~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

miracle antaa mennä vaan niin paljon ku tykkää... eikös kuitenki kaikkein tärkeintä oo, te kaks.. tai siis ymmärsit pointin varmaankin :)

Louvre emmää huomaa ku tuota alapäälimaa... :) lomalta palattiin ja korkkasin jääkaapis olleen greippimehun, juonu 2 lasillist/pvä ja 3pvä, ni johan lorisee.. mies meinas et on huuhaata koko homma mut eilisen sekstailun jälkeen oli eri mieltä :D

Eli siis kävin siel ultrassa ja kaikki hyvin,normi kohtu vaikka reippasti kallellaan nii ja 2cm kysta löyty vas.munasarjasta-->josta ei kuulema tartte välittää..kuivuu poi..ei haittaa..mutta niitä oli kaks lekurii eikä ne osannu sanoo mistä nää välivuodot ja kemialliset raskaudet johtuu :eek: joudun labra kokeisii ja pissa..mm.progestorin(vai mikä olikaa) testii..eli kaippa ne kahtoo vaikka mitä ku hirmu listan luettelivat mitä kokeita otetaa..gynelle sain lähetteen myös.Sinne pääsen vasta elokuussa kun on lomalla..

Tosi turhauttava fiilis :ashamed: en tiiä yhtää mitää edelleenkää et mikä minuu vois vaivata..simpoissa ei kuulema oo vikaa ku hedelmöityskii on tapahtunu..eli ei todellakaa oo yhtää plussa odotuksia tässä taikka seuraavassa kierrossa..nii kun kieltivät syömästä viel niit terojakii..en saa syyä mittää..pittää vaa kestää :kieh: :(

talvis :hug: arvasin et pääset ;)

Talvis jee! hienoa! toivottavasti maistuu se opiskelu, muullekin kuin puulle :p :LOL:

tyty toivottavasti tosiaan syy löytyy ennemin tai myöhemmin.. siihen asti täytyy vaan sinnikkäästi koittaa odottaa.. :) :hug: :hug:

kuten arvelinkin, rouva punaperse saapui tänään....eli mulle vois sitten laittaa tälle päivälle Kp 1...eikä itseasiassa vituta yhtään, oikeastaan huojentavaa kun menkat alkoi, nii ei tarvitse epäillä kierron venyvän huikeisiin lukemiin..:) :)

tervetuloa uusille :flower: onnea kouluun,päässeille ja plussanneille :flower: ja :hug: sitä tarvitseville ja tädin riivaamille!

hittolainen täti on tainnu hukata mun osotteen ku ei oo näkyny eikä kuulunu ja testiki oll nega sillon pe... :/ ei mittään tuntemuksia suuntaan tai toiseen...missähän mahtaa olla vika?? hitto jos se nyt vaan kiusaa et hähää tulenki paripäivää myöhässä ku pari edellistä kertaa olen tullu paripäivää ajoissa, hermo menee tämmösen oottamisen kanssa :kieh: no jos pe mennessä ei menkkoja näy eikä kuulu niin pakko kyllä tehä uus testi... :/

miracle mulla on aina ollu ollu menkat sillonku niiden on pitänykki miten ne nyt yhtäkkiä alkas heittään tai venyyn??oviski on kyllä havaittu selkein merkein mut voihan se toki olla et ei sitä oo ollunakkaan...prkle ku ottaa aivoon :headwall: :kieh: |O :'(

mulmul, nii no mut se on normaalia, et kerran vuoteen tai puoleen vuoteen ei sitä ovulaatiota tapahdu, vaikka oireita siihen oliskin. Elä huoli, ens kierrossa sit, jos tää onkin ollu ovuloimaton :hug: Mä en ovuloinu sillo toissa kertana, mut viimeks ovuloin. Ei pidä lannistua yhden ovuloimattomankaan kierron vuoks, vaikka se turhauttavaa toki onkin. Vai oisitko vaa testannu liia aikasi ja oisitkii raskaana? Ootko lämpöjä mittaillu?

miracle en oo mitannu ku en koskaan muista sitä tehä... :ashamed: niin kaipa se voi olla niinki et olis liian aikasin tullu tehtyä testi no oottelen vielä parisen päivää jos tätiä ei ala näkyyn teen uuden testin...mietin vaan tota ovuloimatonta kiertoa ku kuiten mulla aina ollu säännölliset menkat ihan alusta asti parin päivän heitoilla eli siinä 27-30 välillä... merkkejä ei kyllä oo suuntaan eikä toseen et katellaan miten tässä käy... :/

Hyvää alkuiltaa naiset! Mua niiiiiiiin ottaa aivoon, ku koira söi mun ihan uuden crocsin!! menee kohta fileiks koko rakki :kieh: :kieh:

tyty no ompa hermoja raastavaa tollanen epätietoisuus! mä ainakii kävisin jo nyt jollain yksityisellä kysymässä toista mielipidettä!

:hug: lohtuhali sitä tarvitseville..

Talvis: ONNEA, ONNEA, ONNEA

melisha, henuliini:
Mullakin menkkoihin vielä ainakin 9päivää...ja maha on ollut jo muutaman päivän turvonnut, kipee ja pistelee välillä aika ikävästi...ois kyllä kiva tietää mitä tää on...ei tää kyllä menkka kivuilta tunnu, mutta mistäs sen voi tietää...??

Yhteistyössä