~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

mäki luen vauvaa =) mut en oo jaksanu tilata... inhoon lehtien tilaamista..

muistan ku olin täyttäny 17 ni demist soitettiin ja kyseltiin vieläkö haluun.. vissiin juu... ja 18v sama homma... katsosta ovat viiden vuoden ajan soittaneet, ku mummo meni kerran tilaa lehden mun nimiin :eek: tällä viikolla tuli oho-lehti lahjana, lie mistä kampanjasta sekin, en kestä jos mua taas aletaan vainoo!! :kieh:
 
Harmi ku niin monella alkanu menkat :( onneks mikään kerta ei oo siinä mielessä viimene että "siihen ja siihen mennessä on pakko olla raskaana muuten ei oo ikinä",... mut alkaa pistää vihaks täälläkin tuo tädin tuleminen ja meneminen...

yks toinen joka tulee ja menee on mies... mut menköön nyt niin ei harmita sitte myöhemmin vanhana että ei tullu mentyä. saampahan pitää koneen ittelläni :D

pappa betalar keskusteluun minäkin: mun isä on aina ollu köyhä. about samoihin aikoihin kun mä synnyin sen farmifirma meni konkurssiin (hyvä tavallaan.. ) ja yhtään ei oo ollu ylimäärästä rahaa. laman aikoihin mun äiti elätti kahta kamalaa kakaraa ja opiskelija miestä sillä rahalla mitä sihteerinä sai. koskaan ei oo ollu ylimäärästä. kaikki piti tienata ihan pienestä asti. esim. tiskivuorot oli jokaisella ja oli siivousvuorot ja muut...kaikki oli hirveen tarkkaa.

sehän oli niin hirveän väärin silloin pienenä, ku ei kellään mun kavereilla ainakaan ollu esim. kotiintuloaikoja.
mutta nyt vasta tajuaa mitä ne mulle opetti, varsinkin kun mun siskopuoli on just sellanen pappa betalar...mikä ei tietenkään oo sen oma vika vaan sen isä nyt on opettanu sen sellaseks.mä en haluis olla sellanen ihminen joka luottaa siihen että joku maksaa mun olemisen ja elämisen.
apua toki uskallan pyytää jos sitä tarvitsen.
 
TA Meillä miehen kanssa ollaan kanssa yritetty maaliskuusta asti. Onhan se suuri pettymys aina kun menkat alkaa. Mut toisaalta pitää nauttia vielä ku saa olla kahdestaan ja tehdä omia juttuja. Eihän tää vielä pitkä aika ole yrittää. Ja nuorihan tässä vielä ollaan..

Välillä kuuntelee omaa kehoa liikaakin. Tulkihtee oireet sitten oman mielen mukaan. Niin mulle käy taas tässäkin kuussa. Vattassa nipistelee ja vaikka mitä mut...Niin...Epätoivo valtaa tänään ainakin.

Pappa betalarMeillä molempien vanhemmat on "työläisiä" eli ei mitkään heinot ammatit. Se 1000e on jo iso tili. Ite oon aina tullu toimeen omillani ja vanhemmat on auttanu sillon ku ei muuteen oo pärjänny. Nyt heillä on vaikeuksia ymmärtää että ollaan jo aikusia ja pärjätään omillaan sit ne suuttuu ku apu ei kelpaa.. Ollaan yritetty sanoo et nauttisivat nyt ku vielä jaksavat. Matkustelis ku aina siitä haaveillu..
 
Zoe-F paljon miehelläsi on tuntipalkka? täällä päin firmassa "alottelijan" palkka on jotain 8-9e/tunti, että se on kyllä pieni..mutta sitte useamman vuoden työskennelleellä saattaa olla jopa 14e/h + sit iltalisät ja muut mitä tulee..
 
tervetuloo kukkaiskeiju :flower: ja pahoittelut tädin riivaamille :hug: !

Mä oon niin ylpee ollu aina, et en oo porukoilta halunnu mitää ottaa vaan pärjätä omillani! Aina ollu niin köyhää, et nykyään koen olevani "rikas", ku käteen jää kultsin kanssa yhteensä reilut 3000e/kk asumiseen menee suurinpiirtein se tonni/kk...mul kans jotku kaverit yrittää kaiken maksattaa..inhoon sitä!!

on:eilen tais olla ovis, ku sillo kovat halut ja alavatsanippailut :p tuli kyllä hyödynnettyä ;)
 
Hei onkos kellään tietoa, onko kerhossa jotain vikaa? Yritin kirjottaa esittelyä sinne jutut-osioon, mut sit ku painoin tallenna, niin tuli vaan tyhjä sivu, sit kirjotin koko paskan uudestaan ja sama homma! No onneksi tallensin sen tällä kertaa ja kopsasin wordille, mut miksi se ei tallenna sitä minun juttua!
 
Tervetuloa kukkaiskeiju vaan munkin puolesta! :)

Mää oon kyllä kans samaa mieltä siitä et ite pyrin pärjäämää omillani. Joskus tosi harvoin tulee turvauduttua vanhempien apuun. Nytkin ku tottunu kituuttamaan opintotuella ja asumislisällä, nii tämä kesällä tuleva palkka tuntuu kyllä luksukselta, vaikkei siitäkään mitään järin isoja summia jää laskujen jälkeen käteen.

Meidän suvussaki on esiintyny kyllä aina tuota, et kaikki oottaa et pitää kouluttautua joksiki mahdollisimman korkeelle. Nytki ku ite valmistuin toisen asteen koulutuksesta, nii suurin osa sukulaisista ei ollu ees ilosia mun ammatista, vaan ynseesti vaan totesivat et no tämähän nyt on sulle vaan tämmönen välietappi, et sinä nyt oot vaan valinnu tämmösen pitemmän reitin. Vähäkö se ärsytti kyllä! :kieh: Nyt tosin jatkan opintoja, mutta oisin kyllä voinu ihan tyytyväisin mielin tehdä tuonkin alan hommia, enkä kyllä nytkään jatka opintoja paremman palkan toivossa, vaan sen takia et itte tunnen alani omakseni. :)

Kylläpäs tuliki taas tilitettyä mullaki! Vissiin vähä sieppauttava aihe:D
 
Heippa vaan taas kaikki, nyt tulee ihan pikaviesti, mutta siis minulle voisi päivittää kiertopäivän 14/30. Täti tuli pari viikkoa sitten ihan ajallaan.. olin vain kesälomailemassa ilman nettiä, niin en päässyt ilmoittamaan tänne asiasta... yrityskerta nelonen siis nyt meneillään.. huoh! Enää en stressaa millään tavalla.. mitä nyt meinaan alkaa pudottaa painoa ja lopettaa tupakoinnin.. mutta sen teen jo itsenikin takia =) Aurinkoista päivän jatkoa kaikille! Nyt täytyy rientää töihin..
 
kukkaiskeiju Tervetuloa minunkin puolesta =)
Tääl on tullu tosi paljon tekstiä,ja nyt en jaksa lukea,joten luen ku kotiin pääsen.Hih olin kaverin luona yötä.Ja tääl on sellanen 9kk poika joka tykkäs herättää 6 aikaan ja 8 aikaan aamulla.On ollu kivaa käytiin kaupungilla eilen kävelee jne.Oli jalat vähän kipeenä.

Mutta kaikille toosii paljon plussa tuulia :whistle: ++++
Mie ootan että se kyne laittas sen lähetteen.Tuli muuten tuossa eilen mieleen,että eikös kondylooma oteta papalla,koska sehän mun papa 3 taso voi viitata siihen kondyloomaan ja on voinu aiheuttaa tulehdusta,eli ei pitäs olla niin vakavaa vaikka onkin 3 tasolla.Toivotaan nyt vaan parasta.
Kaikille tarvitseville haleja :hug:
 
voi että kun ketuttaa. :kieh:

Tänään on selvästi kp2. Ei pelkästään se vituta, vaan se kun torstaina jo menkat oli alkavinaan ihan niinkuin pitikin, ja sitten ne tuhruttelut tuossa lisäsivät toiveita kovasti. :ashamed: Tyhmä tyhmä tyhmä kroppa!!! |O |O

Ja tää kierto menee varmaan meiltä sit ohi kun siippa on paljon tampereella tässä kuussa. NIIN ärsyttää! hitto kun ei oo mitään nyrkkeilysäkkiä mitä vois hakata... :headwall:

eli meillä yk6. :ashamed:
 
EM :hug: Kauriille tsemppiä painon pudotukseen ja tupakoinnin lopettamiseen
Sinikkatoivoa kuitenki on ku menkat ei oo alkanu :heart: Oliks tytyllä tänään gyne, toivottavasti kaikki kunnossa =)

ON: Auuuu, melko äkäset menkat täällä. Alavatsa on ku tulessa :( Ovistestitki tippu just postiluukusta. Tilasinpa kunnon satsin, että ähä ähä ovis tällä kertaa et ohi vilahda :p Mie kulautin illalla ennen nukkumaan menoa lasillisen greippimehua, niin olin jokseenki yllättyny ku hetken unien jälkeen heräsin siihen ku kurkku/suu oli täynnä limaa. Sain kipittää veskiin syljeskeleen. Voiko tolla greippimehulla olla noooin huima vaikutus, et limanmuodostus on totaluokkaa?? Ootteko te huomannu tollasta? Kipeenäkään en omasta mielestä ole, et sellaseen liittys.. Kummallista :snotty:
 
Huomenta päivää :D

Daadeli minäki just tilasin tikkuja, sain vihdoin ja viimein uuden avainluku-listan verkkopankkiin niin pääs tilailee.

Ajattelin nyt nostaa sodan tuota tätiä vatsaan, löytyykö armeijaa??
Tässä kierrossa lussataan kaikka +++++++++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle:
 
joo, no mulla ainakin tää kierto meni ihan harakoille. ovis on nimittäin tänään, eikä sillo maanaantaina, kun niin itse luulin. Mut enskiertoa varten mie ne tikut ostinkin nyt jumankekka alkaa sota tota naispaholaista vastaan.
kaikki riippuu vaan nyt siipan lomista!
 
Miraclepas on ahkera! Siis oikeestikko te joka päivä touhuilette? Mutta kun eihän se kannata, se sperma ihan oikeesti huononee, sen näkee jo itte kun kattoo mikroskoopilla. Tai siis spermaa riittää, mutta ei siittiöitä, tai joo siittiöitäkin, mut vaan vähän ja suhteessa enempi kuolleita...

Minä:
Sunnuntaina eka Terolut...
On ollu antoisa päivä vauvahommien suhteen. Käytiin miehen kanssa semmoset lapsettomuuspaprit läpi, mitkä pitää täyttää Väestöliiton hoitoja varten (aika elokuussa vasta, mut ennen sitä pitää antaa mm. spermanäyte).

Sit keksittiin esikoiselle nimi!
Tai juteltiin nimistä mistä tykätään ja tultiin yhteisymmärrykseen pojan nimestä (tytön nimeä ollaan mietitty jo paljon aiemmin, mut pojasta minä olisin väkisin halunnut Leon, mies ei, mut nyt löyty semmonen mistä molemmat tykkää...).

Käytiin Porvoossa aamiaisella moottoripyörällä, ja tänään illalla mulla on kaverin kanssa tyttöjen saunailta. Smoothieta vaan, ei siideriä. :)

-B
 
Rva B, oon tietoinen tuosta, mutta on sanottu myös, et vanhemmilla miehillä se ois noin. Et sillo sperman laatu huononee. Ja sillonkii tärppäs viimeks ko joka pvä tehtii. Ja me siis touhuillaa joka pvä tai sit pariki kertaa pvässä, eli sillo ko mieli tekee :)
 

Yhteistyössä