Hei taas kaikille
Ajattelin tulla tässä kertomaan vähän kuulumisia
Toiset muistanee varmaan että poistuin vajaa kuukausi sitten takaa-alalle kun pää oli hajota. Olin itkuinen, ahdistunut ja vihainenkin. Siihen ehkä löytyi sitten syykin. Muutama päivä sen jälkeen kun poistuin sain haamun testiin. Se tuli taas niin oudolla tavalla etten iloinnut ollenkaan asiasta. Tein muutaman päivän aikana 8 TESTIÄ
joista 4 eri merkkiä. 7 testiin sain haamut aikaiseksi ja mieskin näki ne. Digi näytti ei raskaana, joten lupaavalta se ei vaikuttanut. Sitten alkoivatkin kuukautiset eli mä luokittelin ton nyt kemialliseksi :/ Jotain siellä kuitenkin on täytynyt tapahtua. Ja tämän ajattelin vaikuttavan mun mielialaan kun olin niin itkuinen.
Kävin tosissaan kolmannella gynellä niiden mun välivuotojen takia ja sain hyvää palvelua
Ultrattiin ja otettiin varuiksi sukupuolitautitestejä sekä sain lähetteen kilpirauhaskokeeseen. Sinne meni 300e
Testien tulokset eivät ole vielä tulleet ja kilpirauhaskokeeseen pääsen vasta tulevana tiistaina. Lääkäri onnistui rauhoittamaan mun mieltä. Sanoi että vaikuttaa vuoto sellaiselta, että johtuu herkästä kohdunsuusta. Vuoto tulisi kuulema siitä.Sen ei pitäisi vaikuttaa raskautumiseen milläänlailla. Mutta voi olla myöskin keltarauhasen vajaatoimintaa ja sen takia vetäisinkin nyt terolut kuurin ja vielä kaksi edessäpäin. Tänään nappasin viimeisen pillerin siitä ja nyt odotellaan menkkoja. Uskon silti että tässä kierrossa ovis oli kuitenkin tossa viikko sitten. Joten en osaa sanoa millon ne menkat nyt sitten pitäisi alkaa... Alkaako ne silti jo parin päivän päästä vaikka ovulaatio on ollut viikko sitten? No mutta siis välivuoto on poissa. Sen oletan alkavan nyt kun lopetin ton terolutin. Eli tästä voisi vetää johtopäätöksen, että mulla on keltarauhasen vajaatoiminta. Tämän vuoksi voisin kuvitella että meni kesken ja kemiallinen jäi kemialliseksi. Tämä on tietty hyvä uutinen jos on näinkin helppo juttu, koska tää on halpa korjata. Ongelmaa tietysti tuottaa se, että nyt mun tartteis saada sitten Lugestron käyttööni. En usko että toi terolut auttaa niin paljon että raskaus menisi loppuun. Oon ymmärtänyt, että tota lugea syödään kun ollaan raskaanakin estämään keskenmenoa nimenomaan keltarauhasen vajaatoiminnassa. Eli jos nyt tulisi toinen keskenmeno niin äkkiä pitäisi lähteä lääkärissä käymään.
Mutta olo on nyt selkeästi parempi. Mulla on vähän sellanen kutina, että noi terolutit on aiheuttanu mulle parempaa mieltä :/ en oo niin sekopää. Tää siis huono, että jos minä omana itsenäni olen ihan masentunut ja sekopää, mutta hormonien kanssa iloinen. Outoa.
Tällä hetkellä oireita raskauteen ei juurikaan ole. Samoja vanhoja luuloja ja ei oikeastaan miehen kanssa odoteta mitään. Raskaustestit kuitenkin tilattu ja ensi viikonloppuna jos ei menkat ole alkaneet aion testata. Sitten siis viikko mennyt kun terot loppuneet. On aika rauhallinen olo, muuttunee varmaan tässä viikon aikana jos ei menkat ala. Mulle ei sovi oviksen testailu, siksi olin varmaan viimeksi niin sekaisin kun laskin koko ajan kaikkea. Parempi kun ei testaa. Nyt vaan kasa testejä kaapissa
Tänään pikkujoulut ja en aio juoda. En tykkää juodakaan joten se ei oo ongelma, mut yhden voisin ottaa.
Mulla on ollu niin monta kertaa kun on tehnyt mieli tulla kirjottelemaan, mutta en oo viittinyt. Helpottanut kyllä kun ei joka päivä käy täällä
Ei aina muista sitä että nyt yritetään. Oon jonkun verran lueskellut teijän juttuja mutta en kaikkia.
Hopessin tilannetta jännittelin täällä ja
Neinäsän kanssa, harmin paikka että kävin niinkun kävi, TAAS. Pettymysten kautta voittoon! Joku taisi plussatakin, mutta en kuollakseni muista kuka joten yhteisen onnittelut kaikille plussanneille!
Sori tulee nyt pitkää tekstiä, mutta sen siitä saa kun ei käy täällä
Meille syntyi tyttö sukuun keskiviikkona
Olispa jo mun vuoro. Tulee sellanen fiilis, että sitä kysyy sadalta ihmiseltä miten raskaus on mennyt, millon joku saa kysyä multa miten raskaus on mennyt ?!?!?
Hyvää viikonloppua kaikille ihanaisille vauvakuumeilijoille!