Esikoinen vuodelle 2014

Iiida ja eemiliah, kiitos :heart:

Tein ton testin kyllä ihan liian laihasta pisusta, joten kokeilen vielä aamulla. Sit saa luvan riittää. Vasemmalta kun tuntuu noita repäisykipuja jonkun verran, ni haluan vielä varmistaa siitä ns. oikeasta pissasta. Tuskinpa se tulosta muuttaa, mutta mikäpä testatessa.

Mulla kans ystäväpiirissä nyt tuntuu porukka lisääntyvän ku sieniä sateella ja nyt voin ihan rehellisesti myöntää olevani todella katkera. Yksikin kaveri on ollut aina sellainen, et vähän vahingossa tullut raskaaksi ja nyt odottaa kolmattaan ja sekin kävi ihan "vahingossa" yhdestä kerrasta. Kyllä tässä on muutamat itkut itketty ja täytyy myöntää, että olen aika raukka, mutta vähän on fiilis et heitänkö hanskat tiskiin... Eihän tässä tosiaan yritystä ole edes vuottakaan takana, mutta jotenkin lähtee koko hommasta maku ja tuntuu pakkopullalta... Sellasta sen ei kuitenkaa pitäis olla?

Sul on eemiliah aika pitkä kierto, onko siihen jotain syytä olemassa?

Viimeksi muokattu:
Neinäsä mulla tuli just tollaisia "repäisykipuja" viimeksi jo ennen plussaa, toivon niin että sulla olis sama juttu nyt!! onnea huomiseen testailuun toivotaan että plussa tulisi!:heart:

Mulla näin pitkä kierto kun kkm laitto kropan ihan sekaisin.:( kaavinnan jälkeen tuli yhet menkat ihan ajallaan ja nyt sit näin. kävin täs välissä gynelläkin joka sano että yksi kierto jäänyt väliin tai sitten kroppa pysähtynyt. eli yhet menkat ollut elokuun jälkeen ja nyt joulukuu..:D Ja määräsi sitten terot jotka olis tällä viikolla pitäny aloittaa mutta pakko oottaa vielä muutama päivä, lähinnä kun noi lämmöt niin korkeella edelleen, niin jos... :ashamed:

No toivottavasti sulla ois se ihana syy tohon kierron pituuteen :heart: negatiivisia asioita ei tarttis tähän palstaan tulla ny yhtään lisää. Miksei mekin voitais kaikki vaan poksahdella pyöreiksi, niinku tuntuu meijän tuttavilla olleen ny tapana... :)

Tsemppiä Neinäsä! <3 toivotaan parasta, ja muille toki myös!

Mä pyörittelin (viimeks) eilen illalla itku silmässä noita samoja asioita. Miks sellaset ihmiset, jotka ei ees haluu lasta, pamahtaa pahsuks "ihan vahingossa", miks sellaset ihmiset saa lapsia joille niitä ei välttämättä olis tarvinnu suoda? Joille kaikki muu tuntuu olevan sitä omaa lasta tärkeempää? Mitä pahaa mä oon tehny ku en voi tulla raskaaks? Mä niin paljon mieluummin soisin sen lapsen kelle tahansa täällä kun esim tutulle, joka "aatteli et vauva nyt vaan vois olla kiva" -mmh, just. Menipä syvälliseks, mut ah on tää niin ihanaa kun on tällainen paikka mihin purkaa välillä. Kun ei oo ketään (tuota ukkelia lukuunottamatta) kelle haluis puhua. Täällä porukka ymmärtää, ja jotenki helpottavaa et muilla on samankaltaisia ajatuksia. Eipä se auta kun toivoa niin lujaa kun mahdollista, vaikka eihän sekään mitään auta. On tässä toivottu.

Tuolta toisen ketjun puolelta tuli tänne kurkkimaan ja on nyt suorastaan pakko kommentoida tuota asiaa, kun kaikki muut tuntuu raskautuvan. Seuraa pitkä ja kiukkuinen avautuminen.

Meillä on vasta yk 1, mutta olen kuumeillessani käsitellyt mielessäni kaikki keskenmenon mahdollisuudet ja nämä "mitä jos lasta ei tulekaan" -asiat. Mua ahdistaa ihan samalla tavalla nämä tapaukset, jotka hupsista vaan oho, ovat raskaana. Tietysti kun lapsi on toivottu ja suunniteltu, niin on ihanaa kun tärppää heti, mutta...

Mulla on tuttavapiirissä useampi sellainen tapaus, joissa nainen on jättänyt ehkäisyn pois kertomatta miehelle ja väittänyt sitten kirkkain silmin raskautta vahingoksi. Kammottavinta on se, että nämä naiset eivät tunnu olevan teostaan edes pahoillaan, päinvastoin! Ovat naisporukassa jopa ylpeilleet sillä, miten saivat mieheltä "huijattua" lapsen. Miehet ovat tietämättömiä näistä kuvioista ja mä yritän olla kihisemättä pyhästä vihasta kun näitä tapauksia kohtaan. Voitte arvata, että nämä naiset valittavat jatkuvasti kun mies ei tee mitään jne. No olisit saatana miettinyt tota ENNEN kun huijaat sen isäksi! Onneksi oikeat ystäväni eivät ole moiseen sortuneet. Mä odotin yli puoli vuotta, että mieheni lähtee omasta tahdostaan projektiin mukaan ja en olisi ikinä voinut huijata häntä näin isossa asiassa.

Toinen tapaus mikä pistää verenpaineen kattoon on se, kun pari mun tietämää (huom, en todellakaan kulje samoissa porukoissa vaan entisen työni kautta olen nähnyt) kovien huumeiden käyttäjää kulki mahat pystyssä. Mä pystyin vaivoin peittämään sen kuvotuksen ja suuttumuksen, mikä noita katsellessa nosti päätään. Toivon sydämestäni, että näille naisille on järjestetty riittävät tukitoimet, hoidot ja vieroitukset. Pahiten ahdisti se vaunuissa nukkunut vauva, joka oli kymmenen hengen piripääporukan mukana kaupungilla. Olis tehnyt mieli juosta hakemaan se lapsi pois niiltä :'(

Kolmas mua ketuttava tilanne on vielä sellainen, jossa lapsi on tehty huonoa parisuhdetta "pelastamaan". Tiedän kaksi tällaista ja kummassakin lapsi on lähtenyt alulle lähes kertalaakista, mutta parisuhde on päättynyt lapsen ollessa alle 1v. Toinen näistä on minulle läheinen ystävä, jonka päätöstä lapsesta aikoinani katsoin hieman kieroon kun avautui minulle miksi halusi lapsen. Meni sitten päin prinkkalaa hänellä tuolloin, mutta nyt hän on mahtava uusperheen äiti ja onnellisesti naimisissa, joten loppu hyvin, kaikki hyvin.

Sitten on vielä pari todella naiivia ja itsekästä tyttöä (n. 20v.), jotka kuvittelivat perhe-elämän olevan yhtä ruusuilla tanssimista ja ensimmäinen vastaantullut työssäkäyvä peniksen omistaja kelpasi isäksi. Lastensuojelu vahtii nyt molempia, koska äitien menojalkaa vipattaa liikaa eikä kodinhoito tai lapsen kanssa oleminen juuri kiinnosta äitiä tai isääkään.

Kaikesta kiukustani huolimatta toivon näille yllämainittujen tapausten perheille vain hyvää ja lapsille rakastavia vanhempia. En vaan voi olla olematta hieman katkera...

Jos voisin päättää, niin soisin kaikille pitkään yrittäneille ja keskenmenon kokeneille ihan saman tien sen lapsen. Elämä on niin epäreilua toisinaan, että itku meinaa tulla.

Ohhoh. En sitten malttanu alkuviikkoon odottaa ja pakko oli nyt aamulla viimeinen testitikku käyttää. Ja siihen tuli PLUSSA! Haalea, mutta kuitenkin ihan selkeästi kaukaakin erottuva ja vaaleanpunainen:heart: Voin kertoa että oon ihan shokissa.. Toinen kierto kaavinnan jälkeen, nyt kp 65. Ja gynelläkin ehin jo käydä ku epäili ettei ovulaatiota tuu, tää on kyllä nyt ihme=):heart:

Ihan vielä en haluaisi plussanneisiin siirtyä, en jotenkin vaan pysty vielä uskomaan tota testiä. Jos se onkin viallinen tai jotain. Käyn ostamassa pari testiä lisää ja testailen vielä lähipäivinä uusiksi että voiko tää olla totta:D

• Tykkää
Reactions: Maicy
Voi miten ihanaa eemiliah!! Toivotaan nyt parasta ja pikaisesti niitä lisäviikkoja!

Yhdyn teidän skribenttien juttuihin, en viitsi omaa pitkää kertomusta alkaa kirjoittamaan aiheesta. Mutta totta tosiaan, miksi noita vahinkoja ja muita suunnittelemattomia raskauksia tuntuu olevan maailma täynnä ja toisille ei suoda yhtikäs mitään.. pakko vaan jaksaa uskoa sen auringon vielä paistavan meidänkin risukasaan.

Me ollaan lähdössä 3.1 matkoille mun lapsuuden kotiin, kierron vaihtuminen osunee juuri sille ajalle ja EN TOD aio paikallisesta apteekista ostaa yhtään testiä, siellä juorukellot alkaa kyllä heti kalkattamaan! Täytynee testata ennen lähtöä ja ehkis ostaa sitten matkalaukkuun muutama liuska valmiiksi :)

Hauskaa viikonlopun jatkoa arvon daamit!

Tänään olisi kuukautisten pitänyt alkaa (kp28/28?), vaan eipä näy. Vieläkin ihmetyttää tuo kp21-24 tuhruilu. Oli niin niukat että ei millään voineet olla menkat, joten mitä ihmettä? Terotko tuon aiheutti..

Malttamattomuuttani testasinkin jo mutta vain nähdäkseni negan :(
Toivottavasti ne menkat sieltä nyt tulisi, niin pääsisi uuteen kiertoon!
Nimim. Tilasin juuri kasan O- ja R-testejä :D

Viimeksi muokattu:
Moi! pari kk lueskellu tätä keskustelua, ja nyt päätin liittyä mukaan.
elikkäs Ruumää ikä 26 kp4/28-29 yk3 lähti jouluna käyntiin. Päätin liittyä tähän että se vielä tärppäis niin että saa sen lapsen 2014. :)

Minua on alkanut "pelottamaan" ja kaduttamaan, että miksi sitä ei aloittanut vauvan yritystä jo esim vuotta aiemmin. Jos vaikka ei niin helpolla raskaudukaan. Onhan tässä "jo" 5kk kohta koitettu. En ehdi enää saada vauvaa 27 vuotiaana. Kai sitä kuvitteli tämän projektin jotenkin helpommaksi, vaikka koko ajan olenkin ollut tietoinen että kaikki ei aina mene niin kuin Strömsössä. Miten teillä muilla kuumeilijoilla jotka olette lähempänä 30tä kuin 20tä?

Minisport, mä oon kans kelannnu, että miks me siirrettiin ja siirrettiin asiaa... Luulin todellakin et olis helpompaa... :/ Toisaalta välillä nytkin kelaan että jos unohtais koko jutun hetkeks ja keskittyis muihin juttuihin... Ei sillä, ettenkä / etteikö me TODELLA odotettas ja haluttas omaa lasta, vaan siks että mua turhauttaa ja suututtaa että asiat on näin hiton vaikeita!

Mutta hyviäkin asioita, mä sain vihdoin postissa ajan naistenklinikalle sinne hormoonipolille. 16.1 on aika, ja mä niin odotan sitä. Vihdoin on valoa tunnelin päässä :) Mulla on tosi tosi kova usko, että sieltä mä saan jonkun avun esim lääkkeen millä mun kierrot saa normaaleiks ja sit PAM raskaana ollaan :DD Naurettiin just tänään mun miehen kans, että salettii karma iskee sitten kunnolla kun nyt on masisteltu kun en tuu raskaaks, nii kohta venataan kolmosia :DD heh, vaikka kyllä se yksikin riittäis ;) <3

Iida, minusta tilanteesi vaikuttaa aika lupaavalta ;)

Minisport, luin tekstisi ja tajusin että en ehdi minäkään enää 27-vuotiaana lasta saamaan.. Joskus kauan sitten tosin olinkin suunnitellut että 28-vuotiaana olen äiti, siihen ehtii vielä :) nykyisin usein "lohduttaudun" sillä että useinhan ensisynnyttäjät ovat jo 30+, mikäs hätä tässä vielä on..?

Joku kyseli vitamiineista. Itse olen jo pitkään käyttänyt kalaöljykapseleita jotka EI sisällä a-vitamiinia, lisäksi popsin kalkkivalmistetta jossa mukana d-vit. Näitä syön niin sanotusti muuten vaan, en ole ajatellut niiden tehokkuutta tässä projektissa.
Nyt viime aikoina olen kylläkin ollut aikeissa hankkia sitä mama-multivalmistetta, siinä ainakin foolihappoa ja uskoakseni kaikkea muutakin ehkäpä asiaani edistävää. Olen järkeillyt että ei sen syömisestä yritysaikana varmasti haittaa olisi, luultavasti päin vastoin; tulevalle kiinnittyjälle olisi jo valmiina elimistössä olemassa tärkeitä aineksia.

Meillä on meneillään omakotitalohaaveunelmaprojekti (hieno sana, eikös) joka on samalla kivalla tavalla antanut muutakin ajateltavaa kuin vauva-asiat. Nyt on jotenkin niin toiveikas ja onnellinenkin olo elämän suhteen, kahden viivan testi olisi juuri nyt vielä se kruununjalokivi :heart:

Heippa taas! Täällä meneillään pahimmat piinapäivät, menkkojen pitäisi alkaa ensi viikon torstaina viimeistään mikäli edelliset kierrot pitää paikkansa. Minkäänlaisia tuntemuksia ei ole, paitsi että mahassa juilii välillä niin kuin menkat alkaisivat. Saa nähdä miten käy!

Mutta tosta yrittämisen aloittamisesta, mullahan vauvakuume tuli rytinällä ensimmäisen kerran kaksi vuotta sitten ja silloin yritettiinkin se kevät 2011, mutta tärppiä ei käynyt. Se olikin kyllä enemmän sellaista tjottailua eli en miettinyt mitään kiertopäiviä tai mitään. Sitten päätettiin jostain syystä lopettaa yrittäminen ja ottaa ehkäisy taas käyttöön. Meillä oli häät tulossa nyt kesällä ja jotenkin ehkä haluttiin hoitaa ne altaa pois ennenkuin aloitettaisiin taas yrittäminen. Vauvakuume on ollut tosiaan tosta alkuvuodesta 2011 päällä kokoajan, mutta uudelleen yrittäminen aloitettiin sitten heti häiden jälkeen eli nyt elokuussa. Mekin ollaan seurusteltu 8 vuotta, mutta haluttiin odottaa, että elämäntilanne on sellainen, että vauva on tervetullut ja että molemmista vauvan hankinta tuntuu oikealta.

tervetuloa uudet ja isot onnittelut eeemiliah!!!

Neinäsä, Iida (ja muutkin tietty) tsemppiä ja halauksia!! :)

Täällä on nyt niin oudot kuukautiset menossa... yleensä kestää yhteensä noin 5 päivää joista kunnon vuotoa 3-4 päivää. Nyt oli se kunnon vuoto ihan normaalisti mutta edelleen tiputtelee ja tämä on jo seitsemäs vuotopäivä, outoa!! Joulu meni onneksi ilman jatkuvaa raskautumisajatuksia. karattiin mamman helmoihin rentoutumaan koko viikoksi. Nyt paluu arkeen ja samalla palaa ajatukset ja pelot.

Me alotettiin yritys viime tammikuussa ja toivoin että ennen maagista 30 rajaa olisi vauva. Tärppi kävikin mutta kohdunulkoinen. uutta tärppiä ei ole kuulunut ja ensi syksyllä pamahtaa se kolmenkympin luku mittariin. Vähän harmittaa ettei aloitettu jo aikaisemmin ku eihän tää nyt sit olekkaan niin helppoa ku ois voinu kuvitella :( Toisaalta aikaisemmin ei oikein ollut otollinen aika ja yhteiseloakin oli yrityksen alkaessa "vasta" 4 vuotta.

Onneksi useimmat tutut tietää tästä viime kesän KU:sta ja sen takia tietävät olla utelematta että jokos on pienokaisia tulossa yms. Muutenkin sattuu olemaan lähipiirissä semmosia ihmisiä, jotka tajuaa kuinka ärsyttävää tämmönen utelu voi olla, joten tietävät kyllä että uutisista ilmoitetaan kyllä sitten kun sellaisia on. Eli onneksi ei pahemmin jouduta kärsimään kiusallisista uteluista.

Kysymys teroluteista: Kun nehän ilmeisesti pitäisi aloittaa aina oviksen jälkeen (kai??), niin onko se nyt niin että ekassa terolut-kierrossa saattaa ovis jäädä sitten väliin kokonaan, kun mulla siis pitkä kierto ja ovis tapahtunu yleensä vasta jossain yli 20 kp kohdalla. Mietin siis että en vissiin ehdi ovuloida ollenkaan jos terot syön kp 15-25 kun ovis on yleensä vasta siellä kp 25 tienoilla.

eeemiliah onnea hurjan paljon!!! <3 Ja uusille tervetuloa :)

omaa napaa: kohtutulehduksen jälkeen on ollut jotenki tosi kummallinen fiilis mahassa, mut uskoisin että kuuluu asiaan... oon vähän pihalla tästä kierrosta, laskenko kierron alkaneeksi tulehduksen aikaisesta vuodosta? vai eikös tulehdus voi aiheuttaa vuotoa vai oliksne nyt sit ne menkat? äh. no mut kuitenkin, jos siitä laskis niin ovulaatio ois ~ nyt viikonloppuna, ja ollaan peuhattu ihan noin varmuuden vuoksi.. :D

Nyt kun noista vitamiineista/ravintolisistä tuli puhe, niin mitäs te syötte? Mä syön päivittäin foolihappoa, multivita raskausvitamiineja ja kalkki+d3. Kysyin gyneltä noista ja se sanoi että ei ainakaan haittaa oo, ja itseasiassa foolihappohan pitäis alottaa kuulemma jopa 3kk ennnen raskautumista. Oon noita kaikkia syöny syyskuun alusta asti, mut eipä vielä oo todistaneet tehoaan :D

Ohoh, onpas täällä ollut vilkasta! :)

eemiliah, ihanaa :heart: nyt vaan paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa!

Minisport, hiljaiset haaveilijat tosiaan ;) Täällä vuodon lyhyys tarkotti vaan jotain vuotohäiriötä, sillä testi on edelleen puhdas nega. Nyt tosissani odotan sitä kontrollikäyntiä ja toivon mahdollisimman nopeaa leikkausaikaa :)

bumpy kiitos :heart:

Ja tervetuloa myös uusille! :)

Tohon yrittämisen aloittamiseen kans voisin kommentoida, että oltaisiin kyllä varmasti alotettu aikasemminen toi yrittäminen, jos oltais kans tiedetty ettei ihan niin piece of cake olekkaan. Mä olen varmaan nyt melkeen kahden vuoden ajan kypsytelly ajatusta vauvasta, mutta tasan vuosi sitten jätettiin ehkäisy pois sillain pikkuhiljaa ja siinä samassa se ajatus vauvasta kypsyi niin, että kesän lopulla ollaan oltu täysin ilman mitään ja varsinainen yritys aloitettiin elokuussa :) Joskus aikanani ajattelin, et kun olen 25v niin sitten haluan lapsia ja olisin jo ehkä mahdollisesti äiti. Mutta eipä niin sitten vaan ole käynyt. Huomenna tulee plakkariin huimat 26v, joten jos sitten tämän ikäisenä tulisin äidiksi. Epäilen kyllä suuresti kun kontrollikäynti on vasta helmikuun lopulla ja mikäli leikkaukseen määräävät niin menee varmaan sinne loppukevääseen/alkukesään yrityksen alottaminen, niin kyllähän siinä sitten ehtii 27v tulemaan täyteen. Jos nyt olisi edes raskaana ens vuoden puolella niin olisin kyllä äärettömän onnellinen :)

TERVETULOA KAIKKI ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!

Ilmoita muutokset ja lisäykset listalle korostettuna, kiitos!

Muistathan ilmoitella itsestäsi, jos kuukautiskiertosi venyy yli 50 päivään.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan pois listalta.

SUNNUNTAI 29.12.2013

KP: Kiertopäivä xxx/xx (kiertopäivä/kierron normaali pituus)
YK: Yrityskierto
YA: Yritys aloitettu/aloitetaan
TJOT: Tulee jos on tullakseen (ei aktiivinen yritys)

NimimerkkiIkäKPYKYATJOT
Adell2361/?1
_Tintti_2358/27309/2013
NeitiNuttura2655/?309/2013X
CocoChanel2751/3242011
Pinkula2448/302
marjaana872541/31-3714
Intopiukka2838/24-3439/2013
Henrietta-2632/30-311408/2012

Iiida2229/?210/2013X
boch2724/32-39606/2013x
Mappis_882523/28608/2013
Evaparadise2423/30406/2012
niipe2721/32409/2013

Nuorallatanssija2718/??211/2013
puutarhassa2118/33-43309/2013
Pumbuliini2218/28406/2013
te^a2618/28-394
Minisport2716/28-35508/2013
Heilanga3115/32-49262011
diadora2512/29-3110
Maicy2512/22-27707/2013X
_lilja_2512/29-34606/2013
Bumpy297/38-4001/2013
hopess225/27706/2013X
Ruumää265/28-293
Safire181/330
[tr] [tr]
[/tr]

[/TR]

[/tr]

[/tr]

[TR]

JÄNNÄILIJÄT:

DPO: Päivät ovulaatiosta (ovulaatiopäivä = 0, seuraava päivä = 1 jne.)
Testipäivä: Suunniteltu raskaustestin tekopäivä

[td]Nimimerkki[/td]
[td]DPO[/td]
[td]Testipäivä[/td]

[tr]

[/tr]
[TR]

HILJAISET HAAVEILIJAT:

Empuska
Leva
Mary Ann
eemiliah
Neinäsä

ONNELLISET ODOTTAJAT:

YK: Yrityskerta/-kierto, jolloin tullut raskaaksi

NimimerkkiYKPositiivinen tulos
Mallatti302/2013
Alexandra89404/2013
miss_piggy1005/2013
Apr17206/2013
nalli306/2013
Piitu85106/2013
Elsa90206/2013
mutantti506/2013
hokapontas7kk06/2013
Mayinka3 (22 kk)06/2013
maamis306/2013
tk307/2013
Fujin4-508/2013
LinneAino508/2013
Pinkula109/2013
Jonnamo809/2013
Minnah8869/2013
ToKa89310/2013
muumin110/2013
Elokuuntyttö110/2013
Alexandra1510/2013
Tintsuliini110/2013
Jepu85510/2013
Lama511/2013
Nausteri211/2013
momtobe?11/2013
Maggy112/2013

Listan ylläpitäjänä: _Lilja_ & Maicy

Viimeksi muokattu:
Noin.. Mitäs tänne sunnutai iltana kuuluu?

Neinäsä no mutta nyt vaan katse kohti tulevaisuutta ja odottelemaan :) Eipä muu auta. Ihana kuitenkin saada asiat sitten eteenpäin jotta pääsee nopsaan yritykseen jälleen. Toivottavasti aika menee pikaisesti. Huomiselle jo valmiiksi onnea jos en pääse tänne kirjottelemaan.

Muutama uusikin on joukkoomme eksynyt, tervetuloa ja lisäilin listoille teidät!

eemiliah
Hieno homma :) Varovaiset onnittelut ja nyt vaan jäitä hattuun :D En siirrellyt vielä raskautuneisiin...

Puutarhassa Nyt on varmaan joo sekavaa :/ mulla sama homma kun ei oikein tiedä mikä kiertopäivä meneillään oikeasti. Sänkyä vaan ahkerasti käyttämään jos vaikka tärppäiskin.

Bumpy olen miettinyt samaa teroista. Mulla tulee ovis kp 17 ja sillon alkaneet jo terot. En olisi millään halunnut aloittaa niitä kun tiesin etten ole vielä ovuloinnut mutta tein sen kumminkin. Se ei estä ovulaatiota, mutta oon ymmärtänyt että olisi parempi aloittaa tosiaan oviksen jälkeen. Eka kierto tuntuu menevän hukkaan. Mulla se meni sitten sinne kp 40 tienoille kunnes menkat alkoi että ei toiminut mulla ollenkaan. Tässä kierrossa pidän tauon niistä koska toi vaikutti niin oudolta. Mutta en osaa kyllä sanoa mitä ton kanssa pitäs tehdä. Mä oon sitä mieltä kuitenkin että lääkärin ohjeiden mukaan syödään...

Mappis-88 tsemppiä venailuu :) toivottavasti käy parhaalla mahdollisella tavalla !

Boch meilläkin omakotitalohaaveita :) Tiedän vaan että vauva tulee toivottavasti ensin. 4 vuoden päästä on ajateltu että rahallisesti pystytään ostamaan tai rakentamaan omaa :) Haaveilla voi tietty!

Iiida toivottavasti se vielä plussaksi kääntyisi :) noi ihme vuodot kuulostaa vaikka kiinnittymisvuodolta ;)

Niuski täällä kanssa yksi katkera kaikista mainitsemistasi asioista. Harmittaa ihan kun ei osaa ottaa tätä juttua kuin aikuiset vaan pitää olla katkera ja mustasukkainen muille ihmisille asioista, jotka eivät vaikuta omaan vauvan saantiin milläänlailla.

Mä oon yrittäny jo vuoden päivät kohta syödä mammavitamiineja mutta vähän huonosti. Alku meni hyvin mutta kun vauvaa ei ala kuuluu niin sitä jotenkin luovutti niittenkin kanssa. Mulla tuli niistä tosi huono olo, rautaa kun siinä oli. Päädyin sitten ostamaan foolihappoa pelkästään ja vetelen nyt sitä naamaan. Ostin myös omegoja jotka on tarkoitettu erityisesti huonolle iholle. Tää akne masentaa kyllä jo niin paljon, että toivotaan että noi auttaisivat. D-vitamiinia syön myös, mutta se nyt ei oikeeastaan vauvajuttuja varten ole :)

On eipä kai kummempaa täällä... Peittoa heilutellaan ja huomenna töihin. Ei kyllä taas yhtään kiinnosta lähteä töitä kohti. Keskiviikon vapaakaan ei oikein houkuta. Ja nyt taas iänikuinen laihdutus projekti lähtee käyntiin. Tiedän että sitten pamahtaisin paksuksi, mutta kun ei saa onnistu niin ei onnistu. Huomenna yritän salille. Jos tää "tervelliset" elämäntavat muutos onnistuisikin nyt ja saisin ajatusta muualle vauvoista.

Ja lopuksi evaparadise kiitos viestistäsi :) Ihana on sun blogisi. Lueskelin vähän sieltä täältä ja aion jatkaa lueskelua. Sulla on sana hallussa :) Nyt taas eletään hetkeä jollon asiat tuntuu ihan ok:lta. On tää kyllä karseeta heittelyä. Täytynee vaan toivoa että johtuu 10 vuoden pillereiden popsimisesta ja parantuu mielialat ajan kanssa! Mä pidän täällä sulle käsittämättömästi peukkuja, että tää kierto olisi sun kiertosi. Tuntuu varmasti aika turhauttavalta että on onnistunut aikaisemminkin olemaan raskaana ja sen jälkeen mitään ei tapahdu :/ Mulla se ei tunnu niin pahasti kun meni "kesken" niin alussa, mutta kyllä alkaa miettimään että miksi silloin tulin ja nyt ei millään... Muoks: Niin siis ei ihana sillälailla toi blogi, tarkoitin että tunteikas ja semmonen että tekee mieli lukea lisää :) Tippa linssiinhän siinä vaan tulee :( Varsinkin se, että mulla on sama fiilis tosta miehestäni. Tuntuu siltä että mä en voi antaa sille sitä ainutta asiaa mitä se haluaa maailmassa. Se tuntuu niin pahalta :/ Epäonnistunut nainen olen, siltä musta tuntuu...

Viimeksi muokattu:
Yrittämisen aloittamisesta: Täytän ensi kuussa 26v ja maaliskuussa tulee vuosi yrittämisestä. Puoli vuotta seurusteltiin kun aloimme yrittää joten olimme aika "ajoissa". Ei siis kaduta, näillä mennään. Nyt tärppipäivät menossa, toivo elää vaikka edessä häämöttää lääkäriaika lisätutkimuksia varten (kun vuosi yrittämisestä).

Kiitos teille kaikille onnitteluista!!:heart:

Täällä ihan sekasin ollaan edelleen, mutta eilen näytti digi: Raskaana 2-3, ja tänään liuskatestiin tuli lähes yhtä vahvat viivat.:heart: Eli pakko se on kai kohta ruveta itse uskomaan että raskaana tässä taidetaan olla, huomenna aattelin soittaa jo neuvolaankin. :)

Plussanneisiin saa myös siirrellä, päätin että aion nauttia tästä nyt niin kauan kun tätä kestää, toivottavasti tällä kertaa loppuun asti.

Kiitos teille kaikille tässä ryhmässä oleville ihanille tuesta ja tsemppauksesta, aion vielä hengailla tän ja odotuspuolen välillä käymässä täällä kattelemassa ja toivomassa teille jokaiselle paljon plussia!!!:heart:

• Tykkää
Reactions: Maicy

Yhteistyössä