ero tuli

  • Viestiketjun aloittaja surupusero
  • Ensimmäinen viesti
surupusero
lähdin lipettiin mieheni luota. olen ihastunut toiseen mieheen. =) hän on samassa työpaikassa ja siellä alkoi vispilänkauppa. tätä on jatkunut jo luvattoman pitkään joten oli pakko tehdä ratkaisu. miehelleni uutinen oli vaan yllättävän kova pala. =/ en olisi uskonut,kun ei meillä kovinkaan hyvin mielestäni ole mennyt vuosi kausiin.
lapsille tämä tietysti on kovaa mutta ei entinenkään tilanne ollut heidän kannaltaan hyvä.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Kerroit miehellesi toisesta miehestä? Vai mitä kerroit?
Mulla samanlainen tilanne ja eniten lapset huolettaa...
kerroin kaiken ja hän oli aavistanutkin/tiennytkin. on vaa nii kiltti ettei puhunu. se miehessäni ärsyttänytkin kun liian kiltti ja kaikki käy tyyppi.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Kerroit miehellesi toisesta miehestä? Vai mitä kerroit?
Mulla samanlainen tilanne ja eniten lapset huolettaa...
kerroin kaiken ja hän oli aavistanutkin/tiennytkin. on vaa nii kiltti ettei puhunu. se miehessäni ärsyttänytkin kun liian kiltti ja kaikki käy tyyppi.
Toivotaan että tämä uusi mies on riittävän tuhma sinulle.
 
Miehellä on ihan yhtälainen oikeus lapsiin kun sullakin. Et voi viedä lapsia mieheltäs! Ja kuule, monikin kiltti ihminen voi muuttua eron tullessa todella hankalaksi ja veemäiseksikin. En mä ainakaan suosiolla lapsia kokonaan toiselle luovuttais,kyllä siinä hyvin tarkka sopimus asuinjärjestelyistä tehtäis, se on kaikkien oikeus.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja suzyco:
Miehellä on ihan yhtälainen oikeus lapsiin kun sullakin. Et voi viedä lapsia mieheltäs! Ja kuule, monikin kiltti ihminen voi muuttua eron tullessa todella hankalaksi ja veemäiseksikin. En mä ainakaan suosiolla lapsia kokonaan toiselle luovuttais,kyllä siinä hyvin tarkka sopimus asuinjärjestelyistä tehtäis, se on kaikkien oikeus.
joo, no katellaan. =)
 

Yhteistyössä