~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

Zoe-F ja EllaMaaria onnea plussista! :flower:

mulla ei edelleenkään havaintoa missä se tätipunainen on...mutta jos saa toivoa toivon että se pysyykin poissa ja saisin sen kauan kaivatun plussan. tänään huomasin töissä että vessassa on pitäny ravata vähän väliä mut en kyllä uskalla toivoa liikoja kun mittään muuta oireita ei oo suuntaan tai toiseen... :/ jos ei huomenna oo täti tullu testailen sit la aamuna...
 
Chamorphis
Zoe-F ja EllaMaaria onnex olkoon plussista! :flower: Ja tervetuloa tonne esikoishaaveista plussanneisiin. Sinne onkin tullu täs pari uutta ja nyt taas pari uutta niin hetken päästä sielä on kamala ryysis kun kaikki tulee plussanneisiin!!! :D :heart:
++++++++++++++++++ :whistle: plussapuhuri kaikille muillekkin!
 
perkules!! tänään sain ne ovistikut ja äskön koitin mennä purkin kanssa tonne vessaan.. niin tulokseksi sain vain muutaman onnettoman tipan tikistettyä! ( siis minäkö malttamaton) Nyt juon täällä litra tolkulla vettä, et alkaisi kusettamaan.. :D

aamulla lämmöt 37.2 =)
 
OIIIIIIIH! ihania uutisia täällä taas! :) Onnea paljon Ella ja Zoe ja vauvaliimaa ja laitetaa viel vauvateippiä päälle, et varmaa pysyy pikkuset matkassa..:heart:

Tatti hei eikö sun ohjeissa lue, että vältä nesteen nauttimista pari tuntia ennen tikutusta? :D mä kun muistelen, et noissa mun kotitestin tikuissa lukee nii :p

meitähän on täällä kohta koko Ruohosten-poikabändi koossa, jos vaan Teppo ja Seppo saatais Matin lisäks :D :D nojoo, vähän ontuu jutut taas, aika lennokas päivä ollut.

heh, äsken piti vessassa ääneen noitua kun ostin näitä libresse invisible-siteitä ja voihan vttu ostin sen design-paketin..niissä hemmetin siteissä lukee kaikkia "lucky you", "sweet days" ja "those days of month" jne...SIIS MITÄ HITTOA!? väittääkö se urpo siteiden disaineri, että joku tuntis olonsa yhtään kivemmaksi menkkojen aikaan, kun jopa sidepaketissa vittuillaan, et "hahhaa sullapa onkin NE päivät kuusta" !!!? :kieh: :kieh: :LOL: :LOL:
 
Siniviuhka Heh toi oli kyllä aika paha,mie ostin muuten sellasen libressen Duo pakkauksen jossa on 2x14 ja se on rahansäästö pakkaus.Ja siinä on muotoilut perseen kohdalla :D huh huh,hitto koko side ei kestä pikkareis ku on sellaset muotoilut :D Paketis lukee Shapes To your body!
 
tyty käy lukemassa tuolta lapsettomuuspuolelta noita arvoja, siellä niistä oli puhetta. Mut ton kilpirauhas arvon muistan et 1-2 maissa kun on niin on ihan normi ja siitäkin oli eriäviä mielipiteitä. Eli 2 ylöspäin alkaa olee kohollaan...

miracle just tulin kaupasta ja ostin reissulla kuukupin :D On pitänyt vuosi sitten ostaa, mut ajattelin et noh jos tästä raskautuukin pian, niin sit se menee hukkaan. Nyt sit ostin, paree tulla huomenna sen täsin, että pääsen käyttää uutuuden intona :LOL:
 
IIIIIIHAAAAANIAAA uutisia ellamaaria ja Zoe-F :heart: :heart: :heart: Nyt kiskokaa meidätki mukaan kaikki tuonne odotuspuolelle ;)

muille himmuisesti ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle:

nyt on kiire niin palan myöhemmin astialle!!
 
OOH! Paljon onnea Ellamaaria ja Zoe-F! Tarrasukkia pienille matkaan! :)

(.) täällä kp 1/26-41. Täti siis saapui päivällä niin hirveiden kipujen kanssa että olen tässä paria panadolia joutunut ottamaan niihin ja vieläkin tuntuu Noh, mutta eipähän sit lauantain juhlissa tarvitse selitellä mitään :LOL:
 
Onnea plussanneille.. Mä mietin minkä mukaan laskisin mihin suunnilleen osuu ovis.. Kun nyt tuo kierto on lyhentynyt ja olen sitten laskenut eri kp:lle, mutta taidan tulla hulluksi ennenkuin tiedän milloin saattaa olla tärppäaika.. Mutta ehkä parempi unohtaa kokonaan.. Nytkään ei ihan heti varmaan tee mieli, kun meille tulee nuo koirat hoitoon.. Mutta kaipa se onnistuu sillä ainakin että pistää makkarin oven kiinni, jos tekee mieli.. Huomenna töiden jälkeen menen hakemaan heidät..

KP
 
ONNEA Zoe-F ja EllaMaaria plussista!! :flower:

Mua niin nyt turhauttaa nää "raskausoireet", joita tulee aina oviksen jälkeen...Miksi sitä aina kierrosta toiseen alkaa niitä kehitellä? miks en ikinä opi? nytkin vasta dpo3-5

Meil on koiria ja laitetaan ne aina pois makkarista ja ovi kiinni, kun pupuillaan...saa olla rauhassa sitten ja rentoutua..mä kysyikin kerran mieheltä, et jos meille tulee lapsia, ni laitatko nekin aina tolleen pois ja oven kiinni, ku haluttaa.. :LOL:

Kuumeilijalle :hug:
 
Miracle, Kiitoksia .) Juuh ei tällä kertaa mutta ehkäpä seuraavalla kerralla sitten.. Mutta oon niin positiivinen immeinen kuitenkin ettei se nyt niin masenna.. Nythän alkaa "vasta" yk 6, joten onhan tässä aikaa.. Sitten joskus 9-10 yk:n paikkeilla mullekin jo varmaan tulee paniikki :) Ja tän kierron jotenkin osasin jo aavistaa ku olin melko varma etten edes ovuloinut :)

Niin ja HalPe:lle kanssa kiitokset :) Ja lapset vaan oven taakse odottamaan ku isä ja äiti vähän leikkii :LOL: :LOL:
 
Ihanaa Zoe ja Ella! Iha hirmusesti onnea molemmille! :) Voi ku sitä tulee nii toiveikas olo itellekki vaikka tietää et iha kohta se täti taas tulleeki. Mää kyllä kans kuvittelen iha liikaa ja toivon. Kohta sitä rymähdetään taas ja korkealta! :/
 
Onnittelu :hug: Ella ja Zoe :flower: kunnolla liimaa masukeille :heart:

Nyt on luvattu lämpenevää ja aurinkoista ilmaa niin eiköhän tuo auringonpaiste saa teidät muutkin plussaamaan. ++++++++++++++++++++++ :whistle:

Mukavaa viikonloppua kaikille B)
 

Yhteistyössä