Heippa kaikille!! Olen palannut elävien kirjoihin, vaikka vieläkin vatsa vähän kiukkuaa. Norovirus on pyllystä...
Tervetuloa
Keltainen Puu ja
tähtö73!! :flower: :flower: Haluatteko listalle? Jos näin niin laittakaan tulemaan listatietoja
Ja kaikille muistattehan jos vain mahdollista niin laittaa päivitykset
punaisella!
hennaliina siitä greippimehusta, yhden ystäväni kaveri on biologi ja hän oli suositellut ihan tuoretta greippiä. Onhan mehussa usein kaikkea muuta "sontaa" mukana ja vähemmän greippiä. Eli yksi greippi päivässä siinä kierron alussa ovulaatioon asti. Vaikuttaa jotenkin suotuisasti siihen kohdun limakalvoon tai jotain.
SinSin mua otti kans ihan vietävästi päähän kun viime kierrossa mies armeliaasti suostui petipuuhiin yhden kerran otollisena ajankohtana. Välillä tuntuu että kaikki tekosyyt käy seksin välttelyyn... onhan siinä miehelläkin paineita toki, mutta eipä niitä lapsia ilman seksiä tuu... Hohhoijjaa.. omituinen otus toi koiraspuolinen lajitoverimme!
ja noista testeistä... mistä tilasit? Itse olen useamman kerran tilannut ebaysta ja tullut siihen tulokseen, että ne kannattaa tilata UK:n alueelta tai Euroopasta. Kiinasta kerran tilasin juuri tuollaisen ylihalvan paketin testejä. Niissä ei ollut eränumeroita, päiväyksiä tai mitään muutakaan vaikka pakkaus oli muuten sama kuin esim. englannista tilatuissa. Ovistestit näyttivät viivoja miten sattui... Kun tilasin seuraavaksi Irlannista, oli paketissa eränumerot, parasta ennen päiväys, "FDA approved" -merkinnät sun muut. En luota enää kiinatikkuihin, joissa ei lue kyseisiä tietoja.
mutta anyways... onnea piinailuun!! :wave:
eläinystävä koitahan nyt hiukan malttaa, stressaaminen jatkuvasti ei auta ollenkaan vaan vaikeuttaa vaan yritystä. Sanoisin että teillä alkaa "vasta" neljän yritys, ei "jo" =) Ihan varmasti teilläkin tärppää pian!
Seawind itsekki mietin vähä väliä, että nyt vauva olisi jo sen ja sen ikäinen ja oisin saanu sen 29 vuotiaana mahtaako eka tulla sittenkin vasta 31 vuotiaana jne jne jne... Ihan pyllystähän se on! Ku:n tkia kaikki tietää myös meidän vauvahaaveet, mutta mielestäni se on hyvä vaan koska nyt ihmiset eivät kysele ja tivaa jatkuvasti kun tietävät tilanteen. Osaavat siis olla hienotunteisia ainakin useimmiten. Hyvä, että kierrot on sulla päässyt taas vauhtiin ja yritys myös käynnissä. Itse edelleen lohdutan itseäni sillä ajatuksella, että kerran ollaan jo raskauduttu! Ja vaikka KU voi uusiutua niin se on kyllä melko harvinaista etä kaksi tulisi peräkkäin. Tsemppiä!!
Sonde tsemppiä piinapäiviin!!
Intopiukka :hug: Mulla meni myös tää kierto harakoille ku en päässytkään letroja aloittamaan enkä labroihin ton vatsataudin takia. Ainahan se ärsyttää kun se kuukausi vaan tuntuu hirveän pitkältä ajalta. Onko letroista siis ollu sulle ollenkaan apuja? Kaunko oot syöny ja tuleeko sulle jotain sivuvaikutuksia niistä? Kyselen ku ite pitäis siis aloittaa ne seuraavaks. Ja itse kirjoittelen myös tuonne lapsettomuuspuolelle. Jaksamisia ja tsemppiä!!
Valonkantaja toivotaan että kyseessä oli ovis ja menkat tulee pian
Alkaa toi sun kierto olemaan jo aika megalomaaninen. Hienoa, että olet pystynyt pitämään ajatuksesi muissa asioissa. Älyttömästi tsemppiä jatkuvaan painonpudotusurakkaan!!
Satyjo ikävää, ettei hyviä uutisia ole kuulunut
Oletko jossain hoidossa vai ihan vaan luomuna?
robusti kiitos tsempistä! Pahoittelut uudesta kierrosta ja Plussatuulia sinne!
Kerttujulia sun kierto ja kaikki muukin kuulostaa niin normaalilta, etten vielä huolestuisi. Huolehtiminen myös saattaa vaan vaikeuttaa sitä raskautumista, joten koita ottaa ihan rennosti vaan vielä. Vuosihan on se raja kun voidaan jotain alkaa tutkimaan jos ei ole tärpännyt.
Keltainen Puu ja
hopess mulla myös kaksi tuttua, joilta endoa on jouduttu leikkaamaan ja se on myös vaikeuttanut raskautumista. Molemmilla nykyään kaksi lasta, joten ei se ole mikään lapsettomuustuomio kuitenkaan
Ei se tietenkään mitään lohduta ennen kuin se pieni elämä on siellä masussa, mutta hyvä pitää mielessä kuitenkin.