Hei kaikki!
Ihanaa huomata että plussia on tullut paljon tänne! Onnea siitä plussaajille! paljon tarrasukkia mukaan!
Koska plussatuuli on selvästi ollut täällä suopea niin olkoon se sitä myös tulevassa
Mulla on ollu viimeiset kolme iltaa kamala masis.. Oon itkeskelly ja ollu apeana :/ kerkesin jo vähän elätellä toivoa että nyt tärppää ku tänään jo kp 28/28, mutta ku ajattelin alkaa 15min sitten kirjottaan tänne niin päätinkin mennä eka pissalle niin sieltähän sitä verta siis tarttui paperiin mukaan ja yllättävää kyllä; Mieli koheni heti.. Päättyi tämän kierron piinailu siihen
Yllättävän hyvin pysyin tässä kierrossa kalenterista erossa enkä laskenut päiviä vasta ku tänään ja katoin että kp 28/28
Outoa toki se että kk:t alkaa yleensä kamalilla kivuilla ja sitten tulee vuoto, mutta nyt kipuja ei missään.. en edes muista millon viimeksi ois ollu näin autuas olo ku kk:t alkaa.. Nautin kyllä nyt tästä tunteesta
Mun elämäntapaprojekti on lähteny hyvin käyntiin
Syön 5-6kertaa päivässä aika proteiinipitoisesti, syön paljon kasviksia/vihanneksia ja pyrin juomaan vettä 2-3litraa päivässä
Siinä lisänä viel 5-7kertaa viikossa jotain liikuntaa
kolmen viikon aikana paino on pudonnut 4,6kg
Paino tällä hetkellä 91.9 ja oon päättäny että ens viikolla paino menee alle 90kilon
Olo on tosi virkeä ja freesi ja moni on sanonu spontaanisti että säähän tyttö ihan säteilet ja kyselevät kovasti mistä johtuu
Oon kertonu avoimesti, että elämäntaparemontti menossa ja se on lähteny hyvin käyntiin
En oo kolmen viikon aikana koskenu tikullakaan
mihinkään herkkuihin ja sen ansiosta tuntuu että minä tyttö pystyn ihan mihin vain kunhan niin päätän
Tätä menoa jos paino tippuu niin jouluna pitäis olla melkein -25kg keveämpi olo
Tsemppiä myös teidän muiden painon pudotukseen ja muihin haasteisiin, joita kohtaatte
elämässänne!
Luulen että hanat aukeaa kunnolla vasta huomenna niin käyn sitten päivitteleen kp:n ja kierron oikeiksi