~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

ElinaMaria joo, mä varmaan soitan vielä varuiksi... =) on tää jännää... ku tää on JUST eikä melkeen sitä mitä mä haluan.. täytyyhän sitä jotai tekemistä olla sillonkin ku lapset lähtee maailmalle :D tuntuu ettei mies oikee täysil ymmärrä tätä mut se varmaan miettii vaan rahajuttui miten riittää...
 
ElinaMaria niin se onkin.. ei must oo ainaka siihen et tekis jotai mikä ei miellytä... paljonpuhuttu aihe tällä palstalla viime päivinä :) kyl mä luulen et se sisimmässään tajuaaki, ku oon sitä jankuttanu, mut yrittää pitää vaan jalat maassa ettei tuu liikaa yllätyksiä. tarvittaessa jankutan lisää ;)

nyt meen tonne sohval ukon viereen, ku sillä oli raskas päivä ja mä oon vaan koulusta hölöttäny... jutskaillaan huomenna arvon naiset!!

-> poistuu takavasemmalle
 
voih. Kävin just kattomassa Mol:in sivuilta ja siel oli yks kiva työpaikka jota voisin hakea. =) Mä vaan tiiän et niihin paikkoihin hakee aina joku 60 henkee... :ashamed: mulla on kyllä mahollisuuksia, edelliseen paikkaan haki 65 henkee ja olin 15 parhaan hakijan joukossa kuitenkin. :) :ashamed:

No täytyy yrittää. Eihän sitä koskaan tiiä. :D
 
Elinamaria mulla kans samoja tuntemuksia välillä, ettei sitä vauvaa tuu koskaan ja sitten ressaan tuosta miehen iästä, että onkohan sillä kasseissa enää minkäänlaista elämää. Noo, jos ei onnistu niin saavat sitten lapsettomuushoidoissa onkia jonkun yksinäisen simpan ja hedelmöittää sillä minut :LOL: mustaa huumoria peliin...

Mulla on alkanu pms-oireet, ne on kyl peestä, tietääkö kukaan mikä niihin auttas?? Mulla tulee huono olo ja maha turpoaa, sit vituttaa, ahdistaa ja kiukuttaa. Sit varsinki ku kierrot on venyny niin ne on vaan vahvistuu koko ajan, ei oo kiva :(
 
Hei kaikki! :wave:
Hirmusesti tekstiä, mutta kommaan pikasimmin mieleenjääneet
Zoelle peukut pystyssä, odotan puolestasi innolla huomista!
Talvis: Onnittelut opiskelupaikasta, hoitotyö on hieno ala, itsekin sillä suunnalla olen. :D

Mulla tosiaan yk 1 ja hokasin vähän myöhään että voitaishan me tosiaan jo tässäkin kuussa kokeilla tikulla jäätä...oli sillon kp 16 ja 17...hmm...jos kierto on keskimäärin 34 niin eikös tuo sattuis aika hyvin? Olis aivan ihanaa, mutta en uskalla toivoa ja pelkään pettyä. Ja niin tyhmää kun se onkin vertailla niin sisko ja äiti on kumpikin tullu aina ekalla raskaaks...tulee paineitakin vielä :LOL: Koitan käydä täällä kurkkimassa, mutta mulla siis häät lauantaina niin saa nähdä kuinka ehdin, vaikka varmaan löydän ajan tänne aina jostain :D

Sori tuli vielä paljon omaa napaa, mutta pikkuhiljaa tutustuilen tähän palstaan ja teidän porukkaan :)
 
Hahhaa!!!Viittaus mun edelliseen tekstiin... mies tuolta korjas taustalta :"en mä salaa lue, mutta ne meidän "yritys"päivät oli sun kp 15 ja 16..." Heh, paremmin perillä kuin minä :LOL:

Muuten...
Meillä koulussa opetettiin että kun joka toinen päivä harrastaa seksiä niin pysyy sperman laatu hyvänä ja aikaväli kuitenkin suht pieni, oikein yrittäessä voi oviksen bongatessa harrastaa päivittäinkin, mutta tosiaan satunnaisesti yrittäessä tuo joka toinen päivä oli kuulemma hyvä :D Tiedä häntä
 
tyhmä kysymys: jos tulee raskaaksi, ni voiko vatsalihaksia tehdä ihan normaalisti? esim. nyt, ku mul on mahdollisesti ne päivät menossa, ku kiinnittyy (jos siis hedelmöitys ois tapahtunu), onko turvallista tehä vatsalihasliikkeitä? vaarantaako jotain?
 
HaLPe se alkio on siellä niin hyvässä turvassa ettei siitä tosissaankaan oo mitään haittaa. =) Sä voit elää ihan normaalia elämää siihen asti kun plussa tulee, ja senkin jälkeen. Usko mua, mä oon ollut raskaana jopa 20. viikolle saakka. :) Ja jos tietäisitte mitä mä tein sen 'kiinnittymisen' aikaan ja se silti pieni kiinnittyi... ;)
 
uuu onnen rutistuksia Zoelle :hug: toiv. haamun muuttuvan oikein kirkaan väriseksi?
Ja siniselleviuhkalle :hug: negan johdosta.

mitä, mitä.. siis voiks ne simpat muka elää 5 vrk (tai ainakin niin ymmärsi mirkun kirjoituksista) mie oon aina luullu, et ne elää sen vuorokauden.
siis voisko meillä oikeesti olla viel mahkuja tässä kuussa? :p

ja taas mä valvon, en saa piru ollenkaan unta :ashamed: yksin ei ole kiva nukkua!
 
Tatti, eli tutummin Daadeli ( vääntyy mun suuhun tatiksi kun en jaksa deetä vääntää ) :D kyllähän ne simpat kuulemma elää hyvinkin pitkiä aikoja ihan noin vaan..muistaakseni se 5vrk on sellane maksimi, mutta hyvinkin 2-3 päivää.. :)
ja tänks halituksesta..
 
ei jestas, et saitte mut hymyilemään.. :D tää on täällä onnesta soikeena!! kiitos, teille kovasti tästä. pitäsköhän munkin hieman perehtyä noihin ukkoni simppoihin? niin en olis näin tyhmä näissä asioissa!

no se tatti kans passaa hyvin, oon nimittäin sellanen. 156cm pitkä :)
 

Yhteistyössä