Esikoinen vuodelle 2014

Jonnamo Onnea kovasti!! Mistä päivästä lähtien sulla oli sun mielestä jo raskausoireita?

Lama ja hopess toivotaan että plussaatte perässä :)

Itsellä kp 14 ja vois olla ovisaikaa mutta tää flunssa tekee sen että iltaisin on niin väsynyt että ei oikein tuo uimareiden liikkeellelaitto ole ensimmäisenä mielessä. Ei kuitenkaan kehtaa tuosta yrittämisestä tehdä sellaista väkisin yrittämistä.. voihan pahus tätä lentsua!!
 
Pahoittelut Hopess , mutta voihan olla ettei vielä näytä, jos vasta torstaina pitäisi menkkojen alkaa? :)

Mulla nyt kp31/29-31 jos ei aamuista pientä verta lasketa.. en suostu vielä menemään uuteen kiertoon :D Tää on niin raastavaa.. menkkatuntemuksia ei juurikaan ole. Posti toi onneksi läjän uusia liuskatestejä tänään! Hurjan nopeaa toimintaa tuola halpa-testillä, eilen tilasin ja tänään tipahti luukusta :O Jos sitten huomen aamulla taas uusi testi, ellei surempia muutoksia tapahdu. Olen kyllä ihan varautunut siihen että uusi kierto on jo alkanut, pitää kuitenkin toivoa vielä ;)

Sain tänään papa seulonnan tulokset postissa. Kävin heinäkuussa. Solumuutoksia ei ollut, mutta suosittelivat varaamaan aikaa gynelle. Lapussa luki että "normaalista poikkeavat mikrobit: Sekafloora." Ja "Reaktiiviset muutokset: Inflammaatio, regeneraatio." Onko kellään mitään hajua mitä nuo merkitsevät??
 
Jepu dpo5 oli menkkajomotuksia ja dpo8 (ko?) nännit muuttui tosi aroiks ja aina aivastaes ja yskiessä mahaa vihlas ikävästi. dpo11 alkoi oikeiden menkkojen juilinnat ja jomotukset, dpo12 plussa :)

Hopess toivottavasti muuttuu vielä plussaksi!
 
Eihän sitä hopess vielä tiedä, että muuttuuko se plussaksi - toisillahan pärähtää plussaa vasta tosi myöhään siihen testiin! :) Nyt toivotaan kovasti, että se siitä muuttuu! :) Ja lama myös, nyt vaan toivotaan, ettei ne menkat ala!!

Itsellä menossa dpo7... Eli mullahan tuli selkeät ovisoireet n. 36 h sen ovisplussan jälkeen: järkyttävät menkkapoltot ja kunnon limaklöntsä :D Ja dpo 4 oli kunnon menkkapolttoja oikein kunnolla pitkin päivää ja kipu tuntu vasemmalla puolella.. Nyt ollut tosi "liukkaat" paikat siitä lähtien ja pientä jomottelua on aina silloin tällöin.. Koskaan ei oo kuivana kautena ollu sellasta, eikä mulla koskaa oo mitää enteileviä menkkakipuja, vaan kivut alkaa just sen jälkeen, kun menkatki alkaa... Hätähousuna tein tietenki testin iltapäiväpisusta, ja negahan se oli.. Nyt täytyy kuitenkin pitää pää kylmänä, ja kattoo testiä uudemman kerran sit vasta, kun menkkojen olis pitäny alkaa.. Mä uskon kyllä, että ainaki kiinnittymisyritystä on kovasti ollu (jos ei tästä plussaa saada), oli sen verran ilkeet kivut, kun piti oikein hieroo alavattaa ja taittua välillä kaksin kerroin...

Nyt vaan sitä kuuluisaa mielenrauhaa ja malttia niin itelle kuin muillekin piinailijoille! :heart: :D
 
TERVETULOA KAIKKI ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!





Ilmoita muutokset ja lisäykset listalle korostettuna, kiitos!

Muistathan ilmoitella itsestäsi, jos kuukautiskiertosi venyy yli 50 päivään.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan pois listalta.



TIISTAI 1.10.2013

KP: Kiertopäivä xx/xx (kiertopäivä/kierron normaali pituus)
YK: Yrityskierto
YA: Yritys aloitettu/aloitetaan
TJOT: Tulee jos on tullakseen (ei aktiivinen yritys)


NimimerkkiIkäKPYKYATJOT
Pumbuliini2278/28??106/2013X
Minnah882555/27-48612/2012
Vaiva2448/274X
Gemi2446/28-30108/2013X
diadora2539/296
Yztlas2039/271
Minisport2736/28208/2013
jonnamo2032/30-338
Nausteri24109/2013
Lama3031/29-31405/2013
_Lilja_2531/32-??306/2013

hopess2226/27406/2013X
te^a2626/28-392
ToKa892425/30-32307/2013
annsuli2323/29-31901/2013
Maicy2521/24-28307/2013X

Ralli2716/26-2810
Mappis_882515/28208/2013
marjaana872514/31-3712
Jepu852814/30-314
Neinäsä2513/30-31208/2013

_Jemppu_255/2611
Henrietta-265/30-311208/2012
Minisport271/28-35308/2013
Santrana26?/18-2810/2013
[tr]
[/tr]

[/tr]


[/TR]

[/tr]
[TR]



JÄNNÄILIJÄT:

DPO: Päivät ovulaatiosta (ovulaatiopäivä = 0, seuraava päivä = 1 jne.)
Testipäivä: Suunniteltu raskaustestin tekopäivä

[td]Nimimerkki[/td]
[td]DPO[/td]
[td]Testipäivä[/td]

[tr]
[td]Hopess[/td]
[td]12[/td]
[td]2.10[/td]
[/tr]
[tr]
[td]Nausteri[/td]
[td]12[/td]
[td][/td]
[/tr]
[tr]
[td]ToKa89[/td]
[td]7[/td]
[td][/td]
[/tr]
[tr]
[td]Maicy[/td]
[td]5[/td]
[td]9-10.10[/td]
[/tr]
[tr]
[TR]





HILJAISET HAAVEILIJAT:

Empuska
Leva
Mary Ann





ONNELLISET ODOTTAJAT:

YK: Yrityskerta/-kierto, jolloin tullut raskaaksi

NimimerkkiYKPositiivinen tulos
Mallatti302/2013
Alexandra89404/2013
miss_piggy1005/2013
Apr17206/2013
nalli306/2013
Piitu85106/2013
Elsa90206/2013
mutantti506/2013
hokapontas7kk06/2013
Mayinka3 (22 kk)06/2013
maamis306/2013
tk307/2013
Fujin4-508/2013
LinneAino508/2013
Pinkula109/2013


Listan ylläpitäjä: _Lilja_
 
Viimeksi muokattu:
Noniin toivottavasti nyt näyttää vähän paremmalta. Toi alkaa kyllä olla niin tähtitiedettä toi päivitys että :D Nausteri, en millään löytäny syn kiertopäiviä ? Paljon varmaan porukkaa poistunut kun noinkin moni on isoilla kiertopäivillä. Yli 50 alan sitten kohta poistelemaan. Saa sitten joku muukin alkaa päivittää mun kanssa kun mä tunnetusti olen vähän huono tässä. Ollu paljon kiireitä niin ei ole kotona tullut oltua. Luen joka päivä, mutta tosiaan kännykällä ei voi päivittää.

Hopess älä masennus negasta, ei sitä koskaan tiedä! Mullakin sillon tuli ihan selkee nega sunnuntaina ja tiistaina jo plussa. Vaikka nyt olikin keskenmeno sit lopulta.

Lama peukut pystyyn sullekin ettei hanat aukea :D

Jepu85 joo mäkin olin kipeenä yhdessä kierrossa ja kyllä otti aivoon. Kyllä mä vähän yritin kuitenkin saada talleteltua :D vaikka se on kyllä ihan järjetöntä!

Vitsi Jonnamo on ihanaa että raskauduit :) perässä tullaan.

ON Mä en nyt tiiä miten päin sitä olisi. Ainainen välivuoto täällä vielä rassaa. Eilen tuli jopa verta jonka mä siis todellakin kuvittelen kiinnittymisvuodoksi :D ja ollut lämmöt 37.1. Oireet aika samanlaiset kun viimeksi ennen keskenmenoa. Etova olo oli viikonloppuna mutta nyt se meni ohi. Mistä lie johtunee. En oikeen tiiä millon mun kannattais testata... Oviksesta siis luultavasti viikko. Mulla on toisinaan ihan olo että nyt mä oon raskaana, mutta sitten taas todellisuus iskee ja alkaa ärsyttää. Tarkoitus olisi että testaisin 12.10. Sillon ainakin pitäs näyttää plussaa ja sit ois 6 viikkoa keskenmenosta. Tai sitten menkat alkaa ennen sitä. Aika näyttää, ei jaksa venailla. Luulen että testailen kuitenkin nyt tulevana viikonloppuna. Jos km mitään opin niin sillon pitäs vielä olla nega ja tasan viikon päästä keskiviikkona pitäs tulla vasta plussaa...

Kovat tsempit kaikille nyt!

Niin ja Henrietta :/ voihan surku hauvellin kanssa! Toivottavasti muistat halailla sitä nyt paljon.
 
Viimeksi muokattu:
Tein testin, negatiivinenhan se oli :( nyt odotellaan menkkoja huomiselle. Ne on kyllä kovasti tulossa, melkoset PMS höyryt ollu tänään. Pankkitäti raukka joutui raivon kohteeksi, puhelimitse onneks vaan... :D

-lilja- kiertopäivät yleensä ollu 28, nyt ei oo vielä tasottunu ja taitaa tulla 31-32.
 
Lilja Kyllähän ne sanoo et normilämpöjä kun mittailee, ja sit kun tulee notkahdus alaspäin (0,4 astetta tai enemmän) niin ois ovis lähettyvillä. Sit taas oviksen jälkeen nostattais lämpöjä hieman normaalia enemmän ja jos ne lämmöt pysyis niin ois voinu käydä mäihä.. Mut se, et ootko mitannu kainalosta, suusta vai korvasta merkitsee ja se et ootko aina mitannu samaan aikaan. Toisinsanoen suusta mittaamalla heti kun silmänsä sängystä avaa, ei saisi liikkua yhtään ennen sitä? Ootko noin teheny? Sit vois jo luotettavana pitää sitä et sulla lämmöt koholla ja ois tärppi käynyt :) Jos nyt siis ei putoa taas hetki ennen menkkoja.. :) <3 Toivotaan et plussa tulee!

Nausteri Harmi jos sinulla nyt ei tärpännyt, mutta toivoa on niin kauan ku ei täti tuu. Mutta jos se täti ny pärähtää kylään niin ei muutako tsemppiä uudelle kierrolle! Toivotaan että tuleva kierto on sinun plussakiertosi <3 :)

Hopess Toivotaan että testasit nyt vain liian aikasin!! Tsempit ja peukut pystyssä että se plussaksi vielä muuttuu :)

on Nyt kp22/24->, yk3, dpo6. Oireena, hmmm.. FLUNSSA! Nokka vuotaa ja palelee. :( Nännit käy välillä herkillä, välillä taas ei mtn. Lämpöjä en oo seuraillut, ei pysty luotettavasti enää niidenkään perusteella päätteleen. Eilen purskahdin itkuun kun pääsin tentistä, tiesin heti että läskiksi meni. Soitin kaverille ja hanat aukes. Lie sitten kerännyt stressiä enemmän ja nyt oli viimeinen tikki sit. Valkovuotoa tulee edelleen, välillä reippaammin ja välillä heikommin, kuivaa kautta ei ainakaan vielä oo tullut. Tosin menkat alkaa vasta ensi viikon to aikasintaan, jos nyt laskut pitää paikkaansa.

Nyt taas viime yönä näin unta, tällä kertaa pariakin erilaista. Sen minkä muistan oli se kun tein kaksi raskaustestiä, ja ne molemmat näytti samantien kaks oikeen selkeetä viivaa!! <3 Se oli ihana tunne! Unessa ajattelin että täytyy tehdä uudelleen kun eihän se voi pitää paikkaansa, mutta en sitten enempää nähnyt/muistakaan. Nyt siis oviksen jälkeen oon nähnyt unia jos jonkinmoisia. Mihin lie liittyy tällainen ominaisuus nyt sit? o_O

Huoh, piinaavia nää viikot nyt ennen menkkoja. Välillä tunne että en todellakaan ole raskaana, mut sit välillä nousee pieni toivonkipinä ylös ja tulee fiilis et oisin. Tällä hetkellä, en usko että olen ja menkat tulee ensi viikon aikana. Tuli ne sit kp27, tai 30 niin ne tulee. :( äh.

Tsempit muille oli tilanne mikä tahansa! Ootte ihania kun jaksatte täällä tsempata muita :)
 
Lilja minäkin puutun listalta. Meneillään siis yk 1 kp 31/30-32. Yritys aloitettu 9/13. Testasmaan pääsee viimeistään loppuviikosta. Ei tee vielä mieli testata, kun täysin selvät raskausoireet katosivat kuin tuhka tuuleen. Nyt tuntuu lähinnä, että täti on tulossa. Minä jo testipuikko kädessä odottelin..
 
Taidanpa minäkin liittyä joukkoonne. :)

KP 33/31-33 menossa, tätiä ei näy ja viikon ajan oon ollu todella väsynyt, nuhainen ja sellainen selittämätön olo kokoajan.. Nyt kolmena päivänä jatkuvat menkkamaiset kivut ja juilinnat. Testejä oon tehnyt nyt viisi ( :D ), kahdessa ekassa haamujen haamut/viivanpaikat, kolmannessa huacin digissä plussa sen jälkeen puolen tunnin pissasta apteekin oma jossa tosi hailakka haamu ja eilen illalla parin tunnin pissasta CB:n digi ei raskaana.. Nyt en tiiä mitä ajatella.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: ToKa89
Heissan, minäki ajattelin liittyä joukkoonne! :) Ikää mulla 23v, KP 25/30, YK 5 ja YA 6/2013
En oikein osaa itse sanoa että juurikaan tuntisin oireita vielä, pientä rintojen arkuutta. Testannut en vielä tietenkään ole, ajattelin odotella että kp30/30 ennen kuin testailen kun on tullu pahamieltää kun ei viivaa näy :( nyt siis vain odottelen, kova vauvakuume on!! :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: ToKa89
Lama no mites nyt sillai jo kp2? Oliko sulla jotain vuotoa enemmänkin vai?

Maicy no siis en mä oo mitaillu lämpöi ikinä. Enkä nytkään. Huomaan vaan kun on tosi kylmä ja kuumeinen olo niin mittaan lämmön ja se on korkeempi ku ihmisen normaalilämpö. Mutta oon jo tosi vakuuttunut että tää on taas keskenmeno tai ei raskaana. Vuodot on sellasia kun viime kuussakin. Kumpa ei nyt ois kuitenkaan se varhainen keskenmeno taas :/ sit pitää ottaa puhelua gynelle. Kainalosta oon mitannu ja aina ihan sillon kun on ollu kuumeinen olo. Samanlaisia oireita oli siis viime kuussa just viikko ennen kmplussaa.

Yritän ehtiä lähiaikona päivitellä niin saadaan uudetkin listoille :) nyt ikävä kyllä päivällistä tekemään.
 
Voi lama, ei kai?? :hug: kurjaaki kurjempi juttu! Nyt tuntuu kyllä vähän pahalta... : / Kun mä sain itse äsken iltapisusta hyvin hailakan viivan r-testiin (miehenkin nähtävän sellaisen)... Ja dpo8 meneillään (se siis siitä mielenmalttamisesta testailun suhteen).. Mutta kun ollu oikeesti välillä tosi ikäviä menkkakipuja (ja menkkojen pitäis alkaa viikon päästä) ja kroppa tuntunu välillä tosi tosi kuumalta... Eilen alko myös vähä etoon ja tänään etoilut jatkunu... Nyt odotan pari päivää pää kylmänä, ja toivon, että toi viiva tosta vahvistuis :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Maicy
Onpas täällä tapahtunut taas paljon! Mä tulin vaan ihan kertomaan, että ovis bongattu tänään. Huh helpotusta, olin nimittäin ihan varma että se on ehtinyt jo mennä tai sitten että se ei tule ollenkaan. Ei nimittäin ollu taas minkäänlaisia tuntemuksia. Mutta kuinka onnelliseks tuo yksi hymynaama voi tehdäkään kerta toisensa jälkeen :)

Eli mulle saa päivitellä dpo 0. ja meillä on yk 3 eikä 2 niinkuin listassa lukee!:)
 
_lilja_ tänään tullut nyt vähän enemmän vuotoa ja lasken alkaneen eilisestä kun eilen ekan kerran vähän jotain punaista tuli. Mutta ei tässä naiset hätää, uuteen kiertoon ja uusiksi pullaa uuniin :D
 
Moikka!

Minäkin liittyisin mielelläni teidän seuraanne :)

Eli ikää meillä on 27 vuotta ja esikoinen olisi kovasti toivottu. Kp 26/26-28, Dpo 12 ja yk 1.
Oireita ovulaatiosta lähtien laidasta laitaan ja hyvinkin paljon aaltoillen. Vahvimmat oireet alkoivat muutama päivä ovulaation jälkeen, eli vatsakipua/menkkajuilintaa/vihlontaa on ollut siitä lähtien. Nännit arat/kipeytyvät kylmässä, näläntunne, väsymys, kylmä/kuumotus, kuvotuksen tunne, hengästyminen.

Pari päivää sitten sain perus-joka kuukautiset-menkkaraivari-itkut, joka vei vähän toivoa mahdollisesta plussasta. Mutta toivoa on niin kauan ennen kuin täti tulee kyläilemään.

Olen tehnyt muutamana aamuna Sofi one stepin herkkiä testejä ja tuloksena puhdas nega. Mutta kuulopuheiden perusteella en niihin täysin luota, joten viikonloppua varten odottamassa on clearblun perustestit. Testauspäivä pe/la/su, riippuen kuinka hyvin maltan odottaa.
 
Viimeksi muokattu:
Kurja homma hopess ja lama :( Nyt vaan pitää nopeasti päästä pettymyksen ohi ja uuteen kiertoon positiivisin mielin!

Toka onnea sulle kovasti..lupaavilta kuulosti sinun oireet ja sitähän ne sitten olikin :)

Uusille kuumeilijoille tervetuloa! Muumin noissa mittareissahan voi olle eri herkkyydet: osa reagoi jo pienempään hcg-hormonin määrääm mikä voi selittää eri tuloksia. Myös se vaikuttaa kuinka kauan virtsa on ollut rakossa eli kuinka laimeaa/väkevää virtsa on. Kokeile testiä uudestaan kun olet pidättänyt pissaa ainakin sen kolme tuntia. Jos pystyt tai ota sitten aamupissasta :D

ON: Itsekin mukamas olen bongaavinani nyt ovisoireita vaikka en yleensä sellaisia kauheasti tunne. Alavatsalla nippailee molemmin puolin ja vas. myös alaselkään asti. Limojakin on. Ajattelin kyllä että flunssa&antibiootit että ei varmaan ovista tule mutta eihän sitä tiedä :D
 

Yhteistyössä