Tsiisus, kun työ ootte kovia kirjotteleen.
ei meinaa peräsä pysyä.
Mulla on muuten kans aivan ihana anoppi ja appiukko. Herttaisia kuin mitkä! En sitten tiiä, mitä tapahtuisi jos vauva tulisi. Anoppi sitä kyllä jo kovasti odottelee. Ei olla kerrottu, että yritetään edes, ettei tuu sitten siltä suunnalta mitään paineita.
Mä näyttäisin olevan porukan vanhin! Apuva! Noh, sillä mennään. Ikää siis mulla on jo
31v ja kyllä minulla on ikä kriisi. Kolmekymmentä ei tuntunut missään, mut 31w mähän oon jo toinen jalka saakeli montussa! Noh,joo tajusin siis olevani lähempänä 40 kuin 20. Se oli vissiin se kamalin asia niin ja se kun gyne sanos, et mä oon vanha ensisynnyttäjäksi! Jukoliste 31! Tosin hyvä, kun se gyne oli edes 20! Siitäkin muuten tietää tulleensa vanhaksi, kun lääkärissä tekee mieli kysyä (varsinkin mieslääkäreiltä) , että joko sulla on äänenmurros ollu vaiko ensi finnejä naamaas pukkaa? On ne niin pirun nuoren olosia....miten mä tähän juttuun päädyin? Noh, se siitä vanhuudesta.
Kiva muuten tuntea itsensä tervetulleeksi ja kiitos lämpimistä sanoista...mä tääl vallan punastusin. :ashamed:
Välillä kyllä tuntuu, että ei tarpeeksi tuu kommentoitua muiden juttuja, mut kun puolet unohtuu kirjoittaessa..sitäkin tää vanhuus teettää.
Alkoholista sen verran, että mä oon ainakin ihan norm. Sitä käyttänyt, eli pullo kossua päivässä, se tiellä pitää.
ei vaa, otettu on kun on tehnyt mieli ja jos oon epäilly, et jotain yritystä tuolla alhaalla on niin oon pyrkinyt olemaan juomatta. Välil on kyl ollu niin, et kun eka vuotopäivä alkaa oon sihauttanu lonkerotölkin auki ja oikeen naattinu sen rauhassa.
Täällä alkaa vuoto oleen ohi tällä erää ja saa taas alkaa hosumaan noilla tikuilla. On tää senpäivästä tikutusta. Joku kun kysyis, et mitä sää harrastat? "Noh, tota tikkua on tullut dippailtua ihan kiitettävästi." Vois siinä kysyjä olla huuli pyöreenä..mut hei, mul ei oo elämää joten kai sen tikuttamisen voi harrastukseks laskea. Sit kun mä alan höpötteleen niille, et tule hyvä viiva älä paha viiva niin sit voi kutsua valkotakit paikal.
Höpötykset sikseen. Onnea kaikille yritykseen, piretään tytöt lippu korkialla!