Esikoinen vuodelle 2015

Uusille tervetuloa ja Santranalle kauheasti onnea tälleen jälkijunassa! :D

Hmm...jännää. Nyt tosiaan kp8 ja jo nyt tulee sellaista valkovuotoa joka kielii, että parin kolmen päivän päästä alkaa ovisvalkkari (se venyvämpi versio). Nyt siis sellaista vetistä, käsivoidemaista jota tulee ihan housuihinkin asti pikkasen. Hiiiih, pitää alkaa kellistelemään miestä ahkerasti näistä päivistä eteenpäin. Se tosin jo kysyikin, että millois sitä vauvaa pitäisi alkaa yrittämään ja sanoin, että alkuviikosta... mutta tuskin se pahakseen panee jos otetaan varaslähtö. ;D

Nyt tuli kyllä sellainen "hätä", että oli ihan pakko tulla näin keskellä yötä kirjoittamaan ja kyselemään neuvoa. Söin tosiaan terolutteja sen 10vrk, annostuksella 10mg x 1tbl/vrk.. Kuukautiset alkoi 6vrk viimeisestä pilleristä. Ensimmäiset 2pv vuoto oli päivisin punertavaa, mutta sitä tuli erittäin niukasti, ja vain paperiin pyyhkimällä, ja öisin/aamulla vuoto oli ruskeaa, ja edelleen erittäin niukkaa. Kolmas vuorokausi oli aamupäivästä iltapäivään saakka jo HIEMAN reilumpaa, punaista verta/limaa tuli paperiin jo reilummin, mutta ei kuitenkaan lähellekkään niin reilusti kuin yleensä. Nyt yöllä taas kun kävin vessassa, niin vuoto niukkaa ja ruskeaa.. Yleensä mulla on tosi runsaat ja kivuliaat kuukautiset. Siis oikeasti todella runsaat.. Nyt on ollut tosi oudot, mutta kuitenkin ihan selvästi punaista verta on paperiin tullut, vaikkei kovin paljoa.

Voinkohan tämä johtua jotenkin siitä ettei mulla ole edellisen 3kk aikana ollut kuukautisia, ja nyt käynnistettiin teroilla? Kai nämä voi kuitenkin laskea kuukautisiksi niin että voin aloittaa clomit sunnuntaina? Perhana että ärsyttää jo valmiiksi että menikö tämäki kierto jo nyt ihan mönkään!

onnenpisara
bumpy, itse olen taas tullut siihen tulokseen että on parempi jättää sitten katsomatta. Jos mies on samassa huoneessa ja sohvalla, hän ottaa sen kaukosäätimen eikä edes kysele olisinko halunnut katsoa. Ei minulla ole valtaa päättää siitä haluanko vai en. Sama asia vähän siinä että se on ihan sama mitä mieltä olen mistäkin koska se ei ole oikein kuitenkaan. Tuntuu joskus että elän niin hankalan luonteenomaavan ja huono itsetuntoisen ihmisen kanssa, että hän tahtomattaankin onnistuu pilaamaan suhteen. Nytkin tässä männä päivänä tuumasi että minä en osaa muuta kuin persettäni jakaa. Huorittelua on jatkunut ihan alusta asti. Olen antanut mennä aina ohikorvien. Nyt viimeksi sanoin että täytyy sitten lähteä sitä tekemään jos sellainen olen. Se kun talo on toisen, niin on vähän paha yrittää itseään puolustaa missään asiassa...

Onnenpisara
Anteeksi, mutta nyt sanon jyrkän mielipiteeni. Ei kukaan saa sanoa toiselle noin. Ei alistaa, vaikka asuisi kenen talossa. Tuo ei kuulosta nyt ollenkaan tasapainoiselta hyvältä suhteelta. Mitäs mies teidän vauva projektista sitten tuumaa??

Seawind
Mulla terot vaikutti menkkoihin niukentavasti. Ennen kesti ainaki 5 päivää. Nyt vaan 3-4 ja tampaxia voi käyttää vaan ekana päivänä. Mutta kyllähän nuo lääkkeet vaikuttaa ihmisiin niin erilailla.

ON
Tänään siis lähden matkalle viikoksi (ilman rakasta). Ovis vasta tulollaan, mut pikku talletukset eilen otettiin mukaan. Eivät kyllä varmaan pysy ovikseen asti menossa mukana.. ;)
Nyt yritän rentoutua ja unohtaa koko projektin, niin ens kuussa sit uuteen yritykseen.

Seawind, mulla myös on aina ollu nii runsaat kuukautiset, että ei oo tamppooni ja side yhdessäkään meinanneet riittää. Ekan terosetin jälkeen kuitenki tull niiiiiiin niukkaa vuotoo että hyvä ku edes paperiin jäi mitään, mutta seuraava sitte oliki jo runsaampi. Uskon kyllä, että nuo ovat sun menkat :)
Onnenpisara, herranjestas! En ees tiedä mitä sanoisin, mutta ei tuo kenen talossa ollaan pitäisi oikeuttaa tollaseen kielenkäyttöön! :(

onnenpisara
Miisa-80 ihan vapaasti, kun et ole ainut joka sanoo noin. Vaan minkä teet jos toinen ei ymmärrä eikä toista voi muuttaa, vaan muutoksen pitää lähteä itsestä. Lapsanhan olisi halunnut heti. Hänhän on jo sen ikäinen että pitäisi olla jo lapsia. Meillä on aika iso ikäero mik näkyy monessa asiassa. En vain nähnyt kovin fiksuna sitä että olisin mahapystyssä kulkenut koulut loppuun. Olisi jäänyt työpaikkakin saamatta. Hänellä se lapsi on nyt niin kova juttu, että se olis vähän niinku pakko saada. En tiedä sitten onko mulla virkaa lapsen teon jälkeen...?

Onnenpisara, nyt munkin on kyllä tultava jyrähtämään.
Tuollainen käytös mitä miehesi harjoittaa ei ole tervettä toimintaa, ei sinulle, ei hänelle ja eikä ennen kaikkea teidän parisuhteelle. Miehessäsi on nyt ilmennyt selviä sairaalloisen mustasukkaisuuden ja omistushalun piirteitä ja hän yrittää hallita sua. _Kukaan_ tässä maailmassa ei voi käskeä tai päättää sun puolesta, että mitä _sinä_ haluat ja saat tehdä! Oli se sitten tv-ohjelma tai jokin muu asia. Ja huorittelua tai muuta alentamista ei pitäisi ikinä ikinä ikinä hyväksyä! Ei vaikka asuisitkin hänen talossaan.
Mä esim. asun mieheni omistamassa asunnossa ja mies peräti elättää mua tällä hetkellä, koska itselläni ei ole juuri nyt tuloja, mutta en ole saanut osakseni minkäänmoista määräilevää tai painostavaa kohtelua. Ja jos saisin niin mä olisin lähtenyt jo kauan sitten...

Anteeksi nyt tällainen spekulaatio, ei pitäisi mennä puhumaan kun ei toista ihmistä (miestäsi) tunne ja hänen intressejä tiedä, mutta mun mielestä sun kannattaisi nyt oikeasti harkita haluatko hankkia hänen kanssaan lapsia. Lapsi nimittäin sitoo sut tähän ihmiseen loppuelämäksi ja on samalla myös asia jolla hän voi myöhemmin kiristää/alistaa sua entisestään. :/
Ja itsekin mietit sitä, että onko sulla virkaa lapsen jälkeen.

Mutta totta on, ettei toista voi muuttaa. Muutos lähtee ihmisestä itsestään. Sun ei kai auta muu kuin ryhtyä puhumaan asioista. Aina, kun saat osaksesi huorittelua tai painostavaa käytöstä niin sun kannattaa ilmaista selkeästi miltä susta ne sanat ja teot tuntuu. Voi ihan hyvin olla, ettei mies edes itse tajua omaa käytöstään ja/tai noudattaa itse opittuja käytöstapoja alitajuisesti (millainen on hänen vanhempiensa suhde mikäli ovat vielä elossa? Se voi kertoa paljon myös siitä millaiset käyttäytymistavat mies on oppinut liittyen parisuhteeseen). Ehkä jokin ammattiapukin voisi olla hyväksi. Jos et miestä saa mukaan minnekään niin mee edes itse puhumaan jollekulle. :/

Kauheasti tsemppiä nyt teille ja koettakaa saada asiat kuntoon. Jos asiat ei kuitenkaan parane eli sä et tunne oloasi hyväksi (riitoja suhteessa on aina, mutta jos tuntee itsensä enemmän ahdistuneeksi kuin onnelliseksi niin ei hyvä) niin ei kannattaisi jäädä siihen suhteeseen roikkumaan, vaikka tuntisi niin kovasti rakastavansa. Joskus kun se rakkauskaan ei riitä. Mutta toivotaan nyt, että saatte asiat kuntoon ja sinä olosi hyväksi. :hug:

Viimeksi muokattu:
Onnenpisara, pakko miunki kyllä sanoa oma kantani tähän siun asian suhteen. Olen samaa mieltä valonkantajan kanssa, että sinun nimenomaa tulee kertoa miehellesi oma mielipiteesi ja tuntemuksesi asioista. Ei tuo siun kertoma teidän suhteesta kovin hyvältä kuullosta ja jos siihen vielä lapsikin on kerran suunnitteilla. Kannattaisi ensin puhua ja selvittää asiat läpi niin, että tunnet itsesi oikeasti onnelliseksi etkä ahdistuneeksi suhteessanne ja sitten vasta miettiä sitä lasta. :)

Paljon voimia ja toivotaan täälläkin suunnalla että saatte asiat kuntoon ja parempaan päin asiat menemään ! :D

Yhdyn kaikkiin edellisiin onnenpisara. Täällä eletään vain sen kerran (noh, uskonnosta riippuen) ja tää lyhyt aika joka eletään olis hyvä käyttää siten että oltais onnellisia eikä sit tarvis jälkeenpäin ajatella että "entä jos". Mutta kannattaa tosiaan miettiä eroakin sillä ajatuksella että tulisko eroa katumaan. Mutta totta on tuokin mitä sanoit että toisen perusajattelutapaa ja luonnetta ei voi toinen muuttaa. Mieheltä itseltä täytyy muuttumisen ajatus ja toteutus lähteä. Olisikohan järkevää olla hetki tauolla niin ehkä mieskin osaisi arvostaa sinua. Se on niin valitettavaa että toista osaa arvostaa vasta kun hänet menettää.. Mutta ei me täällä voida puolestasi päätöksiä tehdä varsinkaan kun ei nähdä koko kokonaisuutta. Mutta tukea täällä voidaan päätitpä kuinka vaan!

Omaa napaa vielä sen verran että täällä mökillä nyt oon salaa puuceessä tikuttanut ovista ja näyttäs testiviiva hitusen väriä saaneen eli ylihuomenna voisikin tulla ovisplussa :) mutta jos sattuisikin vahvistuun nopeemmin niin voisin illalla saunassa jo laittaa miehen kanssa talletuksia aluille ;)

Kp 40! Eikä kuulu tätiä, hyvä näin vaan testi ei anna plussaa, varmaan silmät poltti siihen mielikuvituksen voimalla hailakan haamujen varjon. Melkein teki mieli tussilla piirtää siihen viiva että olis tyytyväinen ollu. :(
Sit keksi miten saan tärppäämään, laitoin dopplerin myyntiin, joten eiköhän sille nyt tule tarvetta kun luovun ;) eiks kaikkee tarvi just silloin kuin niitä ei ole :D
Nyyyh tää odottaminen! Kanikin mulla on paksuna, miks en mie? On se kun oma kanikin kiusaa vauvoilla ja pömppömahalla.

Ärsyttää... Lääkäristä soitettiin ja mun kapselinpoistoaika siirrettiin viikolla eteenpäin ku lääkäri ei ylläriylläri ookkaan paikalla.. -.- oisin jo niiiin halunnu näistä kapseleista eroon :/ Toisaalta eihän toi ole ku viikko ja nytkin oon kapselikierron loppupäässä joten eihän välttis mitään mahiksia olis vaikka ne ois jo huomenna otettu pois.. Ehkä tässä onkin ihan hyvä oottaa että tää seuraava täti tulee kylään ja sit pystyy suoraan alottaan kokonaan puhtaalta pöydältä peiton heiluttelun ;p Joten nyt kait on vain maltettava odottaa viel :)

Mukavaa tulevaa viikkoa kaikille! Toivottavasti aurinko alkais taas pian lämmittään :)

Onnenpisara, yhdyn muiden palstalaisten sanoihin tilanteestasi ja olen siis huolissani sinusta. Me täällä tiedämme sinusta ja parisuhteestasi vain hyvin vähän, joten kannustan sinua puhumaan tunteistasi ja ajatuksistasi jollekin läheiselle ja toisaalta ehkä myös ammattilaiselle, esim. terveyskeskuspsykologille tms. Olet vielä vuosikausia lapsentekoiässä, joten siinä asiassa on turha kiirehtiä, jos tilanteenne on muuten kovin epävakaa ja sinä alistuvassa asemassa. Jaksamista sinulle.
ON. Viimeinen tero 10pvän kuurista napsittu eilen ja nyt kai kp78 ja jännätään josko ne menkat tulisi. Oli "kiva" huomata, että täälläkin muita pitkistä kierroista kärsiviä. Toivotaan, että tämä hormonibuusti auttaisi kroppaa heräämään riittävästi niin päästäisiin taas yrittämään. Monta kuukautta jo mennyt tässä odotellessa. :( Eilen viimeksi vauvoja ja raskaana olevaa nähneenä kävin kyllä kovaa sisäistä kamppailua tunteideni kanssa. Minulla voisi nyt olla yhtä iso masu kuin tällä tulevalla äidillä, jonka eilen näin ja jonka la on kesällä... Haluisin kyllä välillä tavata elävänä myös näitä meikäläisen kaltaisia, joille se lapsi ei ihan salamana oo alkuaan saanu. Tuntee olonsa jotenkin epäonnistuneeksi, vaikka onhan näillä palstoilla ihmisiä, jotka yrittäneet pidempään, mut kuitenkin. Ja itsellä siis varsinaista yritystä takana kierroissa laskettuna vasta neljä, mut ajallisesti kuitenkin pidempi aika kun siihen hommaan ryhdyttiin syys-lokakuussa. Normilla kierron pituudella yrityskiertoja olis jo paljon enemmän.

Onnenpisara tsemppiä sinne! Luulen, että miehessäsi on myös paljon hyvää ja rakastat häntä siitä huolimatta että hällä mustasukkaisuutta. Vaatii sinulta paljon voimia ja kärsivällisyyttä elää tuollaisessa parisuhteessa, mutta pyyhettä ei tarvitse heittää kehään niin kauan kun jaksaa taistella. Miehesi kuulostaa rakastavan sinua, mutta hänellä kuulostaa olevan luottamuspulaa ihmisiin ja mustasukkaisuus menee yli äyräiden, hälle tulee niin kovaa ahdistusta ja vihantunnetta että se purkautuu haukkumisena. Toivottavasti hän katuu sanojaan myöhemmin edes? mutta jos itse pitää huorittelua oikeutettuna niin sitten tilanne pahempi?
Mustasukkaisella ihmisellä on todella ahdistunut tunne sisällään, kun koko ajan tuntee että toinen ei rakasta ja toisella on kuitenkin joku muu.. Hänet pitäisi saada tajuamaan että kissaa on turha pitää narussa, tarkoittaen että jos joku joskus haluaa pettää niin sitä ei voi toiset estää. Ja että hänen pitäisi alkaa elämään omaa elämäänsä eikä sun elämää..
Mutta se on totta että toista ihmistä on vaikea muuttaa, siksi pitäis miettiä miten omalla toiminnallaan voisi saada toiselle paremman olon. Mustasukkainen ihminen tarvitsee usein huomiota, vois olla hyvä jos osoittaisit miehellesi kuinka ihana hän sinun mielestä on jne? Pystyisitkö hänen kiellostaan huolimatta katsomaan omia ohjelmiasi? tavallaan hyväksyt hänen käytöksen sillä jos annat periksi...
hirveän vaikea tietenki ulkopuolisena tietää teidän tilannetta. Omassa parisuhteessani alkuaikoina mieheni koitti myös kieltää multa esim. joitain menoja ym. mutta sanoin aina että minä päätän omista tekemisistäni itte eikä mun tartte mieheltäni lupia kysellä. Tottakai parisuhteesssa pitää joustaa monissa asioissa, mutta silti pitäis olla se oma elämäkin. Minusta olisi hyvä jos miettisit miten voisit omalla toiminnallasi saada hänen käytöstä pikkuhiljaa parempaan, hänellä ei ole kaikki kohdallaan mutta käytöksen muuttuminen parempaan on täysin mahdollista :)

Apua kaivataan! Kyselin jo toisestakin ketjusta, mutta terojen käyttäjät onko teillä alkaneet menkkakivut jo viikkoa ennen kuukautisia? Mulla on pari päivää ihan tuskaisaa ja ei todella menkat kuulu alkaa vielä. Käytössä siis primolut. 3 kiertoa teroja ja 1 primolut takana eikä tälläsiä kipuja ennen ole ollut.

Heipä, tervetuloa kaikille uusille ja hirmuisen paljon onnea plussanneille :) Toivottavasti muillekkin tulee plussia :)

Mulle tuli täti hyvissä ajoin kylään että voi päivittää 6/25-29 ja ikää on 27.

Täällä oli keskustelua jossain vaiheessa vähän taustoista, niin mä oon 27 ja mies 33 ollaan tavattu joulukuussa 2012 ja sit viime syksynä vasta alettu seurustelemaan. Miehelläni edellisestä liitosta 2 lasta jotka ovat meillä viikoittain 3-5yötä riippuu miten meillä työt menee, kun molemmat tehdään vuorotyötä niinkuin lasten äitikin.

Musta tuntuu siltä että miehellä on kovempi vauvakuume kuin mulla vaikka aluksi se olin minä joka ruikutin siitä että tehdään lapsi, no mä ajattelen että se tulee jos on tullakseen enkä hirveesti stressaa ajatuksen kanssa :)

nyt se on täällä! dpo 0! Ja halut on sen mukaiset :D eilinen päivä talletuksista jäi väliin mutta sitä ennen tuli peittoja heiluteltua 4 päivää putkeen.. Ehkä liiankin usein siis. Tänään pakko saada vielä mies kellistettyä niin jos sit olis tarpeeks uimareita paikalla :)

TERVETULOA KAIKKI ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!

Ilmoita muutokset ja lisäykset listalle PUNAISENA, kiitos!

Muistathan ilmoitella itsestäsi, jos kuukautiskiertosi venyy yli 50 päivään.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan pois listalta.

MAANANTAI 5.5.2014

KP: Kiertopäivä xx/xx (kiertopäivä/kierron normaali pituus)
YK: Yrityskierto
TJOT: Tulee jos on tullakseen (ei aktiivinen yritys)

KM: keskenmeno, KU: Kohdunulkoinen raskaus, Kilppari: kilpirauhasen vajaatoiminta, PCO: polycystic ovaries, MFO: multifollikulaarinen ovario (lievempi pco) TM: tuulimunaraskaus

NimimerkkiIkäKPYKYATJOTTaustalla
anzkuliini276/25-29X
Boni298/??312/2013pco
bumpy298/31141/20131 Ku, mfo
diadora259/29-3114
hopess2241/286/2013
Iiida2236/18-4269/2013
ilokilo297/2716
Intopiukka2879/24-4859/2013mfo
Liilja2038/3214/2014X
Lumikko892413/23-3032/2014
Mappis_88257/28118/2013
Merope2911/28-3198/2013kilppari
MiiSa-803417/28-35148/2012
Minisport279/3398/2013pco
MooiMama2527/3305/2014X
Neyalin20?/??14/2014X
Nissukka2542/3323/20141 km, kilppari
Nosugar2528/30-3114/2014
Onnenpisara2326/31-385/20131 km
Oodikas3624/2887/2013
piretti2225/371710/2012X1 km
puutarhassa2124/3399/2013
Puteri23?/3012/2013
sassa72523/24-2618/2013
~SeaWind~206/28-3124/2014
Sirppanainen2415/30612/2013X
Suppeli21?/25-30512/2013
taikakai3324/2714/2014X
Tikru-783635/29-3223/2014
vauvatoiveilija2211/22-37310/20131 tm
valonkantaja2311/27-3432/2014X1 km

HILJAISET HAAVEILIJAT:

Evaparadise
_Lilja_
SinSin

ONNELLISET ODOTTAJAT:

YK: Yrityskerta/-kierto, jolloin tullut raskaaksi

NimimerkkiYKPositiivinen tulos
Santrana326.4

Viimeksi muokattu:
Tervetuloa Neyalin!

Lilja mulla ei ole ollut tuollaista "tuskaa", mutta on kyllä alkanut sellaiset menkkamaiset juilinnat jo paljon ennen kuukautsisia nyt terojen aikaan. Mutta siis ei mulla muutenkaan ihan hirveät kuukautiskivut yleensä ole, paitsi nyt viimekertaiset clomimenskut. Saattaahan tuo olla ihan normaalia, ei kai auta kuin odotella kuukautisia.

Lumikko tsemppiä makuuhuoneeseen! :D Toivotaan tärppiä!

ON: Tänne ei mitään ihmeellistä... toinen clomikierto käynnissä ja taas pitäis mennä gynelle köyhtymään. Mietin vaan, että mikä olis paras päivä ultraan. Mulla on ovis ollut siinä kp 16 tienoilla niin mietin että pitäiskös mennä folliultraan pe jolloin kp 12 vai ma jolloin kp 15. Ei kai sillä niin väliä ole, eiköhän se mahdollinen johtofolli tai ovis näy kumpana vaan jos on näkyäkseen.

Vähän ollut down fiilis viime päivinä... :( Ärsyttää kun ei millään tärppää enkä haluais joutua mihinkään ivf-hoitoihin ja muutenkin mua on niin paljon tuolta alhaalta ronkittu elämäni aikana, että joku aukiolotutkimuskin pistää vaan vi***tamaan... Lisäksi ärsyttää kun seksielämästä on tullut lähinnä sellasta kellon mukaan kulkevaa pakkoparittelua... Miestä ei tunnu muutenkaan oikein innostavan sänkytouhut, joten itse kiipeilen seinille seksin puutteessa ja ovisaikaan se on sitten sellasta väkisin vääntämistä. Pahoittelut tästä "liiasta infosta". Ihanaa, että täällä saa vähän purkautua =)

bumpy: mua ei onneksi ole ronkittu alhaalta, mutta tuo kuulostaa tutulta, että seksielämä on tuota pakkoparittelua. Mies tosiaan on paljon vähemmän aktiivinen kuin minä, joten seiniä pitkin saa kiipeillä täälläkin. Mua periaatteessa ei haittaa tuo väkisin vääntäminenkään, jos olisi sitten muulloin vähän lämpöisempää versiota. Mutta kun ne seksikerrat jää tasan siihen oviksen aikaan. Sit mies saa lomaa eli olla rauhassa mun lähentelyltä. Mä haluaisin kans, että onnistuis ilman ulkopuolisten apua. Jotenkin on romanttinen fiilis siitä.. Mutta jos ei muuten niin tietty lääkärin avulla.. Kyllä tämä vaan on rankkaa.. Joten tsemppiä!

Eikö lasketakki ovulaatio ensimmäisestä positiivisesta testistä? tarkotan että jos usiampana päivänä peräkkäin näyttää testi vahvaa plussaa niin laskeminen alkaa siitä ekasta plussasta, eli seuraava päivä on dpo 0 ??

Tästä se lähtee tuo oviksen kyttäily. Limoista vaikea nyt ainakaan sanoa mitään, koska tänään talleteltu niin siellä on jotain ihan muuta kuin ovislimaa tutkittavaksi. |O
Alavatsaa kyllä juilii välillä aika ilkeästikin, eilen pariin otteeseen oikein viilteli + oikeaa rintaa pisteli. Epäilen tämän enteilevän ovista, koska viime kierrossakin oli kipuilua ennen kunnon limoja. Ovista odottelen tuohon tiistai-keskiviikko -akselille tai vähän sen jälkeen. Jänskää! :D

bumbylle halit.
Itse en kanssa kyllä haluaisi lähteä mihinkään rankkoihin hoitoihin ellei olisi ihan pakko, mutta onneksi sellaisista ei tarvitse ainakaan ihan vielä huolehtia, ku vasta näin vähän on koettelua alla.

Pakkopullaseksistä: täällä kanssa olen ainakin itse itselleni huomannut, että näin oviksen aikaan seksistä tulee vähän enemmän suorittamista kuin muuna kierron aikana. Mies tosin on ns. aina valmis ja haluaakin ehkäpä mua enemmänkin, itsellä nuo halut vähän vaihtelee. Jostain kumman syystä aina ennen menkkoja/menkkojen aikaan mua tekisi eniten mieli, mutta mies ei kyllä siitä verestä ole kauhean innostunut. :D

Nyt vaan kauheasti tsemppiä niille jotka odottelee plussaa siihen kusitikkuun ja myös niille jotka nyt odottelee ovista tulevaksi! Me kuule kaikki tän vuoden aikana raskaudutaan, eiköstä? :D

Kiitos bumby!:) Ja voimia yrityksiin, toivotaan täälläkin suunnalla ettet hoitoja tarvitsisi.
Tsemppiä muillekkin tositosi paljon yritykseen, toivotaan että nappaa :D

Itsellä tosiaan odotellaan miten nuo kierrot alkaa olemaan kunhan saisi selvää, tosiaan viimekuussa ne pillerit pois jätin. Tosi paha olo ollut nyt muutaman päivän ja edelleen on etova ja oksettava olo :s Ruokakaan ei helpota sitä. Onneksi ei kumminkaan tarvitse oksentaa. Muutenkin oli yksi päivä tosi viiltävä kipu alamasussa että meinas kyyryy vetää kävellessä. Pienesti muutenki pistellyt. Saapi nähä mistä nämä oireet tulevat :)

Miun laskujen mukaan saattaisi olla että ne menkat tulisi 16pv.(?) koska viimekuussa tuli ekan kerra 16pv. ja vuoto kesti 3pv ja sitten kuunlopussa 27pv. joka kans kesti n.3pv + pari päivää niukkaa ruskeeta vuotoa. Aika oudot oli ja hämmensi. :s

Mutta kaikille vielä oikein mukavaa kevättä ja kesänodotusta ! :)
Päivittelempä tänne aina uusia kuulumisia ja yritän parhaani mukaan tsempata teitä toisia. Kärsivällisyyttä ja plussia paljon kaikille ! :D

Ainiin ja yrityskerrat alkoi 4/2014 :)

Viimeksi muokattu:
Meillä ei oo vielä ollut pakkopullaseksiä. Ehkä lähinnä siks etten oo kertonu miehelle tikuttavani ovista ja kun omat halut on oviksen aikaan korkeet. Mä oon meistä yleensä se haluttomampi, mutta tää vauvakuume on nostanu myös seksikuumetta :D

En nyt ookkaan ihan varma luotanko tohon eiliseen ovisplussaan.. Sen koko rfsu paketin ajan kontrolliviiva on ollu haaleempi kun mitä viime pakkauksessa. Sain kyllä tasavahvan testiviivan kontrollin kanssa eilen kahteenkin kertaan mutta molemmat vaaleampia mitä sain tänään uuden paketin ostettuani. (halun jatkaa tikutusta kunnes viiva selvästi vaalenee) Ja limatkaan eivät vielä vastaa kananmunanvalkuaismaista vaan on vielä valkoista ja venyvää (yäks).
Eli tänään saattaakin olla vasta dpo -1. En tiedä. Ehkä käytän kauttaviivaa tästä lähin ja katson molempien mukaan.

Yhteistyössä