~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

Miracle: Eloveena tyttö ihana :D Tummat pitkät hiukset tosin omaan, mutta mussa piilee ehkä sisäinen Eloveena tyttö :D

Mulmul: No eihän se mennyt sitten oikeestaan sinne päinkään :LOL: Mutta selvisipä tämäkin asia :D
 
Jee menkat alkoi!! Ajatelkaa jo näin aikaisin.. Kun odotin niitä ensi viikonloppuna.. Nyt olen toisaalta tyytyväinen..kun menkat alkaa tulemaan koko ajan niinkuin normaalimmassa rytmissä.. olenkohan lopettanut menkkojen odottamisen kunnolla..

KP
 
Veena :D
oi voi vois se tätsykkä tulla jo niin pääsis uuteen kiertoon taas vaihteeksi... :headwall:
tää lähtis nyt laittaan pyykit kuivuun ja ottaan takas festareitten aiheuttamaa univajetta...
huomenna taas koitan palata asiaan moikka moi ja hyviä öitä kaikille :wave:
 
miracle kyselit halukkaita listan päivittelijöitä...minä voin ainakin välillä päivitellä listaa.
Joka päivä en ehdi tänne ja kun kerkeen niin vasta töiden jälkeen eli illalla.kahden viikonpäästä alkaa loma ja silloin ehdin aikaisemminkin päivitellä, ellei nyt sitten reissuun lähdetä.
 
Minä oon kans kauhean huono saaman mielikuvia ihmisistä, mutta miraclesta on sellainen kuva, että topakka nainen oot =) ja minä oon tainnu sinun kuvan nähdä, että sillai jotain tiedän ulkonäöstä. Aikaansaapa kyllä olet myös :)
 
Sinikka minähän se, olin ulkoiluttamassa omia korkkareita :D (toiv. olin silloin viel pystyssä. ainakin itse muistasin niin, et silloin viel jaksoin kävellä. loppu matkasta sitten kuljinkin siipan reppuselässä)

Niin ja Siniviuhkan tunne entuudestaan ( hän on ollut todistamassa, kun musta meinas tulla keran sokee vasemmasta silmästä), kerhon kuvan perusteella tunnistin ja saman tien reilusti kerroin asiasta hänelle. koska minusta se ainakin olisi ollut ikävää, et mie salaa olisin kyylänny hänen limojaan :D

Tuosta nikki jutusta, et en ole menny dyffyn kanssa sekaisin, mut vähän aikaa sitten tänne ilmoittautui kuumeilemaan Dada ja sen kans mie menin sekaisin. Luulin, et mie muka tuollaista kirjoitellut. ja muutenkin Dada nikki on hassu, mun parasta ystävää kutsutaan sillä nimellä, itseasiassa aina ollaan kutsuttu.

Ja mun oma nikki tulee siitä, kun isä kutsui mua pienenä taateliksi :)
 
Daadeli hahaa! enpäs ollutkaan muistanut ko. tapahtumaa! :D samoin nimitettiin erästä teidän naapurin tyttöä herkkuperselehmäksi. hirveitä lapsia ollaan oltu kun heti haukkumassa :D niin ja siitä lauantaista, niin en kyllä ole yhtään varma olitko se sinä, mutta luulen :p ja jos muistat nähneesi minut epäilyttävässä mies-seurassa, niin älä huoli, se oli kovin viatonta :LOL: :LOL: :LOL:

Duffy se kerho hommeli on sellaine paikka, johon tarvii salasanan, että pääsee kirjottamaan/lukemaan muiden tekstejä. eli sellainen privaattikeskustelu, jossa voidaan puhua pintaa syvemmällä kuin täällä, ilman, että ulkopuoliset näkee. etusivulta pääsee kohdasta "kerhot" ja sieltä sellainen kuin "esikoisesta haaveilevat" , ylempi versio ( niitä on kaksi toisella sivulla ) ..sieltä sun täytyy laittaa kerhohakemus ja jos oot "kriteerit täyttävä", nii sen kerhon ylläpitäjä antaa sulle salasanan..ähh..toivottavasti tajusit kun selitin niin hankalasti =)
 
Jaa sitä ollaan oltu vieraan miehen seurassa.. :kieh: No ei tod. en mie huomanu sitä ollenkaan, vaan sun pellavapään viilettämässä tienpoikki..
iik apua, ketä me ollaan kutsuttu sellaisella nimellä? ollaanko me oltu noin kauheita?

Mussukka soitti, just ja arvatkaa kuka purskahti itkuun :( IKÄVÄ ON NIIN KOVA NYT. yksin ei oo kiva mennä nukkuu.

 
Daadeli eikös se sanontakin mee, että kun kissa on poissa, niin hiiret hyppii pöydillä :LOL: heh, vaineen..ja se tyttö taisi olla jopa teidän seinänaapuri jossakin vaiheessa :D hui, ei pidä puhua liian tarkasti, että ei vaan sattuisi tuntemaan jos näissä piireissä pyörii :D :D
 
Duffy mä en kyl muista varmaksi, mutta jotenkin siellä piti laittaa, että "haen jäsenyyttä koska: "..ähh..en oo varma, kertokoon joku joka muistaa :D :D

äääähh..mun tissit on kipeet. oon 100% varma, että täti tulee huomenna varottamatta etukäteen. avaa hanat vaan ja siinä sitä taas ollaan.. :/ tulis edes tuhrua ensin..
 
jos joku täällä tuntee mut oikeessa elämässä nii kertokaa heti! :D :LOL: No ei vaan. ei oo pakko. Mut en mä usko et tääl kukaan tuntis mua... :eek: ;)

Joopajoo. Mulla on toivoa tän kierron suhteen vielä, vaikka tuntuu jotenki tosi tyhmältä. Siis mä tunnen oloni vähän idiootiks ku mä oon sitä mieltä vaikka testit on ollu negaa. Pöh. No mutta keskiviikkoaamuna uutta testiä kehiin! (jos ne menkat ei ala SIIS)

Noniin, tämä omanapainen viestienkirjoittelija lähtee nyt suihkuun! :wave: Ja pahoittelee omanapaisuutta. :ashamed:
 

Yhteistyössä