~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

hei...en oo voinut kirjoittaa pitkään aikaan ja nyt en ehtinyt lukea tätä ketjuu... oon niin täpinöissäni...testasin ku mies lähti lenkille...PLUSSA
en tiedä miten päin olisin...
apuva...
ja sillä ukolla ei ole edes puhelinta. tulis nyttte...
 


Ny mul o taas nii hyvä fiilis kaiken suhteen!! Häihinki saadaan vaaleenpunaset servietit!!! Ihanaa! Ko ne sano et niit o kyl aika vaikee saada ko ei oo mittään muotivärejä tänä kesänä et katsoo nyt kesän mittaan, löytyykö niit mistään. Ni tännää tul pitopalvelusta viesti hyvistä uutisista et v.pun. löytyi!! :heart: mie oon niin onnellinen ko meen naimisiin! B)
 
Onnea paljon EllaMaarialle ja Zoe-F:lle!! :heart:

Täällä kärsitään uskokaa tai älkää lunssasta!! :eek: Aivastuttaa ja kurkkua karsastaa ja on kipeähkö ja niiskututtaa ja kaiken tämän päälle pitäisi alkaa huomenna mensut :headwall: On tämäkin suomen kesä, perkule kun vilustuu... pilkkihaalareissa ja kumisappaissa kait se pitää alkaa kulkee kesällä!

Niin positiivinen fiilis täällä että :LOL: :heart:

Ps. hyvä että miraclen hää suunittelut sujuu hyvin :heart:
 
Mun mies on muka aika varma että meillä ois tärpännyt tässä kuussa, oiskohan se sitä isänvaistoa =) hah..
noi kivut tulee aina välillä.. ja on ihan turvonnu olo.
Onnea plussista ja haamuista :heart:
Uskon että aika moni meistä plussaa kesällä =) eikö se niin oo että keväällä syntyy eniten lapsia.
:p
:flower:
 
EllaMaaria Oih että onneks olkoon :heart:

miekään en jaksa nyt taaskaan lukea mitään,oon nii laiska ja vasta heräsin :D en oo unikeko!
Hmm,pitäs mennä posti kahtoo jne.Ja pitäs pakata,muutto on siis tän kuun vika viikolla.Jess tänään tulee paketti ellokselta,tilasin kauheesti kaikkea uutta,uuteen kotiin.Ajattelin vähän sisustaa :) Värejä tulee violetista,valkoiseen ja beigeen :p ja mustaan. Meidän makkarista tulee sellainen tumma huone.Tilasin sinne mustat ja valkeat verhot,lisäksi mustan seinävalon,joka on korkea ja ohut.ja siinä on 5 pientä lamppua ;)

Ai niin ja sit ois tällänen

Gallub

Oletko koskaan harrastanut seksiä kuukautisten aikana?Mitä miehesi sanoo siihen?

Ps.Itselläni oli vähän ongelmia sen kanssa,ku ukko ei halunnu sillee,mut eilen puhuin sen ympäri ja hemmottelin nii olikin aika tyytyväinen! ;)

Halauksia kaikille ja plussa tuulia :whistle: :hug:
 
EllaMaaria :heart: :heart: ihanaa..paljon onnee!!
Zoelle samat sanat :hug: :heart: !!

copy:
Kävin tänää verikokeissa, ottivat progesterooni ja kilpirauhas arvot. Huomenna pitäs tulla kilpirauhas koe ja ensviikol toi "prok" koe..vitsi et jännittää et mitä ne arvot on. Ja nyt kysynkii et mitkä on normi arvot tossa kilpirauhases..tai siis semmoset arvot et ne ei vaikuta raskautumiseen?Entäs toi progesterooni..mimmoset arvot niiden pitää olla :eek: oon iha ulalla koko touhuita ja arvoista..nii ja eikös progesteron oo keltarauhashormoni?valaskee tyhmää :headwall: eli mitä jos toi prokesteron arvo ei oo kunnos..mitäs sit pittää tehä?varmaa tyhmii kyssäreit mut oon iha ulkona noista..!!
 
kiitos kaikille onnitteluista :heart:
on niin epätodellinen olo... ja öllöttävä. Harmi kun en pysty itse määrittää ollenkaan tuota laskettua aikaa, kun ne luomumenkat ei sitten ikinä tulleetkaan... Pitää varmaan soitella neuvolan puolelle jos vaikka jotain ohjeistusta sais tähänkin asiaan...olis kiva tietää miten "pitkällä" on...

mutta odottavien puolelle en ole vielä valmis siirtymään, joten sallinette jos roikun vielä täällä teidän riesana ja odotan kaikilta yhtä hyviä uutisia?? Onnea ZOE-F, ihanaa...
 

Yhteistyössä