Esikoinen vuodelle 2015

Seawind onpas tosiaan suloinen vaavisänky :heart: Itse en kyllä tuohon pystyisi... Mehän aloitettiin jo melkein 1,5 vuotta sitten ja ajatus siitä, että olisin laittanut pinnasängyn jonnekkin, jota joutuisin katselemaan joka päivä, olisi kyllä ihan liian musertavaa. Mun mielenterveys ei kestäisi, mutta kaikillahan on omat tapansa kestää ja unelmoida jne. :) Eikö kylään tulevat ihmiset ihmettele tai olettavatko että raskaana ollaan?

Lumikko kyllä on vahvat haamut! Toivotaan että vahvistuvat!! Olen myös lukenut että nuo rfsu:n testit antavat vähän herkästi viivoja, mutta ei kai nyt sentään noin vahvoja ;) Peukut on pystyssä!

Sirppanainen enpä oikein muuta osaa neuvoa, kuin että koita olla kärsivällinen (mahdotonta). Kyllähän tuhruttelut nimenomaan kuuluvat monilla alkuraskauteen, joten eihän sitä tiedä. Itse olen kyllä mielestäni saanut toosi monta kertaa haaleaakin haaleampia viivoja ja olen koittanut itselleni hokea, ettei kannata toivoa ennen kuin saa selkeästi värillisen viivan. Tsemppiä!

hopess myös tsemppiä ja plussatuulia!! =)

On: Ärsyttää! Juurikin ollut puhetta noista buranoista ja enkös mä saanu rasitettua polveni risaks... eilen polvi oli kuin limppu, mutta onneksi kylmägeeli ja isältä lainattu polvituki auttoivat. Mutta ihan selkeästi joku tulehdus tonne jänteen seudulle on tullut, joten eihän tässä auta muu kuin ottaa buranaa jos meinaa päästä liikkumaan. Lisäksi kun olen vatsahaavainen, joudun ottamaan vatsaa suojaavaa lääkettä jota ei myöskään ymmärtääkseni suositella raskauden aikana. Tänään menen vielä lekurille näyttämään koipea. Toivottavasti ei käy niin, että tämä olisi ollut se tärppikierto mutta nyt lääkkeet pilaa sen :ashamed:
 
Viimeksi muokattu:
Voi että, hellyttävä tuo huone Seawind ja suloiset pikkuiset vaatteet :) Toivottavasti teillä nappaisi piakkoin myös eikä pinnasängyn tarvitse tyhjillään olla :)

Lumikko, kyllä miehi siinä jonkinmoista haamua näen! toivottavasti olisi napannut :D

Hopess, toivottavasti saat plussan ! :)

Ja omaa itseäni välillä:
Elikkä tein 18pv sen r-testin koska en malttanu vaan odottaa ja ihan kun olisi ollut haamu. Äsken katsoin kunnon valossa vielä ja kyllä edelleen ihan kuin näkisin siinä haalean punasen viivan kontrolliviivan lisänä. Mutta pitää tehdä vaikka viikonpäästä uusi, en nyt hirveästi ala tässä ilosta hyppimään kun ei ollut niin supervahva. Jospa tämä nyt jo jotain enteilis :) Pidetään peukkuja ja pidän peukkuja teille toisillekkin ! :)


Mutta oikein ihanaa kesänodotusta kaikille, ulkona on aiivan ihanat ja mieltävirkistävät säät menossa :)
Itsekkin yritän nauttia auringosta, mutta valitettavasti melkein koko viikko taitaa olla iltavuoroa joten aikaiseen aamusta pitäisi jaksaa vain herätä :D
 
Viimeksi muokattu:
Joo en nyt vielä ala hihkumaan mutta sen verran piti vielä himotestailla että koitin nyt päivällä kahden ja puolen tunnin pidätyksen jälkeen PregCheckin testiä myös kun sellainen oli valmiina odottamassa. Tässä kuvasaastetta taas :D

testiajalla - Aijaa.com
testiajalla luonnonvalossa - Aijaa.com
pari minsaa testiajan jälkeen - Aijaa.com

Näkyy livenä paremmin, kun en mikään mestarivalokuvaaja oo..
Elikkä haaleaksi plussaksi jo ton uskaltaisin luokitella kun on väriäkin :heart:

Mutta nyt yritän pysyä poissa testien luota keskiviikkoon asti ja testata silloin jo digillä :rolleyes: Niin ellei tietenkään tapahdu niin ikävästi että vuoto alkais sitä ennen.. Kun on niin täälläkin lukenu kemiallisista keskenmenoista..

muoks. ja anteeks kauhee omanapailu!
 
Viimeksi muokattu:
Lumikko älä yhtään pyytele anteeksi omanapailua, kerrankin kiva kuulla täällä hienoja uutisia ja sitähän me kaikki tavoittelemme, plussaa, ja tosiaan kyllä nuo sinun viivat haamuja on täältäkin katsottuna, toivotaan että viivat vahvistuisivat vain! :)
 
onnenpisara
Entinen paras ystäväni sai esikoisensa. Samalla kun olen suunnattoman iloinen hänen puolestaan olen myös erittäin pettynyt... Meillä on kotona kauhea kiire, mies väsyy eikä jaksa yhtään olla kiinnostunut minusta. Nyt olen sitten suutuspäissäni aina mutissut, että luuleeko hän pyhästä hengestä emäntien sikiävän.... :confused:
 
lumikko on tuo jo plussa! Varovaiset onnittelut ja toivotaan pikkukaverin pitävän kiinni :)

Neyalin sulle myös peukut pystyssä! :)

on: lääkärillä käyty näyttämässä polvea. Sain tulehduskipulääkkeet, jotka on tujut mutta eivät ärsytä vatsaa, halleluja. Lekuri kysyi "niin ethän ole raskaana kun sitten tätä ei saa syödä". Vastasin tietty että tietääkseni en mutta yritys on päällä joten on se mahdollista. No hän sit totesi että jos olenkin niin jos raskaus on niin alussa ettei edes tiedetä vielä, niin ei hätää.Pakkausselosteessa kuitenkin sanotaan ettei saa käyttää jos on raskaana, on mahdollista olla raskaana tai suunnittelee raskautta :O Mutta ehkä koskee jatkuvaa lääkitystä, eikä viikon kuurista ole haittaa. Kyseinen lääkäri on kyllä mielestäni tosi hyvä joten enköhän luota hänen ohjeisiinsa. Vähän kyllä pelottavasti pisti silmään nuo varoitukset.
 
Valonkantaja, teoriassa ovulaation pitäisi tapahtua limojen vikana päivänä, mutta en tiedä sitten meneekö aina niin. luulen että itselläni ei mene (ovistikuttelujen mukaan, ja muutenkin limailu aika vähäistä useimmiten)

Mulle saa päivittää kp 1 / 28 vaihdan kierron pituudeksi tuon 28 pv, kun se aina mulla vähän vaihtelee mut nyt useimmiten on ollu alle 30 pv.
Menkat tosiaan alkoi sitten kunnolla:( pudotus kova jälleen kerran, varsinkin kun siihen apteekin puikkoon tosissaan tuli ihan oikea haamu. apteekin testiin ei ennen oo mulla semmosta tullut. siitä sitten toiveet nousi tahtomattakin ja menkkojen alku entistä ihanempaa ;)
Menkat on nyt niukemmat ja kivuttomammat mitä normaalisti, mutta en nyt ala siitä mitään valemenkkoja kuvittelemaan, eiköhän nää silti ihan oikeat ole tai sitten spontaani km. Jos nyt sattuu niin että nää kestää vaan muutaman päivän niin teen testiä.
 
Kiitos onnitteluista! Kyllä on edelleen epätodellinen olo eikä uskois todeks vaikka digi sanoi tänä aamuna raskaana 2-3 vk. :) ei niin mitään oireita. Ja noista ovislimoista: mä en ite bongannu niitä kananmunalimoja ollenkaan tässä kierrossa ja kyllä silti jotain tua masussa ilmeisesti on.

Seurailen viä taustalta kuinka jännäilijöillä menee :) plussatuulia toivon mahdollisimman paljon teille!! Kiitos paljon tuesta!

Lumikko plussannut 19.5. , rv 4+0 tai 1. :)
 
Viimeksi muokattu:
Onnea Lumikko!! :heart:

Täällä kp 29/27 ja odotellaan alkaakoo menkat vai mitä tapahtuu. Toivon et ovis olisi ollut viikon myöhässä, mut eiköhän ne menkat ala. Anteeksi omanapaisuus, mut ärsyttää ku kroppa ei toimi niinkö haluisin. :)
 
Lumikolle (varovaiset) onnittelut täältäkin!
Hopessille tsemppiä odotteluun, toivotaan plussaa!

Täällä kp5/17-46
Kunnon vuoto tosiaan alkoi viimeisen teropäivän jälkeen.
Kunpa nyt ovulaatio tulisi täälläkin vierailemaan :)

Ihanaa kun kesä on alkanut, niin on ulkonaki paljon puutarhahommia ja saa ajatuksia pois tästä vauvaprojektista.
 
Äkkiä omaa napaa, pieniä tietokoneongelmia tässä. kp39/33, ruskeaa valkovuotoa tullut ja kipuja on, ostin tänään testin ja testaan huomenna.

Lumikko ONNEA :heart: ihana uutinen!
hopess tsemppiä sulle piinailuihin, samassa jamassa ollaan :/
Sirppanainen pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta :(
 
Täällä liittyisi joukkoon mukaan yksi esikkoa halajava jos vain mukaan huolitaan :) Ilman hormonaalista ehkäisyä on nyt menty ajatuksella jos vahinko käy niin käy, mutta aktiivinen yrittäminen aloitettiin tässä kierrossa. Mulla taisi mennä tämän kierron ovis hukkaan, kun luulin sen tapahtuneen aiemmin, mutta nyt viimeiset kolme päivää on tullut valkkaria ja tänään kp22 ovistesti näytti hieman kontrolliviivaa vaaleampaa viivaa (hitto kun niitä en tajunnut aiemmin ostaa). Aiemmin en ole testejä ikinä tehnyt niin en oikein osaa viivojen väristä mitään sanoa. Edellisestä pupuilusta on nyt se 4päivää aikaa...kovasti toivoisin tärppiä ja pian niinkuin me kaikki. Ja kaikille hurjasti tsemppiä yrittämiseen ja plussailuihin!
Tässä vielä kuvaa tämänpäiväsestä testistä
kp22. - Aijaa.com

Omat tiedot
tibt 26 kp22/28-32 YK1
 
tibt Ei tuo näytä ovisplussalta kun ei ole tasavahvat, mutta jos olette pupuilleet 4 päivää sitten, niin sehän saattaa riittää ;) Meillä on yritetty pupuilla 2-3 päivän välein, ettei ovis menis hukkaan :)
 
tibt tervetuloa joukkoon! :) Piti tuosta sinun testistäsi tulla kommentoimaan, kun itsekin olen näitä ihmetellyt.. Mielestäni aika haalealta tuo viiva näyttää. Minäkin on tässä kierrossa ekan kerran tikuttanut ovista ja olen kp 11 lähtien saanut tuollaisia viivoja. Käsittääkseni tuon viivan pitäisi olla lähes yhtä vahva tai vahvempikin kuin testiviiva. Korjatkaa muut, jos olen väärässä. Mulla on nyt kiertopäivä 21 ja olen aamuin illoin tehnyt ovistestin, enkä sellaista tummaa viivaa ole saanut. Uskon kuitenkin kipujen perusteella, että ovis oli lauantaina ja jäi vain jostain syystä tikulta havaitsematta.
 
Joo en minäkään mikään expertti ole näiden ovistestien kanssa, mut sen olen oppinut lukiessani vauvahaaveista, että pitäisi olla tasavahva tai vahvempikin :)
ON: Vitsi sitä toivoisi että plussaisi eikä menkat alkaisi. Pissalla saanu laukkoa koko ajan ja tissiä "kutittaa" ja alamahaa vihloo ajottain. Jotenki sitä pelkää aina menkkojen alkavan.
+itkuherkkyys.
Jos en ole raskaana niin kyllä petyn :D
 
Viimeksi muokattu:
onnenpisara
APUVA.... Löysin googlettamalla aika tarkkaa juttua noista ovulaatiolimoista ja nyt olen kertakaikkisen kauhuissani. Edeltävänä iltana sain kellistettyä isännän lopulta sillä verukkeella, että limaa oli tullut pikkiriikkisen pöksyyn. Siis ihan vähän. Se vastaisi täysin ovulaatiolimaa, ei ole ny sen ensimmäisen km jälkeisen kierron jälkeen tullut mitään kermaista valkovuotoa. Eli nyt on vain pari viime kiertoa ripsutellut tätä ihan kirkasta ja koko ajan vähemmän... Siis greit, ovistestit ovat negatiivisia niin täytyiskö ottaa vaan varman päälle?! Limaa ei kyllä multa jos muista oikein ole koskaan tullut mitenkään erikoisesti, tänään ehkä vatsaa vähän nippas kaupungilla.. Mulle tulee vaan nyt mieleen koko ajan että jospa ne noi ovistestit ei havaitse multa huippuja. Ovulaatiolaskurin mukaan ovispitäisi olla nyt ihan käsillä, mulla ei tule testeisin aikaiseksi edes haamua tai mitään viivaa pelkkä kontrolli. Nyyyh.....!
 
hopess, mä pidän sulle hirrrrveesti peukkuja pystyssä!

onnenpisara, eihän siitä varmaan haittaakaan oo ottaa varman päälle? :) Kaikillahan noi ovistestit ei vaan toimi.

Täällä meneillään DPO3, minkäänlaisia oireita ei oikein vielä ole. Tissit kipeyty heti oviksen jälkeen, joka on mulle aika outoa sillä saattaa olla ettei mun tissit kipeydy ollenkaan kierron aikana. Lisäksi eilen munasarjojen kohdilta jomotti ja äsken tuntui repäisyä, kun aivastin. Ihmisen mielikuvitus on kyllä aika lahjakas "keksimään" näitä oireita ;) mitenköhän sitä pystyisi olemaan ajattelematta koko asiaa...
 
Heippa pitkästä aikaa! Pakko tulla pitämään pekkuja teille. Varsinkin Hopes, Iida ja puutarhassa on jääny omista jännäilyistä mieleen :)

Täällä ollaan jo viikkolla 33, hui! Mahassa parhaillaan kauhee iltajumppa menossa ja hikka. Tosi tosi paljon vauvaonnea kaikkille esikoisesta haaveilijoille! Vieläki on pakko käydä välillä vakoilemassa ja jännäilemässä täällä ;)
 
  • Tykkää
Reactions: puutarhassa

Yhteistyössä