Tiistai 12.4.2011
Yrityksen aloittaneet:
nimim.....................ikä.................YK.. ....................KP................jännäpäivä
MaMaCat..............37..................10.....................26......................14.4.
Tigu......................27..................2.......................27.....................16.4.
Dahlia- ................22..................17..................28-30....................25.4.
Atlantis*...............42..................10.................25-28....................28.4.
Myy-84................27...................8....................27-31......................?
Yrityksen myöhemmin aloittavat:
nimim.......................ikä........................................yritys alkaa
Merimari79............31..........................................keväällä 2011
Rose.......................24..........................................kesällä 2011
Marjutan................27..........................................kesä-heinäkuussa 2011
Emma80................30..........................................elokuussa 2011
Hedel......................25...........................................?
nimim..................ikä.................plussa. ................LA...........monennesta tärppäsi
Plussanneiden oma ketju:
http://keskustelu.plaza.fi/ellit/per...a-plussanneet/
-----------------------------------------------------------------------
Listan saa päivitettyä "lainaa viestiin"-napin avulla
Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
Hei, päivitin listan tässä samalla muutakin kirjoitellen.
Marjutan: ovistestien tekeminen on mielestäni vähän makuasia, jos ei ole hirveää kiirettä tulla raskaaksi tai perusteltua syytä epäillä koko ovulaation tuloa. Minä jos olisin kymmenenkin vuotta nuorempi, en olisi varmaan ensimmäisten puolen vuoden aikana ajatellutkaan ovistestejä. Vaan kun nyt ei ole aikaa kovinkaan paljon, niin olen halunnut testata, tuleeko sitä ovista ollenkaan. Jotkut myös huomaavat ovulaation oman kehonsa merkeistä, mikä minulla ei toimi. Voithan testata vaikka huviksesi jossain kierrossa, ja jatkaa siitä sitten, jos se tuntuu omalta jutulta.
Myy, mahtavaa että sait vihdoin ne reseptit. En ymmärrä, miksi tähän asti on pitänyt kiduttaa sinua panttamaalla niitä. Mutta tietysti toivon, ettet tässä kierrossa tarvitsisikaan niitä.
Toivottavasti hyvä fiilis jatkuu ja reissunne on nautittava kaikin tavoin, ehkäpä reissun tuliaisetkin.
Minä sain ne ovisplussat siis eilen iltapäivällä, toivottavasti en riehaannu loppukuuksi ihan liikaa. Plussa tuli ihmeen aikaisin, vasta 11. kp:nä, ehkä tämä kierto sitten vain on lyhyempi.