A
ap
Vieras
niin ja jos ex ei susta onnea saanu niin saako uuskaa mies![]()
niih, eihän sitä koskaa etukätee tiedä. mutta mä haluan elää onnellista elämää, vaikka sitten yksin, mieluummin kuin onnetonta elämää. a
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
niin ja jos ex ei susta onnea saanu niin saako uuskaa mies![]()
Alkuperäinen kirjoittaja surupusero:lähdin lipettiin mieheni luota. olen ihastunut toiseen mieheen. =) hän on samassa työpaikassa ja siellä alkoi vispilänkauppa. tätä on jatkunut jo luvattoman pitkään joten oli pakko tehdä ratkaisu. miehelleni uutinen oli vaan yllättävän kova pala. =/ en olisi uskonut,kun ei meillä kovinkaan hyvin mielestäni ole mennyt vuosi kausiin.
lapsille tämä tietysti on kovaa mutta ei entinenkään tilanne ollut heidän kannaltaan hyvä.
Alkuperäinen kirjoittaja bdt:Alkuperäinen kirjoittaja surupusero:lähdin lipettiin mieheni luota. olen ihastunut toiseen mieheen. =) hän on samassa työpaikassa ja siellä alkoi vispilänkauppa. tätä on jatkunut jo luvattoman pitkään joten oli pakko tehdä ratkaisu. miehelleni uutinen oli vaan yllättävän kova pala. =/ en olisi uskonut,kun ei meillä kovinkaan hyvin mielestäni ole mennyt vuosi kausiin.
lapsille tämä tietysti on kovaa mutta ei entinenkään tilanne ollut heidän kannaltaan hyvä.
Ikävää tietysti että noin käy mutta ainakin olet suoraselkäinen kansalainen ja otat eron yhdestä kun haluat olla toisen kanssa.
Ne jotka tuomitsevat sinut voivat juurikin hoitaa vaan omat asiansa kuntoon.
Voimia,onnea ja rakkautta !
Alkuperäinen kirjoittaja lissu:Onko sun miejes ollut lasten kanssa?
Kyllä mäkin meinaan voin 100% varmasti sanoa, että meidän lapset jää mulle.
joo en mäkää sua haluu moittia, onnea vaan uuteen suhteeseen ja lapsille voimia, sitä ne tarvii, anna olla isänsä kans paljo tekemisis niin ne ei kärsi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:joo en mäkää sua haluu moittia, onnea vaan uuteen suhteeseen ja lapsille voimia, sitä ne tarvii, anna olla isänsä kans paljo tekemisis niin ne ei kärsi![]()
kiitos. =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Muutitko omaan kotiin, vai suoraan uuden miehen luo?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No onkos tämä uusi onni varattu ja lapsekas? Meinaakos hän erota? Oletko edes puhunut että eroat kun se sulle niin komiasti flirttailee?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No onkos tämä uusi onni varattu ja lapsekas? Meinaakos hän erota? Oletko edes puhunut että eroat kun se sulle niin komiasti flirttailee?
ihan vapaa on tällä hetkellä. on eronnut n.1,5v sitten ja yks lapsi joka on äiteellään.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No onkos tämä uusi onni varattu ja lapsekas? Meinaakos hän erota? Oletko edes puhunut että eroat kun se sulle niin komiasti flirttailee?
ihan vapaa on tällä hetkellä. on eronnut n.1,5v sitten ja yks lapsi joka on äiteellään.
No teitääkö se että olet eroamassa sen takia miehestäs?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Oon kyllä vuosien aikana römpsääni jaellut kymmenille miehille.. mutta mitä sitten?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Harmittaa kyllä, kun on veneerisiä tauteja, uusi onneni ei niistä vielä tiedä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Harmittaa kyllä, kun on veneerisiä tauteja, uusi onneni ei niistä vielä tiedä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja surupusero:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Harmittaa kyllä, kun on veneerisiä tauteja, uusi onneni ei niistä vielä tiedä![]()
ookoo. hanki elämä sääki. se kannattaa. =)
Alkuperäinen kirjoittaja Saako:uteliaisuuttaan kysyä,minkä ikäisiä lapset ovat? Ja miten suhtautuvat nyt, kun et ole kotona. Onnea kuitenkin uuteen suhteeseen.
Alkuperäinen kirjoittaja Saako:uteliaisuuttaan kysyä,minkä ikäisiä lapset ovat? Ja miten suhtautuvat nyt, kun et ole kotona. Onnea kuitenkin uuteen suhteeseen.