Esikoinen vuodelle 2015

Täälläkin vaan ootellaan kärsimättömästi mitä kroppa seuraavaks meinaa. :D Testata ajattelin ehkä la jos ei sitä ennen mitään näy, sit ois menny ehkä kaks viikkoa mun megahyperkierron mahdollisesta oviksesta. Raskausajatukset täyttää taas aika ison osan aivotoiminnasta eikä sitä yhtään helpota yhä vaan lisääntyvät raskausuutiset. Toivon kuulevani jossain kohtaa et joku muukin mun lähipiiristä ois yrittäny lasta kauemmin kuin 1-2 kiertoa ennen tärppiä. Niin hajottavaa kuulla näistä pikaraskautumisista ja esittää olevansa iloinen asiasta kun itse ei voi vielä tietää milloin tärppää, jos milloinkaan. :( Tällainen fiilis tällä kertaa. Tsemppiä kaikille piinailijoille! :)
 
Marita14, musta alkoi kyllä nyt tuntua etten välttämättä pääse tälläkään kertaa testaamaan positiivista. Nyt kun fiiliksiä oikein miettii niin kaikki kuulostaa niin menkkoja enteilevältä. Naaman kukkiminen, vatsan turvotus, lievää päänsärkyä su-ti, ei valkovuotoa, nännien arkuus, vitutus ja aamuyön unettomuuskin vois siitä johtua. Itkinkin tossa just miehelle kun tajusin ettei olo nyt taaskaan tunnu siltä, että ois tärpänny.
Pidän Marita14 sulle peukkuja, että tärppäis! Tai voihan itsekin vielä vähän toivoa, mut en jaksa enää yhtään uskoa tähän kiertoon. :(
 
onnenpisara


Tättärää! Minut voi siirtää odottajiin plussa 5.6.14. kiitos kaikille seurasta ja onnea teille jokaiselle yrittäjälle ja plussia paljon! Itse aion poistua nyt täältä foorumilta, ja toivoa että pikkuinen pysyy mukana raskauden loppuun asti. Kuvasta tuli vähän huono, mutta kyllä siinä selkeät kaksi viivaa on näin luonnonvalossa.
En olisi muuten jo testannut, mutta edeltävän illan mahakipu (sekä järkyttävä turvotus..) sai minut tekemään päätöksen että jos menkat eivät ole alkaneet teen testin.. ja näin parempi.

Ihanaa torstaita teille kaikille ja hyvää jatkoa!
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Täällä yk2 js menossa dpo13 kp26/27-31 eli viimeisiä kiertopäiviä eletään. Oon jo hätäpäissäni testaillu useemman päivän mutta negaahan noi näyttää eli kyl mä alan jo hyväksyä että ei tullu tärppiä tässä kierrossakaan :( david 10mlU liuskoilla oon testaillu. harmittaa kyl ihan tosi kovasti ku niin selkeen ovisplussanki sain ja hyödynnettiin se tehokkaasti. Yk2 tää tietty vasta on mutku tuntuu että kaikki ympärillä sikiää ekasta tai ihan viimeistään tokasta ja olipa yks vuosia pillereitä popsinut vahinkokin! Eli pillereistä huolimatta ihan vahingossa pam! Aaargh mä hajoon tähän kateuteen :( niin ja kaks päivää sitte tuli sellasta ihan hailakkaa punaista paperiin pyyhkiessä eli ei housuun saakka ja se loppu kyl sit ihan et seuraavalla veskireissulla ei tullu enää ku ihan ihan pikkusen. En tiä mitäköhän tuoki oli...
 
Onnenpisaralle kauheasti onnea. Olen kade <3

Täällä...edelleen venyyyyyyyy. Ei sitten minkään valtakunnan viitteitä siihen suuntaan, että neiti nirppanokka alias menkat suostuisivat tulemaan. Alakerta on ihan sen tuntuinen kuin ovis olisi tulossa, valkovuotoa samaan malliin joskaan ei ihan yhtä paljon. Ja voi kauhea miten eilen viilteli vatsaa. En tosin osaa paikantaa tuntemusten lähdettä. :p
Noh, jos ne menkat ei viikonloppuakselille ole ilmestyneet niin voisi harkita uuden testin tekoa. Tai uhkailla kroppaa lääkärillä.
 
  • Tykkää
Reactions: piretti
Valonkantaja: Enpä ollut aiemmin kuullutkaan tuollaista lempinimeä (neiti nirppanokka), rakkaalla lapsella on monta nimeä vai mites se taas menikään ;) Toivottavasti neiti nirppanokka pysyttelee poissa ja hyvästä syystä! Onko normaalisti miten tarkat juoksut?
 
No neiti nirppanokka se ainakin nyt on, kun ei suostu tulemaan (ja mä nyt tosiaankin toivoisin, että se nyt vaan tulisi, koska testit on näyttäneet niin puhdasta negaa kuin olla ja voi). :/
Ja noh...eihän mulla edes ole säännölliset menkat (pillerit lopetettu helmikuussa, maaliskuussa keskenmeno) niin ei mun kai pitäisi ees ihmetellä, että miksi kestää, koska kaikesta kiertoa sotkevasta on niin vähän aikaa. Olin vaan niin varma, että ovis oli jo ja tiedän, että mulla luteraalivaihe kestää n. 14-16 päivää ja se aika meni jo. Eli ei mulla sitten ovista ollutkaan.
Eikä tää kierron heittely mitenkään uutta edes ole. Ennen pillereitä mulla saattoi olla parhaimmillaan 6kk menkkojen väli...

Eli jos haluan leikkiä keittiölääkäriä niin mulla ilmeisesti on jotain häikkää ovulaatioiden kanssa. Ja ei ole edes kauhean vaikeaa arvata miksi. Siksi, koska olen ylipainoinen. Ja, koska tää paino ei vaan yksinkertaisesti lähde, vaikka mitä tekisi niin en sitten varmaan ovuloi ku joskus ja jouluna. Ihana noidankehä.
Ja, koska yrittämistä ei ole ku muutama vaivainen kuukausi ja, koska tätä ylipainoa on, on turha ainakaan raskausasioissa lähteä lääkäriin itkemään. Pitäisi eka saada tätä painoa reippaasti pois (peräti yli 30 kiloa kokonaisuudessaan, mutta kai se 10 kiloakin olisi jo hyvä alku). Tällä hetkellä ajatus vaan tuntuu ihan kertakaikkisen mälsältä, koska mikään tuskin on väsyttävämpää kuin tarkkailla ja laskea joka saakutin kalori minkä suuhunsa pistää ja juosta (kävellä...) viidesti viikossa viiden kilsan lenkkejä vain todetakseen, että kuukaudessa saa jopa 100 grammaa pois painosta. Jee?!
Noh, syksyksi ku pääsee kouluun niin kouluterkan kautta lähetettä labraan ja kilpirauhasarvoja tutkimaan. Ja ehkä sitä kautta sitten saisi jotain selkoa tähänkin asiaan elämässä.

Jos olisin oikein viisas, en edes miettisi mitään lisääntymisasioita nyt vaan keskittyisin nyt tuohon painonpudottamiseen, mutta kun ei vaan nyt/enää jaksa. Se, että jo on monta vuotta katsonut, ettei syö tyhmästi tai ylenpalttisesti uskoisi riittävän, mutta ei.

Mutt joo. Jos mie lopetan tän määkimisen. :D
Kauheasti plussatuulia nyt vaan kaikille, mie voisin lähteä tonne kauniin helteiseen kesäpäivään ottamaan vähän D-vitamiinia.
 
TERVETULOA KAIKKI ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!



Ilmoita muutokset ja lisäykset listalle PUNAISENA, kiitos!

Muistathan ilmoitella itsestäsi, jos kuukautiskiertosi venyy yli 50 päivään.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan pois listalta.

TORSTAI 5.6.2014


KP: Kiertopäivä xx/xx (kiertopäivä/kierron normaali pituus)
YK: Yrityskierto
TJOT: Tulee jos on tullakseen (ei aktiivinen yritys)


KM: keskenmeno, KU: Kohdunulkoinen raskaus, Kilppari: kilpirauhasen vajaatoiminta, PCO: polycystic ovaries, MFO: multifollikulaarinen ovario (lievempi pco) TM: tuulimunaraskaus


NimimerkkiIkäKPYKYATJOTTaustalla
anzkuliini2710/25-29X
Boni2939/??312/2013pco
bumpy298/31151/20131 ku, mfo
diadora258/29-3115
hopess2214/?6/2013
Iiida2222/17-4679/2013
ilokilo2938/2716
Intopiukka28110/24-4859/2013mfo
KultaSieni2825/27-3024/2014
Liilja2036/32-3324/2014X
Mantzu_852913/22-255
marita1432/325
Mappis_88266/30128/2013
Merope2914/28108/2013kilppari
MiiSa-803420/28-35158/2012
Minisport2714/33108/2013pco
MooiMama2527/32-3315/2014
Neyalin20?/??14/2014X
Nööse2521/21-2515/2014
Oodikas3652/2887/2013
piretti2220/311810/2012X1 km
puutarhassa2116/33-40109/2013
sassa72514/3028/2013
Sirppanainen2418/28712/2013X
taikakai3327/26-3124/2014X
ttaisku2425/?89/2013
Tikru-783638/28-3133/2014
valonkantaja2342/27-3432/2014X1 km




HILJAISET HAAVEILIJAT:

Evaparadise
_Lilja_
SinSin


ONNELLISET ODOTTAJAT:


YK: Yrityskerta/-kierto, jolloin tullut raskaaksi

NimimerkkiYKPositiivinen tulos
Santrana326.4.2014
Nissukka26.5.2014
Lumikko89319.5.2014
~SeaWind~228.5.2014
tibt127.5.2014
vauvatoiveilija31.6.2014
onnenpisara5.6.2014
 
Viimeksi muokattu:
listaa päivitelty. Oodikasta peräänkuulutan: Oletko vielä ketjussa mukana? Entäs Merope, pitääkö listan tiedot paikkaansa?

piretti hienoa, että stressi on helpottanut ja nyt on elämä rennompaa :) Itsekkin sain juuri gradun valmiiksi, huomenna jätän tutkintoanomuksen ja ensi viikolla valmistun, hurraa!!! Tosin työmarkkinat ovat aika heikonlaiset, mutta päätin stressata sitä vasta myöhemmin. Nyt ajattelin vaan nauttia hetken kesästä :cool:

ttaisku on oikeasti parempi yrittää vaan ignoorata kaikki nipistelyt ja oireet koska niitä kyllä riittää joka siunaaman kierrossa :D parempi vaan koittaa ajatella, että testi sen sit kertoo. Mulla on tässä kuluneen vuoden aikana ollut varmaan kaikki olemassaolevat "raskausoireet".

samoin Moomimamalle, toivotaan kuitenkin että sun oireet on sitä ihteään!! Koska teillä on häät?

Intopiukka mulla on niiiiiiin samat fiilikset!! Tuntuu, että ihmiset pamahtelee pelkästä katseesta paksuks ympärillä. Sitten on itse hieman tilanteesta katkeroituneena vaikea olla onnellinen niiden puolesta. Ja pakko myöntää, että nää "me ollaan yritetty jo 3 kk eikä vieläkään tää on niin musertavaa ja turhauttavaa onko mussa vikaa bla bla" pistää väkisin vähän risomaan, vaikka se onkin ihan täysin normaalia käytöstä :D Just tuli ehkä maailman söpöin kuva faceen opiskelututun tuoreesta vauvasta, enkä edes tiennyt sen olevan raskaana.
Mutta jos intopiukka yhtään lohduttaa niin juttelin just viime viikonloppuna yhden kaverin kaverin kanssa, jotka yritti 2 vuotta ja nyt heillä ihana parivuotias poika. Hänellä myös pco ja pitkät kierrot vaivana. Clomeilla sitten tärppäs viimein! Toivoa on!! :heart:

onnenpisara mahtisuuret onnittelut!! Kyllä sä jo ansaitsitkin plussan!! Peukut pystyssä, että pikkuinen pitää kiinni ja kaikki menee hyvin! :heart:

Valonkantaja toi on niin inhottavaa kun kierto vaan jatkuu ja testit senkus näyttää negaa vaan :( Onko sulta katsottu kilppari- ja sokeriarvot? Niistä saattaa löytyä selitys siihen, miksi paino ei putoa. Itselle on hormoniehkäisyn lopettamisen jälkeen tullut pari kiloa lisää, mutta vatsa näyttää siltä kun ois tullu paljon enemmän! Mulla ennen ollut ihan kaunis vyötärö, vaikka ylimääräistä on ollutkin mutta nyt on vaan tollanen löllömaha. Mietin, että voiskos se pco jotenkin vaikuttaa kun siihen usein liittyy sitä insuliiniresistenssiä. Tai ehkä mä vaan oon löystynyt... Nyt ainakin alkoi salilla käyminen ja laihduttaminen muutenkin. Kilot saa kyytiä prkl!! ;) Se tyksin käynti on hyvä motivoija koska tiedän niiden motkottavan ylipainosta. Mulla ois kyllä varaa vaikka 20 kiloon mutta 10 ois jo tosi hyvä! Sillä pääsisin siihen että oon vaan lievästi ylipainoinen.

On: mieli on vähän korkeammalla kun iloitsen valmistumisesta ja kesästä. Tosin vähän huolettaa, että meneekö ovis nyt "ohi" sillä aikaa kun mies on työreissussa. Menee ainakin tosi viime tinkaan mutta ilmoitinkin, että kun herran saapuu kotiin niin se on suoraan makkariin hopi hopi :LOL:
Oishan se ihan aettei tarttiskaan mennä sinne tyksiin, mutta toisaalta nyt on sellanen fiilis että voi vähän rentoutua ja jättää yrityksen tässä kierrossa taka-alalle koska seuraavan aikana päästään tutkimuksiin, josta saadaan toivon mukaan apuja ja jotain selvyyttä tilanteeseen.
 
Viimeksi muokattu:
Paljon onnea onnenpisara! Paljon tarrasukkia matkaan! :flower: :flower:

bumby: Paaljon onnea valmistumisesta! :cool: Miulla on vielä yli pari vuotta opintoja jäljellä. On hyvä asenne, että nyt nauttii vaan tästä lyhykäisestä kesästä ja stressailee sitten myöhemmin :D Aluksi podin huonoa omaatuntoa, mutta nyt tuntuu ihan hyvältä nautiskella, vaikka minulla ei kesätöitä olekaan. Siksi otinkin kesäopintoja, niin ei täysin makoillessa mene koko kesä :whistle: Ja jos tässä kesällä tärppäis niin olisi mielestäni oiva ajankohta sillekin.. toivotaan, vaikka koitan olla liikaa stressaamatta. Jos ei kesärentouden tärppiä tuu, niin sit vaan syksyllä hakeudun tutkimuksiin. :) Paljon rentouttavia plussatuulia sinulle!!

KultaSienii: Tuttu tunne tuo kateus :( annan itselleni luvan olla kateellinen, mutta koitan silti iloita toisten puolesta, jospa sillä saisin hyvää karmaa.. niinkuin toivotan hyvää, niin ehkä minullekin joskus toivotettaisiin hyvää tms :) Alan olee jo niin tottunu siihen, ettei mulla nyt mitään tärppää, etten oikee loppujen lopuks oikein edes tiedä miten pitäisi olla ja tuntea :D

Valonkantajalle paljon tsemppiä :) Sitähän aina sanotaan, että plussa pärähtää aina silloin kun sitä vähiten odottaa. Voisihan se olla hyväkin juttu, että jos saisit jostain positiivista energiaa ja iloa liikuntaan ja niin edes päin, niin keskittyessäsi siihen voisi plussa tullakkin ihan odottamatta, kun oletkin keskittynyt johonkin muuhun ;)
Helpommin se on sanottu kuin tehty.. kun itteenikään en ikinä osaa omia "neuvojani" hyödyntää :LOL:
 
Onnea bumpy valmistumisen johdosta! :) Itse olen miettinyt asiat niin että jos lapsi saa nyt alkunsa niin teen syksyllä kandin ja sit maisterin opinnot saa jäädä ootteleen :) Meillä on häät, tai no siis se on pelkkä avioliiton siunaustilaisuus ku ollaan jo naimisissa, 12.7. :) Mentiin salaan naimisiin siel Amsterdamissa niin näät on kyllä vähän niinku häät meijän perheille (koska niidenhän mielestä me ei tavallaan olla naimisissa ku he eivät oo olleet häissä ;p) :) Toki mekin saadaan heinäkuussa vihdoin meijän yhteinen sukunimi, ku ei otettu kummankaan omaa sukunimeä vaan ollaan haettu mun isoisoäidin sukunimeä meille :) Se ehkä viel enemmän meille itellekin konkretisoi tätä naimisissa olemista :)

Kysymys: jääkö teillä muilla opintoja kesken, jos tulette mahdollisesti lähiaikoina raskaaksi? :)
 
Todennäköisesti mulla on vikaa molemmissa. Kilpirauhanen mitattu joskus pari-kolme vuotta sitten ja silloin t4v oli yläkanttiin joskaan ei vielä labra-arvojen yli. Kilppariarvoja tutkittuani voin kuitenkin todeta, että jos mulla ei ole varsinaista vajaatoimintaa niin ainakin alkava sellainen. Todennäköisesti laihduttaminen voisi auttaa siihen, mutta laihduttaminen on taas vaikeaa jos arvot ovat pielessä. Sokereiden suhteen taas mulla on sekä sukurasitetta (äidin puolelta löytyy diabetesta yms. + niitä kilpparioireitakin), että juurikin tämä lihavuus joka voi taas sotkea hommaa. Eli eletään kivassa oravanpyörässä.
Ja lähde tästä nyt sitten asiaa hoitamaan. Jos menee terveyskeskuslääkärille mankumaan labroja ja ne on viitearvojen sisällä ja vähän sinne päin niin apua ei tipu (paitsi jos käy se tsäkä, että sattuu olemaan joku valveutunut vastassa). Yksityiseltä nyt varmaan voisikin saada apua, eritoten jos oikein erikoislääkärille menisi, mutta sehän maksaa sitten sen verran, ettei mulla ole vaan varaa.

Eli täytynee nyt odotella, että ees pääsisi takaisin kouluterveydenhoidon piiriin ja sen kautta sitten jotenkin ujuttautua lääkärin hoteisiin... Ehkä se on tosiaan parasta nyt tässä kesällä taas vähän katsoa noita syömisiä, koittaa liikkua paljon ja olla murehtimatta painosta tai siitä raskautumisestakaan. :p
Helpommin sanottu kuin tehty. :)
 
Onnea Bumpy valmistumisesta! Täällä kans pakerretaan ahkeraan maisterin papereita, tämän vuoden puolella vielä olis tarkoitus valmistua. Vaikka mitäpä iloa niillä papereilla tosiaan on, kun työllisyystilanne on toooosi huono alalla, siis täälläpäin eikä muutto tule kysymykseenkään.

Ja kateudesta, se on niiiin tuttua... Mun yksi kaveri sai viime syksynä kolmannensa, ja oli ennen sitä jo ihan paniikissa, että miten he pärjäävät. Olivat kuulemma aborttiakin miettineet. Ja nyt viikonloppuna laittoi viestiä, että neljäs olisi mahdollisesti tulossa, mitä ihmettä hän tekee! On se piru vie kumma, kun joidenkin ei tartte kuin yskäistä toisen suuntaan niin jo ollaan raskaana, kun täällä tehdään niitä lapsia todenteolla ilman minkäänlaista tulosta. On se niin väärin! Ja täytyy myöntää, että välillä ärsyttää täällä palstoillakin, kun jotkut ensimmäisistä kerroista raskautuvat. Kieltämättä välillä sit kateus hävettääkin ja pitää hetki ajatella hyviä ja onnellisia ajatuksia kaikista luomakunnan jäsenistä! :D

Täällä ei edelleenkään merkkiäkään tädistä, kp 37 jo meneillään eli yli viikon ovat jo myöhässä.. Kele, kun niin odotin et päästään tässä kuussa yrittämään, niin tokihan piti tämäkin viellä haitoiksi tulla! En vain nyt tiedä mistä viivästys johtuu ja sekös ärsyttää! Kävin 14.5. gynellä joka sanoi ekaksi, että näyttäisi, että ovulaatio olisi jo mennyt kun nestettä näkyy vatsaontelossa (?) ja sit kuitenkin totesi, että näkyisi vielä olevan 16 mm folli. Kuvittelinkin kolme päivää tuosta tuntevani ovulaatiokivut, mutta näemmä ovat siis kuvitelmia olleet, kun en kuukautisia kuulu. Kuvittelin jo tosiaankin olevani raskaana, mutta maanantaina hcg kontrolli musersi nekin unelmat. :( Kunhan nyt vain alkaisi vuoto!
 
Onnenpisaralle onnentoivotus ansaitusta plussasta! :)
Bumpylle onnea valmistumisesta ja kiitos tsempeistä! :) Niin kai se on et kovinta meteliä raskautumisestaan pitävät nämä puolivahingossa sikiävät ja pidempään yrittäneet ei yrityksen kestoa mainosta ellei sitten ehkä joku sitä erikseen kysy. Vai?
MooiMama, mä oon "maisteroitunu" ja siirtyny työelämään pari vuotta sitten, joten opintoja ei tarvitse enää miettiä.
SinSin ja Valonkantaja, tervetuloa kierronvenyttäjien klubiin. Nim. kp110 :(
 
Valonkantaja, än yy tee... :) Jos ei kuitenkaan kilpailla! Vaikka kannustusta kyllä kaipaa, kun pelko keskenmenon aiheuttamasta hormoonihäiriöstä hiippaili mieleen... Hei mut siis ootko sä milloin tehnyt testin? Et ootko satavarma, et on nega?

Intopiukka, no nyt veti nöyräksi... :ashamed:
 
No mie tein raskaustestejä tuossa viime viikonloppuna (ja sen alla) aikana pari, ekan jo vähän hätäisesti muistaakseni jo viikko sitten torstaina ja puhdas nega. Seuraavan sitten sunnuntaina ja nega sekin. Tietty onhan sitä se pienenpieni mahdollisuus, että ovis olisikin ollut mun arveluani myöhempään (tasan pari viikkoa sitten oli jokin tosi outo tiputteluvuoto joka ei tullut pikkareihin eikä ees pyyhkiessä vaan vaan kohdunnapukkaa tutkiessa matkaan. Jos olisikin ollut vasta silloin eikä sitä edeltävänä sunnuntaina?) ja nyt voisi sittenkin joku plussanhailura tullakin ja olisin vaan liian aikaseen testannut, että jos tänään olisikin vasta 4+0/ dpo 14....mutta en mä oikein jaksa sellaiseen uskoa. :/

Kun ei ole mitään oloja. Ja eihän niitä oloja välttämättä ees olisikaan, mutta kyllä mulla viimeksi plussatessa jotain oli (lähinnä nännit mulle oudosti arat). Eihän se mitään meinaa, aikasessa vaiheessahan ei välttämättä mitään oloja ookaan...mutta ei. En mä vaan jaksa uskoa, että plussa tulisi. Kai sitä voi vielä kerran testata joskus ensi viikolla jos vuoto ei siihen mennessä ole alkanut...

ja marita14:lle kauheasti onnea <3
 
Valonkantaja: Mä suosittelen, että menet kilpparitesteihin! Jos tulokset hipoo ylärajaa, niin se on mun mielestä jo vajaatoimintaa! Koska Suomessahan rajat on tosi korkeat! Ja jos sulla on oireita, niin jokaisen järkevän lääkärin tulisi määrätä kokeiluannos. Mikäli ei näin toimi, niin pyydä rohkeasti! Sano, että oireet häiritsee ja haluaisit kokeilla muuttuuko mikään jos syöt yhden kuurin. Että tulet sitten uudelleen kontrollikäynnille!

SinSin: Joo, kateus on niiiin tuttua. Ottaa oikein päähän mun kaverikin kun sanoo hankkivansa toisen lapsen, mutta että täytyy ajoittaa, että syntyy sopivaan aikaan. Just. Kiva, että voitte ajottaa. Eikä se yhtään tajua, miten hankalaa tää voi olla. Ja siten ei mun mielestä ole edes kovin kiitollinen lapsestaan. Ja toinen kaveri aloitti yrittämisen ja on ihan ranteet auki ku on JO yk3! Ja samoin nuo palstalaiset.. Välillä oikein harmittaa nämä kateuden tunteet, mutta minkäs teet. Tosin joillekin palstalaisille niin kovin toivoisin jo plussaa.. On tämä vaan hankalaa :)
 
Onnea Marita14! :)
Täällä sen sijaan tuli täti paikalle, kuten aavistelinkin.
Eli kp1, yk6 (sori en saa puhelimella punaiseksi)
Itkuni itkin edellispäivänä, joten ei tää nyt enää ollu iso shokki. Menkat ollu viimeks helmikuussa. Nyt vaan hakemaan apteekista ekaa kertaa lääkekuuri, jolla herätellään kroppaa tuottamaan ovista riittävän ajoissa. Mulla siis ovis on tullu kyllä ja limakalvo riittävän paksu ym, mut kierron pituus ollu mitä sattuu pidentyvän alkukierron vuoksi, joten talletusten ajoituskin ollu haasteellista. Ultraus pitää varata tonne juhannusviikolle niin nähdään missä mennään. Toivottavasti tästä nyt ois apua.
 
Suurimmat onnittelut Marita14. :heart:

Täällä elellään päivässä. Asia johon oon nyt alkanut kiinnittää huomiota, on vasemman nivusen paine ja nyt jo kolmatta päivää jylläävä päänsärky.
Vietetään siis kp26 ja kierto voi olla mitä tahansa 28-45 välillä.

Viime kuu, oli jotenkin henkisesti niin raskas, että lupasin itselleni et nautin nyt kesästä ja joka hetkestä.

Haluan antaa tsemppini ja voimahalit jokaiselle, joka samassa tilanteessa. Vaikka tää on oikeesti pidemmän päälle tosi hermoille käyvää ja raskasta, niin muistakaa nauttia tästäkin hetkestä. Tätä aikaa ei kuitenkaan saa takaisin. Sori tää hempeily :D
 
  • Tykkää
Reactions: Merope
Onnea plussanneille! <3

Täällä menossa kp37. Testailtu ma ja eilen ja negaa vaan näyttää. Sunnuntaista asti on kuitenki ollu "menkkakipuja" ja tunne että kyllä ne ihan just alkaa. Ehkä mä vaan stressaan sitten niin, että ne ei tuu. E-pillerit oon jo 1,5 v sitten lopettanut, ja kierto on kyllä hyvin kerenny tasottua siihen 28-32, mut nyt sit tämmöstä!!! Noh, en taida olla ainut täällä jolla kierto vähän heittelee...... Eihän tää nyt vielä ole edes iso heitto, jos siis pian kuukautiset alkais.
 

Yhteistyössä