Mä oon syönyt kyseistä lääkettä reilun 9kk. Pääsyy lääkityksen alotukselle oli masennus, ja sen aiheuttama ahdistus ja paniikkikohtaukset, lisäksi vielä jännittämiseen sos.fobian takia. Nyt annos 15mg, söin eka viikon 5mg, sit 4 viikkoo 10mg, jonka jälkeen nostettiin siihen 15mg. Ekat päivät oli aika kamalia kuvotusta,lisää ahdistusta ja paniikkia,nukuin melkeen viikon putkeen muutamia tunteja vaan hereillä vuorokaudessa (joka olikin ihanaa sillä masennuksen kourissa oli ihanaa ku oli unessa melkeen koko ajan hirveen pitkän valvomisen jälkeen). Sitten kun olin syönyt n. 5 viikkoo lääkettä, siinä noston jälkeen alkoi vaikuttamaan tosi hyvin ja sivuvaikutukset häipyivät. Aloin päästä takaisin jaloilleni, jatkettua koulua, näkemään kavereita yms elämään taas normaalia elämää ja nauttimaan siitä. Pitkään oli tosi hyvä olo, energiaa ja elämänilot tuli takaisin. Jännittämiseen on auttanut myös tosi paljon, oon pystynyt jatkamaan taas koulua yms. Joitakin takapakkeja hetkeksi tullut, mutta ei enään viime kuukausina. Nyt huomaa kyl et vaikeita päiviä ollut taas enemmän, kun on tullut aika paljon ryypättyä. Lihonnut oon melko paljon mahdollisesti lääkkeen takia, joka harmittaa mut yritän nyt tsemppaa ja saada itteni laihtumaan, sillä lääkkeestä en haluaisi vielä luopua vielä kun syksykin tulossa, joka usein raskasta aikaa ollut. Te jotka alotatte lääkitystä niin muistakaa olla kärsivällisiä, eikä heti luovuttaa et huono lääke tms, kun siinä voi mennä pitkä aika ennenkun auttaa ja sivuoireet lähtevät!