ero tuli

  • Viestiketjun aloittaja surupusero
  • Ensimmäinen viesti
saman kokenut kanssa
erosin myöskin ex-miehestäni n. 10 v. sitten, meillä 1 yhteinen lapsi. mies oli myöskin ihan liian kiltti, kiinni omissa vanhemmissaan, ei osannut mitään päättää itse jne. ei ollut enää sitä vähääkään intohimoa jäljellä. kannattaa todella lähteä suhteesta, jos tuntuu ettei se enää etene parempaan! aina löytää kuitenkin jotain itselle sopivampaa, vaikka sitten sen yksinolon. parempi toki sinkkuna kuin huonossa liitossa! onnea sulle, olet rohkea kun teet isoja päätöksiä! eivät varmaan ihan hetkessä syntyneet nuo ratkaisut. :)
 
surupusero
Alkuperäinen kirjoittaja saman kokenut kanssa:
erosin myöskin ex-miehestäni n. 10 v. sitten, meillä 1 yhteinen lapsi. mies oli myöskin ihan liian kiltti, kiinni omissa vanhemmissaan, ei osannut mitään päättää itse jne. ei ollut enää sitä vähääkään intohimoa jäljellä. kannattaa todella lähteä suhteesta, jos tuntuu ettei se enää etene parempaan! aina löytää kuitenkin jotain itselle sopivampaa, vaikka sitten sen yksinolon. parempi toki sinkkuna kuin huonossa liitossa! onnea sulle, olet rohkea kun teet isoja päätöksiä! eivät varmaan ihan hetkessä syntyneet nuo ratkaisut. :)
voi kiitos. =) hyvä kun joku ymmärtääkin minua,koska ei todellakaan ollut helppo tehdä päätöstä varsinkaan lasten takia. =(
joo, olen niin onnellinen että vihdoinkin ollaan tässä vaiheessa että saa ruveta rakentamaan uutta elämää. viimeiset neljä vuotta kun ollut ihan paskaa.
 
no joo..
Jos petät, täällä tuomitaan ja sanotaan että jätä ensin vanha puolisosi ja ala sitten vasta uuteen..mutta kun teet niin sittenkin tuomitaan ja oot täys paska.. Onnea sinulle..minä vielä petän, ratkaisua ei näköpiirissä..
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja no joo..:
Jos petät, täällä tuomitaan ja sanotaan että jätä ensin vanha puolisosi ja ala sitten vasta uuteen..mutta kun teet niin sittenkin tuomitaan ja oot täys paska.. Onnea sinulle..minä vielä petän, ratkaisua ei näköpiirissä..
kiitos. =) voimia sinulle myös ratkaisun tekemiseen. sitä se vaatii. ei se ilman kyyneliä ole minullakaan mennyt,niinkuin moni varmaan täällä luulee. varsinkin lapsia tulee niin sääliksi. ja tietty miestäkin,kun tämä näytti ottavan tosi lujille. =(
 
noin
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja g:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja g:
Miten entinen tila oli lapsille huono?
kun ei me vanhemmat oltu onnellisia. =( paljon riitelyy ja huutoo.
Miten se liian kiltti mies nyt niin riitelee ja huutaa?
niin no joo. ehkä se olin enemmänki minä joka huudin,mutta onnellisia ei kumpikaa oltu.
eli se oletkin sinä joka sitä lasten ahdistusta aiheuttaa, ehkä lasten olisi hyvä olla isänsä luona vakaassa ja huudottomassa paikassa.
Saat sinä rauhassa vaihdella miehiä ja huutaa niille.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja noin:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja g:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja g:
Miten entinen tila oli lapsille huono?
kun ei me vanhemmat oltu onnellisia. =( paljon riitelyy ja huutoo.
Miten se liian kiltti mies nyt niin riitelee ja huutaa?
niin no joo. ehkä se olin enemmänki minä joka huudin,mutta onnellisia ei kumpikaa oltu.
eli se oletkin sinä joka sitä lasten ahdistusta aiheuttaa, ehkä lasten olisi hyvä olla isänsä luona vakaassa ja huudottomassa paikassa.
Saat sinä rauhassa vaihdella miehiä ja huutaa niille.
kyllä lapsien kanssa olen asiasta jutellut, ja kumpikin haluaa olla minun kanssa. tottakai kuitenki isänsäki luona viikonloppuisin jos hän huolii. mies on tosi vähän ollut lasten kanssa niin on molemminpuolista lasten ja isän taholta halu siihen että lapset olisivat mulla suurinmanosan aikaa.
 

Yhteistyössä