Epätervettä painonpudotusta

vierailija
Tosi kiva... Lääkäri oli kirjottanu kantaan ihan muun asian yhteydessä, että oon obeesi eli lihava :'(. En ees oo kuin lievästi ylipainoinen. Oon ihan hajalla. En syö enää ikinä... Enkä ookaan syöny mitään sen jälkeen kun luin ton eli aamulla ja en ajatellut huomennakaan syödä, mutta tunti kerrallaan. V*ttu kukaan ei enää ikinä sano mua lihavaksi joka tietää mut irl!
Telkkarissa Teemalla menossa nyt just ja myöhemminkin netissä:

"Yhä useampi tarvitsisi pakkohoitoa, mutta yhä harvempi sellaiseen pääsee. Avohoito ei selviä nykytilanteesta, eikä valtiolla ole aikomustakaan korjata ongelmaa. Toimittaja: Stefan Brunow."
Näkyy arenalla
 
vierailija
Mä juon aina paljon, paitsi jos on tarjolla pelkkää vettä, piimää, maitoa tai teetä. Itseasiassa luulin, että mun ois vaikeempi tottua tohon mehuun limsojen sijaan, mutta ihan hyvää toi on, eikä mua haittaa aspartaami.
Se haittaa kaikkia,m mutta kaikki ei sitä huomaa tai ei vaan halua uskoa, että pilaa aivot vähitellen. Aivovaurio on saatu rotille.
 
SlavaUkraini
Vaikka syömisen rajoittaminen voi auttaa laihtumaan, niin sitä ei kannata tehdä liian pitkään. Liikunta kannattaa ottaa heti mukaan kun vain pystyy, niin sitten autat itseäsi ns. "molemmista suunnista". Kulutat enemmän energiaa ja samalla tankkaat vähemmän energiaa. Liikunnalla on myös suuri vaikutus mielenterveyteen ja yleiseen olotilaan: https://www.mielipalvelut.fi/liikunta-ja-mielenterveys/

Syömisessä ja sen muutoksissa kannattaa olla hereillä. On suotavaa huomata, että missä vaiheessa voidaankin puhua jo syömishäiriöstä, kun tässä tapauksessa esim. näännyttäisi omaa kehoaan. Lisää tietoa syömishäiriöistä: https://www.mielipalvelut.fi/artikkelit/mita-syomishairiot-ovat-ja-mista-ne-johtuvat/
 
vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja Occamin parta...post: 31142407:
Kanoja saa pitää 5 ja kukkoja 1 ilman lupaa. Eli kasvatat itse rehus ja kanat. Tarttet vain jotain jätettä, kuten leipää ja vähän viljaa, joilla pitää kanat elossa. Samalla saat munia sivutuotteena.
Kastematoja etanoita toukkia ne tahtoo!
 

Yhteistyössä