Mäkin ajattelin etten testaa enää koskaan ovistikuilla, mutta sorruin taas
Elanor85 ota käyttöön jos haluat varmuuden ovulaatiosta. Se on vaan aikamoista ja siinä menee nopsasti hermot jos on käytössä ne liuskat vaan. Clearblue on ainut mikä tietty antaa varmuudella tuloksen. Jos haluat mennä ilman stressiä, ei kannata! Niihin jää helposti myös koukkkuun.
Mä olen käynyt jo 3 kertaa gynellä tän vauva-asian takia
Ja taas tekisi mieli mennä, mutten tiedän kehtaanko. Saan kaiken vakuutuksesta takaisin niin eipä sillä niin väliä. Jos mulla nyt alkaa taas ne välivuodot kun en ota teroluttia niin sitten pitää kyllä soitella gynelle. En uskalla siis sitä teroluttia aloitellakaan kun viimeksi kierto venyi niiden kanssa sinne 40 päivään.
Ovulaatiokivuista... Onko teillä niitä ja minkälaisia? Kuinkakohan kauan ovulaatiokivut saavat kestää... Mä en tiiä mikä mulla on kun välillä vihloo ihan vietävästi munasarjojen kohdalta ja särkee. Yleensä oikealta. Sitten on ollut on off kipua alavatsalla jo viikon jos toisenkin (?). Muutenkin nää vaivat on vaivanneet jo viikon niin en kyllä millään usko johtuvan ovulaatiosta. Vähän niinkun sellasta menkkakipuilua. Nyt siis kp 16. Ovistikkuja käytellyt miten sattuu, joten en tiedä onko ovis vielä edessä vai jo takanapäin. Mä oon vakuuttunut että mulla on kuitenki joku syöpä. Tää kipu on siitä perseestä, että pystyn elämään normaalihkoa elämää ja käymään töissä. En siis voi olla saikulla ja käydä lääkärissä. Yksityiselle en halua mennä kun aikaa ei välttämättä saa juuri tänään ja päivystykseen raahautuminen tuntuu niin turhalta jos nää onkin vaan jotain normaaleja naistenvaivoja. Onko tää nyt sitä kun e-pillerit loppuneet niin mulla on aina vatsa kipeä?? Mä oikeastaan vaan odottelen että millon nää loppuu koska en jotenkin usko että tää on kuitenkaan lääkärikeikka. Sillon joulun tienoillahan epäilin sitä kohtutulehdusta, mutta en mä usko että tää voi sitäkään olla.. En mä tiedä... Terveyskeskukseen siis en pääse kun olen töissä kasista neljään. Menisin kyllä jos kivut yltyisivät. Voi myös olla että tutkiskelen liikaa kroppaa jollon kaikki kivut tuntuvat.
Puteri tervetuloa joukkoon!
eemiliah hirmusti onnea sulle
Pumbuliini mulla kävi vähän sama tossa muutama kuukausi sitten. Tää kaveri on kyllä ainut joka tietää mun toiveista. Oli ihan paniikissa että ei nyt, hän ei voi olla häissään kesällä raskaana. Kiva siinä sitten sanoa että noh et varmasti ole ja mainita sitten samassa lauseessa, että mulla alkoi muuten menkat tänään. Tuli kaverille varmaan vähän tyhmä fiilis, mutta ne menkat oli taas vaihteeksi tuntuneet niin pahalta niin oli pakko kertoa. Se on jännä kun tää kaveri alkaa häiden jälkeen vauvanteko puuhiin myös ja mua pelottaa ihan älyttömästi että se raskautuu heti. Mitä jos mä en ole vielä sillon raskaana ja se tulee heti raskaaksi. Mua ahdistaa jo valmiiksi tää tuleva juttu... Hän myös itse uskoo että raskautuu heti :/ en ole viitsinyt puhkaista kuplaa kun eihän sitä tiedä miten käy. Toisaalta toivon että raskautuu helposti, mutta toivon myös että olen sillon jo itse raskaana!
Olen sitä mieltä että minä ja monet muut täällä ei tule raskaaksi koska me stressataan ja halutaan tätä ihan liikaa. Miten ihmeessä pääsen tästä tilasta pois jossa vauva on mielessä 24h!?!?
Mulla tuli yksipäivä tilapäinen mielenhäiriö
mietin että miksi en voisi jo sisustaa vauvanhuonetta? Kyllä me se vauva saadaan niin ihan hyvin voisin jo ostaa kaikkea pikku hiljaa. Onneksi tulin järkiini enkä ostanut mitään
Siinäpä vasta säälittävä näky kun mä istun vuosi toisen jälkeen vauvanhuoneessa jonne ei vauvaa koskaan tule
Mun vanhempi ja ainut työkaveri sanoi yksi päivä että kun hän oli nuori hän neuloi vauvan vaatteita omille lapsilleen. Kun hän oli tullut siihen ikään että tiesi ettei lapsia hänelle enää voi tulla niin vaatteet lahjoitettiin pois. Tuli todella surullinen olo. On tosi kurjaa kuulla tollasta. Hänellä ei siis käsittääkseni tullut tilanne eli ei miestä yms. Miltä mahtaa tuntua jos haluaa vauvaa ja sitä ei voi edes alkaa tekemään sekä vuodet vierii ?!
Neinäsä tunnistan itseni tekstistäsi. Välillä on tosi vaikea kulkea kodin ulkopuolella kun kaikilla on lapsia. Kaikki työntelee vaunuja tai on maha pystyssä. Kiva kun kuitenkin olet vielä täällä meidän ilonamme vaikka sulla onkin odotus edessä. Mä rukoilen kaikella sydämelläni että sulla menee kystan kanssa kaikki mallikkasti ja vauva ilmoittaa tulostaan heti sen jälkeen.
Intopiukka :/ harmin paikka, kovasti tsemppiä uuteen kiertoon!
Onnenpisara mulla aika samanlaista taustaa takana... aloitettu 6/2013 ja 1.9. sain varhaisen keskemenon. Jos sitä nyt keskenmenoksi saa nimittää, minä ainakin nimitän! Sain viikko ennen keskenmenoa pitkästä kierrosta plussan ja en tosiaan tiedä kunka pitkällä olin. Suru oli suuri, ei ehkä niinkään vielä lapsen puolesta koska olin niin alussa vielä. Suru oli enemmänkin kaiken sen mahdollisuuden puolesta mitä olisi voinut olla. Nyt olen jo päässyt yli jotenkin tästä. Eniten teki pahaa kun näin kuinka "pettynyt" mieheni oli asiasta. Aloin siis yllättäen vuotamaan ja hakeuduin päivystykseen jossa todettiin varhainen keskenmeno. Hienointa oli se, että pari päivää myöhemmin tuli postissa neuvolan paperit. Ei ollut iloinen kirje se sitten tällä kertaa
Toivotaan sulle ja mulle molemmille kovasti uutta plussa onnea! En osaa sanoa mistä sun pitäisi alkaa laskemaan uutta kiertoa. Minä aloitin tuosta ekasta vuotopäivästä kyllä. Voi olla että seuraavaan kiertoon menee vähän pidempi aika kuin normaalisti. Mulla meni muutaman päivän onneksi vain yli. Sanoivatko että uutta matoa koukkuun heti vai neuvoivatko odottamaan yhden kierron? Minä en kyllä odottanut vaikka sanottiin että odota. Sanovat odota vain sen takia käsittääkseni, että voi sitten laskea helpommin uuden lasketunajan minkä näkee myös sitten ultralla.