................................yk 3
Veena......................kp 12/24-28........................................yk 15
Duffy........................kp 11/34...............................................yk 4

Talvis.......................kp 8/30-31(-43)..................................yk 4
HaLPe......................kp 8/24-27..........................................yk 6
Nera-85....................kp 7/28-35.........................................yk 4
Lumikeiju.................kp 6/28- ...........................................yk 4
TinyAngel.................kp 5/29-30........................................yk 5
Santtuli...................kp 5/27-57........................................yk 4
Kauris-82.................kp 4/30.............................................yk 5
tyty86......................kp 2/30-35.........................................yk 6
kukkaiskeiju.............kp 1/29-39........................................yk 2
johanna83...............kp 1/32-40.......................................yk 5
Finu.........................kp?/??.................................................yk 1
Jouskari-82.........................................................................yk 11
toivova-84..........................................................................yk 1

[color]

HAAMUJENGI:

Taustailee:

vinka........................Kuumeilee
Alisa84.....................Kuumeilee, yritys alkaa piakkoin
Emppa.....................Odotamme pikaista paluuta
Pantalaimon.............Taustailee ja yritystä on?
Louvre......................Palstatauolla
Simppu82.................Palstatauolla, tjoittailee
JJ-t...........................kirjottelee enempi lapsettomuuspuolella, yritystä on
Citilda......................kp ?/27-28........(taustailee)................yk 5
Daadeli.....................tjottailee
Sun Rise..................tjottailee, yk2
Dooris85................. jättää ehkäisyn piakkoin
Diodium
apsu
Valma
Henuliini
papaijaa8
teddybear82
Mansikkatee
[color]

PLUSSANNEET:
:heart::heart::heart:

Marimint81...................yk 1
mouku80......................yk 4
Jonsku83.....................yk 1
Sunshine......................yk 6
Puliina..........................yk 5
Sydänkäpynen.............yk 3
ronja78........................yk 3
EAK ..............................yk 2
salamanteri85 ............yk 1
syksyinen haave .........yk 3
henni82 .......................yk ?
Fairytale84..................yk 4
Tinii..............................yk n 1v.
koiramamma................yk 1
Nauruprinsessa...........yk 1
Mayah..........................yk 1
Cora85.........................yk 2
Cristiina.......................yk 7
Novelle78....................yk 14
siniapila ......................yk 3
sanni30........................yk 4
memmy........................yk 3
LEP...............................yk 3
DaylightDancer............yk 2.......35/27
vauvahaaveita.............yk 5......28/27-30
jive-.............................yk?
Juli05...........................yk 9
kaisukka81..................yk 6.......44/38
toiveilija82....................yk 9.....36/34-42
Sirpula..........................yk 9.....32/34-71
Haidi84.........................yk 7.... 34/28-29
Charmophis................yk 2.........39/35-38
Niiskunena-78........... yk2......... 30/28
tiger75........................yk 11........30/27-29
Kat.................................yk1..........31/35
Veiled87.......................yk 4..........32/28-29
nimiko..........................yk 6............ 42/26-28
mimmukka81..............yk 9
Nanniina......................yk 9............37/32-36
xAnnax.......................yk 7............ 35/28-31
Zoe-F....................... yk 1............ ..27/??
EllaMaaria.................yk 1...............kp?/??
melisha.....................yk1 .............kp 28/30
Linna
Suunnistaja..............yk 4...........kp 32/26-28
Inkaliina-83...............yk 1 km jälk.

kesk.arvo = yk 4,54 (186/41) [color]

nibbler, luonto hoitaa kyllä tehtävänsä! =) Ja jos maitoa ei tule tarpeeksi ja kovasta yrityksestä huolimatta ei tule, ni onhan niitä korvikkeita :hug:

Halitukset tädin kanssa piinaileville eli: kukkaiskeiju, Lumikeiju, Kauris ja johanna:hug::hug::hug::hug:

Minnielle halituksia negan ja pidentyvän kierron johdosta! :hug: ehket sitten ovuloinu ja menkat tulevat myöhemmin :ashamed::hug:

Huh kun tuli monta tätiä rytinällä kylään! :ashamed: :snotty: Mut ny ei auta, tehän PLUSSAATTE ja pian!! :heart: :hug:

mä tossa tutkailin tuota kalenteria ja huomasin edellisis kierroissa kuolleen kulman! et jos oisin tulkinnu tuota vekotinta väärin ja oletettu luteelivaihe oiskin 16päivää niin missä on ollu pupuilut???? EI MISSÄÄN :headwall: heti ku oon bongannu limat ni oon viikon verran innokkaana yrittäjänä ja sitten tulee tää kuollut kulma millon vaan ei tee mieli, ei jaksa tms. sitten taas uutta yritystä putkeen.... yes, I'm Sherlock!!!

nibbler: vai että maitojauhetta :LOL:

Laittelin tuon listan tuoho uuvellee ettei se karkaa aina niin kauas =)

Tääl ei vielkää mittään... Kamalan kokonen finni leuassa, mut sehän onkin perinteistä ko menkat tulossa. Ärsyttää vaa, ku jos tämmöseks iho ain mennee ja sit ko ois ne häätkin!! Toivot. sillo ois hyvä iho, eikä todellakaa tulis ainakaa huuliherpestä! Se on ärsyttävää!

Tuhruilua ei oo tullu vieläkään.. Noh, ehtiihän sitä tulla vielä ku torstaina vast pitäis menkkojen alkaa kunnol...

mutta JOS mulla pysyis nää kierrot tässä 26-28 akselilla ni sillo ei ois menkkoja!! :heart: :heart: Eli menkat ois ehtinä tulla jo, ja iho ois parempi! Mut ne sano, et jos sitä proactivia käyttää, ni joillain tulee aluks enemmän finnejä kun tulee vaihe, jollon iho työntää epäpuhtauksia pois. Kysyin kyl, et kaua se vaihe sit kestäis, et viittinkö käyttää sit sitä ollenkaa enne häitä.. Ja ny oottelen vastausta B)

eiköhän se luonto hoida... mä en vaan tiedä miks mun reaktio oli semmonen ku se oli... ehkä se ajatus tuntu vaan niin kaukaselta just nyt.

toi neitimäinen kissa tuli huutamaan tuohon tietokonehuoneen ovelle että pitäs päästä syliin. se ei uskalla hypätä ku se on niin varovainen ettei kehenkään ota kipeetä. yleensä! nyt mä nostin sen just niinku aina ennekin ja tää käänty ja kävi naamaan kiinni! :eek: silmäkulmassa nyt nätti viiru |O

löysin muuten tällasen meille iloksi :D ei tullu yhtään minä mieleen kun tämän luin :LOL:

Saatat olla raskaana mikäli...

-olet nainen
-olet harrastanut seksiä ilman ehkäisyä
-olet harrastanut seksiä EHKÄ ilman ehkäisyä
-olet EHKÄ harrastanut seksiä
-kuukautisesi ovat myöhässä (1min-9kk)
-kuukautisesi tulevat ajallaan
-et ole varma johtuuko verinen vuoto kuukautisista
-apteekin raskaustesti näyttää plussaa
-apteekin testi näyttää negaa
-apteekin testi näyttää vastavaloon kallistettuna, läpivalaistuna tai tietyssä valaistuksessa plussaa
-näet silmiäsi siristämällä apteekin testin kahtena
-et osaa tulkita apteekin testiä
-voit pahoin
-et voi pahoin
-voit ehkä pahoin
-ruokahalusi on moninkertaistunut
-ruokahalusi on kadonnut
-painosi nousee selittämättömästi
-painosi laskee selittämättömästi
-sinua väsyttää koko ajan
-koet olevasi elämäsi vedossa
-rintasi ovat turvonneet ja arat
-rinnoissasi ei ole tapahtunut muutoksia sitten teinivuosien
-vatsassa nipistelee ja vihloo tai tai juilii erikoisesti tai sitten ei
-sinulla on ummetusta ja ilmavaivoja tai sitten ei
-valkovuotosi on lisääntynyt merkittävästi tai vähentynyt poikkeuksellisesti
-pimppasi on kuiva ja rapea
-tunnet olosi kuumeiseksi ja turraksi
-mielialasi vaihtelevat hurmiosta ahdinkoon
- kissasi, koirasi, miehesi ja kymppiuutisten uutisankkuri käyttäytyvät poikkeuksellisesti, ihan kuin aavistaen jotain
-eläinkaupan gekot villiintyvät terraarioissaan (pystyvät kuulemma haistamaan raskaushormonit)
-kolme itämaan tietäjää ilmestyy kotiovellesi ja makuuhuoneesi yläpuolelle on syttynyt outo, kirkas tähti.

Höh! Nyt mie oon iha ulalla taas tästä kropastani... Ny mulla alko kuitenki taas iha kauhee liman erittyminen. :eek: Nyt tosin alamaha ei oo ollu kunnolla ees kippee, mut tuli eilen just semmonen klonttimäinen lima. Onko mulle nyt sittenki vasta ovis tulossa? Emmie ennää ymmärrä tätä kroppaani...

Yhteistyössä