~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

Kylläpäs porukka vuotaa.. Mulla alko vuotaa toi alakerta :kieh: Nyt tuli sellanen olo, että tässä kierrossa tsemppaan. Ovistikut just tilasin ja kohta lähden greippimehu ostoksille. Nyt foolihappoa ja vitskuja nassuun. Jospa viides kerta toden sanois, I hope!

Talvis :hug:

Kiitos vaan tervetulotoivotuksista! Pakko laittaa tänne kun äsken tässä palstaillessa totesinmiehelle että "olis kyllä ihana olla raskaana" niin mies siihen "Niin kyllä olis" :LOL: :D Näinhän se menee että yhdessä raskaana, mutta huvitavasti silti sanoi :D

Heipä hei vaan kaikille!
Mut saa siirtää tuonne taustailijoihin.. päätettiin ottaa relax kullan kanssa nyt toistaiseksi.
Ja tätihän tuli ja on kohta jo mennytkin, ihan ajallaankin tuli, niin ei päässyt edes jännittelemään (tälläkään kertaa). yk 5 on siis pyörähtänyt käyntiin ja koitan nyt unohtaa koko toiveilun jos vaikka sitten tärppäis. :) Käyn teitä kuitenkin katsomassa aina välillä. Ja ilmoittelen jos jotain tapahtuu! Hyvää kesää kaikille! Ja plussa aaltoa odotellessa...

Heiiii tytpykät!!
miracle joo sirpukka -> pieni siro sulostus :LOL:

kuumeilija miekii haluun tuonne kerhoon :saint:

( . ) Täällä on tosi turvonnu olo, mutta positiivista on että nippailee kummasti jo, täytyy tänään aloittaa peittojen heilutus kuuri :D

tervetuloa kukkaiskeiju :heart:

kukkaiskeiju, tervetuloa! :flower:

kiitos niblerille listan päivityksestä, hienostihan se meni =)
pahoittelut tädin yllättämille :hug:
miraclelle pikaisia paranemisia :hug:
daadeli, mäyräkoirat on aivan ihania! Ne on niin sulosia kun ovat sellasia pikku pötköjä :D

Minullaki on yskä, toivottavasti ei pesiydy tuonne keuhkoihin, mulla allergiaa, niin meinaa aika herkästi pesiä keuhkoihin :( äänikin aika painoksissa, kiva oli asiakkaille raakkua.

Miss Mindy, no sit män mehtään :D mie ku oon isolle siskollenikin lähinnä se isosisko, ainaskii koon perusteella :D se on 163 ja mie 169 :p ja elopainoo noin 68 eli en mie kyl kovin hintelä ja pien oo :D Noil mitoil vois luulla läskiks, mut on miussa lihastakin :)

mie sain tänää kaktusruukun :heart: mies osti ko pyysin kaktuksen siemeniä ni sainkii ruukun jos on kaks kaktusta valmiina, siemeniä ei kuulemma ollu, mie oon nii innostunu ny noist kukkasistakii B) Sanoisko joku kunnon hoito-ohjeen? Kui kauaks aikaa voi antaa kuivahtaa enne ko kastelee yms?

täällä taas minäkin :wave:
Onko täällä muuten muu porukka mistä asti yrittäny esikoista?

Me ollaan vasta aika alkutaipaleella,
yritetty reilu kaks kuukautta, oli yksi alkuraskauden km. kovasti ootellaan että vuoto loppuu,
niinhän sitä sanotaan että yrittänyttä ei laiteta. :)

voi jestas, et mua keljuttaa taas ihmisten ennakkoluulot... :kieh: Meidän naapurissa asuu niin ärsyttävä utelias kyylä mummo ja tiedättekö, se on kahden viikon ajan, koittanut selvittää mieheni vanhempien ammattia. ja kas kummaa eilen sitten oli saanut selville. Tänään sitten, kauppaan mennessä törmäsin parkkipaikalla siihen ja se tokas mulle " no kyllähän minä nyt ymmärrän, että noin hienolla autolla kummatkin ajelee. ukkos isähän on nimittäin pankinjohtaja. minkäs takia te, ette sitten asu jo omassa talossa, vaan pidättelette köyhimmiltä ihmisiltä taloa, kun vuokralla asutte."
voi, että minun ois tehnyt mieli tintata sitä ämmää kuonolle. jotkut ihmiset ei ymmärrä sitä, että vaikka onkin pankinjohtajan poika, niin sitä rahaa ei kyllä ole yhtään enempää. kaikki rahamme ollaan itse hankittu ja automme ostettu ihan puhtaalla lainalla!

anteeksi, jos tilitän teille, mut kun ei oo ketään muutakaan. tuo mummo on ahdistellut meitä siitä lähtien, kun muutettiin. on utellut kaikilta asioita.

Hei!

Täällä saattaa olla kp1 tai jotain... :/ Nyt tuli taas ihan kunnon vuotoa, eli taitaa olla tämä kierto tässä. Mutta, älkää nyt ainakaan vielä päivitelkö mitään, katsotaan tuleeko sitä vuotoa nyt kunnolla vai ei. Ja minkä mä laittaisin kp1? Viime torstain? tän päivän? höh. :x

Nii et en tiiä mikä kp nyt olis sit menossa. Vai olisko mikään...

Dadde, no höh.. jotkut juu ei tajua et sukulaisten varallisuus ei ole yhtä kuin oma varallisuus :D Ja mua ärsyttää nekin ihmiset (kuten yms mu sukulaine), jotka ei ymmärrä et kaikki ei halua just esmeks pankin johtoon tai muuhun "olevinaan parempaan ammattiin" josta sais hirmusti rahaa.. Ja sit nää jotkut koko ajan patistaa meneen kouluttautuun ja ihmettelevät et no miks tälle ja tälle alalle menit. Vaik kuin jankkaat et no satun menemään töihin sen mielekkyydenkin takia, en vain rahan. Jotkut ei vaa käsitä!! :headwall:

joo tuo kans on ärsyttävää... me ollaan miehen lans molemmat ihan "tavis" töissä mie valmistuin vuosi sitten lähihoitajaksi-- ja työskentelen lääkintävaksina leikkaussalissa ja mies valmistuis nyt keväällä bioenergistiksi ja työskentelee metsäkoneen kuljettajana. molemmat tienätään meidän tarpeisiin sopivasti ja hyvin pärjätään. joka kuukausi maksetaan laskut, ostetaan ruokaa ja aina jää kumminkin ylimääräiseen rahaa tai säästöön. mut kaikki ei voi sitä ymmärtää, et tää riittää meille

daadeli, mun mies on tanssija/tanssinopettaja ja mä ite oon valmistunut just kulttuurituottajaksi. :) Et meillä on ihan niin sanotusti 'intohimoammatit'. Kummastakaan ei ikinä tienata tarpeeks et voitais ostaa oma talo ja mökki ja vene. Mut ei me tarvitakkaan. :)

Menestystä kun voi mitata niin eri tavalla. Muullakin kuin rahalla ja omaisuudella.

Ellu voi, kun kaikki ymmärtäisivät sen. =) musta on tosi hienoo, et oikeesti alkaa tekemään sitä mistä oikeesti, itse tykkää... tiedän monia, jotka on vanhempien/sukulaisten painostuksesta alkaneet opiskelemaan ammattia, josta eivät tykkää ollenkaan. itse olin 9lk asti varma, et menen lukioon kun kaikki muutkin menee, mut tarkemmin aloin miettimään ja sen jälkeen en ole katunut yhtään!

Daadeli, ihanaa! :) Katuminen onkin sellainen asia mitä on ihan turha harrastaa. (sanoo hän ja tekee juuri päinvastoin kuin mitä neuvoo...) Nyt mulla onkin sitten edessä se, että pitää miettiä mihin seuraavaksi. Pitää löytää hyvä työpaikka johon oikeasti haluan mennä. Ja vähän ahistaa kun tuntuu että ympärillä painostetaan että 'ota nyt joku työ' että saadaan laskut maksettua.... huokaus. :/

Yhteistyössä