Ihanaa kun täällä keskustelu käy näin vilkkaana =)
Lilja kiva kuulla sunkin kuulumisia välillä. Mä en jotenkin halua ajatella koko asiaa että entä jos ei koskaan saada lasta. Oon jotenkin ajatellut sen niin että itse varmasti pystyisin hyväksymään asian, mutta en tiedä pystyisinkö jatkamaan miehen kanssa jos sellainen tuomio saataisiin että vika on minussa. En tiedä voisinko elää asian kanssa että minun takiani häneltä viedään mahdollisuus olla isä. Mies on joskus kysynyt että mitä tekisin jos saataisiin kuulla että ei voida saada lasta, vastasin vain että sellaista ei tarvitse ajatella, koska olen jo kerran raskaaksi tullut niin tulen uudelleenkin. Piste. Näin haluan ajatella vielä.
Jenni- hyvä että sait hoitoa. Toivotaan että kivut helpottaa eikä oo kyse mistään vakavammasta. Itse sain viimesyksynä Primolut nor lääkkeen joka on samaa tavaraa kun tuo terolut mutta vahvempaa (näin ymmärsin). Mulla tasoitti kierron ja lopetti välivuodot. Söin kolmessa kierrossa kp 16 eteenpäin 10 päivää ja sitten tuli aina menkat. Sivuoireena oli turvotus ja aluksi päänsärky. Ei oikeastaan mitään kovin kummoista tullut, ehkä teki pientä raskausoiretta aina siihen loppukiertoon, juuri tuota turvotusta yms vatsaoiretta. Mutta nyt kierrot on ollut suht tasaisia ilman lääkkeitä.
seksistä kyseltiin täällä. Oon kirjottanu "vauvatehtailusta" myös blogissa omia ajatuksiani. Mä olen ollut aina noita ovistestejä vastaan juuri siksi etten halua ajoittaa seksiä väkisin. Me ollaan menty aina tosi fiilispohjalta. En vain halua harrastaa seksiä ilman että sitä oikeesti tekee mieli. Onneksi makkarissa aika usein tapahtuu, joten ei se tärppäämättömyys aina siitä voi olla kiinni. Nyt nuo testit oli käytössä miehen mieliksi
Ja tosiaan sitten seksin jälkeen olen aina makoillut ja varmistellut ettei menisi hukkaan mitään
Täällä testattu tänään sitten puhdas
nega. Eli
saa ottaa piinailijoista pois. Joko ovis ei ollut silloin kun kuvittelin ja kierto venyy, nyt on kp 27 ja viimeksi kierto kesti 35päivää. Tai sitten ne menkat sieltä alkaa minä hetkenä hyvänsä. Katsotaan. Mutta eipä tässä mitään ihmeellisiä pettymyksen fiiliksiä ole kun jo puolitoista vuotta sitä vauvaa toivottu ja muuta ei ole saatu aikaiseksi kun yksi rv11 keskeytynyt raskaus. Siitä tähänmennessä tehdystä plussatestistä alkaa olla nyt jo 10kk aikaa.. Tuntuu jotenkin mahdottomalta ja kaukaiselta koko ajatus että se plussa uudelleen ilmestyisi. Kai tähän yritykseen tottuu ja turtuu : /