Ensinmäinen voih, mutta toisaalta on kyllä tosi hyvä hoitaa itsesi kuntoon ensin. Jaksat ja pystyt sitten lapsesi kanssa pyöriskellä. Toivottavasti kaikki menee hyvin ja saatte nyytin heti kun aika koittaa
Jonnamo no johan on piru. Varsinkin kun lompakolla vähän kuitenkin tunnearvoakin! Oonko mä nyt missannu jotain vai miksi sulle on määrätty terolut?
Pinkula mäkin muistan kun odottelin, että saa aloittaa. Nyt ei vaan yhtään naurata kun sitä toivoi raskautuvansa nopeasti
vaikka tietää ettei se niin mene. Nyt vaan nää tunteet on ihan älyttömiä välillä. Toivotaan, että saatte puhtaan paperit
Henrietta- kiitos
yritetään pitää huolta itsestäkin. Tuntuu tietty vaan, että ainut keino millä pidän huolta itsestäni on hankkiutumalla heti raskaaksi
Hirveetä vuoristorataa tää nyt on.
Täällä käyty tänään lastenliikkeitä läpi ystävien kanssa
Ihan innoissani olen ollut. Kyllä mä mieheni korvaan itkin, että millon me saadaan ostaa tollaset vaunut kun niitä katteltiin. Kyllä tuli taas vähän sellanen olo, että nyt jo vois tärpätä. Täällä edelleen odotellaan menkkoja. Ruskeaa vuoto ollut n. viikon nyt. Huomenna teen varuiksi vielä testin, mutta toiveet ei oo korkeella sen suhteen. Mä en kyllä kestä jos mulla jatkuu menkat tälläisinä, että kipuja on monta viikkoa ennen kun menkat ees alkaa. Ihan älytöntä.
Ralli tervetuloa
Mähän olen välivuotojen kuningatar. Mä vuodan melkein aina :/ oon joskus maininnut siitä gynelle ja se on vaan todennu että syön väärin mun e-pillereitä. En siis tarpeeksi tasaisesti. Joo-o olen kyllä kellon tarkkaa ottoa kokeillut eikä mitään auttanut. Nyt siis n. viikko välivuotoja ja edellisessä kierrossa viikko ennen menkkoja myöskin mahakipuja ja välivuotoa. Mutta kyse on ruskeesta ja harvoin saattaa olla kirkasta verta. En tiedä mistä tää vanha veri tulee.
Ajattelin hakeutua yksityiselle kohta, varmaan 3 kierron jälkeen. Yleensä n. 3 kiertoa kestää esim. tottua pillereihin niin hyvä olla se myös ilman. Ongelma on se etten tiedä missä vaiheessa kiertoa kannattaa mennä lääkäriin. Esim. että näkis jotain ovista!? En raaskis montaa kertaa juosta yksityisellä kun en oo varma meneekö ne kaikki mun vakuutukseen. Eipä osaa vakuutusyhtiökään sanoa. Kysyin joskus, että mitkä kaikki menee niin sanoivat että älä sä siitä huolehdi kun pistät vaan hakemuksen tänne niin me päätetään. Joo tosi fiksua, en mä oo menossa yksityiselle jos mä en saa sitä takas vakuutuksesta. Kiva sitten kun ei maksakaan ja käyn siellä testeissä. Soittelin itseasiassa jo kilpparin vajaatoiminnasta josko saisin lähetteen. Vähän kiven alla ja maksaa tietty yksityisellä se. Haluisin sulkea sen pois kun se kuitenkin on niin yleistä.
Oikein hauskaa viikonlopun jatkoa kaikille. Tässä odotellaan jo plussa uutisia teiltä