~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

Zoe-F
No itte oon vaan ajatellu et kun tuli haamu niin tuli haamu enkä oo viäl kummosemmin innostun (enkä anna ittelleni lupaa siihen) ennen ku huomen käyn labras varmistaas miten on.
Tuun sit heti huomen iltapäiväl kertoo kävi miten kävi.
 
Zoe ei mun mielestä toi riskisynnytys-ohjelma edes ole mitenkää paha :p suurin osa noissa ohjelmissa mitä oon nähny ja joilla on jollai tavalla hankala synnytys on niitä, jotka ei oo käyny koko raskausaikana neuvolassa...vaan ei taida toi jenkkien äitiysneuvola-touhu olla muutenkaa kovin "normaalia" verrattuna esim. suomeen :D
 
mulla on muuten tänään kp 32, huomenna torstaina kp 33... kattelin listasta vaan..

ja miten mä taas oon sinne suuriin lukemiin päässy... :ashamed:

no mut mä nostan nyt pään ylös, ja alan miettiä koulujuttuja. varman tärppi tulee saman tien ku oikeen innostun miettii opiskelujuttuja.
 
talvis no voi hitto! eikai ne nyt sellasta vois mennä tekemään, vaikka moni asia onkin kovin rempallaan suomessa...:p uskomaton juttu..vaikka mikäs siinä, jaetaan vaan kaikki suomen terveydenhuollon rahat Eu:lle ja joihinkin stanan kansantaide-näyttelyihin, että saadaan lisää tienvarsille rompetta taiteen nimiin :D :kieh:
 
Zoe-F
Talvis: Labra tulokset saan vast puolen päivän jälkee ja tuun vast ilta päiväl kertoo miten kävi ku pääsen töist :p
Siniviuhka: Ei se minustakaa mikä paha oo. Kaveri oli vaan sitä mieltä et alan pelkää synnytyst.
 
Talvis onnea opiskelupaikasta! :D :flower:
Mul on ihan sama fiilis. Ihan varmaan heti kun saan töitä niin pamahdan paksuksi. Kun saisinkin pian niin olisi muuta ajateltavaa! =)

Ja ONNEA Zoe-F!!!!! Toivotaan että haamusta tulle iso muhkea plussa!

ON: Nyt on jo ihan hyvä fiilis. Aamulla oli ihan paska olo. 'Meille ei tuu ikinä vauvaa', 'miks meille sattuu kaikkea paskaa' jne jne.
Sit mun yks kaveri tuli kylään, juoruttiin kaikkee mahollista raskautumisesta, vauvoista, parisuhteesta, ulkonäöstä jne. ja mä tajusin et eihän mulla oo mihinkään kiire. :) Vaikka mä haluan sitä lasta kovasti niin onhan mulla aikaa. Ja nyt on menossa yk6. PUOLET siitä et jos ei onnistu niin mennään tutkimuksiin. :) Eli ei mitään hätää. Yli 90 % pareista saa vuoden sisällä raskauden alkaamaan.

Onneksi on näitä ystäviä jotka pelkällä olemuksellaan ja läsnäolollaan saavat tällaista aikaan. :) :heart:
 
ElinaMaria sinulla on kyllä ihana ystävä :heart:
Onhan se odottaminen aika ikävää,
(varsinkin kun on tälläinen malttamaton kuin minä )
mutta olet oikeassa ei ole mitään kiirettä/hätää...
minullakin on yksi tuttu pariskunta joka sai lapsen kun oli yrittänyt muistaakseni 9kk...ja toinen tulikin sitten miltein heti... :flower:
 
TA kiitsa =) mjoo, mä oon tehny ma yhden testin joka oli nega, mielestäni 14-15 pv ovulaatiosta... :( testi oli kotitesti.fi:stä semmone 20mIU tms... en tie koska uusin, ehkä ens viikol, jos mitää ei tapahdu sitä ennen...

ElinaMaria nyt vaan äkkiä jotain ihmeduunia ni joha plussa pärisee :) mun pitäis tohon koulun ilmottautumislappuun jo nyt päättää, oonko poissaoleva vai läsnä kevääl 2009... mistä helvatista mää tiiän koska se beibi tulee.. sama terveyskyselylapussa oli kyse ehkäisystä "käytätkö? vastausvaihtoehdot a) kyllä b) ei tarvetta" mitäpä siihen sitte vastaa... se on hyvä et sullaki on parempi olo jo :heart: aamul oli niin siipi maassa. ystävät on kummallisen hyvätaitoisia piristämään =)
 
Talvis. ilmota ensin pelkkä syksy. :) sitten ilmoittaudut uudelleen keväälle. :) ja muutenkin asia on eri jos tulet raskaaksi, voit sitten jäädä pois. Kun kyllähän sä voit koulussa olla ainakin tammikuun ja todennäköisesti vielä helmikuutakin. :) Eli kannattaa ilmoittautua läsnäolevaksi.
 
Talvis, pääsee kyllä. Sehän menee varmaan kurssien mukaan. Ilman muuta voit ilmoittautua läsnäolevaksi, ja sitten voit jäädä pois kesken jos tulet raskaaksi. :) Voithan soittaa sinne opintosihteerille kouluun ja kysyä vielä miten pitää toimia?
 

Yhteistyössä