~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

Huomasin, aamulla lueskelin ja sit ku äske tulin niin oli jo yli sivu uutta tekstiä :D Hyvähän se vain on että juttu luistaa :heart:

Miu ovis sais jo tulla... Jäin sit koukkuun tuohon greippi mehuun :D ajaakohan greippi limu samaa asiaa ku sitä oon sit töissä litkiny ku meillä on sitä hanassa :D pomo kysy (mies) että kui sie voit juoda tuota, sanoin vaan että vahvistaa limakalvoja nii joha loppu kyselyt :LOL:
 
juu..en TODELLAKAAN tarkottanu pahaa tolla "kasvain"-jutulla (oon hoitsu ja eri sortin kasvaimet mulle arkipäivää ) ANTEEKSI jos ja kun se kuulosti jonku mielestä pahalta! Ja painotus oli HYVÄNLAATUNEN sanalla
Anteeks, ku sellai kirjotin.. :ashamed:
 
Chamorphis
HaLPe onnellinen oon kyllä joo. Ihan uskomaton fiilis! =)
Tiny Angel mulla oli kans aika paljon nippailua ennen plussaa. Ja mahas sellanen ihme painon tunne. Et josko sä olisit kuitenkin pikapuoliin tulossa tonne plussanneiden puolelle! :D
 
Jaahas, enpäs ole ehtinyt tänään hirveästi koneelle ja tänne on tullu kirjoitusta taas monta sivua aamupäivästä :D
Huomenna pitäs mennä aamu viideksi töihin :kieh:
Mulla ei ole kyllä oireita mihinkään suuntaan, ei tätioireita, eikä raskausoireita. Eipä niitä kyllä vielä varmaan voikkaan olla. Toivottavasti oireettomus ois hyvä merkki =)
 
mä oon miettiny kun täällä on hirveesti kaikkia hienoja nikkejä, keksitty kaikkea kivaa... niin mitä se kertoo musta et mulla on kaks omaa etunimeä!! :LOL:

Ei vaan sillon ku rekisteröidyin nii olin just saanu tietää olevani raskaana, ja sit vaan piti keksiä joku. Tosi luovaa hei.... :LOL:
 
No eipä tuo minunkaan nikki ole minkään kovin järjellisen pohdinnan tulos :D Tuohan siis tulee siitä Duffy-nimisestä laulajalta, jonka musiikista kovin tykkään, niin sitten vain tuon päätin ottaa nimimerkiksi :D
 
ElinaMaria jee jee, uudet ristiäiset minulle :D

mersey en mie ainaskaan tunne ketää.....kai.... :D tai mistäs sitä tietää... mutten mie kyllä oo nähny kenenkää kuviakaan, missäs työ ootte niitä esitelly???? *mökömökö ku on missannu*
 
mersey, mä en täält tunne ko yhen henkilön ja sekin kirjottelee vain mitäs nyt -puolella ja on äiti. Mut muista immeisistä täällä oon tuolta kerho puolelta oon nähny kuvia tai sit mesessä. Eli on mulla meses yks jos toinenkii täältä=) Vai että mie oisin 27v psykologian gradua tekevä :D Toiha jo o oikeestaa aika imartelevaa :LOL: Tiä vaiks sit siin vaihees tekisinkii gradua :D Tosin sillo pitäs varmaa hakee jo yliopistoon ja sinne mua ei kyl saa kirveelläkään :LOL:
 
Veena "Mulmul on pukeutuu värikkäisiin vaatteisiin ja on tosi mukava tyyppi, mutta osaa tarpeen tullen ärähtää jos on syytä." ihanasti sanottu :heart: mut yks asia ei täsmää muuten kyl meni oikeen mun vaatteet on aina mustia mut on mulla muutama punanen paita :)
 
Ouska, nii ja olin mie siut nuoremmaks kuvitellu ko mitä ny luin tuolt elämäntapa jutuist :wave: Mut siis niin, oikeestiko.. menikö mu arvaukset kutakuinkii nappii vai heitikkö sarkastisesti? Eli et ei ykskää juttu natsannu? :kieh: B)
 
miracle: olen ruskea tukkainen, 172cm pitkä (en tiiä mihin kategoriaan mut lasket), lasit on, hermoilen kierroistani kovasti koska ovat ihan ihmeelliset.. et kohdalleen meni oikeasti.. oot eka joka sanoo mua nuoremmaksi; kiitos
 

Yhteistyössä