Esikoinen vuodelle 2014

Tervetuloa mukaan Hilda-Maaria! Toivottavasti et ehdi jutustella täällä kauaa :D

Heilanga :hug: Olen todella pahoillani... :'(

(.) Kp19, dpo9 ja ainoa oire on että tissit on kipeät. Tai siis ei niitä särje, tuntuvat vähän oudoilta mutta auta armias jos niitä painaa jotenkin tai pääsevät hyllymään (vihaan rappusia) niin ottaa kipeää! Harvoin on olleet näin herkät. Jännä että nännit ei silti ole yhtään kipeät, saa vääntää ja kääntää miten tykkää :D Alavatsalla on jotain pientä, en osaa oikein sanoa olisiko se tyyliltään menkka-jotain vai ovis-jotain vai mitä-ihmettä. Tämä viikko näyttää sillä sunnuntaina voisi jo odotella menkkoja, jos jäävät tulematta niin sitten ihan viimeistään ensi viikon keskiviikkona. Huomenna voisi jo silti testailla... :whistle: Menkkoja pelätessä ja parasta toivoessa - se on kuulkaa KESÄ NYT! :D
 
kukkurukuulle pahoittelut uudesta kierrosta :hug: ei ehkä kuulosta lohdulliselta, mutta uus kierto on aina uus mahdollisuus.

omanapa: täällä edelleen nännit kipeät, nyt myös nännipihat kosketusarat o_O lisäksi tuntuu kuin hiukset rasvoittuis helpommin. tai siis nopeemmin ko yleensä. mutta en yhtään tiädä, kun omaan kehoon ei oo tottunu vielä pillerien jäljiltä. vaikee tulkata mitä mikin tarkottaa ja mikä on normaalia, mikä ei...
 
  • Tykkää
Reactions: kukkurukuu
Moarie & maamis: tuttuja tunteita.. :) Olen kanssa kahden vaiheilla oliko hyvä idea tulla takas juttelemaan ja "kyttäämään" tätä palstaa teidän kanssa vai ei. Tuleeko se vauva sieltä yhtään sen nopeempaa vai vaan hitaampaa jos vietän aikaa täällä ja pohdin kaikkea olleellista ja mahdotonta maan ja taivaan väliltä :D Ja kun se mieli ja TUNNE vaihtuu koko ajan.. hehe..

Heilanga ja kukkurukuu: tsemppiä! Ja kohti uutta kiertoa, niin tyhmältä ja ärsyttävältä kuin se tässä kohtaa kuulostaakin :hug:

ON: testasin sitten tänään aamupisusta uudelleen sekä O- että R-testit, ja raskaana ei olla ovistesti oli samaa luokkaa tai haaleampi kuin aiempi. Noh, nyt tuntuu siltä että jätän oviksen tikuttamisen tähän, ja mennään miehen kanssa pupuilemaan kuin siltä tuntuu.. (ovislakuristahan kun tiietään millon hedelmällisyys suunnilleen nousee ja milloin odotettu ovulaatio olisi ;) ). Näin musta tuntuu että tää elämä olisi helpompaa, ehkä. Voihan olla että kierron lopussa taas kiroan miksi en testannut loppuun asti jnejne. Mutta yritettään kuitenkin naiset nauttia tästä touhusta? :)
 
mullakin 1 kp liikaa eli nyt on kp 40
heilanga ja kukkurukuu tsemppiä uuteen kirtoon, "kyllä se aurinko vielä risukasaanki paistaa" :heart:

(.)Olot edelleen samat, paitsi että maha ei ole super kipeä van sellanen "jännä" :LOL: alakerrassa on ihmeen märkää, täytyy käydä vähän väliä tarkistamassa että onko se verta :p mut ei vaan erittäin limaista valkkaria. tällästä ei kyllä ole ollut ennen kuukautisia,(onko mulla paljon valkkaria ennen kuukautisia?) pessimistinä pysytään, testiä en tee ennen torstaita!! :kieh: monesti oon jo kävelly vessan kaapille testien luo, ku on oksettanu ja ollu heikko olo mutta kovana pysyn! en taho pettyä negaan. :(

Aurinkoista tiistai iltaa naikkoset! :heart:
 
Mihin vuorokaudenaikaan ootte ovista tikutellut? Itse oon nyt kolmena aamuna heti aamun ekasta, mutta nyt luin nettipalstoilta ettei pitäisi heti aamusta. Nyt tietty menee ovis ohi kun tuijottaa vaan testejä eikä olla vällyjen välissä silloin kun hyvältä tuntuu :) mietin, et jos vällyillään ja sit seuraavana päivänä ovis olisikin plussa ja sit ei teekkään enää mieli vällyillä kahtena seuraavana päivänä :) voi, Huoh, onneksi mies ei tiedä näitä mun ajatuksia!
 
Viimeksi muokattu:
Staffy85: Mä oon testannut eri aikoihin, yleensä joskus päivällä/illalla. Joskus hätäpäissäni tehnyt myös aamupissasta eikä viiva mun mielestä juuri eroa muista pissoista (siis jos oon ottanut samana päivänä kaks testiä silleen et yks aamulla ja toinen päivällä niin viivan vahvuudessa ei eroa).

Täällä siis tänään kp 11 :) Ovis lähenee ja taas tikutan ovista, vaikka vannoin et tässä kierrossa en tikuta vaan tärppää jos on tärpätäkseen. Mutta no, tässä taas ollaan :D Vielä testit negoja.
 
Heips kaikki!

Saanko mäkin liittyä tänne? :) Oon kirjoitellut tuonne toiseen esikoisesta haaveilevien ketjuun, mutta se on välillä hieman hiljainen :) Liittyisin mieluusti tähänkin porukkaan!

Mun tiedot: ikä 29, yk 3, kp 10, kierto 26, yritys alkoi 3/2013

Nyt on siis oviksen metsästys käynnissä! Mä jahtaan sitä (ainakin toistaiseksi) luonnonmukaisin keinoin, yleensä on ollut ihan selkeät tuntemukset. Eli kunhan tässä nyt jonkinverran tulee peittoja heiluteltua niin sitten pääsee jännäämään ja TOIVOMAAN että josko tapahtuisi se eniten haaveitu asia :heart:

Tsemppiä kaikille ja plussia tietenkin!!! :)
 
Hei! Täällä toinenkin uusi olisi innolla liittymässä tähänkin pinoon! Vauva.fi foorumilta ajattelin tulla tännekin tohottamaan, jospa olisi hieman aktiivisempaa keskustelua : ).

Ovulaatioita ei olla täällä vielä laskettu, kun on ensimmäinen yrityskiertokin vasta menossa. Romantiikkaa riittä joka toiselle päivälle, toisinaan harvemmin, mutta melko aktiivisina ollaan oltu. Oma kierto jo aika massiivisissa mitoissa eli nyt menossa kp 47/28 ja loppua ei näy! Monta testiä tehtynä, jotka negaa kaikki. Toivoa kai vielä vähän varovasti voi elätellä? Raskausoireina(?) suolaisen himo > janotus > pissalla ramppaaminen. Nälkä aiheuttaa nykyään myös ihan kammottavan pahaa oloa. Muuta ei niin kamalasti ole, mahanpuruja vaan :).

Plussatuulia kaikille! :flower:

Elsa90, ikä 23, yk 1, kp 47/28
 
TERVETULOA KAIKKI ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!





Ilmoita muutokset ja lisäykset listalle korostettuna, kiitos!

Muistathan ilmoitella itsestäsi, jos kuukautiskiertosi venyy yli 50 päivään.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan pois listalta.



KESKIVIIKKO 15.5.2013

KP: Kiertopäivä xx/xx (kiertopäivä/kierron normaali pituus)
YK: Yrityskierto
YA: Yritys aloitettu/aloitetaan
TJOT: Tulee jos on tullakseen (ei aktiivinen yritys)

NimimerkkiIkäKPYKYATJOT


Elsa902347/281
Memmo2641/30-407
Hilda-Maaria2736/21-332
mmini2336/28-90201/2013
pantera2032/27-33908/2012
Lise3632/30-326
Moarie2930/??105/2013X


mutantti3327/27-29401/2013
Paloma842826/30-353X
Henrietta-2626/34-37708/2012
sar1ta2226/27-293X
Lauriska2726/327
hopess2225/27008/2013
maamis2124/??2X
jonnamo2024/30-333
marjaana872522/31-377
Mayinka3020/??209/2011


dream_on2415/26-307
Apr172914/28-31204/2013
Staffy852714/27-304
miss_piggy3113/30-701002/2012
Piitu852812/30-40105/2013
Fujin2412/26-322-304/2013
nalli2911/283
Mallatti2910/26303/2013


Ansku-89238/293?12/2012
tarana257/2915
Divinee246/347
annsuli234/29-31501/2013
kukkurukuu242/30808/2012
Heilanga302/315

----------------------------- 30 --------------------------------

----------------------------- 20 --------------------------------

----------------------------- 10 --------------------------------

----------------------------- 0 --------------------------------



JÄNNÄILIJÄT:

DPO: Päivät ovulaatiosta (ovulaatiopäivä = 0, seuraava päivä = 1 jne.)
Jännäpäivä: Suunniteltu raskaustestin tekopäivä

NimimerkkiDPOJännäpäivä
Mayinka1019.5
mutantti1017.5
jonnamo325.5
Henrietta-225.5
dream_on2



HILJAISET HAAVEILIJAT:

_Lilja_



ONNELLISET ODOTTAJAT:

YK: Yrityskerta/-kierto, jolloin tullut raskaaksi

NimimerkkiYKPlussannut
Alexandra89404/2013

Listan ylläpitäjä: Alexandra89
 
Viimeksi muokattu:
Heippa, tervetuloa uusille ja isot pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille!

Mulle päivitys ikä 36 ja kp 32

Jännäilen, menkat tuntuis olevan myöhässä. Vielä en uskalla testata, ettei toiveet romahda ;)
 
Liselle tsemppiä, toivottavasti ei kuukautiset ala.

(.) Vilutus sai mittaamaan lämpöjä ja mittari näyttää 37.1, normaalilämpö 36,3 - 36,6 :confused:. Nälkäkin yllätti taas, tulee kun salaman iskusta ja loppuu yht'äkkiä.
 
Niin se vaan olo tuntuu sille, kuin menkkojen alla. Sellainen sama pieni ahdistunut levottomuus ja vatsan nipistely, jospa ne sitten viikon sisään alkaisivat. Jos eivät ole vielä alkaneet ensi viikkoon mennessä, ajattelin testata. Mutta näin kyynisenä ja pessimistisenä ihmisenä en oikein jaksa uskoa siihen, että olisin raskaana varsinkaan ekasta yrittämästä.
 
Tervetuloa Mallatti ja Elsa, toivottavasti ette kauaa joudu täällä viihtymään.

ON: täällä tänään nännien arkuus hieman vähentynyt. Mutta sen sijaan alavatsassa vihlaisee usein esim. istumasta noustessa tai aivastaessa, muuten sama ilmapallofiilis kuin ennen. on kyllä mystistä, kun tärppiinkään en usko kun ei oikein saatu ovista hyödynnettyä.
 
Tervetuloa uudet, pikaisia plussia! :)

staffy85 Oon niin kade sun ovisplussasta, kumpa mäkin joskus onnistuisin siinä..

miss_piggy Toivotaan että tästä kierrosta tärppäis niin pääsisit säkin pois täältä lopullisesti :)

maamis toivotaan että ei ala ;)

(.) täälä ei mitään uutta, kp 41 ei menkkoja. pessimistinä pysytään ;) pahoinvointikin taitaa olla mahatautia, kun vattassikin on möyriny koko päivän :x edelleen alakerta erittäin kostea!? onko muilla ennen menkkoja kuivaa? koska mulle tämä on kyllä jotain uutta?!? muistaaksen en oo ikinä ollu näin "märkä" ennen menkkoja.
 
  • Tykkää
Reactions: maamis
Memmo, mulla on yleensä kuivaa ennen menkkoja, mutta nyt on kyllä märkä olo jatkuvasti :D Kokoajan saa pelätä, et nytkö se täti tuli...
Elättelen vielä toiveita, et olis tärpänny, mutta testitki onnistuin kuluttamaan loppuun, joten jos alkaa hälyttävän paljon kierto venymään, niin pakko se on mennä testiostoksille:whistle:
 
Memmo Mulla ei ainakaan oo koskaan ollut kovin "märkää" ennen menkkoja muuten kuin, että mulla oli joku tulehdus. Menkat oli sen tulehduksen takia myöhässäkin, ihan reippaasti.
Itsellä ei oo muuten ikinä ollut tälläistä vuotoa ja särkyä. Kamala tunne. :/ Varasin ittelleni ajan psykiatrille, koska oireet masennuksen suuntaan on aikamoiset. Yleensä tää "kevät" on pahaa aikaa mulla muutenkin ja nää vauvajutut ei ainakaan asiaa nyt auta. Sain ajan toukokuun loppuun. Saan sitten hieman purkaa tunteitani jollekkin täysin ulkopuoliselle ihmiselle joka osaa asiaa katsoa täysin "puolueettomasti". Mun täytyy keskustella kyllä mun lääkkeistäkin kun en oikein usko, että mielialalääkkeet ja raskaus on kovin hyvä yhdistelmä....
Päivän jatkoja kaikille ja plussa puhureita! :heart:
 
Kiitos vastauksista! :heart:
heilanga oon kans miettiny että olisko joku tulehdus, mutta ei ainakaan hiiva ole. sen tiedän ja tunnistan kyllä heti ja muut oirehtis varmasti muutenkin kuin pelkällä limavuodolla. kai? :whistle: Jaksamisia, onneksi osaat hakea apuan kun tarvitset. :heart:

pantera toivotaan että tämä "märkyys" on raskauden "oire" :LOL: Mulla on kyllä testejä, mutta pelkään niin kovaa pettyväni ettei tee mieli edes testata vaikka menkatkin jo ihan kivasti myöhässä :whistle:
 

Yhteistyössä