Epäilyttävä poikaystävä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mustiskustis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mustiskustis

Vieras
hei. olen ollut tässä poikaystävälläni yötä jo vähän yli viikon, ja parin päivän päästä olisi tarkoitus mennä kotiin. ongelmani on se, että poikaystäväni on mielestäni hieman epäilyttävä. olemme seurustelleet vasta pari kuukautta ja hän väittää rakastavansa minua yli kaiken, mutta jotkut asiat harmittavat minua. hänelle tulee aika usein viestejä esim. Facebookissa tai ihan vain tekstiviestejä toisilta naisilta, eikä hän suostu avaamaan tai lukemaan niitä jos minä katson tai olen siinä vieressä. hänen taustakuvanaan on kännykässä myös aina joku vähäpukeinen nainen tms, ja jos minulla on vaikka minun lempiartistini (mies) kuva taustakuvana alkaa hän valittamaan.

olenko ihan vainoharhainen vai onko poikaystäväni asteen epäilyttävä? :(

hei. olen ollut tässä poikaystävälläni yötä jo vähän yli viikon, ja parin päivän päästä olisi tarkoitus mennä kotiin. ongelmani on se, että poikaystäväni on mielestäni hieman epäilyttävä. olemme seurustelleet vasta pari kuukautta ja hän väittää rakastavansa minua yli kaiken, mutta jotkut asiat harmittavat minua. hänelle tulee aika usein viestejä esim. Facebookissa tai ihan vain tekstiviestejä toisilta naisilta, eikä hän suostu avaamaan tai lukemaan niitä jos minä katson tai olen siinä vieressä. hänen taustakuvanaan on kännykässä myös aina joku vähäpukeinen nainen tms, ja jos minulla on vaikka minun lempiartistini (mies) kuva taustakuvana alkaa hän valittamaan.

Hei,
Oman mielipiteeni sanoakseni niin et sä varmaan ole ihan vainoharhainenkaan.. Mutta miten tiedät että ne viestit tulee just naisilta?

Sanoisin että kannattaahan se aina olla varuillaan ja ns silmät auki mutta miehet nyt on monesti tuollaisia että, varsinkin suhteen alkuaikana pitävät niitä naisten kuvia puhelimen taustakuvina ym ja on nais"tuttuja" tai kavereita jotka kirjoittelevat. Eikä siinä välttämättä nyt tarvi muuta olla.

Tuokin on aika tuttua että miehet sitten ei kyllä "salli" naiselleen sitä samaa eli että olisi miehen kuva puhelimessa.. Kyllä se oikea luonne siitä sit pikku hiljaa selviää, että mikä se on miehiään se sun poikaystävä. Kyllä ne vääryydet tulee yleensä ilmi jos on tullakseen. uskon niin..

Viimeksi muokattu:
tiedän viestien lähettäjien olevan naisia kun tekstarinkin tullessa näkyy se naisen nimi.

myös ennen kun seurusteltiin yritti hän iskeä monennäköisiä tyttöjä, ja sain joku viikko sitten tietää, että yksi muija hänen osa-aikatyöpaikaltansa on kai kusessa poikaystävääni ja lähettelee tälle viestejä Facebookissa. kysyin joskus, että mitä he juttelevat ja poikaystäväni sanoi olevansa tosi tyly tätä muijaa kohtaan. äsken kuitenkin satuin näkemään jotain viestejä, missä tämä naikkonen kysyi, että miksi ei jätkää näy töissä niin hän vastasi vaan että aloitti loman ajoissa vaikka hän ottikin sen loman minun takiani, mutta ei sitten kumminkaan sanonut minusta mitään... myös ;) ja ;D hymiöitä löytyi enkä itse kutsuisi sitä "tylyksi" puhetavaksi...

en sitten tiedä olenko vain liian huolehtivainen, mutta en osaa luottaa ihmisiin :(
mutta pitää kai katsoa miten tässä käy...

Mistä tiedät, että ne viestit on naisilta, kun hän ei kerran ole niitä läsnäollessasi suostunut avaamaan tai lukemaan?

Mustasukkaisuus kuuluu normaalisti seukkaamisen alkuvaiheisiin. Harvoin sitä kuitenkaan parin kuukauden seukkaamisen jälkeen on. Mustasukkaisuus usein liittyy rakastumisvaiheeseen parisuhteessa.

Menetät poikaystäväsi, jos alat udella hänen tekstiviesteistään. Todennäköisesti poikaystäväsi on samanlainen kuin muutkin miehet, eli tekstiviesteistä utelemista pitää erittäin pahana ja ei pidä mustasukkaisista naisista. Seukkaamisen alussa ei yleensäkään kannata näyttää mustasukkaisia tunteita toiselle, koska toinen leimaa sinut helposti sairaan mustasukkaiseksi ja pyrkii lopettamaan seurustelunne.

Tekstistäsi sai sen käsityksen, että olette parikymppisiä molemmat. Jos näin on, en lähtisi niihin nuorille flikoille niin tyypillisin pesänrakennuspuuhiin. Nuorella iällä kuuluu deittailla harmittomasti ja pitää poikien kanssa hauskaa sekä tietenkin opiskella.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä