Esikoinen vuodelle 2014

Mullakaan ei tuo linkki aukea..

Täällä hymiö pärähti ruutuun, jesssssss!!!!!!!! =) Tein samalla huvin vuoksi Davidin liuska että puikkotestin koska en oo niillä ikinä tasavahvoja viivoja saanu eikä tullu kyllä nytkään. Jos olis ollu vaan ne käytössä en tosiaan olis ajatellu että tuli ovisplussa. Kannatan siis digejä! Eilen illalla hommailtiin ja tänään pitää kyllä vielä ja sit vielä huomenna varmistella :D
 
Minä vähän suunnittelen tässä, että tästä kierrosta voisin aloittaa myös ovistikutuksen. :) Joten Ehdotelkaapas minulle hyviä ja halpoja (sekä helposti saatavia) testejä, siis ovulaatiotestejä. Pitää asiasta keskustella vielä isännän kanssa, että mitä mieltä hän on ja onko valmis tulemaan kotiin keskellä viikkoa jos ovistikku näyttää plussaa :kieh: :D :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Divinee Kiitos! :) oon kyllä tosi ilonen siskon puolesta, ja toivon että kaikki menee hyvin. sekin vasta todella alussa.Ajattelin testata kp40 se on tiistai, jos ei ole alkanu menkat :whistle:
Anssuli pahoittelut uudesta kierrosta :hug:
Heilanga mäkään en saa tota linkkiä auki :(
Henrietta- mäkään en oo koskaan saanu liuskalla tasavahvoja viivoja taidan siis myöskin siirtyä tuohon digiin :p

(.) Ainavain jatkuu järkyttävät "menkkakivut", ukolla menee jo hermo ku joka ilta tuumaan sille että ihan varmasti alkaa huomenna, mut ei kuitenkiaan ala :LOL: muutenki olo on tosi turvonnu ja teke pahaa(oltiin äitienpäivä lounaalla anoppilassa enkä kyenny syömään ku oksetti niin lujaa) toivotaan että ei oo ainakaan mikään vattatauti tulossa :x eilen oli alaselkäkin todella kipee, ja tänään on "polttanut" jalkoväliä oikein huolella. yleensä ennen menkkoja mullakin tissit kipet, nyt ei ole yhtään, ei vaikka puristelis. tänä aamunakin tein varooksi vielä ovistestin jos olis nyt vasta mutta ei.. viiva on vaan haalistunu. taitaapa nuo olla aika pitkälti raskausoireita mutta en uskalla innostua =) yritän ottaa nyt rauhassa ja pitää itseni kiireisenä ettei tulis liikaa ressattua :)
 
its olen ainakin halvimmat raskaustestit tilannut ebaysta 20kpl 3 euroa. ja ovat ainakin minulle plussan näyttäneet kerran :) sieltä jatkossakin tilaan. ovulaatiotestit taisivat olla samaa hintaluokkaa, toimitus n.2viikkoa. Mutta jos tilaa enemmän niin on sit pitemmäksi aikaa :)
 
Viimeksi muokattu:
annsulille pahoittelut uudesta kierrosta :hug:

Heilanga, myös mää erotan toisen viivan, hailakan kyllä mutta kuitenkin. :) Jeii, ihanaa näin äitienpäivän kunniaks.

Memmo, kuullostaa kyllä ihan raskausoireilta. Ihailen kyllä sun malttia, ite en malttais olla innostumatta, oon tosi huono hillitseen itteeni. :D Tsemppiä ressaamattomuuteen.
 
Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille. Heilangalle viivan vahvistumisia!

ON: Mun tekis mieli sanoa tähän monta rumaa sanaa. Ei plussaa eikä menkkoja. Tosin ei tässä nyt kovin suurilla kiertopäivillä mennä, mutta olen jo heittänyt toivoni sen suhteen, että ne menkat joskus alkaisi. Viime kierrossakin olin niin toiveikas, ja menkat tuli sit 5 viikon odottelun jälkeen. En halua sitä enää, en halua!! :( Anteeksi tämä purkautuminen, turhauttaa vaan todella paljon.
 
Ansku: Tuo tjottailun raja nyt on tosi häilyvä ja yleensä riippuu ihan omasta asenteesta, että mihin haluaa yrityksensä luokitella. Itse laitoin tjottailevani, kun en tehnyt ovulaatiotestejä tai mitannut lämpöjä, eikä tarkoituksella ajoitettu seksiä ovulaation mukaan, vaan harrastettiin silloin kun itsestä siltä tuntui. Kuitenkin seurasin oireita ja tiesin laskurin mukaan oletetun ovulaatioajankohdan. :)
 
TERVETULOA KAIKKI ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!





Ilmoita muutokset ja lisäykset listalle korostettuna, kiitos!

Muistathan ilmoitella itsestäsi, jos kuukautiskiertosi venyy yli 50 päivään.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan pois listalta.



MAANANTAI 13.5.2013

KP: Kiertopäivä xx/xx (kiertopäivä/kierron normaali pituus)
YK: Yrityskierto
YA: Yritys aloitettu/aloitetaan
TJOT: Tulee jos on tullakseen (ei aktiivinen yritys)

NimimerkkiIkäKPYKYATJOT


Memmo2639/30-407
mmini2334/28-90201/2013
Heilanga3031/34-??4
pantera2030/27-33908/2012


kukkurukuu2429/25-31708/2012
Lise3529/30-326
mutantti3327/27-29401/2013
Paloma842824/30-353X
Henrietta-2624/34-37708/2012
sar1ta2224/27-293X
Lauriska2724/327
maamis2122/??2X
jonnamo2022/30-333
hopess2221/27008/2013
marjaana872520/31-377


Mayinka3018/??209/2011
dream_on2413/26-307
Apr172912/28-31204/2013
Staffy852712/27-304
miss_piggy3111/30-701002/2012
Piitu852810/30-40105/2013
Fujin2410/26-322-304/2013


nalli298/283
Ansku-89236/293?12/2012
tarana255/2915
Divinee244/347
annsuli232/29-31501/2013

----------------------------- 30 --------------------------------

----------------------------- 20 --------------------------------

----------------------------- 10 --------------------------------

----------------------------- 0 --------------------------------



JÄNNÄILIJÄT:

DPO: Päivät ovulaatiosta (ovulaatiopäivä = 0, seuraava päivä = 1 jne.)
Jännäpäivä: Suunniteltu raskaustestin tekopäivä

NimimerkkiDPOJännäpäivä
kukkurukuu1312.5
Heilanga1014.5
Mayinka719.5
mutantti718.5
jonnamo125.5



HILJAISET HAAVEILIJAT:

_Lilja_



ONNELLISET ODOTTAJAT:

YK: Yrityskerta/-kierto, jolloin tullut raskaaksi

NimimerkkiYKPlussannut
Alexandra89404/2013

Listan ylläpitäjä: Alexandra89
 
annsulille pahoittelut uudesta kierrosta ja tsemppiä oviksen metsästykseen.

Heilanga, toivottavasti viiva pian vahvistuu!!! kävin jo vaklaa toisesta pinosta että oli taas hailuraa aamulla...

mmini, kurjaa on kyllä kierron epäsäännöllisyys, voin kuvitella. itellä jos pari päivää heittää niin oon jo hermoraunio, en voi ees kuvitella jos alkas olemaan 5 viikon kiertoja! Turhauttaa varmasti!

Täällä on DPO8 ja ei mitään mainittavaa vieläkään. Plaaah. Hyvin lähellä oli tänä aamuna etten alkanu jo hätätestailemaan, mutta sain hillittyä itteni. Vahva epäilys on, että uuteen kiertoon tästä kohta laskeudutaan taas.

Näyttäs nuo mun tiedot tuiolla taulukoissa seonneen jotenkin. Jätättäskö tuo DPO-taulukko kaikkien osalta yhellä päivällä? ja sit pakko jännäpäivääkin on aikaistaa yhdellä päivällä kun on perjantainakin menoja... Eli jos jossain välissä ehtii korjata niin: kp 26 ja DPO 8 ja jännäpäivä 17.5. Kiitos! =)
 
Viimeksi muokattu:
Heilanga täältä tulee väriä viivaa vahvistamaan!!!

Äsken vielä hymiö hymyili mulle :) Mulle saa laittaa tälle päivälle dpo 0 ( koska eilen eka hymiö) ja jännäpäiväks 25.5, sillon olis illalla yhet juhlat niin pitää sitä ennen testata ja dpo 12. On tää vaan jännää!!
 
Niin, siis kiertohan ei ollut viis viikkoa vaan kuukauden päälle vielä viis piinaavaa menkkojen odotteluviikkoa eli yhdeksän. En sitten tiedä, onko tämmöstä epäsäännöllisyyttä mahdollista saada stressaamisella aikaseksi. Alan yleensä vasta sitten stressailee, kun menkkoja ei kuulu eikä testissä näy mitään. Mies haluaisi, että ensi kierrossa sitten testailen ovista, saapahan sitten tietää, ovuloinko edes! Jos seuraava kierto siis suvaitsisi saapua. :)
 
Niin, siis kiertohan ei ollut viis viikkoa vaan kuukauden päälle vielä viis piinaavaa menkkojen odotteluviikkoa eli yhdeksän. En sitten tiedä, onko tämmöstä epäsäännöllisyyttä mahdollista saada stressaamisella aikaseksi. Alan yleensä vasta sitten stressailee, kun menkkoja ei kuulu eikä testissä näy mitään. Mies haluaisi, että ensi kierrossa sitten testailen ovista, saapahan sitten tietää, ovuloinko edes! Jos seuraava kierto siis suvaitsisi saapua. :)
no huh! varmaan stressaantuu lisää vaan kun aika kuluu eikä menkkoja kuulu. kannattaa varmaan testata ovista. ootko käyny jossain tutkituttamassa syytä tuolle epäsäännöllisyydelle?
 

Yhteistyössä