~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3



Keskiviikko 9.7.2008

Laala...................... kp 153/??.......................................yk 1

Kride........................kp 49/20-30..................................yk 3
Santtuli....................kp 41/27........................................yk 3
Kuumeilija............... kp 41/26-35..................................yk 5




Humu82..................kp 37/27-33.....................................yk 3
Talvis.......................kp 32/30-31(-46).............................yk 3






Ouska......................kp 28/28-??.......................................yk 4
mulmul.................... kp 28/25-28.......................................yk 11
Hemuli1981.............kp 27/28-38........................................yk 2
Piglet...................... kp 27/27-....................(taustailee)
Duffy........................kp 26/?? .............................................yk 3
Henuliini..................kp 26/30-35........................................yk 1
nibbler.................... kp 24/28.............................................yk 13
TinyAngel.................kp 21/29-30........................................yk 4
Kukkaiskeiju.............kp20/29-36........................................yk1
Nera-85....................kp 20/28-35.......................................yk 3



melisha.....................kp 19/30.............................................yk1
Suunnistaja.............kp 19/26-28........................................yk 4
johanna83...............kp 17/32-40.......................................yk 4
Minnie-.....................kp 16/30-33.......................................yk 3
HaLPe......................kp 15/24-27.......................................yk 5
Veena......................kp 15/24-28.......................................yk 14
papaijaa8................kp 15/28-30.........................................yk9
Lumikeiju.................kp 14/28- ...........................................yk 3
Miss Mindy................kp 14/34..............................................yk1
Kauris-82.................kp 43/28-35.........................................yk 4
Mersey.....................kp 13/30.............................................yk 5
outsa5.....................kp 12/33.............................................yk 5
tyty86......................kp 12/30-35.........................................yk 5
Rva B.......................kp 11/39-41......................................yk15



Emiliana.................. kp 8/28-33...................................... yk 4
Sannya.....................kp 6/??.........(pitää taukoa yrityksestä )
Arabel......................kp 5/25-28.....................................yk 15
miracle....................kp 5/28...............................yk 4(yht.yk 7)
Louvre...................kp 2/32-33.....................................yk5
kiharapää............... kp 2/32-35(-43).............................yk 11
ElinaMaria..............kp 2/28..............................................yk 6
EllaMaaria................kp?/??................................................yk 1
Jouskari-82.........................................................................yk10
Siniviuhka............... kp 1/26-29.........................................yk 6


[color]

HAAMUJENGI:

Zoe-F.......................kp 26/??.............................................yk 1

[color]

Taustailee:


Diodium
apsu
Linna
vinka.......................Kuumeilee!!
Alisa84....................Kuumeilee, yritys alkaa piakkoin
Emppa.....................Odotamme pikaista paluuta!
Pantalaimon............Taustailee ja toivottavasti palaa asiaan kesän jälkeen
Louvre.....................Palstatauolla
Simppu82.................Palstatauolla, tjoittailee
JJ-t..........................kirjottelee enempi lapsettomuuspuolella, yritystä on
Citilda......................kp ?/27-28........(taustailee)................yk 5

[color]



PLUSSANNEET: :heart::heart::heart:

miisa84........................yk 2
Marimint81...................yk 1
mouku80......................yk 4
Jonsku83.....................yk 1
Sunshine......................yk 6
Puliina..........................yk 5
Sydänkäpynen.............yk 3
ronja78........................yk 3
EAK ..............................yk 2
salamanteri85 ............yk 1
syksyinen haave .........yk 3
henni82 .......................yk ?
Fairytale84..................yk 4
Tinii..............................yk n 1v.
koiramamma................yk 1
Nauruprinsessa...........yk 1
Mayah..........................yk 1
Cora85.........................yk 2
Cristiina.......................yk 7
Novelle78....................yk 14
siniapila ......................yk 3
sanni30........................yk 4
memmy........................yk 3
LEP...............................yk 3
DaylightDancer............yk 2.......35/27
vauvahaaveita.............yk 5......28/27-30
jive-.............................yk?
Juli05...........................yk 9
kaisukka81..................yk 6.......44/38
toiveilija82....................yk 9.....36/34-42
Sirpula..........................yk 9.....32/34-71
inkaliina-83..................yk 3..... 48/28-31
Haidi84.........................yk 7.... 34/28-29
Charmophis................yk 2.........39/35-38
Niiskunena-78........... yk2......... 30/28
tiger75........................yk 11........30/27-29
Kat.................................yk1..........31/35
Veiled87.......................yk 4..........32/28-29
nimiko..........................yk 6............ 42/26-28
mimmukka81..............yk 9
Nanniina......................yk 9............37/32-36
xAnnax.......................yk 7............ 35/28-31

kesk.arvo = yk 4,68 (187/40)



Kertokaas jos on jotain korjattavaa =)

 
Täällä taas tullu kauhiasti tekstiä, kyllä työ ootten ahkeria :D Mulla melkei viimepäivät menny pihaa siivotessa ja töissä ( voi ku alkas jo loma |O ) .

Talvikselle onnea opiskelupaikasta *ojentaa kukkapuskan* :flower:

Omaa napaa hiukan.. Mulla on ollu muutaman päivän outoa kipua alavatsassa jokseenkin kohdun oikealla puolella (epämääräinen paikannus..). Eilen teki yskiessä tosi kipiää, ja muutoinki tuollasissa äkillisissä liikkeissä vihlasee tosi ilkeästi. Ei kuitenka tunnu täti-kipuilulta, melko outoo
:/ Oli pakko taas tilailla uusia r-testejä, en voinu hillitä itseeni :LOL: jos sitä piruuttan vaikka taas testailis joku päivä ku ei tätiäkään kuulu, aika varma kyl ettei se enää täs kierros plussaks muutu vaa jostai muusta syystä täti myöhässä..Pirullisia kyl nuo nettikaupat ku siel on nii helppo tilailla noita testejä sun muita :D
 
TA kiittikiitti päivityksestä! ja niin herkällä testasin..vituttaa noi aconit kun kerran oon aiemmin testannu liuskalla ja sillon ei oo tullu roskishaamua, mutta tohon hiton kasettiin tuli..ukko oli sen aamulla roskiksesta penkonut :D :D mutta noooo..ei se mitään kun kerran menkat alkoi :p

miracle kerroin jo tuolla edellisellä sivulla ;) ;) et näemmä lue kovin tarkkaan :D
 
Eli ONNEA talvis :D !

voisko mulle vaihtaa toho listaan 15/24-27, ku viime kierto veny tohon 27..kiitos..:)
kävin tos lukee vähän helistimen keskusteluja ja mun mielest niit on hirmu vaikee lukee tää on mun mielest paras ja selkein palsta!!
 
hyiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii tota videoo! onkohan toi se sama nainen, joka imetti sitä ryhävalaan kokoista lähes murrosikäistä lastaan? siitä tuli dokumentti nelosella joskus..en juuri nyt muista sen dokkarin nimeä, mutta se oli niin oksettava, että en voinut katsoa kuin sen alun.. :D :D
 
Terppa!

Talvikselle onnea opiskelupaikasta! Voi kun itsekki pääsis jonnekki opiskelemaan.

tytylle tsemppiä tutkimuksiin ja toivotaan, että kaikki selviää!

Ihan järkyttävä video oli! Varmaan itselläki sellainen vuosi olisi passeli aika, jos tässä nyt joskus tulisi edes raskaaksi *huoh*
Minä taas iltavuorossa istuskelen. Mietin, että millonhan sitä uskaltas testata, ehkä ensi viikon lopussa, ei mut mehän ollaan Iron Maidenin konsertissa sillon...noo pitänee vähän funtsailla.
Hmm mitäs jos mä plussaan just ku oon reissussa, miten mä teille sen kerron :LOL: :D
 
nii tuosta videosta...kyllä minäkin aijon imettää, jos vain suinkin pystyn...mutten tosiaankaan noin kauaa...vielä en osaa sanoa kuin kauan. äiti sanoi että 3kk saan imettää...mutten kuuntele sen juttuja imetän niin kauan kuin tahdon, mutta semmoinen vuosi kuullostaa ainakin ihan hyvältä...
 
tietenkin pitää imettää..tarpeen mukaan ja toivottavasti maitoa riittäis edes siihen vuoteen asti..ja aion myös olla yksi niistä "paskiaisista", jotka imettää julkisilla paikoilla. minun lapsi ei missään paskahuussissa syö! se on varma.. :LOL: :LOL:
 
kiitos TA! pieni juttu, joka häiritsi.. :p

mä haluan myös imettää jos se on mahdollista ja joka paikassa, paitsi siellä paskahuussissa!
perintötekijöiden mukaan maitoa kyllä tulee ihan urakalla, vaikka muillekkin jakaa ja se oiskin hienoa jos voisin pumpata sitä sairaalan ja joku pikkuinen hyötyisi siitä..:)
äiti kertoi, et sil oli niin, et ku joku meist lapsist rupes itkee, ni sen tisseistä alko samalla suihkuta maitoa.. :eek:
 
minä kuulun kyllä niihin piilossa imettäjiin...luulisin. Ei sitä sitten tiiä kun vauva oikeesti minulla on. Nyt ainakin oon niin ujo ettei tulis kuuloonkaan näytellä rintojani muille...mutta minusta on ihan ihanaa että jotkut äidit ei välitä vaan uskaltaa ruokkia lapsensa juuri siinä missä nälkä yllättää... :heart:
 
Zoe-F
Moi!
Talvis Onnea kouluun pääsyn johdosta!
Onneks mulla koulu loppuu syksyllä :p

Itse: Jos meillä täällä oli haamujengi, niin mut voi lisätä sinne.
Tein tänä aamun gravidanilla testin ja haalea mutta selvä viiva tuli.
Huomenna kuitenkin labraan vielä varmistamaan.
Viikon väsyttän hirveesti ja mahaa nipistelly oviksest asti.
Ei muuten mitään mutta neljään päivään ei o voinnu kahvia juoda
kun jo pelkkä haju saa mut :x
Normaalisti pidän kahvista ja sen hajusta :(
 

Yhteistyössä