Mikä ihme se nyt on se naisellisuusasia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja She-na
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Anastacia:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Jos näitä hollywood-typyjä ei lasketa niin kuinka monta kaunista kaljua olette nähneet, en minä ainakaan ainoatakaan :x
Tuo hymiö tekee sun kommetista typerän. Mielipiteitä saa olla, ja pitääkin. Kun yksi tykkää äidistä, toinen tyttärestä. Mutta tuo hymiö, lapsellista.

Henkilökohtainen hyökkäys jotain nikkiä kohtaan, koska ei pidä hänen mielipiteestään, on sitten ilmeisesti kovinkin aikuismaista?? Miksi se niin loukkaa että minulla on oma mielipiteeni ja kalju nainen ei näytä hyvältä? Ihan eri asia jos haukkuisin jotain tiettyä ihmistä, mutta ei tuolla kuvaketjussa ainakaan yhdenkään kaljun palstalaisen kuvaa ollut, eli mielipiteeni ei pitäisi loukata ketään.

Ei ketään loukkaa se, ettet sinä pidä kaljuja hyvännäköisinä, ihmiset reagoivat väitteisiisi siitä, ettei kukaan muukaan pidä tai että kukaan kalju tai vähemmän naisellinen ei voisi pitää itseään kauniina. Siksi tähän on tuotu erilaisia näkökantoja mukaan, osoittamaan etteivät kaikki tosiaan ajattele niin.

Jos näitä hollywood-typyjä ei lasketa niin kuinka monta kaunista kaljua olette nähneet, en minä ainakaan ainoatakaan :x
Tuo hymiö tekee sun kommetista typerän. Mielipiteitä saa olla, ja pitääkin. Kun yksi tykkää äidistä, toinen tyttärestä. Mutta tuo hymiö, lapsellista.

Henkilökohtainen hyökkäys jotain nikkiä kohtaan, koska ei pidä hänen mielipiteestään, on sitten ilmeisesti kovinkin aikuismaista?? Miksi se niin loukkaa että minulla on oma mielipiteeni ja kalju nainen ei näytä hyvältä? Ihan eri asia jos haukkuisin jotain tiettyä ihmistä, mutta ei tuolla kuvaketjussa ainakaan yhdenkään kaljun palstalaisen kuvaa ollut, eli mielipiteeni ei pitäisi loukata ketään.
Ai henkilökohtainen hyökkäys ketä kohtaan? No, ota sitten niin. Juu, mua tuo sun kommentti ei loukkaa, mulla kun on hiukset. :saint: Sulla saa toki olla oma mielipiteesi, mutta se ettei kalju nainen voi omasta mielestäänkään olla kaunis, on aika outo olettamus.

Ei tietenkään jos muut/joku on sitä mieltä että kalju nainen ei voi olla kaunis, edes omasta mielestään..
Niin, hiuksethan ovat naiseuden kruunu, ja jokaisella naisella on oltava ne, että tuntisi itsensä kauniiksi.
:xmas: [/quote]

Juuri näin! :D

En muuten ole koskaan tuntenut itseäni yhtä naiselliseksi kuin silloin, kun ajelin pääni ensimmäistä kertaa. Siitä on jo 7v mutta muistan ihan tarkkaan miltä se tuntui. Jännitti niin pirusti, kun ensin saksin pitkän tukan pois ja kallon muoto alkoi pikkuhiljaa paljastua. Sitten jatkoin terällä, ja se tuntui aivan uskomattomalta, kohta näkisin itseni "kokonaan". Se oli jollain tapaa lähes eroottinen kokemus. Lopulta kun kaikki tukka oli pois, tunsin itseni naiselliseksi isolla ännällä. Olin nainen, ihan paljaana vaikkakin vaatteissa.

Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Alkuperäinen kirjoittaja She-na:
Voi huokaus tätä(kin) ketjua. Nainenko ei saisi ajatella/tuntea olevansa kaunis jos on kalju?

Ei tietenkään jos muut/joku on sitä mieltä että kalju nainen ei voi olla kaunis, edes omasta mielestään..
Niin, hiuksethan ovat naiseuden kruunu, ja jokaisella naisella on oltava ne, että tuntisi itsensä kauniiksi.
:xmas:

Sitä jotenkin ajattelee sen omalle kohdalle, että minä olisin kaljuna ihan kamalan näköinen... ja sitten sitä virheellisesti ajattelee että kukaan muukaan ei voi pitää siitä? Ehkä se menee vähän näin, en tiedä. Oli kalju tai pitkät hiukset, jos nainen pitää itseään kauniina niin sen huomaa ja vain sillä on minusta väliä. Vaikka mietinkin että miksi tuollainen tukkatyyli tai miksi tuollaiset vaatteet niin mitä sitten? Mietin hetken ja se siitä, seuraavat jutut jo mielessä ;)

Minulle ei myöskään sovi lyhyet hiukset, saati sitten kalju ollenkaan. Pidän kuitenkin yleensä lyhythiuksisia naisia kaikkein parhaannäköisinä, toki poikkeuksia on ihan kaikkiin suuntiin. Tuossa olet ihan oikeassa, että sillä itsetunnolla ja sillä miten itsensä kantaa, on loppujen lopuksi paljon enemmän väliä kuin sillä hiusten pituudella.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei ketään loukkaa se, ettet sinä pidä kaljuja hyvännäköisinä, ihmiset reagoivat väitteisiisi siitä, ettei kukaan muukaan pidä tai että kukaan kalju tai vähemmän naisellinen ei voisi pitää itseään kauniina. Siksi tähän on tuotu erilaisia näkökantoja mukaan, osoittamaan etteivät kaikki tosiaan ajattele niin.

Huoh...
Miksi minun on pakko uskoa että joku kalju tavis pitää omasta ulkonäöstään, kun se on minulle ajatuksenakin ihan hassu. Ihan yhtä hassu kuin että joku painaa 200 kiloa ja on sitä mieltä että on parhaimmillaan. Minun mielestä ihmiset vaan uskottelevat kaikille pitävänsä ulkonäöstään vaikka todellisuudessa ei näin ole. MINÄ SIIS TÄTÄ MIELTÄ!! Ei tarkoita että tuo on totuus. Jokohan meni perille :D

Huoh...Miksi minun on pakko uskoa että joku kalju tavis pitää omasta ulkonäöstään, kun se on minulle ajatuksenakin ihan hassu. Ihan yhtä hassu kuin että joku painaa 200 kiloa ja on sitä mieltä että on parhaimmillaan. Minun mielestä ihmiset vaan uskottelevat kaikille pitävänsä ulkonäöstään vaikka todellisuudessa ei näin ole. MINÄ SIIS TÄTÄ MIELTÄ!! Ei tarkoita että tuo on totuus. Jokohan meni perille :D

Ole ihan rauhassa uskomatta, mutta ei tarvi vetää mitään itkupotkuraivareita, jos sulle selitetään myös toista näkökulmaa asiaan. Tämä on kuitenkin keskustelupalsta, jossa muillakin kuin sinulla on oikeus tuoda esille mielipiteitään.

Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Alkuperäinen kirjoittaja She-na:
Voi huokaus tätä(kin) ketjua. Nainenko ei saisi ajatella/tuntea olevansa kaunis jos on kalju?

:xmas:

Sitä jotenkin ajattelee sen omalle kohdalle, että minä olisin kaljuna ihan kamalan näköinen... ja sitten sitä virheellisesti ajattelee että kukaan muukaan ei voi pitää siitä? Ehkä se menee vähän näin, en tiedä. Oli kalju tai pitkät hiukset, jos nainen pitää itseään kauniina niin sen huomaa ja vain sillä on minusta väliä. Vaikka mietinkin että miksi tuollainen tukkatyyli tai miksi tuollaiset vaatteet niin mitä sitten? Mietin hetken ja se siitä, seuraavat jutut jo mielessä ;)
Juu, kyllä mä tuonkin ymmärrän, että peilaa ajatuksia itsensä kautta. (Ja tosiaan, mä itse olisin kaljuna tosi karsee. :snotty: ) Ja tosiaan, kyllä se kauneus lähtee sisältä. Jos on sinut itsensä ja ulkonäkönsä kanssa, niin yleensä se huokuu ulospäinkin. :)

Huoh...
Miksi minun on pakko uskoa että joku kalju tavis pitää omasta ulkonäöstään, kun se on minulle ajatuksenakin ihan hassu. Ihan yhtä hassu kuin että joku painaa 200 kiloa ja on sitä mieltä että on parhaimmillaan. Minun mielestä ihmiset vaan uskottelevat kaikille pitävänsä ulkonäöstään vaikka todellisuudessa ei näin ole. MINÄ SIIS TÄTÄ MIELTÄ!! Ei tarkoita että tuo on totuus. Jokohan meni perille :D

Etkö siis usko että minä pidän ulkonäöstäni vaikka olenkin kalju? Jos en pitäisi, niin enköhän antaisi tukan kasvaa? Vaikka oletkin sitä mieltä että en voi pitää ulkonäöstäni, voitko kuitenkin sen verran joustaa että uskot kun sanon? Vai valehtelenko minä?

Miks "pitäis"? Jos et halua olla, niin et ole. Jos tykkäät olla, niin olet. Ja jokainenhan määrittelee vähän omalla tavallaan naisellisuudekin. Jollekin se on kukkamekko, jollekin jotain muuta. Itse tykkään, että tukka on pidempi, laitettu, ei mitään kiharoita kumminkaan, on meikkiä, korkokenkiä, mut ei mitään kukka-/rimpsuvaatteita.

Tervehdys!
Löysin sattumalta tämän viestiketjun ja oli aivan pakko ottaa osaa keskusteluun.
Entäpä,jos nainen on kalju vastoin omaa tahtoaan,esim. sairauden takia?Kuten itse olen,minulla on sairaus nimeltä alopecia jonka vuoksi kaikki ihokarvat ovat lähteneet ja meitä on paljon tästä sairaudsta kärsiviä.
Mutta jos olen aivan rehellinen,niin minusta tämä kalju sopii minulle ja jollakin tavalla jopa korostaa naisellisuuttani:)Siis omasta mielestäni ja myös muutaman ystävänikin mielestä!

Olen vähän sitä mieltä,että naisellisuus ei todellakaan ole kiinni hiuksista tai muusta yksittäisestä seikasta vaan kokonaisuudesta.
Ja minun mielestäni kalju sopii aika harvoille,vaatii kasvoilta paljon,kun taas hiuksilla voi peitellä niitä "vähemmän kauniita" puolia itsessään.
Ja kyllä, olen tavannut monia kaljuja ja kauniita naisia! Ei se kauneus ainakaan hiuksista ole kiinni!

Yst.terv. Katja

Yhteistyössä