Heippa!
Just yks päivä mun mieltäni askarruttikin, että onks mulla vaan huono oman vartalon tuntemus, kun en pysty tota ovista ikinä itte bongaamaan.. Mutta täällähän se nyt selvis, että kaikki tuntee erilailla ja riippuen oviksestakin.. Mikä on hassua!
Mä alotin tänään syömään tota foolia. Osaako kukaan kertoa, mikä olis sopiva määrä, ku tossa pakkauksessa ei lue annostuksesta sanallakaan ?!? Eli onkohan yks tollanen tabletti riittävästi, missä on 400 yksikköä foolihappoa, vai pitäiskö niitä tässä raskautumistarkoituksessa ottaa enemmän? Hmm
Ja
Maicy: Oli mukava lukea toi sun teksti ja tajuta, että on ihmisiä, jotka painii saman ongelman kanssa! Mulla on kanssa aiheuttanu harmaita hiuksia tää kierron lyhyys. 24 päivää.. Ja oviksen oon kuitenkin ollut bongaavinani ihan normaalisti 14 -16 päivä. En oo tosta ihan 100varma, koska oviksesta ei tuu mulle mitään tuntemuksia ja liuskatesteillä oon yrittäny tihrustaa viivoja. En jotenkaa luota omaan tulkintakykyyn ollenkaan, mitä tulee noihin liuskatesteihin
Se on kyllä siis varmaan siinä rajoilla, että kerkeekö sitä kiinnittymistä tapahtumaan 9 tai 10 päivässä.. Ja sulla kun on VIELÄ lyhempi luteraalivaihe. :O Ajattelin nyt ottaa pari seuraavaa kiertoa mukaan ne clearbluen digiovistestit, missä ei oo paljon tulkinnan kanssa ongelmia. Sitte on helmpompi selvittää tätä asiaa gynen kanssa, ku on "todisteita"
Ni jos sais heti jonkun lääkityksen ennen kaikenmaailman labroja ja kierron kartotuksia, ku tietää jo sen ongelmakohdan. Mutta hei, se kierron pituus voi ittestään palautua, tai ovisajankohta siirtyä, että ei oo vielä peliä menetetty. Jokainen kierto on vähän niinku yllätys, että mitä tapahtuu.. Ei käy ainakaa elämä tylsäksi!
Mä oon kyllä superkateellinen niille, joilla kroppa toimii niinku oppikirjoissa!
Kirpas kyllä oikeesti ostaa noita clearbluen digiovistestejä. Huh, mitkä hinnat! Te muut taidatte olla aika rikkaita, jos noita pystyy joka kuukausi käyttämään
Mutta sitte mietti, että mitäpä sitä ei tän haaveen eteen tekis tai maksais! Mutta tossa lähiapteekissa toi pakkaus oli 49 ja ne 7 liuskaa ei välttämättä edes riitä. Ja miks niitä liuskoja ei myydä erikseen.. Että aina pitää ostaa se koko paketti?
Mitä
_Liljalle_ kuuluu? Joko on töissä hommat helpottanu?