Esikoinen vuodelle 2014

Juu niin noista DPO:sta ajattelin, et siin 7-10 päivän kohtaa kiinnittyis :) Eli se tapahtuis sitten tossa vkonloppuna tai ens vkon alusta. Linkitätkö Jepu sen sivuston, mielenkiinnosta kävisin kurkkaamassa :)

Päästään sit yhdes piinailee :) Meinaatko testata ennen vai maltatko kierron loppuun asti? Mä ajattelin et jos koittais hillitä ittesä ja jaksais odotella vielä viikon ennen ku mitään testiä tekee.
Leikattiinko sulta se viisuri vai poistettiin vetämällä? Mul ei kyl jälkikipu ollu edellisessä sen kummosempi, toivon mukaan ei tässäkään. Enemmän niistä kipua oli ku ne paikallansa oli ni kärvistellään ny tästä aiheutuvat kivut.

Muoks! Ehtisinpä tuossa jo kehumaan oireettomuuttani, mutta hetki sitten, ihan kuin salama kirkkaalta taivaalta, alkoivat menkkamaiset juilinnat. Näitä nyt ei voinut olla huomaamatta, viime kierrossa kun tuntui et kehittelin oireet ihan ite :D
 
Viimeksi muokattu:
Mielenkiintonen sivusto :) Mäkin täs funtsailen koko ajan, että ostanko jo nyt sen digitestin vai olisko parempi et odottaa siihen et menkat on myöhässä. On meinaa sen verta dyyriitä testejä. Onneks oon osannu tässä kierrossa ottaa vähän rennommin, enkä KOKO aikaa mieti et ollaanko raskaana vai ei. Sais ny viimiseen asti pidettyä ittensä hillittynä ni ei tosissaan taas pety niinku viimeks.

Mullakin on molemmat vetästy pois eli mitään leikkausta ei tarvinnu tehdä, mut kyllä mulla ny toi leuka on kipiä. Melkeenpä veikkaan, et niistä puudutuspiikeistä tää kipu johtuu ja onhan se ny tietty kipee ku sieltä jotain revitään pois :/
 
Mitäs tänne kuuluu? On ollu harvinaisen hiljasta... Mulla tuli eilen anoppi yllätys yökylään. Olipas "kiva" yllätys. Meni ihan ok onneksi vaikka yleensä ei mee. Muutama ärsyttävä kommentti. No joo mutta tähän vauvahommaan nyt fiiliksia. Tänään taas vaihteeksi surullinen olo. Ei niinkään ahdistava, mutta surullinen. En oikeen tiiä miten tätä vuoristorataa pitäis jaksaa vielä. Alkukiertoa siis mennään ja tuntuu ettei vauvaa tuu koskaan. Kohta 5 kuukautta lasta puuhattu ja alkaa positiivinen asenne hiipumaan. Olisi jo niin valmis ottamaan sen seuraavan askeleen elämässä ja sitten sitä ei meille suoda. Pistää vaan fiiliksen aika matalaksi. Oikeesti ajattelin et ensi kesänä on varmaan meillä lapsi. Nyt alkaa näyttää jo pahalta. Mitä jos sitä ei olekaan raskaana jouluun mennessä niinkun ajattelin et siihen mennessä kyllä jo pitäs... Toivottavasti muilla on parempi mieli näin upeana lauantaina :) ainakin täällä etelässä aurinko paistaa :)
 
Lilja, oon tota aina miettiny, et mikä siin on et lähestulkoon jokaisella on jotain kränää anopin kanssa tai sitten ei vaan yksinkertasesti tuu toimeen? :D Mul on kans semmonen anoppi, et aina tarttee vähän tikulla kokeilla jäätä, että mimmosella tuulella on. Välil on niin ärsyttävän marttyyria ja itsesäälissä rypevää, toisinaan mukavankin olonen. Tällä ihmisellä vaan heittää mielialat niin yli ja ympäri välillä, et täytyy myöntää, että oon pitäny ihan sovinnolla ihan etäisyyttä toiseen. Parhaimmillaan jopa pariki kuukautta. Miehen veljen vaimon kanssa hän on jo ilmisodassa, niin koitan ainakin meidän välit pitää kohtalaisina, ettei riitaannuta mekin : /

Tohon sun vauvajuttuun sen verran: ite uskon kohtaloon ja siihen, että se johdattaa meijän elämää täällä. Siks oon ajatellukkin, että se vauva suodaan sillon kun kohtalo niin parhaimmaksi näkee. Tiedän, ettei paljoa lohduta ja on myös niitä, joille ei koskaan pitäis suoda lapsia ja niitä, joista tulisi maailman parhaimpia vanhempia, mutta he eivät vain yksinkertaisesti syystä tai toisesta kykene saamaan lapsia. Moni sitä jaksaa aina jankuttaa, että voi mennä hyvin vuosikin täysin terveellä pariskunnalla ennen ku tärppää. Mutta jos on vähänkään samalainen ihminen kun esim. minä, että kaikki pitäs tapahtua tässä-heti-nyt niin voi olla, ettei tuokaan lohduta yhtään. :) Joten ny tsemppihalirutistus ja aurinkoa lauantai-iltaan! Älä turhaan masennu, vaan uutta yritystä putkeen :hug:

Täällä omaan napaan sen verran, että torstaina alkaneet menkkamaiset juilinnat on saaneet jatkoa. Eilisestä alkaen pikkuhousuihin on tullu paksua valkovuotoa ja sitä ei ole ikinä tässä kohtaa kuuta tapahtunut. Tänään tuli myös sitkeähköä limaa ja sen jälkeen onkin nippaillut oikeen kunnolla, säteillyt oikeaan reiteen ja nivusiin. Eilen päätin huvikseni testata ovistestillä ja tulos näytti tältä 12740151.jpg - Image - Aijaa.com . En nyt sitten tiedä, voiko tohon pätkän vertaa luottaa, mutta oireet ja samalainen ovistestitulos tänään pistää kyllä miettimään, että mahtaisko tuolla alakerrassa sittenkin tapahtua jotain? :) Toiveajattelua ehkä, mutta se selviää varmasti viikon päästä :)
 
Neinäsä kiitti :) sanasi lohduttivat ja täällä päässä kanssa yksi mulle-nyt-kaikki-heti ihminen. Mies yrittää aina toppuutella:D mäkin oon sanonu muille että vuosi voi mennä ihan helposti älä huoli, mutta kun tilanne tuli omalle kohdalle, ei se olekaan niin helppoa :D toi anoppi juttu on kumma. Miehet ja niiden äidit on kyllä yksi paskimmista jutuista. Mulla sama tilanne että miehen veljen vaimo ja anoppi on vähän huonommissa väleissä. Mun anoppi on monesti kommentoinut hänen lastenhoitoa ja äitiyttä mikä on musta täysin kielletty aihe kenelle tahansa. Kun se tulee miehen äidiltä se on tupla kielletty. Eli jos meille lapsia siunataan niin tiedän mitä odottaa. Oon jo miettinyt mielessäni valmiiksi iskuja mitä sanon takaisin kun aika tulee. Toisaalta oon kiitollinen että saan tämän naisen kanssa purkaa tätä anoppi asiaa ja haukkua oikein olan takaa :D en ole yksin. Välillä meilläkin on mukavaa anopin kanssa mutta sitten tulee kommenttia että eikö täällä edes aamupala pöytää laiteta. Itse änkee meille yllättäen yötä perjantai iltana. Sitten kehtasi vielä valittaa nukkumisjärjestelyistä kun hänen teini-ikäisen pojan piti nukkua samassa huoneessa. Että seuraava yö pitää mennä johonkin missä on tilaa. Haloooo meillä on kolmio ja jos oma huone niille ei yhdessä kelpaa niin on ihan turha tulla tänne syömään meijän ruokia ja häiritsemään meijän elämää!! Sori, tää nyt vaan on tätä :D

MUTTA toivotaan että sulla nyt tärppää Neinäsä :) peukut pystyyn!
 
Viimeksi muokattu:
Lilja, I know that feeling! :D Mulla kanssa sama edessä anopin kanssa noissa lapsenhoitoasioissa ja äitiydessä. Ja mäkin olen miettiny jo vähän valmiiks et mitä iskeä takasin, jos rupee oikee kunnolla sanaista arkkuaan aukasemaan :D Mulle varmaan mieleenpainuvin asia omasta anopin ja miehen välisestä jutusta on se, kun suhteemme oli tosi tuore ja olin vasta muutamia kertoja käynyt heidän kotonaan (oltiin tuolloin ihan mukulia molemmat, minä 17 ja mies 18). Se kaunis päivä, ku söimme anopin laittamaa ruokaa, niin tämähän kysyy pojaltaan, että kuoriiko hän perunat? VOI LUOJA! Näin jälkikäteen ajateltuna kuinka säälittävää ihan oikeesti :headwall: Ruveta siinä sitten tulevan miniän edessä hössöttämään omaa pikkupoikaa... Näin pahaa hössötystä tosin ei oo enää ollu, mutta huomaahan sen, että mies on tämän perheen iltatähti ja voi että ku se voikin ärsyttää :D Mä olen kasvanu keskimmäisenä kolmen tytön perheessä ja ikinä ei äiti ole mua noin kohdellu. Mut ehkä se sit vaan on niin, että äidit höösää poikiaan enempi ja tytöiltä vaaditaan itsenäisyyttä jo varhain.. Tarttee muistaa tämä sitten, jos joskus pojan saa ;)
 
Ihania anoppitarinoita :D tai siis ei tietenkään ihania teijän kannalta :D mut noin niinkun ulkopuolisena ;) mulla on sit taas ihan maailman paras anoppi <3 ihan mahtava, höösää sopivasti, eikä tarvii yhtään pelätä et puuttuis lastenkasvatukseen muuten kun auttamalla ja neuvomalla sopivasti :D

Oon käyny eilen ja tänään monta kertaa kurkkimassa et onko tullu uusia juttuja mut ihan pettyneenä sit todennu et ei oo :D meinasin tulla kysymään viikonlopun kuulumisia, mut hyvä että Lilja ja Neinäsä oli kerenny jo tänne :D (olipas hymiörikasta tekstiä tänään, joka välissä joku naama :D)
 
Pumbuliini, sä kuulut siihen harvinaiseen 5% maailmassa, kenellä on ihana anoppi ;) Mun lähipiirissä lähestulkoon jokasella on anopin kanssa jotain, mikä kiristää välejä. Ehkä se vaan on niin, ettei nää anopit tahtois millään luopua niistä kullanmuruistaan :D
Ja mitä hymiöihin tulee, ni mä mielelläni käytän niitä kun ei äänenpainotteita ja semmosia pysty täällä käyttämään ni tietää vähän millasella mielellä tarkotetaan ;)
 
Neinäsä joo, näin mäki oon ymmärtäny ja ollukki monesti hyvin kiitollinen siitä et ees jossain asiassa on käyny tuuri.. :D mäki tykkään kyllä käyttää hymiöitä saman syyn takia, mut tonne niitä tuli kyllä jotenki tavallistakin enemmän :D
 
Mulla on kans mukava anoppi.. tosin toisille minijöille jakelee aika voimakkaasti lapsenkasvatus"vinkkejä" mikä saattaa rueta hieman kiristämään.. hope not.

Eilen lorahti ihan kauheasti valkkaria.. siis kp 25/30-31. Luulin jo että menkat alkaa kun housut meni ihan märäksi mutta onneksi ei. Tiedä sitten mitä tarkoitti mutta toivottavasti hyvää :) Muuten ei kauheasti ole mitääm "raskausoloa" mutta eipä niitä vissiin suurimmalla osalla ole vielä tässä vaiheessa. Vielä pitäisi melkein viikko piinailla jollei täti ennen sitä saavu kylään.. byhyy..
 
Täältä ilmoittautuisi yksi yrittäjä ja jännäilijä joukkoon. Meillä on meneillään yk1 ja nyt mennään suurinpiirtein kp 21/28. Pari päivää oli tosi voimakkaita alaselkä- ja alavatsanippailuja ja ihmettelinkin, et tulevatpa oireet aikaisin, jos tärppi on onnistunut. Rauhassa yritetään olla ja valmistaudutaan pidempäänkin yrittämiseen. Tällä hetkellä rinnatkin tuntuvat "ei niin omilta". Viikon päästä viimeistään teen ekan testin.
Mukava jännätä teidän kanssa yhdessä esikoista vuodelle -14.
 
Pumbuliini, eikai se hymiöiden käyttö niin vaarallista ole :D Täällä ne toki tuntuu, jos niitä on paljon, kiusalliselta et niit käyttäs liikaa kun tulee tommonen keltanen pallurainen :D Ite koitan kans välillä karsia niit ku tuntuu et joka lauseen jälkeen on joku hymiö.

Jepu, kuulostaa lupaavalta tommonen "lorahtelu" ;) Mulla kans parin päivän aikana ollu semmosta, et yhtäkkiä tulee fiilis et pikkarit on ihan märät. Ja niin on pikkarit ollukki märät, eilen tosin ehtisin vessaan pyyhkimään, mutta ei todellakaan ole mitään kuivaa kautta tällä hetkellä. Ja tota ovistestiä olen ihmetelly.. Joku jossain sanos, et saattaa näyttää positiivista kierron loppuvaihella ilman et ois raskaana. Mut oon nyt tehny noita testejä jo kaks ja molemmissa ihan yhtä vahvat viivat. Että voisko noi ovistestit huijata noin paljon, koska ennen ovista en saanu kertaakaan noin vahvoja viivoja ja sitten oviksen aikaan viivat oli kutakuinki noin vahvoja ku näissä testeissä olleet. Raskaustestiä en viel uskalla tehä, koska nyt on vast dpo 7, et jos ny millään jaksais odottaa pari päivää vielä :) Mitään sen suurempia raskausoloja ei täälläkään tosin ole, jos noita lorahteluja ja menkkamaisia fiiliksiä ei lasketa. Päätinki jo kierron alussa, etten yhtään kuulostele omaa kroppaani, mutta noita nyt on ollu vaikee huomata. Kokeile Jepu säkin testata ovistestillä, et mitä näyttää ;)

Tintsuliini tervetuloa ja tsemppiä jännäilyyn! :)
 
Hei kaikille. Täältä oltaisiin valmiina palaamaan tuttuun ketjuun. :) käväisin tuolla lapsettomuus puolella ketjuilemassa, mutta en oikein löytänyt sieltä itselleni paikkaa. :|
Nyt siis kp4/32-49 yk24 ya2011
Mähän laitoinkin tonne hätähousu puolelle kuvia viime kierron testeistä ja oon kyl edelleen aika varma, että jotain yritystä oli. Saan meinaan vieläkin haamuja r-testeihin. Todella outoa. :confused: veritestin tulos oli hieman alle kolme.
Maanantaina soitan turkuun väestöliiton lapsettomuusklinikalle ja toivon saavani ajan vielä tähän kiertoon.
Aloitan myös painonpudotuksen (jälleen). menkat on taas ihan sekaisin kun oon lihonnut. Ne kulkee niin käsikädessä ainakin mulla. Onneks tiiän, et saan suht helposti 10kg pudotettua. Unohdan vaan sokerin mun päivästä. :D
Paljon on näköjään tullut uusia nimiä ja vanhoja tuttuja on mennyt plussanneiden puolelle. :)
Noh, eiköhän me kaikki sinne plussanneisiin päästä. Ennemmin tai myöhemmin. :)
 
TERVETULOA KAIKKI ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!





Ilmoita muutokset ja lisäykset listalle korostettuna, kiitos!

Muistathan ilmoitella itsestäsi, jos kuukautiskiertosi venyy yli 50 päivään.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan pois listalta.



SUNNUNTAI 13.10.2013

KP: Kiertopäivä xx/xx (kiertopäivä/kierron normaali pituus)
YK: Yrityskierto
YA: Yritys aloitettu/aloitetaan
TJOT: Tulee jos on tullakseen (ei aktiivinen yritys)


NimimerkkiIkäKPYKYATJOT
Pumbuliini2292/28??106/2013X
te^a2638/28-392
Alexandra12336/30506/2013
annsuli2335/29-31901/2013

Ralli2728/26-2810
Mappis_882527/28308/2013
marjaana872526/31-3712
Jepu852826/30-314
Neinäsä2525/30-31208/2013
diadora2523/29-317
Tintsuliini21/281

eemiliah2220/??103/2013
_Jemppu_2517/2611
Henrietta-2617/30-311208/2012
Minisport2713/28-35308/2013
Lama3013/29-31505/2013
hopess2211/27506/2013X

Nausteri249/28-33209/2013
_Lilja_259/32-34406/2013
Maicy259/24-28407/2013X
niipe275/30-37209/2013
Evaparadise245/28306/2012
Heilanga4/32-49242011
Santrana26?/18-2810/2013
[tr]
[/tr]

[/tr]

[/TR]

[/tr]
[TR]


JÄNNÄILIJÄT:

DPO: Päivät ovulaatiosta (ovulaatiopäivä = 0, seuraava päivä = 1 jne.)
Testipäivä: Suunniteltu raskaustestin tekopäivä

[td]Nimimerkki[/td]
[td]DPO[/td]
[td]Testipäivä[/td]

[tr]
[td]Ralli[/td]
[td]16[/td]
[td][/td]
[/tr]
[tr]
[td]Mappis_88[/td]
[td]11[/td]
[td][/td]
[/tr]
[tr]
[td]Neinäsä[/td]
[td]7[/td]
[td][/td]
[/tr]
[tr]
[TR]





HILJAISET HAAVEILIJAT:

Empuska
Leva
Mary Ann
evaparadise





ONNELLISET ODOTTAJAT:

YK: Yrityskerta/-kierto, jolloin tullut raskaaksi

NimimerkkiYKPositiivinen tulos
Mallatti302/2013
Alexandra89404/2013
miss_piggy1005/2013
Apr17206/2013
nalli306/2013
Piitu85106/2013
Elsa90206/2013
mutantti506/2013
hokapontas7kk06/2013
Mayinka3 (22 kk)06/2013
maamis306/2013
tk307/2013
Fujin4-508/2013
LinneAino508/2013
Pinkula109/2013
Jonnamo809/2013
Minnah8869/2013
ToKa89310/2013
muumin110/2013
Elokuuntyttö110/2013


Listan ylläpitäjä: _Lilja_
 
Viimeksi muokattu:
Hei taas :) Poistelin nyt yli 50 päivillä menevät listoilta. Jos olen epähuomiossa poistanut joitain vääriä niin kertokaa ihmeessä. Eiköhän me Pumbuliini sulle saada ne mekat kohta niin saat alottaa uuden yrityksen :) Alotitko jo ne terot? Miltä vaikuttaa?

Annsuli, te^a, Alexandra1 miltä näyttää teillä?

Heilanga kurja homma että et viihtynyt toisella palstalla, mutta tänne olet lämpimästi tervetullut :) Vielä kurjempi homma, että sunkin hommat on kestäneet noin kauan. Sunkin nimimerkki on mulle tuttu ajoilta ennen kuin itse edes kirjottelin tänne. Onneksi jaksat yrittää, etkä suotta luovu toivosta. Kovasti tsemppiä! Ja jotain siellä on selvästi tapahtunut kun arvo on noussut kuitenkin. Toivotaan, että tää enteilee kovasti tulevaa ja pysyvää plussaa! Ja sun painonpudotuksesta! Toivottavasti saat pois kilot. Mullakin olisi tarve ja varmaan raskautusin nopsasti jos saisin ees 5 kiloa pois. Niin gyne sanoi. Mulla oli tosi hyvä juttu meneillään kunnes sain plussan testiin ja se meni kesken. Sen jälkeen on ollut vähän allapäin, enkä löydä motivaatiota mistään laihdutukseen. Haen lohtua ruoasta :( Aina yritän, mut sit kyllä heti lankean.

Tervetuloa Tintsuliini :)

Ralli miltäs sun tilanne näyttää?

Neinäsä hieno anoppi :D Mäkin oon miettiny, että olen sitten parempi anoppi itse, mutta tiedä sitä sitten :D aika näyttää. Toivon vaan, että saan olla jonkun anoppi tässä vaiheessa kun ei sitä plussaa kuulu.

JEEEE, mä ostin tai no mies maksoi :D en itse raaskinut, niin siis ovistestejä! nyt tulee 42 sofin liuskaa ja kun alkaa näyttää paremmalta niin otan rinnalle clearbluet. Aion joka päivä testata 2 kertaa päivässä, aamulla ja klo 16. Nyt vähän parempi mieli. Itkeskelin eilen niin päädyttiin sitten että saan vähän jotain muuta puuhaa kun pitää tikutella :D Latasin myös uuteen puhelimeeni uuden kuukautiskalenterin :D käytin ennen womanlogia jota ei tohon uuteen luuriin saa. Tässä on nyt parempaa se, että sinne voi kirjottaa muistiinpanoja, joten aion laittaa kaikki tiedot nyt ylös. Harkitsen jopa korvakuumemittarin ostamista, että jos alkais mittailee lämpöjä :D Nyt tekis mieli vielä juosta ostamaan greippimehua vaikka kohta alkaa olla jo myöhästä.

Mun mies pesi tossa just meijän ikkunat kun mä vaan nettailen :) ihana mies. Oli menossa pesemään meijän tietokonehuoneen ikkunaa ja sanoi että tuo meidän lastenhuoneen ikkuna on varmaan aika likainen :D Meinasin repiä pelihousut :D Ihanaa, että se sanoo noin, mutta toivottavasti muistaa olla sanomatta noin kun joku muu on paikalla. Eilen myös yritettiin miehen toiveesta saada lapsi aikaiseksi siellä lastenhuoneessa :D josko siitä olisi ollut apua. Tietty ovis lähelläkään, mutta kuiteski harjottelua pitää harrastaa. Sori herkemmille yksityiskohtaisesta tiedosta :D
 
Viimeksi muokattu:
Heippa kaikille :)

En oo kerenny käymään täällä, kun on ollu ohjelmaa (tai en oo muistanu...)
Meillä rupeaa käymään joka toinen viikonloppu tollanen 10-vuotias poika, jonka isä ei pidä siihen yhteyttä ja kaipaa sellasta omaa aikaa. Nyt täytyy vaan yrittää keksiä tyypin kanssa tekemisiäkin :) Parina viikonloppuna tulee ny peräkkäin ja sitten viikko väliä (ainakin) Tulee riippumaan hirveästi meijän työvuoroista.
Kapseli on poissa, Jee! Nyt vaan ootellaan että vuoto alkais ja pääsis sitten ovista tikuttelemaan :)
 
Moi kaikki! Täällä vietetty hiljaiseloa kaikenlaisen kaaoksen vuoksi... Koko kierto ennätti mennä ihan harakoille, joten mitään uutisia ei oo luvassa :( nyt kp 38 ja huomenna varmasti menkkojen alku... No positiivisin mielin uuteen kiertoon :D täällä on ollu paljon plussia, ONNEA!! <3 kohta pitäs hankkia uudet ovistikut ja alkaa nyt ens kiertoa tikuttaa... Kummastuttaa kyllä et miten tää mun kierto on vakiintunu tähän 39 päivään??!! Muutaman kk viel kattelen ja sit aika gynelle jos ei normalisoidu... :)
 
Heilanga, kiva kun oot tullu takas :)

Minä oon ollu kovin kiireinen ja ajoittain kovin synkkäinen etten ole saanut aikaiseksi kirjottaa.

Mulla siis kp7, yk10.. Viime kierrossa lutaalivaihe jäi 10 päivään.. Pari viime kiertoa elänyt omaa elämää. Kierto jäi pari päivää normaalia lyhyemmäksi. Toivottavasti ensi kierrossa (ei siis vielä tässä) päästäis ihan tositosi tosissaan yrittämään kun isäntä asettuis kotiin töistä. Ollut siis koko 10kk muualla töissä jolloin siis osa tärppipäivistä menny hieman ohi.
 
Lilja toivotaan, kyllä mulla on vakaa luotto siihen et ne vielä tulee :D aloitin terot joo, tänään päivä nro 4. En osaa muuta sanoa ku et on kyllä juilinu alavatsa aika paljon, ja edellispäivänä vihlas oikeen ikävästi oikeelta puolelta. Oikeen siis sattu. Tiä sitte ne välttämättä mitään tarkota, tässä todennu että kroppa osaa aika hyvin huijata jos tahtoo.. :D haha, ihana sun mies!

Jepu toivotaan et oli hyvä merkki tollanen lorahdus!!

Tervetuloa Tintsuliini mukaan! Ja Heilanga tervetuloa takaisin, en tiijä voiko oikeen sanoa et mukava kun tulit, mukavahan tietysti olis jos olisit tuolla plussanneissa varsinkin noin pitkän yrityksen jälkeen, mut sanotaan vaikka et mukava kun tulit yhdessä meidän kanssa taas jännäilemään! :D

Santranalle tsemppiä ja onnea kun nyt pääset kunnon yritykseen ;) Te^alle ja annsulille myös tsemppiä uuteen kiertoon!!

...Niin ja Lilja, onneks se harjoittelu on sentään mukavaa puuhaa ;D
 
Neinäsä mulla näytti ovistesti just tollai plussaa siinä kierrossa kun raskauduin! Olin lukenut jostain että viivojen pitäisi olla yhtä vahvat mutta ei mulla kyllä ollut ja seuraavana päivänä r-testi olikin plussa. Että ihan hyvältä kuulostaa;)

Itse bongasin eilen (ehkä) oviksen! Oon tikutellu aikas paljon sieltä keväältä asti, välillä enemmän ja välillä vähemmän. Sit tietty oli taukoa sen hetken ajan ku olin raskaana mut nyt taas mennään vaikka aattelin että tän ekan kierron ottaisin nyt rennosti haha:D 1,5vk ollu jo menkkamaisia juilintoja, limoja yms ja oon vähän ihmetellyt että missä mennään, testit ei oo mitään näyttänyt. Eilen sitten alkoi sellainen särky joka muistutti samanlaista ovissärkyä kun viime raskaudessa että illalla oli pakko testata. Vahva plussa pamahti heti ovistikkuun. Ja sellaiset kivut oli yöllä ettei tullu kyllä paljon nukuttua. Tänään aamuna ne on sitten helpottanu ja lämmöt laskenu vähän. Rinnat ei oo kyllä yhtään kipeät, viimeksi ne oli heti oviksen jälkeen niin herkät että käveleminenki tuotti tuskaa. Nyt jännäilen että tapahtuuko/tapahtuiko siellä mitään, ikinä en oo noin vahvaa plussaa o-testiin saanu! Pakko oli tietty sit vielä tehdä r-testi mutta puhdasta negaahan se näytti niinku vähän arvelinkin, piti kuitenkin saada mielenrauha ettei siitä oo kyse;)
Eli mulla nyt ilmeisesti ja toivottavasi dpo0.
 
Heippa kaikille! Oon nyt pari viikkoa seurannut ketjunne ja nyt olisi kiva liittyä seuraanne jos vain sopii :)

Jätettiin pillerit pois edellisviikon keskiviikkona ja eilen loppui tyhjennysvuoto. Olisi varmaankin hyvin onnekasta jo tästä kierrosta saada plussa, mutta katsellaan :D

Elikkä siis Iiida 22v. Kp9/28? Yk 1

Menikökän se noin.. :D kierron pituudesta en siis ole varma, koska pillerit on saattanut sen sekoittaa.
 
  • Tykkää
Reactions: _Jemppu_

Yhteistyössä