~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

pappa petalar keskusteluun Täällä kans yks jota nuo asenteet vihastuttaa, mun isä on komisario ja aina oon kuullu sitä et: onhan sulla rahaa ku isäs on niin hyvässä ammatissa, ja sit se ku "kaverit" ylä-aste aikana oli sillai et lähetään ryyppäämään, pyydä isältäs meille rahaa :eek:

nyt tihkutan jo limojaki täällä, tikuttelinki tossa aamulla mut unohdin sen sitte kattoo ajoissa, muistin joskus tunnin päästä et aijuu se tikku :ashamed:

Niin mikäs se nyt on tuo kerhon käytäntö ja kui paljo työ siellä juoruilette?? vai onko siellä hiljasta???

Aika hiljasta siel on ku tänne puolen on helpompi tulla jutskaileen. Siel on osa laittanut itsestään kuvia. Moni on myös valottanut taustaansa pienellä jutulla. Privaatimpi puoli, jos on helpompi kirjottaa silleen, et ei "ulkopuoliset" tunnista.

Daadeli paikkakunnan kiroja noi tommoset.. :kieh: :LOL: :LOL: oisit kysyny siltä mummolta, et tahtoisko se vaik vuokrata oman pikku yksiön teidän komerosta, niin ei tarvitseis muilta urkkia asioita kun olisi suora tieto.. :D

tänne olikin taas tullut uusi, kivaa! :) tervetuloa kukkis!

kävin ostamassa aconin herkän kasettitestin varmuuden vuoksi..himottais testata, mutta ei! oon päättäny et torstai/perjantai-aamuna testaan jos ei huomenna ole täti pilannut viikkoa =)

voi että mä oon poikki.heräsin 5.30 ja työt aloitin 6.45 ja sieltä lähdin pois 18.00...olin kotona 18.30
ja tää maha on aikas huonossa kunnossa. En tiiä johtuuko työkiireistä (tressiä?!)vai mistä, aamulla ihan ok olo, mutta iltapäivästä alkaen taas ihan kamalan kipee tai ennemminkin sitä hassua paineen tunnetta...turvokkeessa ja pistelee aikas ikävästi...oikeelle alas pisti pari kertaa tosi kovaa tuntui kuin ois sattunut jalkaankin, mutta kai se vain säteili sinne asti?!!?
täytyy vissiin vähän rauhottua. Ainakin nyt kun istun tässä koneella loppui ne pistelyt tyystin. Paineen tunne kyllä on ja turvotusta...ei meinaa mahtuu tähän löysähköön hameeseeni...

pappa betalar minäkin sanoisin asiaan omani. kirjotinki jo pitkän pätkän mut en jaksakaan avautuu ku ei siit saa mitää selkoo... nostan vaan hattua meille rohkeille, ketkä on löytäny omat polkunsa ja uskaltaa kulkea niitä pitkin. eritoten ällöttää semmoset kommentit ku tullaan kyselee et mites sä nyt noin oot menny tekee, ku oisit voinu elää muiden siivellä tän sijasta.

miracle joo mullakin yksi sukulainen joka ei taida käsittää että pidän työtäni tosi paljon...aina vihjailee opiskelusta...tai siitä että mun pitäis alkaa tekee jotain muuta esim. yksityisyrittäjäksi....plää! en mä haluu!!!Tykkään työstäni...vaikka kaipaankin kesälomaa!!!! :heart: :D

mikä niillä ihmisillä oikee on, ku vihjailee et toiset tekee huonoo työtä... onko niillä itellä jääny haaveet toteuttamatta, ja yrittää tartuttaa toisiin katkeruutta..

mulle tuntuu tulevaisuudes jopa terveydenhuoltoalan palkat mannalta... ensin elin vuoden 2. asteen opintorahalla ja asumislisällä. just eilen laskin et jee, saan heinäkuusta yli tonnin palkkaa!! se 1000e on aina semmone raja, jos tulee yli, ni tuntuu hienolta.

sit täällä on niitä aloituksia "menisitkö 2000ekk palkalla töihin" joo.. en ikinä varmaan...

talvis mullon kans toi tonnin palkka sellane "hienous" raja...nyt kun itse ja mies on nyhrännyt tarpeeks kauan työmarkkinatuella, niin tuntuu ihan liian hienolle ajatella, että mies jos pääsee palkkatyölle, se saa palkkaa jotai reilusti yli tonnin.. :)
itse oisin varmaan ällikällä lyöty jos nykyinen työharjoittelupaikka tarjoais 1000e/kk, jos joskus ko. firmaan palkkatyöhön pääsen ..

TA nokun...en tiiä et maltanko :snotty: :LOL: ukko pommittaa mua viestil et testaisin sit yöllä kunhan se tulee kotiin ( näemmä taitaa jännittää ) ja sit eräs toinenkin pahuksen palstalainen mua houkuttelee! ( ;) :kieh: :LOL: ) .....hmmm..
toisaalta niin, tosiasiahan se on niinkuin sanottiinkin, et yhtä paljon pettysin negatestiin kun menkkoihinkin..

Siniviuhka totta yhtä paljon sitä pettyy tuli nega tai menkat. Tosin testi maksaa enemmän kuin mekkojen tulo :D ja jos sulla ei oo tarpeeksi herkkiä testejä niin ei se välttämättä vielä näy...ja sitten turhaan pettyy etukäteen ja joutuu testaamaan uudestaan...

mä kovetuin jo ekast kierrost niit negoi kohtaan... tosin ikinä en oo kyl varmuudel tuntenukkaa et ois ollu raskausfiilis, tai siis et kroppa ois huijannu minuu. tänää aamul kyl kieltämät oli harmitusfiilis mut se johtu siitäki, et turun amk on niin vitun hidas lähettää opiskelijavalintoi, muualla oli tuloksia saatu jo. ja huomen aamuvuoro ni en ees pääse heti postii hakee ku se tulee. töis on varmaan lievii keskittymishäiriöi :$

Siniviuhka tsemppiä sinne päin, että maltat oottaa aamuun. Aamu pissasta tulee varmin tulos kuitenkin..(en kyllä tiiä pystyisinkö minä odottamaan :D )
nyt tää tyttö lähtee lukemaan tänään tullutta kaksplussan lehteä.(pitihän semmoinenkin mennä sitten tilaamaan, hih!) :heart:

Yhteistyössä