Ero eilen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voimaton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voimaton

Vieras
Sain eilen sähköpostin, jossa mies kertoi, ettei halua enää olosuhteiden pakosta seurustella kanssani. Olosuhteet ovat kyllä olemassa, ovat olleet ensimmäisestä päivästä eivätkä ole mitä tahansa oloshuteita. En nyt niistä tässä enempää, koska niillä ei ole merkitystä.

Luhistuin täysin. Olen rakastanut miestä enemmän kuin koskaan ketään. Minulla on ollut sellaisia vahvoja tuntemuksia, joita ei ole koskaan ollut kenenkään kanssa. Olen tuntenut olevani todella etuoikeutettu, kun olen tavannut tämän miehen. Tapaaminen sinänsä oli jo todellinen sattuma.

En tiedä, miten jaksan enää yhtään mitään. Olen jo yli 40 vuotias, takana vaikka minkälaisia suhteita, jotka kaikki aina loppuvat epäonnistumiseen. Eilen itkin koko illan, tänään olen maannut vain sängyssä täysin lamaantuneena. Huomenna pitäisi mennä töihin. Siitä oikeastaan viis. Elämä tuntuu kovin merkitysettömältä. Vaikka kuinka olen yrittänyt, mikään ei ole onnistunut. Tekisi mieli heittää hanskat tiskiin kokonaan.

Alkuperäinen kirjoittaja voimaton:
Sain eilen sähköpostin, jossa mies kertoi, ettei halua enää olosuhteiden pakosta seurustella kanssani. Olosuhteet ovat kyllä olemassa, ovat olleet ensimmäisestä päivästä eivätkä ole mitä tahansa oloshuteita. En nyt niistä tässä enempää, koska niillä ei ole merkitystä.

Luhistuin täysin. Olen rakastanut miestä enemmän kuin koskaan ketään. Minulla on ollut sellaisia vahvoja tuntemuksia, joita ei ole koskaan ollut kenenkään kanssa. Olen tuntenut olevani todella etuoikeutettu, kun olen tavannut tämän miehen. Tapaaminen sinänsä oli jo todellinen sattuma.

En tiedä, miten jaksan enää yhtään mitään. Olen jo yli 40 vuotias, takana vaikka minkälaisia suhteita, jotka kaikki aina loppuvat epäonnistumiseen. Eilen itkin koko illan, tänään olen maannut vain sängyssä täysin lamaantuneena. Huomenna pitäisi mennä töihin. Siitä oikeastaan viis. Elämä tuntuu kovin merkitysettömältä. Vaikka kuinka olen yrittänyt, mikään ei ole onnistunut. Tekisi mieli heittää hanskat tiskiin kokonaan.

Hyvää loppuvuotta joka tapaukessa, vaikka kaikki tuntuu harmaalta nyt. Niin kauan kuin on elämää on aina toivoa. Minäkin menin naimisiin 44-vuotiaana, joten äläpäs ihan vielä heitä rukkasia tiskiin.

Jos kaikki suhteesi loppuivat epäonnistumisiin, oliko niillä mitään yhteisiä piirteitä? Näin asiaa tuntematta totta kai tulee ensiksi mieleen että osut jostain syystä yhä uudestaan sinulle vääränlaisten miesten seuraan, tai sitten teet aina samat virheet parisuhteessasi. Et pääse noidankierteestä irti ennenkuin tunnistat mistä oikein lopulta on kyse.

Mitäs jos antaisit itsellesi ensi vuoden lomaa miehistä, ja tekisit vain kaikkea sellaista mikä itseäsi miellyttää. Seuraavana vuonna voisit sitten vaikka aloittaa miesprojektin ihan uudelta katsantokannalta. Ei vapaat miehet Suomesta sillä välin lopu, usko pois.

Alkuperäinen kirjoittaja voimaton:

Olit toinen nainen?

Voimia elämään.

Yhteistyössä