~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

mulmul tiiän ettei oo helppoo asuu toisesta erossa ja yrittää vauvaa..asuttii vuos eri paikkakunnil ja vauvaa kerittii sinä aikana yrittää 4kiertoo..ja oli sumplimista ovis ajankohdan kaa..mut onnistu se siltikkii ;)

tyty86 niin no on sitä yritystä ollunna meilläki kaikesta huolimatta mut tuntuu että siitä tulee vaan ressi ku menee niin sumplimiseksi kaikki... :kieh:
me ollaan asuttu yhessä jo useempi vuos et senki takia tää on niin rankaa...

mut nyt tää festareitten uuvuttama tyttö lähtee nukkumaan että jaksaa aamulla mennä hoitaan pikkumuksuja päiväkotiin!!
hyvää yötä kaikille palailen taas asiaan kuhan joudan!! :wave:

voi kökkö, tulipas yhdessä päivässä paljon pettymyksiä. haleja tädin yllättämille :hug:

itsellä loppui työputki ja ois 2 pv vapaata. HMM :) huomenna kokkaan pitkästä aikaa kunnolla, lasagnee teen, käyn hiuka lenkillä ja jos sää suo ni otan aurinkoo. =) menkat loppus eilen tuhruun mut ei vieläkä olla harrastettu miehen kans seksii. mua vaan jotenki ahdistaa joka ilta toi miehen käytös, en pysty nukkuu sen kaa...

täällä ei mua ainakaan täti ole kokonaan lannistanut... tänään oon vihdoin ja viimein purkanut ikean ostokset (mitkä jäivät eteiseen haamun yllätettyä ) :/
nyt on sitten taas kaikki paikallaan ja kivaa on :) kummasti piristää uudet verhot ja pieni tavara... me naiset, me naiset.. :kieh: ja kaikki tämä on tehty (taas kerran) salaa mieheltä :kieh: eli tervetuloa kotiin vaan :LOL:

Minäpä taidan vihdoinki vastailla niihin pariin galluppiin mitä täällä on ollu poissaollessa.

Eli, mieheni ammatti on tällä hetkellä Ramp-officer, on ammatiltaan erään alan insinööri, mutta koska sen alan töitä on aika vähän niin joutuu sitten tekemään noita rämppärin töitä.

Kakkos gallup koski B-rappu meininkiä, on sitä tullu kokeiltua jonkun kerran, mut kyllä perinteinen A-rappu voittaa :D

Ja se yks gallup koski polttamista, en ole polttanut teininä. Täysi-ikäisenä poltin jonkun vuoden, nyt olen ollut kohta kaksi vuotta polttamatta jee!

miracle no plääh emmää oikee tiiä... siis meillähä ei harrasteta seksii menkkojen aikaa ku hätätapaukses tai sit jotai muita leikkei.. mut nyt ei ollu tarve mitää... nyt ku ois eilen sit avautunu tilaisuus ni mä en tehny aloitetta ku risoi se ukon käytös.. se on jossai omas pikku maailmassaan ja mun tartteis se sieltä herättää tähän maailmaan. siis on välillä kun ei huomaiskaan, eikä anna mul tarpeeks huomioo. ja asiaahan auttaa hirveesti se et meiän aikataulut on varsinkin viime aikoina menny iha ristiin, ku miehellä se 6-14 ma-pe työ ja mä teen pääsääntöisesti iltaa ja viikonloppuja... joo kai se tästä ku se tulee kotiin tunnin päästä ja mää kokkaan sille huomenna :)

Heips kaikki! Kauhea työpäivä tänään ja vielä olis kahdeksan edessä :headwall: Mutta ihania lasten vaatteita tulossa syksylle =) olen siis tavaratalossa lasten osastolla töissä, ei yhtään helpota ne pienet vauvan vaatteet mun kuumeeseen.

joo.. voihan se olla iha sitäki vaan et ku ei se hömppä aina tajua kaikkii tommosii pikkuasioita, tai siis mulle isoja, esim kuin hyvältä joku yhtäkkine hali tuntuu ja sillee.. :heart: ja mua todella kyrsi olla koko viikonloppu yli 7h vuorot/pv töissä, et oon varmaan ollu räjähdysaltis tapaus :ashamed:

nyt tarttee men kusettaa koira.. raukalla roikku tänään alaluomi kun se päiväl hinkkas iloissaan naamaansa sepeliin ja kivi meni silmään :LOL: onneks se palautu jo...

Tervehdys kaikki!
Nyt vain pikaiseen omaa napaa.
Mulla matka meni oikein hyvin, mutta täti pirulainenhan sinne oli salamatkustajaksi ryysinyt :ashamed: :/ tänä aamuna kp40 muuttui kp1. Eilen testasin ja oli kyllä niin nega ettei voinu erehtyä. Ja niin raskausoireinen kun mä olinkin! Hmm...tai en mä oikeastaan tiedä olinko mä edes oikeasti vai ajattelinko vaan olevani, varmaan :LOL:

No eli yk 2 nyt sitten... Kyllä on jotenkin uskomattoman pettynyt olo!!! Kyllähän te jotka olette pidempään yrittäneet tiedätte tämän olon, enkä mitenkään nyt halua turhauttaa ketään, mutta kun oon vaan niiiiiiiiiin pettynyt!!! Kierto näkyy vaan pidentyvän koko ajan...36,38 ja nyt 40... :ashamed: En taida enää ikinä testata ennenkun jotain kp 50...Sit petyn entistä pahemmin kun oon jo ihan varma että oon raskaana, enkä ookaan, eli testaan kuitenkin :LOL: Ärsyttää sekin kun haluisin tjottailla ihan oikeasti, mutta kun on noin pitkiä nää mun kierrot, niin haluisin kuitenkin tietää että onko mulla edes oikeasti ikinä ovista?! Niin sitten mun pitäis tikutella ja sehän ei ole tjottailua...eli :D On mullakin ongelmat... :LOL:

Hellou, voisin kopioida kukkaiskeijun tekstin täysin... Eli tänään haalean vaaleanpunaista tuhrua havaittu yhdellä vessakäynnillä paperissa... aika masis olo kyllä, eli eiköhän se tätsky huomenna porskuta kylään :( mutta positiivista on että nää tuntus nyt sit tasottuvan tuohon 33 päivään.. Saatan kyllä huvikseni testata aamulla jos ei oo iha selkeesti viel tullu mut toivo meni kyllä jo...

mite nää kuukaudet tuntuuki näi pitkiltä????

anteeksi omanapa!!!

Tervetuloa uudet, halit kanssasisarille ja tervetuloa takaisin reissulaiset :heart:

onneks työ ootte olemassa :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

mulmul meillä onkin sama päivä kierros. :) Bongailtiinkos teiltä ovista? Alkaa itteään jo jänskättää kovasti et kohta se testipäivä jo tuleekin!

Nyt omaanapaa! Alotan huomenna(siis tänään) päiväkodissa työt! Äitiyslomasijaisena ja sielä pienimmät tuli just ja on 1,5v! :) Siskonpojan synttärit oli tänään kans ja täytti jo 5 vuotta. kanniskelin sitä pikkusempaa siskonpoikaa 1,5 vuotiasta sylissä ja sydän suli kun se halaili tätiä ja 5 vuotiastin sanoi "rakastan sua täti". Kuinkas se sydän sulaa sit kun oma lapsi sanoo "rakastan sua äiti"? :) :heart: :heart: Voimahalit ja hyvän yön toivotukset kaikille ja plussapuhurit viel päälle! :hug: +++:whistle: :wave:

Hei kaikille ja hyvää alkavaa viikkoa! Onnittelut plussanneille :flower: ja lohtuhalit kaikille sitä tarvitseville! :hug:

On tullut paljon juttua sitten viime käynnin, pitää lukea ajan kanssa jossain vaiheessa.. :)

Täällä mennään tänään maanantaina kp6/28 ja yk4.

:hug: tädin yllättämille ja muille sitä tarvitsevalle.

ajattelimpa kysyä jos neidit vois tiputtaa mut takasi maanpäälle.
eikös niin että jos on tulu kaks negatestiä, ja menkat niin eihän silloin kannata miettiä onko raskaana vai ei,oli ne oireet sitte ihan mitä tahansa? :ashamed:

*loppu tekstistä siirretty kerhon puolelle*

Yhteistyössä