Esikoinen vuodelle 2014

Jenni joko olet päässyt lääkärille ja löytyikö syytä kivuille?

Täällä tänään kp 1/28-30 ja yk 2 elikkä täti tuli kylään. Tosi omituista kun ei ollut ennakoivia tuntemuksia tädistä. Kapselin ollessa tiesi jo montaa päivää ennen, kivut oli todella kovat. Iho on myös alkanut paranemaan sen jälkeen kun kapseli poistettiin. Eli tuskin tulen enää mitään hormonaalista ehkäisyä ottamaan, vaikka toisaalta olin kapseliin tyytyväinen, koska epäsäännölliset työajat ja useamman vuorokauden työrupeamat aiheuttivat sen, että ei muistanut/pystynyt ottamaan pilleriä ajallaan.

Ensinnäkin Hellou vaan kaikille eli mulle voisitte listata tälläsiä eli, yk 5, nyt menossa kp 11/28-31 ja YA 09/13 kysykää ihmeessä jos unohdin jotain olennaista.

Mun on pakko puuttua tohon e-pilleri keskusteluun sillä että mä sain kaks keuhkoveritulppaa Yasmine (tietääkseni se yleisin nuorisolla käytetty e-pilleri, tunnettaan myös nimellä Yasminelle) merkkisillä e-pillereillä. Siinä oli sitten 18 vuotiaana kiva miettiä että mitähän ehkäisyä sitä käyttäis kun pillereitä ei (onneks näin jälkeenpäin ajateltuna) pystynyt syömään. Mä en kerennyt syömään niitä kun kaks viikkoa ennen tulppaa eli tuskin mulla on hedelmällisyyteen vaikuttanut..

Nyt jännätään luoja ties monennettako kiertoa että joko tästä kierrosta plussais et sais vielä tälle vuodella plussaa:p<3 Alkaa isännälläkin tulla kohta ylikunto jos joutuu viel paljon huhkimaan :D :D :D ps. sori toi e-pilleri avautuminen, kiukututtaa kun kukaan maininnu tollasest pikkujutust sillon ku nuorempana pillereitä söin -.-''

Tervetuloa DaniaD! :flower: ja tsemppiä Iituli86, uuteen kiertoon joutuminen on aina pettymys vaikka takana ois yks tai kymmenen yrityskertaa.

Rupesin tossa eilen ajattelemaan erästä aihetta ja haluisinkin udella teiltä muilta, että onko yritys vaikuttanut teidän seksielämään positiivisesti tai negatiivisesti?
Meillä aluksi oli jotenkin "jännää" ja ihanaa kun siitä toivoi olevan vauveli seurauksena, mutta täytyy sanoa että vuoden jälkeen on vähän eri tilanne. Mulla kun toi kiertokin on niin sekaisin ettei ovulaatiosta oikein tiedä, niin pupuillaan sit joka toinen päivä aina ku pystytään ihan niinkuin varmuuden vuoksi, niin onhan toi mennyt jo vähän "parittelun" puolelle.
Viime viikolla gynekin huumorilla tokaisi, kun puhui siitä että pitäisi saada kierto säännölliseksi et tietäis vähä milloin se ovulaatio tulee, että "eihän sitä nyt kuukaudesta toiseen jaksa jos jatkuvasti pitää touhuta, johan siinä paikatkin kipeytyy" :LOL:
No, onneks ollaan pystytty suhtautuu huumorilla asiaan ja välillä koko homma meneekin vähän vitsiksi tyylin että "ei jaksais kun väsyttää, miten ois pikaiset" :D

Ei tietenkään tarvii vastata. Halusin vaan udella et alkaako muitakin turhauttaa ja vauvanteko maistumaan vähän jo puulta...

Viimeksi muokattu:
Tänään taas käyty lääkärissä (yksityisellä kylläkin)!! Sairaslomaa ja terolutit sain. Tämä lääkäri epäili, että hormonitasojen muutos aiheuttaa kivut (pillereiden lopettamisen takia).. Kaikki veriarvot normaalit mitä otettu ja raskaustesti verestä negatiivinen (eli ei ainakaan kohdunulkoinen pitäis olla, huh!!) Kuulema jos ens viikon alussa kivut ei lähe pois nii sit järkkäävät mut yksityiselle tutkimuksiin ku omalla kunnalla niin pahat ruuhkat. Vihdoin jotai tolkkua asiaan, muutaki ku odottele ja kattele!! =)

Voiskohan joku täällä kerto kokemuksiaan noista teroluteista?? Miten auttaavat ja onko mitä sivuoireita ollut? Kiitän!

Santrana sanotaan, että km:n jälkeen kohtu ottavaisempi alkiolle, joten toivotaan että koskee sinua! =)
Lilja itse varmaan adoptoisin, en voisi kuvitella, että olen koko ikäni lapseton.. Eikä sinun tarvi hoidoista kertoa, sanot vaa et lapset tulee kun ovat tullakseen jos joku utelee. Turhauttavaahan se on jos ihmiset koko ajan kyselee, että joko tärppäsi jne..

Plussia kaikille =)

Ihanaa kun täällä keskustelu käy näin vilkkaana =)

Lilja kiva kuulla sunkin kuulumisia välillä. Mä en jotenkin halua ajatella koko asiaa että entä jos ei koskaan saada lasta. Oon jotenkin ajatellut sen niin että itse varmasti pystyisin hyväksymään asian, mutta en tiedä pystyisinkö jatkamaan miehen kanssa jos sellainen tuomio saataisiin että vika on minussa. En tiedä voisinko elää asian kanssa että minun takiani häneltä viedään mahdollisuus olla isä. Mies on joskus kysynyt että mitä tekisin jos saataisiin kuulla että ei voida saada lasta, vastasin vain että sellaista ei tarvitse ajatella, koska olen jo kerran raskaaksi tullut niin tulen uudelleenkin. Piste. Näin haluan ajatella vielä.

Jenni- hyvä että sait hoitoa. Toivotaan että kivut helpottaa eikä oo kyse mistään vakavammasta. Itse sain viimesyksynä Primolut nor lääkkeen joka on samaa tavaraa kun tuo terolut mutta vahvempaa (näin ymmärsin). Mulla tasoitti kierron ja lopetti välivuodot. Söin kolmessa kierrossa kp 16 eteenpäin 10 päivää ja sitten tuli aina menkat. Sivuoireena oli turvotus ja aluksi päänsärky. Ei oikeastaan mitään kovin kummoista tullut, ehkä teki pientä raskausoiretta aina siihen loppukiertoon, juuri tuota turvotusta yms vatsaoiretta. Mutta nyt kierrot on ollut suht tasaisia ilman lääkkeitä.

seksistä kyseltiin täällä. Oon kirjottanu "vauvatehtailusta" myös blogissa omia ajatuksiani. Mä olen ollut aina noita ovistestejä vastaan juuri siksi etten halua ajoittaa seksiä väkisin. Me ollaan menty aina tosi fiilispohjalta. En vain halua harrastaa seksiä ilman että sitä oikeesti tekee mieli. Onneksi makkarissa aika usein tapahtuu, joten ei se tärppäämättömyys aina siitä voi olla kiinni. Nyt nuo testit oli käytössä miehen mieliksi :D Ja tosiaan sitten seksin jälkeen olen aina makoillut ja varmistellut ettei menisi hukkaan mitään :LOL:

Täällä testattu tänään sitten puhdas nega. Eli saa ottaa piinailijoista pois. Joko ovis ei ollut silloin kun kuvittelin ja kierto venyy, nyt on kp 27 ja viimeksi kierto kesti 35päivää. Tai sitten ne menkat sieltä alkaa minä hetkenä hyvänsä. Katsotaan. Mutta eipä tässä mitään ihmeellisiä pettymyksen fiiliksiä ole kun jo puolitoista vuotta sitä vauvaa toivottu ja muuta ei ole saatu aikaiseksi kun yksi rv11 keskeytynyt raskaus. Siitä tähänmennessä tehdystä plussatestistä alkaa olla nyt jo 10kk aikaa.. Tuntuu jotenkin mahdottomalta ja kaukaiselta koko ajatus että se plussa uudelleen ilmestyisi. Kai tähän yritykseen tottuu ja turtuu : /

Viimeksi muokattu:
Bumpy kuulostaa liiankin tutulta. Vasta nyt kun päädyin tjottailemaan ainakin osittain niin on pystyny hengähtämään. Mies on yleensä se joka enemmän mua on patistellut kun tietää että ovis on lähellä. Eihän se mitään superhauskaa joka kerta enää ole :D Pitäs vaan pystyy ottaa rennosti ja unohtaa koko touhu, eipä se niin vaan onnistu.

Puutarhassa juu kyllä se liikunta auttaa pikkasen tähän harmaaseen arkeen J

Jenni- mun kokemukset nyt eivät ole teroista kovin hyviä :/ söin 2kk annoksella 1x1 eikä lopettanut mun välivuotoja. Ekan kuurin jälkeen meni yli 2 viikkoa ennen kuin menkat alkoivat!? Nyt syön annoksella 1x2 ja pientä välivuodon tynkää esiintynyt. Mulle ei oo mitään ihmeellisiä mielialan muutoksia tullut. Pahimpana on tämä naama joka masentaa vaan päivä päivältä enemmän. Toivottavasti toisivat sulle avun ja veisivät kivut pois. Mullakin on ollut ajoittain tosi pahoja kipuja, joskus jopa koko kierron ajan. Kukaan ei oikeen tunnu ottavan mua tosissaan ja sitten ne kivut onneksi katosivat. Toivon etten olisi edes aloittanut hormonaalista ehkäisyä kun sen jälkeen tää ”normaali” olotila tuntuu aika typerältä. Jos tää nyt on normaalia naisen elämää kun vuotaa jatkuvasti ja kipuilee milloin sattuu

Vauvoja, vauvoja, vauvoja vaan joka puolella. Taas syntyi uusi ja tuli uusi raskausilmoitus. Milloin sitä alkaa oppimaan ottamaan noi rennosti? Vaikka on kuinka valmistautunut jonkun lapsen syntymään, silti se pistää miettimään heti että mikä mussa on vikana. Tää odottaminen ja toiveiden menettäminen tuntuu välillä niin lamaannuttavalta. Olen kuin kokovartalokipsissä!

Tervetuloa vain uusille !

Jenni mä kokeilin yhden kierron teroja 1 x päivässä, ei auttanu kierron lyhentämiseen. Nyt kokeillaan 2 x päivässä josko auttais. Mulla taas terot tuntui auttavan akneen, samoin ku e-pillerit teki. Mielialamuutoksia kyllä, siis niin kireellä pinna et kaikki otti aivoon ja nolla kärsivällisyys mihinkään... ja saas nähä miten käy ku alan kohta ottaa kaks päivässä... mies parka!

Ja mä ajattelin myös alussa juuri noin, mutta kun vuosi alkaa tulla täyteen ja pelkää lapsettomuutta ni kummasti siitä pupuilustakin tulee tietynlainen "pakkomielle" että jos jätetään nyt väliin ni mitä jos se oiski ollu just SE kerta josta tärppää : /

Viimeksi muokattu:
puutarhassa Mä tykkäsin kapselista siinä mielessä, että.. Mulla lähti paino laskemaan, mielialat ei alkanu heittelee ja oli tasainen olo koko ajan.
Negatiivisena oli sitten ne tiputtelut ja vuotojen kestot (reilua kolmea viikkoa...)
Mutta mulla ei kerenny olla kuin puolisen vuotta, varmaan ois tasottunu sitten ajan kanssa.
DaniaD Mä kyllä ymmärrän avautumisen noista pillereistä, se on aika karua mitä kaikkea voi seurata!

Viimeksi muokattu:
TERVETULOA KAIKKI ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!

Ilmoita muutokset ja lisäykset listalle korostettuna, kiitos!

Muistathan ilmoitella itsestäsi, jos kuukautiskiertosi venyy yli 50 päivään.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan pois listalta.

TORSTAI 6.2.2014

KP: Kiertopäivä xxx/xx (kiertopäivä/kierron normaali pituus)
YK: Yrityskierto
YA: Yritys aloitettu/aloitetaan
TJOT: Tulee jos on tullakseen (ei aktiivinen yritys)

NimimerkkiIkäKPYKYATJOT
Nuorallatanssija2757/??211/2013
Heilanga3154/32-49262011
Safire1840/330
Pumbuliini2238/28506/2013
Intopiukka2839/24-3849/2013

Evaparadise2429/30506/2012
Maicy2523/25-28807/2013
Minisport2721/34608/2013

diadora2518/29-3111
Puteri2317/30212/2013
Esikoinenhaaveissa2217/28-312007/2012
Boch2715/32-3966/2013
Bumpy2911/38-4001/2013
DaniaD?11/28-31509/2013
te^a2610/304
Hopess229/27806/2013
puutarhassa217/33609/2013
Iiida227/28?410/2013X
Onnenpisara237/??5/2013X
Mappis_88255/28808/2013
Iituli86281/28201/2014
Santrana261/24-28410/2013
Jenni-20??/??11/2014X
[tr] [tr]
[/tr]
[tr]
[/TR]

[/tr]

[/tr]
[TR]

JÄNNÄILIJÄT:

DPO: Päivät ovulaatiosta (ovulaatiopäivä = 0, seuraava päivä = 1 jne.)
Testipäivä: Suunniteltu raskaustestin tekopäivä

[td]Nimimerkki[/td]
[td]DPO[/td]
[td]Testipäivä[/td]

[tr]
[td]Maicy[/td]
[td]5-6[/td]
[td]10.2[/td]
[/tr]
[TR]

HILJAISET HAAVEILIJAT:

Empuska
Leva
Mary Ann
Neinäsä
_Lilja_
Henrietta-
SinSin

ONNELLISET ODOTTAJAT:

YK: Yrityskerta/-kierto, jolloin tullut raskaaksi

NimimerkkiYKPositiivinen tulos
Mallatti302/2013
Alexandra89404/2013
miss_piggy1005/2013
Apr17206/2013
nalli306/2013
Piitu85106/2013
Elsa90206/2013
mutantti506/2013
hokapontas7kk06/2013
Mayinka3 (22 kk)06/2013
maamis306/2013
tk307/2013
Fujin4-508/2013
LinneAino508/2013
Pinkula109/2013
Jonnamo809/2013
Minnah8869/2013
ToKa89310/2013
muumin110/2013
Elokuuntyttö110/2013
Alexandra1510/2013
Tintsuliini110/2013
Jepu85510/2013
Lama511/2013
Nausteri211/2013
momtobe?11/2013
Maggy112/2013
Eemiliah12/2013
Niipe401/2014
Marjaana_871501/2014
Ruumää301/2014
Linduli01/2014
Elanor85212/2013

Listan ylläpitäjänä: Maicy & Santrana

Viimeksi muokattu:
Santrana voih :/ pahoittelut! Ja kiva kun jaksatte Maicyn kanssa päivitellä, kiitos.

Evaparadise kovasti sullekin jaksamista... Vitsi kun tää on tällästä. Musta tuntuu ettei kukaan meistä odottanut ihan näin pitkää odotusta siihen omaan raskauteen. Vaikka tiesi, että vie aikaa, mutta jotenkin sitä uskoi sillon alussa että kyllä sitä nyt vuodessa vauvan pyöräyttää. Ei mee niinkun strömsössä :/

Tulin vain ilmoittamaan, että terolutit eivät auta minulla välivuotoon. Tänään kp 22 eli mun normaali välivuodon alkamispäivä ja näin se oli tänäkin aamuna. Vielä mukamas 1 kierto pitäisi "kokeilla" teroja, tuntuu vähän älyttömän typerältä kun eivät ne auta. Varasin gynen maaliskuun loppuun kun en aikasemmin saanu järkevää aikaa. Eli yhden kierron nyt yritän vielä kituutella terojen kanssa ja sitten palaan taas lääkäriin. 3 kiertoa nyt olen syönyt teroja ja ei auta edes isommalla annoksella. Nyt jään odottamaan, että lyheneekö kierto edes vai pysyykö siellä 32 paikkeilla. Sunnuntaina loppuvat terot. Eli välivuoto palautti mukavasti taas maan pinnalle, ei vauvaa tässäkään kuussa meille :/ No yritys ei ollut kova, mutta kuitenkin tasaista ollut...

Mulla on yksi kaveri joka joutuu kuuntelemaan mun valituksia jatkuvasti tästä aiheesta. Hän tietää kuinka "rankkaa" mulla on ja kuinka pahalta tää tuntuu. Tämä ystävä menee naimisiin kesällä ja kyselin että alkaako vauvanyritys siitä. Ja kuulema alkaa. Mua pelottaa ihan hirveesti. Mistä mä löydän voimaa onnittella tätä ystävää jos heille tulee vauva heti. Tottakai olen onnellinen hänen puolestaan, mutta kyllä te tiiätte :/ Pakko tsempata sen tapaamisen ajan ja sitten juosta kotiin itkemään. Ei se ole meiltä pois mutta mua vaan pelottaa. Oon melko varma ettei meille kuitenkaan tule raskausuutisia ennen heidän häitään. Parastahan olisi tietysti jos tultaisiin yhtäaikaa raskaaksi tai ainakin tosi lähekkäin :) Vitsi se vasta olisi unelma, koska yhdessä äitiysloma meniskin tosi kivasti :)

Hyvää viikonlopun alkua kaikille

mulle saa siis päivittää YK 10

Lilja ymmärrän sun tuntemukset hyvin! Yli vuosi sitten alotettiin yritys enkä ois uskonut että vieläkin ollaan ilman uutisia! Ja se yksi joka annettiin ja otettiin pois tuntuu surullisemmalta mitä kauemmin siitä on ja uutta raskautta ei kuulu. Kun aika kuluu ja pelko lapsettomuudesta kasvaa, se KU tuntuu koko ajan vaan epäreilummalta.

Alan olla myös siinä iässä että vauvauutisia kuuluu joka tuutista! Oikeasti tuntuu että joka viikko kuulen jonkun raskaudesta tai synnytyksestä :( Esimerkiksi vanhat luokkakaverit, saman ikäisiä kun ovat niin alkavat kaikki nyt viimeistään saada niitä lapsia. Ja se ei tosiaan ole itseltä mitään pois mutta minkäs sille voi että ärsyttää kun kaikille muille se suodaan, tulee väkisin sellanen "mikä mussa on niin vikana etten ansaitse lasta" -fiilis.
Mulla ei oikein oo ketään jolle puhua asiasta :ashamed: Yhdelle kaverille voin kyllä aina välillä avautua, mutta tuntuu ettei ketään jaksais kuunnella synkistelyä vaan. Parhaat ystävät asuu kauempana ja lähellä asuvat ovat niin eri elämätilanteessa eivätkä todellakaan harkitse vielä mitään vauvoja. Sitten on vielä ne harvat joilla on jo lapsia ja heidän kanssaan en vaan halua puhua asiasta. Miehelle toki voin puhua, mutta hän ei oikein taida ymmärtää koska on itse ihan satavarma että tässä nyt kestää vaan mutta kyllä me lapsia saadaan, ei hätää. Hyvä tietty että toinen jaksaa pysyä positiivisin mielin!

Voi siskot, tsemppiä kaikille ihan hirveästi!:hug: ?

Me otettiin isännän kanssa eilen tästä lastenhankinnasta niin jäätävästi yhteen että ihmettelen vieläkin et on lasit ja lautaset ehjänä :headwall:

Mites onko teillä hiertänyt miten pahasti suhdetta tää proggis?

Me kun ei olla oltu ikänä mitä kovia tappelemaan (mitä nyt pientä kinaa aina kun molemmilla stressaava työ..) mut nyt sitten ollaan otettu pariin otteeseen silleen yhteen et on oikeesti lennelly ne lasit ja lautaset (muoviset onneks!:LOL:) Kaitpa se on ihan normaalia purkaa se turhautuminen siihen ketä on se lähin ;)

Hyvät viikonloput kaikille!?

Hei naiset ja terkkuja Thaimaasta! Harmittaa kun mahdollinen ovis ei luultavasti osu tälle ajalle, ois ollut hauskaa kertoa kaikille lapsen saaneen alkunsa kaukoidässä :) Superhalpoja vauvanvaatteita en silti ole malttanut olla shoppailematta..

E-pillerit on jotain sellaista mihin itse en aio jatkossa enää ikinä koskea, kuin myös kaikki muutkin hormonaaliset ehkäisyt. Niin paljon ikävää niistä olen kuullut ja osittain huomannut omallakin kohdalla. Vähintäänkin menee luomukierto sekaisin saatika sitten se veritulppariski :(

Seksistä sitten.. meillä on kyllä seksielämä oikeastaan piristynyt ja vilkastunut tämän projektin myötä ja onneksi vielä ainakaan ei ole tuntunut pakkopullalta. Kun ovulaatiosta ei ole tarkkaa tietoa niin yritetään talletella vähintään kolmen päivän välein, ensi viikolla vielä enemmänkin kun kalenterin mukaan pitäisi olla tärppiaika.

Nyt jatkan lomailua vielä pari päivää, sunnuntaina koti kutsuu ja oma ihana paras rakas hauvavauva <3

Huh! Eilen päättyi 16 päivän vuoto! Ensin 9 päivää tuli jotain kummallista ruskeanpunaista tuhruvuotoa, sitten 7 päivää kestävät oikeat kuukautiset. Voin kertoa, että kyllä vitutti!

Voi kunpa tämän kierron lopussa ei mitään ylimääräisiä vuotoja tulisi, tämä kierto kun on nyt ensimmäinen luomukierto terojen jälkeen.

Hyvää alkavaa viikonloppua kaikille, tsemppiä tulevaan ja peukut pystyyn kaikille! :)

_Lilja_ Ikävä ettei teroista ollut apua välivuotoon :( Onko mitään tietoa, mitä seuraavaksi sitten kokeilla tuohon?

DaniaD Meillä otettiin jossain välissä yhteen vaan koska, tuntui ettei mies kuuntele tässä asiassa yhteen, nyt sekin on jo jäänyt taka-alalle. En tiedä mitä tapahtui, mutta ei vaan kerkeä tapella enää :D

boschNautippas vielä lomasta viimeisetkin rippeet :)

Iiida Onpas ollut melkoinen vuoto! Toivotaan todella, ettei mitään ylimääräisiä vuotoja esiintyisi.

Täällä nosti ilmeisesti stressi kuumeen tai jotain vastaavaa, eilen kun pääsin töistä kotiin olin jäätyä pystyyn, nukahdin sohvalle ja heräsin illalla kun mies tuli kotiin... Koiranpentukaan ei pyytänyt ulos (eikä ollut tehnyt tarpeita sisälle..) Ja kun mies tuli kotiin juteltiin hetki ja nukuin sitten melkein yhdeksään asti aamulla! Nyt alkaa olla jo ihan pirtsakka olo.

TERVETULOA KAIKKI ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!

Ilmoita muutokset ja lisäykset listalle korostettuna, kiitos!

Muistathan ilmoitella itsestäsi, jos kuukautiskiertosi venyy yli 50 päivään.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan pois listalta.

LAUANTAI 8.2.2014

KP: Kiertopäivä xxx/xx (kiertopäivä/kierron normaali pituus)
YK: Yrityskierto
YA: Yritys aloitettu/aloitetaan
TJOT: Tulee jos on tullakseen (ei aktiivinen yritys)

NimimerkkiIkäKPYKYATJOT
Nuorallatanssija2759/??211/2013
Heilanga3156/32-49262011
Safire1842/330
Pumbuliini2240/28506/2013
Intopiukka2841/24-3849/2013
Evaparadise2429/30506/2012

Maicy2525/25-28807/2013
Minisport2723/34608/2013
diadora2520/29-3111
Puteri2319/30212/2013

Esikoinenhaaveissa2219/28-312007/2012
Bosch2717/32-3966/2013
Bumpy2913/38-401001/2013
DaniaD?13/28-31509/2013
te^a2612/304
Hopess229/271006/2013
puutarhassa219/33609/2013
Iiida229/28?410/2013X
Onnenpisara239/??5/2013X
Mappis_88257/28808/2013
Iituli86283/28201/2014
Santrana263/24-28410/2013
Jenni-20??/??11/2014X
[tr] [tr]
[/tr]
[tr]
[/TR]

[/tr]

[/tr]

[TR]

JÄNNÄILIJÄT:

DPO: Päivät ovulaatiosta (ovulaatiopäivä = 0, seuraava päivä = 1 jne.)
Testipäivä: Suunniteltu raskaustestin tekopäivä

[td]Nimimerkki[/td]
[td]DPO[/td]
[td]Testipäivä[/td]

[tr]
[td]Maicy[/td]
[td]8-9[/td]
[td]10.2[/td]
[/tr]
[TR]

HILJAISET HAAVEILIJAT:

Empuska
Leva
Mary Ann
Neinäsä
_Lilja_
Henrietta-
SinSin

ONNELLISET ODOTTAJAT:

YK: Yrityskerta/-kierto, jolloin tullut raskaaksi

NimimerkkiYKPositiivinen tulos
Mallatti302/2013
Alexandra89404/2013
miss_piggy1005/2013
Apr17206/2013
nalli306/2013
Piitu85106/2013
Elsa90206/2013
mutantti506/2013
hokapontas7kk06/2013
Mayinka3 (22 kk)06/2013
maamis306/2013
tk307/2013
Fujin4-508/2013
LinneAino508/2013
Pinkula109/2013
Jonnamo809/2013
Minnah8869/2013
ToKa89310/2013
muumin110/2013
Elokuuntyttö110/2013
Alexandra1510/2013
Tintsuliini110/2013
Jepu85510/2013
Lama511/2013
Nausteri211/2013
momtobe?11/2013
Maggy112/2013
Eemiliah12/2013
Niipe401/2014
Marjaana_871501/2014
Ruumää301/2014
Linduli01/2014
Elanor85212/2013

Listan ylläpitäjänä: Maicy & Santrana

Viimeksi muokattu:
Santrana: Kiitos taas päivityksestä :) Vaihda vielä mun dpo:t.. Eli nyt ois 8-9.. :)

Täällä ei sen kummempaa. Olotilassa ei mtn oireita. Ei oo rinnat herkillä, ei mittään.. Ainoa et valkovuotoa reilusti. Sofin testeillä testattu ny 3 päivänä negaa.. Toki vasta dpo8-9, mut siltikiin.. Tuskin tärppää tästäkää kierrosta kun menkat oletettavasti tuolloin 11pv alkais. Mut jää nähtäväksi.. :)

Meillä seksielämä on kyllä piristynyt huomattavasti kun yrityspuuhat on aloitettu. Tosin tuohon vaikuttaa ihan se, että e-pillerit aiheutti mulle haluttomuutta joten nyt on ollut ilo huomata, että sitä ihan haluaa seksiä! :D mutta onhan meilläkin joskus oviksen aikaan ollut se, että "pakko nyt heilutella peittoja", mutta ei sitä nyt varmaan pakkopullaksi voi sanoa, vaikka joskus ei millään jaksaisikaan. Mutta kyllä sitä kummasti sit aina piristyy :) ja ollaan meilläkin puhuttu, että nyt pitää ottaa pikaset. :D

Täällä on menkat vihdoin ja viimein päättyneet ja yk8 pääsee kunnolla käyntiin! En oo vielä päättänyt aionko testailla tässä kierrossa ovista ollenkaan, todennäköisesti en. Päätettiin miehen kanssa, että pupuillaan tässä kierrossa joka toinen tai joka kolmas päivä vähintään, ihan miten mieli tekee ja aikataulut osuu yhteen. Ollaan tässä kierrossa lisäksi kaksi viikonloppua erillään. Ovis todennäköisesti sattuu tulemaan juuri ensi viikonloppuna, jolloin mies on omilla reissuillaan ja mä oikeasti pakotin, että hänen pitää tulla käymään kotona perjantaina ennen reissuun lähtöä jotta ehditään ottaa edes ne pikaset. :D Muutenkin jotenkin tosi positiivinen olo tästä kierrosta, toivottavasti se tuottaa tulosta!

Ja kiitos päivityksestä!! :)

Joo mäkin ovuloin nyt kp13(?) mikä siis on vähän aikasemmin kun yleensä (yleensä ovuloin jossain kp16 kiertämillä) koitan täällä just painostaa isäntää töistä kotiin. Lähetin sille äskön viestiä "Etkö vois jo tulla, mulla olis sulle parempaakin tekemistä kun töiden tekeminen. Mä ovuloin." Tää vastaa. "Ovuloit?" Joku on ilmeisesti nukkunu bilsan tunnilla ;D :D :D

Asiasta kolmanteen tuli mieleen että oltiin eilen katsomassa Kotiteollisuutta täällä meidän kotikaupungissa. Oltiin liikenteessä siis minä, isäntä ja meidän yhteinen kaveri miespuolinen siis, jumalauta siinä on tarkkasilmäinen mies. Sen ilme oli kyllä näkemisen arvoinen kun tajus etten oo juonut alkoholia koko iltana. Sellainen kolmen minuutin tapittaminen "Mä->kokis->mies, mä->kokis-> mies jne." Ensimmäinen ihminne joka Syyskuusta lähtien on tajunnut et tässä on nyt jotain mätää tässä hommassa. :p

Ps. Mä luulin ettei mies oo kiinnostunut koko vauva asiasta kunnes se eilen ilmoitti pitkän listan mitä se haluaa ostaa sitten vauvalle.. (Listaan kuului mm. Ed Hardy kuvioitu tuttipullo yms.) Mä meinasin kuolla nauruun, aivan ihuna tuo mies?

Yhteistyössä