Seksielämästämme:
Menetin neitsyyteni poikaystävälleni. Seksissä on sellainen ongelma, että poikaystävääni on aina sattunut yhdyntä, en tiedä mistä se johtuu, mutta se tuntuu kuulemma siltä, kuin sormea väännettäisiin ja hakattaisiin seinään samalla (tietenkin tuolla alapäässä.) Hän on liian ylpeä mennäkseen lääkäriin, vaikka olenkin kehottanut monesti. Hän kuitenkin usein yrittää yhdyntää, mutta minä yleensnä huomaan hänen ilmeestää että sattuu, ja lopetan, koska en tietenkään halua että häntä sattuu. En omasta mielestäni mitenkään osoita, että minua harmittaisi, ettei hän pysty viemään "loppuun" asti, vaan halaan ja silitän selkää ja käperryn kainaloon (tuo on niitä harvoja kertoja, jolloin uskallan tehdä sen..se ikään kuin kuuluu asiaan) Se on muuten sellainen asia, mistä ei puhuta. Siis hän on haluton puhumaan siitä, mikä sattuu ja mikä ei, kun olen sitä yrittäny kysellä. Eikä hän ikinä sano: "Minua sattuu, lopetetaan" vaan pökkii hampaat irvessä niin kauan kun ei kertakaikkiaan pysty enää.
Ymmärrän, että tuo yhdynnässä sattuminen käy miespuolisten itsetunnolle, mutta hän kuitenkin tekee tosi usein aloitteen, joten en usko että hän pelkäisi seksiä.
Hän ei ole "itsekäs" sängyssä, vaan hyväilee ja antaa suuseksiä ym. melkoisen auliisti. Minä en niin hirveästi välittäisi suuseksin antamisesta, mutta koska hän siitä nauttii, joskus teen sitäkin. Harvemmin kuitenkin kuin hän. Muilla tavoin kuitenkin saan hänet "tulemaan". Ei seksi ole pelkkä yhdyntää.
Melko usein seksi on meillä jotenkin kaavamaista, eli rakastelemme sängyssä ja ennen nukkumaan menoa tai yöllä. Kokeilemme eri asentoja ym, ja joskus jossain muualla kuin sängyssä. Minua ei tosin haittaa tuo kaavamaisuus, enkä usko että häntäkään. Useimmiten poikaystäväni tekee aloitteen. Minun ei aina tee mieli rakastella (johtuisiko pillereistä), tosin yleensä teen sen vaikk ei tekisi mielikään. En ole koskaan "torjunut" häntä tässä asiassa.
En kyllä orgasmia ole tainnut saada kuin kerran ollessani hänen kanssaan (se on minulle hankalaa itsetyydytyksessäkin), mutta en pidä sitä tärkeinpänä asiana ajatellen seksiä. Minulle tärkeintä siinä on läheisyys.
Minä en koe seksiä mitenkään ongelmana kuitenkaan.