Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kysymys:Miksi te olette noin kärkkäitä kun puhutaan ulkonäöstä??
Miksi Nainen ei saa olla Nainen? Miksi teidän mielestä on pinnallista ja typerää huolehtia itsestään? käydä kampaajalla?
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Minulla se on turhamaisuutta, halua olla huoliteltu. Vaikka olisin yksin kotona, olen pukeutunut sävy sävyyn. Olen esteetikko.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kysymys:Miksi te olette noin kärkkäitä kun puhutaan ulkonäöstä??
Miksi Nainen ei saa olla Nainen? Miksi teidän mielestä on pinnallista ja typerää huolehtia itsestään? käydä kampaajalla?
Miksi nainen ei voi olla kaunis ilman meikkiä? Miksi tärkein asia itsestään huolehtimisessa on meikkaaminen?
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kysymys:Miksi te olette noin kärkkäitä kun puhutaan ulkonäöstä??
Miksi nainen ei voi olla kaunis ilman meikkiä? Miksi tärkein asia itsestään huolehtimisessa on meikkaaminen?
Ei se ole tärkein asia, mutta se tuo iloa elämään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ja turhamaisuus on melkein synonyymi itsekeskeisyyden kanssaMutta edelleen, jos haluaa aina näyttää parhaalta mahdolliselta (meikit, hiukset, vaatteet, kynnet) niin eikö se teidän mielestä tarkoita sitä että et tykkää itsestäsi naturellina? Koska siitähän on kyse. Miksi muuten parantaisitte jotain mitä ei tarttis teidän mielestä parantaa?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja neiti Apila:Tämä malli on tullut äidinmaidossa ja suvunmaidossa. Äiti ja tädit mukaanlukien, suvussa on paljon kauneudenhoitoon liittyvää yritystoimintaa. Vaatteista meikkeihin. Ehkä juuri tämän takia, tämä asia on minulle niin hankala vääntää rautalangasta - laittautuminen on itsestään selvyys. Kun on pikkutytöstä asti nähnyt ympärillään huoliteltuja naisia ja katsellut korkojen kopinaa myyntitiskin takaa, sitä ajattelee, että niin se on kaikilla.
Alkuperäinen kirjoittaja noo:Mitäs sillä meikillä yritetään näyttää/peittää/piilottaa???
Alkuperäinen kirjoittaja noo:Mitäs sillä meikillä yritetään näyttää/peittää/piilottaa???
Alkuperäinen kirjoittaja pellehermanninako pitäisi kadulla liikkua:o:Entäpä mitäs arvoisa AP sanoo minun syystäni meikata:
Itselläni on keskellä nenää siis nenän päässä hämähäkkiluomi eli punainen piste. Täten joka aamu laitan nenään hieman meikkivoidetta ja puikkoa ja puuteria sipaisen koko kasvoille hieman.
Alkuperäinen kirjoittaja moi:Kivaa, jos aiheutin jollekin ihan naurunpyrskähdykset aikoinaan, kun huonoissa vaatteissa meikittömänä olin äippäpolilla. Onhan se naurun asia, jos on niin kiire ettei ehi tukkaa pestä. Kyllä nyt kunnon äidillä menee tukka elävän lapsen edelle ai miten se oli.