listaa päivitelty.
Oodikasta peräänkuulutan: Oletko vielä ketjussa mukana? Entäs
Merope, pitääkö listan tiedot paikkaansa?
piretti hienoa, että stressi on helpottanut ja nyt on elämä rennompaa
Itsekkin sain juuri gradun valmiiksi, huomenna jätän tutkintoanomuksen ja ensi viikolla valmistun, hurraa!!! Tosin työmarkkinat ovat aika heikonlaiset, mutta päätin stressata sitä vasta myöhemmin. Nyt ajattelin vaan nauttia hetken kesästä
ttaisku on oikeasti parempi yrittää vaan ignoorata kaikki nipistelyt ja oireet koska niitä kyllä riittää joka siunaaman kierrossa
parempi vaan koittaa ajatella, että testi sen sit kertoo. Mulla on tässä kuluneen vuoden aikana ollut varmaan kaikki olemassaolevat "raskausoireet".
samoin
Moomimamalle, toivotaan kuitenkin että sun oireet on sitä ihteään!! Koska teillä on häät?
Intopiukka mulla on niiiiiiin samat fiilikset!! Tuntuu, että ihmiset pamahtelee pelkästä katseesta paksuks ympärillä. Sitten on itse hieman tilanteesta katkeroituneena vaikea olla onnellinen niiden puolesta. Ja pakko myöntää, että nää "me ollaan yritetty jo 3 kk eikä vieläkään tää on niin musertavaa ja turhauttavaa onko mussa vikaa bla bla" pistää väkisin vähän risomaan, vaikka se onkin ihan täysin normaalia käytöstä
Just tuli ehkä maailman söpöin kuva faceen opiskelututun tuoreesta vauvasta, enkä edes tiennyt sen olevan raskaana.
Mutta jos intopiukka yhtään lohduttaa niin juttelin just viime viikonloppuna yhden kaverin kaverin kanssa, jotka yritti 2 vuotta ja nyt heillä ihana parivuotias poika. Hänellä myös pco ja pitkät kierrot vaivana. Clomeilla sitten tärppäs viimein! Toivoa on!! :heart:
onnenpisara mahtisuuret onnittelut!! Kyllä sä jo ansaitsitkin plussan!! Peukut pystyssä, että pikkuinen pitää kiinni ja kaikki menee hyvin! :heart:
Valonkantaja toi on niin inhottavaa kun kierto vaan jatkuu ja testit senkus näyttää negaa vaan
Onko sulta katsottu kilppari- ja sokeriarvot? Niistä saattaa löytyä selitys siihen, miksi paino ei putoa. Itselle on hormoniehkäisyn lopettamisen jälkeen tullut pari kiloa lisää, mutta vatsa näyttää siltä kun ois tullu paljon enemmän! Mulla ennen ollut ihan kaunis vyötärö, vaikka ylimääräistä on ollutkin mutta nyt on vaan tollanen löllömaha. Mietin, että voiskos se pco jotenkin vaikuttaa kun siihen usein liittyy sitä insuliiniresistenssiä. Tai ehkä mä vaan oon löystynyt... Nyt ainakin alkoi salilla käyminen ja laihduttaminen muutenkin. Kilot saa kyytiä prkl!!
Se tyksin käynti on hyvä motivoija koska tiedän niiden motkottavan ylipainosta. Mulla ois kyllä varaa vaikka 20 kiloon mutta 10 ois jo tosi hyvä! Sillä pääsisin siihen että oon vaan lievästi ylipainoinen.
On: mieli on vähän korkeammalla kun iloitsen valmistumisesta ja kesästä. Tosin vähän huolettaa, että meneekö ovis nyt "ohi" sillä aikaa kun mies on työreissussa. Menee ainakin tosi viime tinkaan mutta ilmoitinkin, että kun herran saapuu kotiin niin se on suoraan makkariin hopi hopi
Oishan se ihan aettei tarttiskaan mennä sinne tyksiin, mutta toisaalta nyt on sellanen fiilis että voi vähän rentoutua ja jättää yrityksen tässä kierrossa taka-alalle koska seuraavan aikana päästään tutkimuksiin, josta saadaan toivon mukaan apuja ja jotain selvyyttä tilanteeseen.